Om ook wat koolhydraten binnen te krijgen, omdat ik een ectomorf ben haha.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:40 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Gewoon beginnen.
Waarom koop je trouwens een weightgainer ipv whey?
maak zelf een shake met echt voedsel ipv die weightgainer zooi.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:47 schreef benniesmerrie het volgende:
[..]
Om ook wat koolhydraten binnen te krijgen, omdat ik een ectomorf ben haha.
Ok het eiwit gaat in de scheurtjes zitten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:21 schreef Sapstengel het volgende:
Shakes werken eigenlijk alleen als je ze binnen een half uur na je training neemt. Op dat moment zitten er kleine scheurtjes in je spieren door de krachttraining en al het eiwit wat je neemt gaat dan daar in zitten en maakt je spieren groter.
Na een half uur zijn ze weer dicht. Je kunt wel shake nemen alleen het komt echt lang niet zo effectief in je lichaam.
Je kennis is nogal achterhaald. Dat dachten ze 10 jaar geleden, toen werd bewezen dat het zo genaamde 'anabolic window' niet bestaat. Wil je wel wat wetenschappelijke onderzoeken linken als je me niet gelooft.quote:Op woensdag 20 januari 2016 01:21 schreef Sapstengel het volgende:
Shakes werken eigenlijk alleen als je ze binnen een half uur na je training neemt. Op dat moment zitten er kleine scheurtjes in je spieren door de krachttraining en al het eiwit wat je neemt gaat dan daar in zitten en maakt je spieren groter.
Na een half uur zijn ze weer dicht. Je kunt wel shake nemen alleen het komt echt lang niet zo effectief in je lichaam.
Sinds wanneer zitten er anabolen in whey poeder?quote:Op woensdag 20 januari 2016 06:21 schreef Faeroer het volgende:
Je moet niet aan die rotzooi beginnen. Krijg je alleen maar lange en opgepompte spieren van en wordt je zo'n flesvormige vieze bodybuilder. Als je dit niet erg vindt dan inderdaad wat Sapstengel zegt, want anders kan je het net zo goed niet doen. Die poeder moet zo snel mogelijk worden opgenomen, anders is het al te laat en heeft het weinig nut. Beste is ook om netals Arnold even goed je spieren te schudden na een setje, om ze alvast wat losser te maken tijdens het scheuren zodat er meer ruimte is om het poeder (na vertering) te kunnen opslaan.
Nogal een boude bewering. Bron?quote:Op woensdag 20 januari 2016 06:23 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zou er zwz niet aan beginnen het is nl kankerverwekkend
ken genoeg sporters die er grote spijt van hebben gekregen
ik zou beginnen met eten ipv de supplementindustrie kansloos te sponsoren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:47 schreef benniesmerrie het volgende:
[..]
Om ook wat koolhydraten binnen te krijgen, omdat ik een ectomorf ben haha.
Jep 3 shakies per dag gedurende een maand en je bent een opgepompte bobybuilder.... Zo snel gaat het niet hoor, wees gerust.quote:Op woensdag 20 januari 2016 06:21 schreef Faeroer het volgende:
Je moet niet aan die rotzooi beginnen. Krijg je alleen maar lange en opgepompte spieren van en wordt je zo'n flesvormige vieze bodybuilder. Als je dit niet erg vindt dan inderdaad wat Sapstengel zegt, want anders kan je het net zo goed niet doen. Die poeder moet zo snel mogelijk worden opgenomen, anders is het al te laat en heeft het weinig nut. Beste is ook om netals Arnold even goed je spieren te schudden na een setje, om ze alvast wat losser te maken tijdens het scheuren zodat er meer ruimte is om het poeder (na vertering) te kunnen opslaan.
Nou ik nam vroeger 1 schep van dat "whey" poeder, jezus, 180kg bankdruk man. Kon eerst nog maar alleen de stang, goed spul !quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:21 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je kennis is nogal achterhaald. Dat dachten ze 10 jaar geleden, toen werd bewezen dat het zo genaamde 'anabolic window' niet bestaat. Wil je wel wat wetenschappelijke onderzoeken linken als je me niet gelooft.
[..]
Sinds wanneer zitten er anabolen in whey poeder?
[..]
Nogal een boude bewering. Bron?
Ik ben liever niet afhankelijk van de kwark-, huttenkase-, eieren-, en tonijnindustrie.quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:49 schreef BertV het volgende:
Ik ben liever niet afhankelijk van die poederindustrie zoals fathank zegt.
Voor eiwitten, eet kwark, huttenkase, eieren, tonijn op die manier dat je het jaren lang vol houdt.
Voor de koolhydraten saai brood (zonder zout) of bananen.
Als je zo bezig bent met "winst" zou je ook kunnen overwegen om met carnaval niet te drinken en een extra training in te plannen. Maar hee, wie ben ik?
Iemand die z'n pener online zet. Maar ik bemoei me niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik ben liever niet afhankelijk van de kwark-, huttenkase-, eieren-, en tonijnindustrie.
Maar hee, wie ben ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |