dood moet je tocch, kun je net zo goed tijdens het liften gaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Idd de naam zegt het al (dead) je kunt er dood aan gaan
Kan ik geen uitspraak over doenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:21 schreef clumsy_clown het volgende:
jaja maar wat is de regel van 3 nou
Kom je dan in Valhalla?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
dood moet je tocch, kun je net zo goed tijdens het liften gaan.
het heet niet voor niks death lift gelukkig kan hij het nog navertellen me buurman had minder geluk die ligt tussen 6 plankjes nuquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Bicepspees afgescheurd tijdens 240kg deadlift.
Jezus je ziet het gewoon terugtrekkenquote:
Dat gaat over een spierscheur. Dat is iets anders dan een peesloslating.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:33 schreef Montelly het volgende:
How to Treat Torn Biceps
Allow for extra warm-up time in cold weather.
Don't increase the intensity, duration, or frequency of exercise involving the biceps muscles more than 10 percent a week.
Wear sport-specific equipment to protect the arms and shoulders.
Get help from a certified strength and conditioning coach to ensure proper lifting technique.
ik doe andersom want ik ben linksquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:33 schreef Faeroer het volgende:
Daarom altijd rechts underhand doen bij mixed grip, je fap arm is altijd sterker en dan gebeurt dit niet.
ja dat duurt nog veel langer. ken iemand die ze kuitpees scheurde je hoorde m knappen, die moesten ze met gewichten weer oprekken om aan te kunnen sluitenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat gaat over een spierscheur. Dat is iets anders dan een peesloslating.
Ja, op zich logisch. Een spier aan elkaar hechten is ook niet zo moeilijk, een pees moet aan het bot vastgemaakt worden als je pech hebt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja dat duurt nog veel langer. ken iemand die ze kuitpees scheurde je hoorde m knappen, die moesten ze met gewichten weer oprekken om aan te kunnen sluiten
nee blessures horen bij sportenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Mag ik trouwens deze eindelijk posten?
[ afbeelding ]
Is gewoon een fatty hoorquote:
Dat heeft Ray toch? Torn bicep..vaak is het idd dat pees/aanhechting op bot begeeft.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat gaat over een spierscheur. Dat is iets anders dan een peesloslating.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |