Die is fucking awesome in Ash vs Evil Deadquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niemand kan het toch halen bij Bruce Campbell?
Nee, die blijft ook echt King. Maar dat neemt niet weg dat de poging wel erg geslaagd was.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niemand kan het toch halen bij Bruce Campbell?
Die moet ik ook nog zien jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die is fucking awesome in Ash vs Evil Dead
Niet beter dusquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, die blijft ook echt King. Maar dat neemt niet weg dat de poging wel erg geslaagd was.
Zelfs de videogames van Evil Dead waren briljant omdat hij de stem van Ash deed
Een remake van Blues Brothersquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:35 schreef MissMSX het volgende:
Straks komt er nog een remake van Alien
Dat was Prometheus toch wel een beetje?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:35 schreef MissMSX het volgende:
Precies jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hilarisch slecht. Like 80's slecht
Up for debatequote:
Ugh. Hate.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:35 schreef MissMSX het volgende:
Nee, dat was een prequelachtig iets.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:36 schreef El_Thijs het volgende:
Dat was Prometheus toch wel een beetje?
Blues Brothers 2000 was niet echt goed inderdaadquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een remake van Blues Brothers
" Like iets in hetzelfde universum als, maar ook weer niet echt "quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat was een prequelachtig iets.
Gigerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:38 schreef Faxie het volgende:
Prometheus was gewoon een nieuw deel. Wel aardig, maar verre van bijzonder.
Ik heb ze toevallig laatst nog allemaal gezien. Deel 1 blijf ik toch de tofste vinden, dat is echt nog een thriller.
Was geen remake, was een vervolg.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blues Brothers 2000 was niet echt goed inderdaad
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:38 schreef Faxie het volgende:
Prometheus was gewoon een nieuw deel. Wel aardig, maar verre van bijzonder.
Ik heb ze toevallig laatst nog allemaal gezien. Deel 1 blijf ik toch de tofste vinden, dat is echt nog een thriller.
Vervolgfilms zijn vaak ook slechterquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was geen remake, was een vervolg.
Soms wel, maar lang niet altijd. Zie Terminator 2 en Aliens bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vervolgfilms zijn vaak ook slechter
Dat wel jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:41 schreef MissMSX het volgende:
Sigourney Weaver is en blijft ook een prachtige vrouw
Ripley is dan ook gewoon een van de allertofste vrouwelijke karakters ooit.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:41 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:41 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ripley is dan ook gewoon een van de allertofste vrouwelijke karakters ooit.
Name a fewquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom enge films kijken hier danIk heb er heel veel
Klopt, maar om nu 5 home alone films te maken, en tig policy acedemy ..... dat is weer het andere uiterstequote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms wel, maar lang niet altijd. Zie Terminator 2 en Aliens bijvoorbeeld.
Aliens was een actiefilm. Zette wel een beetje de standaard voor soortgelijke films volgens mij.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms wel, maar lang niet altijd. Zie Terminator 2 en Aliens bijvoorbeeld.
Niet kapot te krijgenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fax in Bed, part IIIquote:
En met een fijne, gelijknamige FOK!user.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
SF zeker? Of horrorquote:
Faxie's rukbunker deel IXquote:
Klopt. Al moet ik wel zeggen dat bijvoorbeeld Predators gewoon ronduit briljant was en veel beter dan Predator 2.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt, maar om nu 5 home alone films te maken, en tig policy acedemy ..... dat is weer het andere uiterste
quote:
quote:
SF Horrorquote:
Biehn, Paxton en Henriksenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aliens was een actiefilm. Zette wel een beetje de standaard voor soortgelijke films volgens mij.
The Thing origineel is ook meesterlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt. Al moet ik wel zeggen dat bijvoorbeeld Predators gewoon ronduit briljant was en veel beter dan Predator 2.
Is daar een prequal van?quote:
Deel II was toch het best.quote:
LOL en anders fantasyquote:
Ik moet bekennen dat ik die nooit heb gezienquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
The Thing origineel is ook meesterlijk
Zekerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
Die durfde ik niet te kijkenquote:
Ja,vooral vanwege die special effects. Tof en smerig tegelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was dat met die haakneus die in Pianist zat?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt. Al moet ik wel zeggen dat bijvoorbeeld Predators gewoon ronduit briljant was en veel beter dan Predator 2.
Ja. Ik vond het een goede film en hij speelde zijn rol prima.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was dat met die haakneus die in Pianist zat?
Echt heel gaaf, helaas niet helemaal afgekekenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik die nooit heb gezien
Hij is beter omdat het de kortste uit de reeks is.quote:
Ik vond het eens van de grootste miscasts ooit. Net als bij King Kong...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja. Ik vond het een goede film en hij speelde zijn rol prima.
Eigenlijk deel 1.5 dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij is beter omdat het de kortste uit de reeks is.
Nee dat is het origineelquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:50 schreef MissMSX het volgende:
Oh, dacht dat die met Russell een remake was, maar da's niet zo
Ik zit nu heel hard te denken met welke film ik an in de war benquote:
Oh ja, de Body snatchersquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zit nu heel hard te denken met welke film ik an in de war ben
Ook een toffe film!quote:
Heb vlagen van het origineel gezien. Toch maar eens de videotheek induiken voor dergelijke klassiekers?quote:
Goed ideequote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb vlagen van het origineel gezien. Toch maar eens de videotheek induiken voor dergelijke klassiekers?
Vond isk vroeger stiekem vuigquote:
Nog steedsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vond isk vroeger stiekem vuig
Staat nog op m'n maxi single wishlistquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vooral dat Awwww, heerlijk vuig
Dat is ook een remake. Van The Thing from Another World #teruglezenalsyatsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus toch!quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is ook een remake. Van The Thing from Another World #teruglezenalsyats
Jajajajaja.quote:
Nu toch maar even wat uitgebreider bijgelezen. Die uit '82 volgt schijnbaar wel het dichtst het originele verhaalquote:
Dat klopt idd. En het is een dijk van een film. Een van de weinige remakes welke beter is dan het origineel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu toch maar even wat uitgebreider bijgelezen. Die uit '82 volgt schijnbaar wel het dichtst het originele verhaal
Nu toch maar even wat uitgebreider bijgelezen. Die uit '82 volgt schijnbaar wel het dichtst het originele verhaalquote:
Nou ja, technisch gezien is het natuurlijk geen remake. Beide films zijn gebaseerd op een boek/verhaal.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klopt idd. En het is een dijk van een film. Een van de weinige remakes welke beter is dan het origineel.
Deze lijkt me awesome trouwens:
Sexpressoquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin in koffie met een me geil aanstarende bloedmooie dame in een mannenblouse terwijl je weet dat ze zo terug in bed wil als de koffie op is
"Als het UWV mijn uitkering nou verhoogd, dan hoef ik niet meer te stelen!!11!"quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:46 schreef Barbusse het volgende:
How to get fired 1o1: werk weigeren totdat je een promotie krijgt omdat je vind dat je er recht op hebt
quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:48 schreef K44S het volgende:
[..]
"Als het UWV mijn uitkering nou verhoogd, dan hoef ik niet meer te stelen!!11!"
Tegenwoordig is het toch de schuld van de vluchtelingen?quote:
Oh ja. Alle Syriers terug naar Marokko!!!!quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:57 schreef K44S het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het toch de schuld van de vluchtelingen?
Ho ho, naar Afghanistan he!quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja. Alle Syriers terug naar Marokko!!!!
Kan Syndroom eindelijk een meisje krijgen.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan Syndroom eindelijk een meisje krijgen.
Die leeft in zijn eigen Syn-droomquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gniffel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:26 schreef K44S het volgende:
[..]awwwhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit er mee, ik dm je zo.quote:
Als ik lief ben mag ik dan mee eten?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
Pannenkoeken gebakken voor mijn kroost
Dat sowieso, want internet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen over fokkers die hier toch nooit komen
Lekker veilig.
Ja gezellig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:35 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als ik lief ben mag ik dan mee eten?
Zo moeilijk is dat niet toch?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lola pannenkoekenAlleen maar goede verhalen over gehoord
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lola pannenkoekenAlleen maar goede verhalen over gehoord
Nee, klopt. Maar ik kan me herinneren dat er ooit een pannenkoekenmeet was of zou zijn? En mensen die jouw pannenkoeken hebben geproefd heb ik daar heel positief over gehoordquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet toch?![]()
Beetje van Honig en een beetje liefde van Lola.
Ja klopt er is een pannenkoekenmeet bij mij thuis geweestquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar ik kan me herinneren dat er ooit een pannenkoekenmeet was of zou zijn? En mensen die jouw pannenkoeken hebben geproefd heb ik daar heel positief over gehoord
Ik had gisteren en eergisteren poffertjes voor mn ontbijt. En zondagavond pannenkoeken als avondetenquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:42 schreef Fripsel het volgende:
Nu heb ik zin in poffertjes of pannenkoeken met gecaramelliseerde appeltjes vanille ijs en slagroom.![]()
Oeh keertje kaneelsuiker door m'n poffertjes doen
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja klopt er is een pannenkoekenmeet bij mij thuis geweest
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
Doe ik overigens nooit meer, zoveel pannenkoeken bakken
Ik heb een keer op kamp pannenkoeken gebakken. Met 2 man voor 40 kinderen. Kon daarna geen pannenkoek meer zien dus heb me opgesloten in de keuken, de frituurpan aangezet en zelf frietjes gegetenquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
Doe ik overigens nooit meer, zoveel pannenkoeken bakken
Was er niemand die dat uit zichzelf deedquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Je hebt ze ook allemaal alleen gemaakt he? Je had gewoon één of twee in de arm moeten nemen die je hielpen of afwisselden
Jep ... Dat had ik kunnen doen, maar volgens mij had Engel ook wat gebakken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Je hebt ze ook allemaal alleen gemaakt he? Je had gewoon één of twee in de arm moeten nemen die je hielpen of afwisselden
Ik was niet bij de meet, dus geen ideequote:Op woensdag 13 januari 2016 11:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Was er niemand die dat uit zichzelf deed
Dat scheelt alweerquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep ... Dat had ik kunnen doen, maar volgens mij had Engel ook wat gebakken.
Veel?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik was niet bij de meet, dus geen idee
[..]
Dat scheelt alweerMaar toch
Weet je nog hoeveel je hebt gebakken?
Sowieso bezoekende fokkers aan het werk zettenquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wowquote:
Een beetje fatsoenlijk iemand had het zelf voorgesteld, wat mij betreftquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Sowieso bezoekende fokkers aan het werk zetten![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Volgende meet bij Rivalquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klopt. en Fok!kers zet je gewoon aan het werkquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Een beetje fatsoenlijk iemand had het zelf voorgesteld, wat mij betreft
-1quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan mogen enkel vrouwen komen en wordt het een dikke orgie
Jij zet je bezoek(st)ers toch ook aan het werk?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klopt. en Fok!kers zet je gewoon aan het werk
Ja! Zuigen krengquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij zet je bezoek(st)ers toch ook aan het werk?
Net als koffie drinken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:54 schreef Fripsel het volgende:
Pannenkoeken bakken klonk al te onschuldig
Klinkt goedquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan mogen enkel vrouwen komen en wordt het een dikke orgie
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:03 schreef Barbusse het volgende:
Pannekoeken en poffertjes
Neef van me woont in Australie en heeft een Australische vrouw. Toen ze voor het eerst in NL was heeft mijn tante pannenkoeken en poffertjes voor haar gemaakt. Dat viel zo in de smaak dat ze binnenkort een poffertjestent in Perth gaat openen
Dat is wel echt supertofquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:03 schreef Barbusse het volgende:
Pannekoeken en poffertjes
Neef van me woont in Australie en heeft een Australische vrouw. Toen ze voor het eerst in NL was heeft mijn tante pannenkoeken en poffertjes voor haar gemaakt. Dat viel zo in de smaak dat ze binnenkort een poffertjestent in Perth gaat openen
Nou ik ben ooit in bed beland met drie prachtige Spaanse meiden en ik heb me prima vermaakt moet ik zeggenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vond dit leukerwat heb je nou aan een orgie met alleen maar vrouwen.
Yup, vind het ook erg tof. Poffertjes from Perthquote:
Seks. Maar weer eens gaan doenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alles gaat toch over seks? /Freud
Ik besteed mijn aandacht liever gewoon goed aan 1 vrouwquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vrouwenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat noemen ze een kwartet tochquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik ben ooit in bed beland met drie prachtige Spaanse meiden en ik heb me prima vermaakt moet ik zeggen
Als het ff kanquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij zet je bezoek(st)ers toch ook aan het werk?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Rival: Wil je wat drinken?
Bezoek(st)er: Graag!
Rival: Daar is de keuken, pak voor mij ook meteen een cola.
Ik ben de komende twee dagen vrij, raad eens wat ik ga doen?quote:
Pannenkoekenmeetquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
Pannenkoeken gebakken voor mijn kroost
Genietenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben de komende twee dagen vrij, raad eens wat ik ga doen?
En ja, UitStraling, als ik morgenochtend een ontbijtje voor haar maak leunt zij tegen de deurpost met een kop thee in haar handen en niks aan behalve mijn witte overhemd
I'm gonna burn the eggs, aren't I?
Zoals 't heurtquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ja, UitStraling, als ik morgenochtend een ontbijtje voor haar maak leunt zij tegen de deurpost met een kop thee in haar handen en niks aan behalve mijn witte overhemd
Baasbussequote:Op woensdag 13 januari 2016 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:27 schreef K44S het volgende:
[..]
BaasbusseZe is FransSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Malteser dames zijn heel aardig en lief, maar kunnen een handvol zijn als ze ergens een probleem mee hebben
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Vergelijkbaar met Spaanse....quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze is Frans
Malteser dames zijn heel aardig en lief, maar kunnen een handvol zijn als ze ergens een probleem mee hebben
rival is geen vrouwquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mediterraans temperamentquote:
Nou ik doe dat dus echt weleensquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Rival: Wil je wat drinken?
Bezoek(st)er: Graag!
Rival: Daar is de keuken, pak voor mij ook meteen een cola.
Ik lees het al, die Malteesche vrouwetjes zouden mij te snel onder de duim hebben...quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mediterraans temperamentHeeft francaise soms ook
![]()
Maar dan niet voor kids, vermoed ik zoquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:38 schreef Barbusse het volgende:
I need this on my terrace! https://www.facebook.com/DISCODOMES.MT/videos/1719279481691692/
Hoezo dat?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik lees het al, die Malteesche vrouwetjes zouden mij te snel onder de duim hebben...
Tuurlijk niet. Kinderenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan niet voor kids, vermoed ik zo
Jazekerquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. KinderenMaar weet je hoe awesome?
Qua lengte iig nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoezo dat?
[..]
Tuurlijk niet. KinderenMaar weet je hoe awesome?
Dus dan moet ik EN je cola inschenken en telkens in de wacht staan. Nah.quote:
Hebben we weer zo'n reus van 10 meterquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:46 schreef K44S het volgende:
[..]
Qua lengte iig niet.
Ik ben vrij flexibel zullen we maar zeggen
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dus dan moet ik EN je cola inschenken en telkens in de wacht staan. Nah.
Ik hou het wel bij m'n date van dit weekend.
Hoe heb je die gestrikt?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dus dan moet ik EN je cola inschenken en telkens in de wacht staan. Nah.
Ik hou het wel bij m'n date van dit weekend.
Van het weekend zag ik een gozer die sowieso anderhalve kop langer is.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hebben we weer zo'n reus van 10 meter
Springkussen +1quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:38 schreef Barbusse het volgende:
I need this on my terrace! https://www.facebook.com/DISCODOMES.MT/videos/1719279481691692/
Tinder, FOK!, bij de bakker, in de kroeg, op het werk?quote:
Preciesquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk juist, ik heb een hekel aan schapen, geef mij maar een passievolle felle wilde vrouw
Ik word zo moe van mensen die denken dat het iets uitmaakt wat zij ergens van vinden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk juist, ik heb een hekel aan schapen, geef mij maar een passievolle felle wilde vrouw
Secondlove?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tinder, FOK!, bij de bakker, in de kroeg, op het werk?
Een collega, dat zou een stunt zijn. En dan op zondag samen met m'n vriend boodschappen gaan doen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tinder, FOK!, bij de bakker, in de kroeg, op het werk?
Jawel natuurlijk wel, mits gebacked up door een evenredig intellect, ik moet ook geen bralkikker zonder inhoud hebben maar een grijze muis mag van mij zeker de Noordzee in lopen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik word zo moe van mensen die denken dat het iets uitmaakt wat zij ergens van vinden.
Kan echt niet tegen mensen met temperament.
Ik wil wel iemand met een eigen mening hoor. Maar dat schreeuwerige moet ik niet in mijn buurt hebben, je kan ook gewoon normaal doen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel natuurlijk wel, mits gebacked up door een evenredig intellect, ik moet ook geen bralkikker zonder inhoud hebben maar een grijze muis mag van mij zeker de Noordzee in lopen.
Op de juiste momenten mag ze een gat in het plafond springen van blijdschap en enthousiasme, dat is juist het leven, leven naar het moment en niet dat afgevlakte saaiequote:Op woensdag 13 januari 2016 13:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil wel iemand met een eigen mening hoor. Maar dat schreeuwerige moet ik niet in mijn buurt hebben, je kan ook gewoon normaal doen.
Ik denk dat ik een te calvinistisch karakter heb om het hiermee eens te zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op de juiste momenten mag ze een gat in het plafond springen van blijdschap en enthousiasme, dat is juist het leven, leven naar het moment en niet dat afgevlakte saaie![]()
Zonder te vervallen in een instabiel jantje lacht jantje huilt type want daar kots ik dan weer op
Dus als jij in de Duitse bossen een steen met een afdruk van een archeopteryx vind dan zeg je, hmm best interessant en vervolgens denk je alweer aan je boodschappenlijstje van volgende week?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een te calvinistisch karakter heb om het hiermee eens te zijn.
Vind het allemaal al snel vervallen in achtbaangedrag.
Ik vind enthousiasme en temperament twee hele verschillende dingen hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus als jij in de Duitse bossen een steen met een afdruk van een archeopteryx vind dan zeg je, hmm best interessant en vervolgens denk je alweer aan je boodschappenlijstje van volgende week?
Welk topic? De andere SC of het boehoeikbennogmaagdtopic?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:27 schreef K44S het volgende:
Ik ga jullie hier in SC maar pesten.
Die andere topics is het einde zoek.
deezquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Welk topic? De andere SC of het boehoeikbennogmaagdtopic?
Zonder vonk geen vuur, zonder passie geen enthousiasmequote:Op woensdag 13 januari 2016 13:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind enthousiasme en temperament twee hele verschillende dingen hoor.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Kinderen die geen pannenkoeken lusten zouden ze per definitie gewoon moeten verbannen, of als het genetisch bepaald is aborteren
Dat dacht ik ook toen die stapel pannenkoeken op kamp eindelijk af was en er een aantal beginnen te mekkeren dat ze geen pannenkoeken lusten. Wat kan daar nou echt vies aan zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Kinderen die geen pannenkoeken lusten zouden ze per definitie gewoon moeten verbannen, of als het genetisch bepaald is aborteren
Ja heb toch godverdomme niet voor de katse kut staan bakken.quote:
Gewoon door de strot douwen die handel. Pannenkoeken niet lusten, wat een onzinquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heb toch godverdomme niet voor de katse kut staan bakken.
Denk ik eens de toffe mams uit te hangen en wat lekkers te maken.
Is weer eens wat anders dan soep tosti of een gebakken ei op de woensdag.
Pndankbare kutkrengen.
Echt he?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon door de strot douwen die handel. Pannenkoeken niet lusten, wat een onzin
quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he?
Nee hoor ze zijn wel lief.
Ja als je de meergranen versie neemt is het net bruinbroodquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Maar je kan zoveel met pannenkoeken. Je kan er vanalles opgooien wat ze lustenEn pannenkoeken
Wait, what?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoon force feeden, die verwende kleddersquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon door de strot douwen die handel. Pannenkoeken niet lusten, wat een onzin
Ja, precies. Het is gewoon net wit brood, maar dan nog lekkerderquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als je de meergranen versie neemt is het net bruinbrood
Wat een onzin![]()
Gelukkig niet mijn kinderenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Dingen niet lusten is in de meeste gevallen gewoon pure onwil. Korte metten mee maken, anders zit je straks met zo'n volwassen baby die niets lust.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik lustte vroeger ook niks. Woog ook niks. Maar dan word je ouder en ga je vaker bij anderen eten, of met vrienden weg, op school probeer je steeds meer, en voor je het weet ben je 30 en heb je overgewicht.
Echt irritatie nummer 1, mannen die niks lustenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Dingen niet lusten is in de meeste gevallen gewoon pure onwil. Korte metten mee maken, anders zit je straks met zo'n volwassen baby die niets lust.
Ik was 20 toen ik voor het eerst pizza at. 18 toen ik m'n eerste Big Mac at.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik was vroeger ook skinny![]()
Daar is niks meer van te zien![]()
Niks mis met mensen die goed eten weten te waarderenquote:
Geldt ook voor vrouwen. Lekker mee uiteten nemen en dan mauwen dat niets op de menukaart lekker is omdat ze bij elk gerecht wel een ingrediënt niet lusten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Echt irritatie nummer 1, mannen die niks lusten
O niet alleen goed eten, AL het eten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks mis met mensen die goed eten weten te waarderen
Ik was een tijdje geleden in een restaurant met een michelinster en hoewel ik best kan miepen over bepaalde ingrediënten, was de samenhang in de gerechten wel goedquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geldt ook voor vrouwen. Lekker mee uiteten nemen en dan mauwen dat niets op de menukaart lekker is omdat ze bij elk gerecht wel een ingrediënt niet lusten.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O niet alleen goed eten, AL het eten.
Als er in een restaurant iets op de kaart staat waarvan ik geen idee heb wat het is bestel ik dat altijd. Dingen proberenquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geldt ook voor vrouwen. Lekker mee uiteten nemen en dan mauwen dat niets op de menukaart lekker is omdat ze bij elk gerecht wel een ingrediënt niet lusten.
Ik vind het gruwelijk saai om van een menukaart iets waarmee ik al bekend ben te kiezen, ik kies vrijwel altijd het onbekende of de verrassende combinatiequote:Op woensdag 13 januari 2016 14:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Als er in een restaurant iets op de kaart staat waarvan ik geen idee heb wat het is bestel ik dat altijd. Dingen proberenTis alleen wel lang geleden dat ik het menu bekeek en iets had van
[ afbeelding ]
Dan zul je Tarragon hier wel leuk vinden. Vraag aan de chef of hij ipv een simpel voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht een lading kleinere hapjes voor je maakt en hij gaat full obsessed chef voor je.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het gruwelijk saai om van een menukaart iets waarmee ik al bekend ben te kiezen, ik kies vrijwel altijd het onbekende of de verrassende combinatie
Een wat?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:32 schreef SiIk het volgende:
Als het dan toch over eten gaat: Iemand nog een goede tip voor een spoom?
Citroenijs met limoncello, misschien beetje mint.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:32 schreef SiIk het volgende:
Als het dan toch over eten gaat: Iemand nog een goede tip voor een spoom?
Hoe lang en wat voor werk doe jij eigenlijk daar ? (ben het vergetenquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zul je Tarragon hier wel leuk vinden. Vraag aan de chef of hij ipv een simpel voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht een lading kleinere hapjes voor je maakt en hij gaat full obsessed chef voor je.
Ja zoiets is inderdaad genieten, surprise me and show me the best you can do with food and winequote:Op woensdag 13 januari 2016 14:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zul je Tarragon hier wel leuk vinden. Vraag aan de chef of hij ipv een simpel voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht een lading kleinere hapjes voor je maakt en hij gaat full obsessed chef voor je.
Eigenlijk bestaan al die dingen maar uit 2 of 3 ingrediënten. Ik vind t zo saai, maar misschien is dat t nou eenmaal...quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Citroenijs met limoncello, misschien beetje mint.
Lekkerquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lust ik prima maar een hamburger noem ik niet eens uit eten, dat is troepvoer voor tussendoor
Ik ga zo even liggenquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik lag net ook ff op bed.
![]()
Nu koffie
Ik zit hier nu bijna 6 jaar, ben fraude analistquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:35 schreef K44S het volgende:
[..]
Hoe lang en wat voor werk doe jij eigenlijk daar ? (ben het vergeten)
Indeedquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zoiets is inderdaad genieten, surprise me and show me the best you can do with food and wine
Solliciteer bij dat bedrijf wat de FIFA nu aan het uitpluizen isquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit hier nu bijna 6 jaar, ben fraude analist
[..]
IndeedHij kwam uit de keuken naar ons toe om ons te bedanken voor z'n inspiratie
Dat laat ik aan de FBI, Europol, ESSA, het zwitsers openbaar ministerie en tig andere instanties overquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Solliciteer bij dat bedrijf wat de FIFA nu aan het uitpluizen is![]()
Genoeg werkgeversquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat laat ik aan de FBI, Europol, ESSA, het zwitsers openbaar ministerie en tig andere instanties over
Druk dagje dus?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik lag net ook ff op bed.
![]()
Nu koffie
Wat minder complete nachten doorneukenquote:Op woensdag 13 januari 2016 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee valt wel mee.... Gewoon slaaptekortwhat else is new
Ik wou dat het daar aan lag. Dat zou tenminste een leukere reden zijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat minder complete nachten doorneuken
Zullen ook bedrijven bij zitten die dat in opdracht van doen.quote:
Ik lees dit nu pasquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:13 schreef Myraela het volgende:
Faxie. Ik loop binnenkort stage in Scheveningen. Keertje visje happen dan?
Meergranenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als je de meergranen versie neemt is het net bruinbrood
Wat een onzin![]()
Paleo FTWquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is toch beter dan minder granen?
Geen suiker, geen granen, geen gluten en geen lactose?quote:
Geen aardappels.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen suiker, geen granen, geen gluten en geen lactose?
Blij dat ik vanavond lekker u=ouderwets een stel krieltjes, met een bak salade en een kogelbief heb gegetenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:09 schreef MissMSX het volgende:
Eigenlijk gewoon helemaal niet meer eten.
/Loka
Konijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blij dat ik vanavond lekker u=ouderwets een stel krieltjes, met een bak salade en een kogelbief heb gegeten
Homoseksueel konijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet eens homo? Zonde, gemiste kans
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:09 schreef MissMSX het volgende:
Eigenlijk gewoon helemaal niet meer eten.
/Loka
Maar als het kon...quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eet gewoon nog brood, kaas, yoghurt en peren.
Zo erg ben ik niet hoor, een kapsalon is maar een week dieet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar als het kon...
En dan twee keer per jaar een kapsalon en weer 6 maanden vasten
Die twee keer per jaar is dan ook alleen voor de smaak.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo erg ben ik niet hoor, een kapsalon is maar een week dieet.
Jullie hebben een verkeerde indruk van hoe dol ik op voedsel benquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die twee keer per jaar is dan ook alleen voor de smaak.
Hoe zou dat toch komenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jullie hebben een verkeerde indruk van hoe dol ik op voedsel ben
Geen idee, ik ben niet degene die dagen lang niet kan kakkenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou ik er anders zoveel mee bezig zijn? :$
Gaat als een speer aan de antibiotica.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet degene die dagen lang niet kan kakken
Dit kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaat als een speer aan de antibiotica.
Doe ik het toch nog best goed voor m'n leeftijd.quote:
Je zou er zo op mogen bij mij hoor, lekkertjequote:Op woensdag 13 januari 2016 20:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doe ik het toch nog best goed voor m'n leeftijd.
Lage standaarden hebbenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je zou er zo op mogen bij mij hoor, lekkertje
Lage eigenwaarde hebben en daardoor gaan projecterenquote:
Nee joh man, het is een feit dat jij meer zoekt om vast te houden dan ik kan bieden. That's allquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lage eigenwaarde hebben en daardoor gaan projecteren
Geen chocoladebad hebbenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:46 schreef rhubarbje het volgende:
fok in bad. Wat een luxe. Nu nog iemand die chocolade komt brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |