Die is fucking awesome in Ash vs Evil Deadquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niemand kan het toch halen bij Bruce Campbell?
Nee, die blijft ook echt King. Maar dat neemt niet weg dat de poging wel erg geslaagd was.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niemand kan het toch halen bij Bruce Campbell?
Die moet ik ook nog zien jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die is fucking awesome in Ash vs Evil Dead
Niet beter dusquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, die blijft ook echt King. Maar dat neemt niet weg dat de poging wel erg geslaagd was.
Zelfs de videogames van Evil Dead waren briljant omdat hij de stem van Ash deed
Een remake van Blues Brothersquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:35 schreef MissMSX het volgende:
Straks komt er nog een remake van Alien
Dat was Prometheus toch wel een beetje?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:35 schreef MissMSX het volgende:
Precies jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hilarisch slecht. Like 80's slecht
Up for debatequote:
Ugh. Hate.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:35 schreef MissMSX het volgende:
Nee, dat was een prequelachtig iets.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:36 schreef El_Thijs het volgende:
Dat was Prometheus toch wel een beetje?
Blues Brothers 2000 was niet echt goed inderdaadquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een remake van Blues Brothers
" Like iets in hetzelfde universum als, maar ook weer niet echt "quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat was een prequelachtig iets.
Gigerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:38 schreef Faxie het volgende:
Prometheus was gewoon een nieuw deel. Wel aardig, maar verre van bijzonder.
Ik heb ze toevallig laatst nog allemaal gezien. Deel 1 blijf ik toch de tofste vinden, dat is echt nog een thriller.
Was geen remake, was een vervolg.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blues Brothers 2000 was niet echt goed inderdaad
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:38 schreef Faxie het volgende:
Prometheus was gewoon een nieuw deel. Wel aardig, maar verre van bijzonder.
Ik heb ze toevallig laatst nog allemaal gezien. Deel 1 blijf ik toch de tofste vinden, dat is echt nog een thriller.
Vervolgfilms zijn vaak ook slechterquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was geen remake, was een vervolg.
Soms wel, maar lang niet altijd. Zie Terminator 2 en Aliens bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vervolgfilms zijn vaak ook slechter
Dat wel jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:41 schreef MissMSX het volgende:
Sigourney Weaver is en blijft ook een prachtige vrouw
Ripley is dan ook gewoon een van de allertofste vrouwelijke karakters ooit.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:41 schreef MissMSX het volgende:
Sigourney Weaver is en blijft ook een prachtige vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |