Hele dag niks doen op Bora Bora is echt erg jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:05 schreef seto het volgende:
ik wel iig
de hele dag niks doen gaat echt ernstig snel vervelen
zelfs dat gaat uiteindelijk vervelenquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:06 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hele dag niks doen op Bora Bora is echt erg ja
Ja, 100%quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:04 schreef VMSDKR het volgende:
Zou je doorwerken als je de oudejaarsloterij won?
classic breivikquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:45 schreef Beach het volgende:
haha
achteraf heeft hij gewoon gelijk toch
beetje jammer dat hij daarvoor kinderen dood moest schieten maar verder prima vent
Ik denk eerlijk gezegd dat ik alleen maar meer tijd kwijt ben als ik ook vermogen moet gaan managen. Afhankelijk van de baan die ik heb kan ik kiezen om ontslag te nemen en voor mijzelf verder te gaan.quote:
Ik zou mooie gym openen en dik huis kopen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:04 schreef VMSDKR het volgende:
Zou je doorwerken als je de oudejaarsloterij won?
Voor jezelf gaan is nog een optie ja, maar no way dat ik voor een werkgever zou blijven werken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ik alleen maar meer tijd kwijt ben als ik ook vermogen moet gaan managen. Afhankelijk van de baan die ik heb kan ik kiezen om ontslag te nemen en voor mijzelf verder te gaan.
Mwoah, hangt van je positie en perspectief af denk ik.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Voor jezelf gaan is nog een optie ja, maar no way dat ik voor een werkgever zou blijven werken.
30M meestalquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:16 schreef Klokov het volgende:
Hoe hoog is de oudejaarsloterij trouwens?
Dus jij ontneemt iemand een kans op de arbeidsmarkt ondanks het feit dat je financieel onafhankelijk bent door het winnen van de loterij. Er zijn mensen die die baan nodig hebben. Vuile egoïst.quote:
Hey Seto wat speel je deze season?quote:Op woensdag 20 januari 2016 07:55 schreef seto het volgende:
[..]
gamers zijn over het algemeen niet echt stabiele mensen tbh
ik ben als echte rustige jongen wel een uitzondering
heb wizard maar die bug met firebirds set en het gebrek aan een reactie van blizzard stellen me nogal teleurquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Seto wat speel je deze season?
Mjah die firebird set is irritant ja. Ik heb idd ook wizard maar ben snel gewisseld naar Delsere toen ik die set kreeg. Vond firebird al wazig in damage maar was dus kapot las ik later. Delsere is echt enorm sterk, heb geen enkele ancient en bagger rolls maar kan solo al 65 doen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:54 schreef seto het volgende:
[..]
heb wizard maar die bug met firebirds set en het gebrek aan een reactie van blizzard stellen me nogal teleur
misschien dat ik WD ga zodat ik wat gear over kan zetten
dominicaanse?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:29 schreef fathank het volgende:
30 miljoen
Iig weg uit Nederland en zorgen dat alles op is als ik dood ben. Kan er ook geen ruzie gemaakt worden over de erfenis.
Ja, want iedereen die financieel onafhankelijk is zou moeten stoppen met zijn werk?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:37 schreef Questular het volgende:
[..]
Dus jij ontneemt iemand een kans op de arbeidsmarkt ondanks het feit dat je financieel onafhankelijk bent door het winnen van de loterij. Er zijn mensen die die baan nodig hebben. Vuile egoïst.
Ik zou meteen stoppen, dr is vast iemand die mijn baan harder nodig heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |