Die is fucking awesome in Ash vs Evil Deadquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niemand kan het toch halen bij Bruce Campbell?
Nee, die blijft ook echt King. Maar dat neemt niet weg dat de poging wel erg geslaagd was.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niemand kan het toch halen bij Bruce Campbell?
Die moet ik ook nog zien jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die is fucking awesome in Ash vs Evil Dead
Niet beter dusquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, die blijft ook echt King. Maar dat neemt niet weg dat de poging wel erg geslaagd was.
Zelfs de videogames van Evil Dead waren briljant omdat hij de stem van Ash deed
Een remake van Blues Brothersquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:35 schreef MissMSX het volgende:
Straks komt er nog een remake van Alien
Dat was Prometheus toch wel een beetje?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:35 schreef MissMSX het volgende:
Precies jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hilarisch slecht. Like 80's slecht
Up for debatequote:
Ugh. Hate.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:35 schreef MissMSX het volgende:
Nee, dat was een prequelachtig iets.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:36 schreef El_Thijs het volgende:
Dat was Prometheus toch wel een beetje?
Blues Brothers 2000 was niet echt goed inderdaadquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een remake van Blues Brothers
" Like iets in hetzelfde universum als, maar ook weer niet echt "quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat was een prequelachtig iets.
Gigerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:38 schreef Faxie het volgende:
Prometheus was gewoon een nieuw deel. Wel aardig, maar verre van bijzonder.
Ik heb ze toevallig laatst nog allemaal gezien. Deel 1 blijf ik toch de tofste vinden, dat is echt nog een thriller.
Was geen remake, was een vervolg.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blues Brothers 2000 was niet echt goed inderdaad
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:38 schreef Faxie het volgende:
Prometheus was gewoon een nieuw deel. Wel aardig, maar verre van bijzonder.
Ik heb ze toevallig laatst nog allemaal gezien. Deel 1 blijf ik toch de tofste vinden, dat is echt nog een thriller.
Vervolgfilms zijn vaak ook slechterquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was geen remake, was een vervolg.
Soms wel, maar lang niet altijd. Zie Terminator 2 en Aliens bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vervolgfilms zijn vaak ook slechter
Dat wel jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:41 schreef MissMSX het volgende:
Sigourney Weaver is en blijft ook een prachtige vrouw
Ripley is dan ook gewoon een van de allertofste vrouwelijke karakters ooit.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:41 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:41 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ripley is dan ook gewoon een van de allertofste vrouwelijke karakters ooit.
Name a fewquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom enge films kijken hier danIk heb er heel veel
Klopt, maar om nu 5 home alone films te maken, en tig policy acedemy ..... dat is weer het andere uiterstequote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms wel, maar lang niet altijd. Zie Terminator 2 en Aliens bijvoorbeeld.
Aliens was een actiefilm. Zette wel een beetje de standaard voor soortgelijke films volgens mij.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms wel, maar lang niet altijd. Zie Terminator 2 en Aliens bijvoorbeeld.
Niet kapot te krijgenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fax in Bed, part IIIquote:
En met een fijne, gelijknamige FOK!user.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
SF zeker? Of horrorquote:
Faxie's rukbunker deel IXquote:
Klopt. Al moet ik wel zeggen dat bijvoorbeeld Predators gewoon ronduit briljant was en veel beter dan Predator 2.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt, maar om nu 5 home alone films te maken, en tig policy acedemy ..... dat is weer het andere uiterste
quote:
quote:
SF Horrorquote:
Biehn, Paxton en Henriksenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aliens was een actiefilm. Zette wel een beetje de standaard voor soortgelijke films volgens mij.
The Thing origineel is ook meesterlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt. Al moet ik wel zeggen dat bijvoorbeeld Predators gewoon ronduit briljant was en veel beter dan Predator 2.
Is daar een prequal van?quote:
Deel II was toch het best.quote:
LOL en anders fantasyquote:
Ik moet bekennen dat ik die nooit heb gezienquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
The Thing origineel is ook meesterlijk
Zekerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
Die durfde ik niet te kijkenquote:
Ja,vooral vanwege die special effects. Tof en smerig tegelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was dat met die haakneus die in Pianist zat?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt. Al moet ik wel zeggen dat bijvoorbeeld Predators gewoon ronduit briljant was en veel beter dan Predator 2.
Ja. Ik vond het een goede film en hij speelde zijn rol prima.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was dat met die haakneus die in Pianist zat?
Echt heel gaaf, helaas niet helemaal afgekekenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik die nooit heb gezien
Hij is beter omdat het de kortste uit de reeks is.quote:
Ik vond het eens van de grootste miscasts ooit. Net als bij King Kong...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja. Ik vond het een goede film en hij speelde zijn rol prima.
Eigenlijk deel 1.5 dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij is beter omdat het de kortste uit de reeks is.
Nee dat is het origineelquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:50 schreef MissMSX het volgende:
Oh, dacht dat die met Russell een remake was, maar da's niet zo
Ik zit nu heel hard te denken met welke film ik an in de war benquote:
Oh ja, de Body snatchersquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zit nu heel hard te denken met welke film ik an in de war ben
Ook een toffe film!quote:
Heb vlagen van het origineel gezien. Toch maar eens de videotheek induiken voor dergelijke klassiekers?quote:
Goed ideequote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb vlagen van het origineel gezien. Toch maar eens de videotheek induiken voor dergelijke klassiekers?
Vond isk vroeger stiekem vuigquote:
Nog steedsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vond isk vroeger stiekem vuig
Staat nog op m'n maxi single wishlistquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vooral dat Awwww, heerlijk vuig
Dat is ook een remake. Van The Thing from Another World #teruglezenalsyatsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus toch!quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is ook een remake. Van The Thing from Another World #teruglezenalsyats
Jajajajaja.quote:
Nu toch maar even wat uitgebreider bijgelezen. Die uit '82 volgt schijnbaar wel het dichtst het originele verhaalquote:
Dat klopt idd. En het is een dijk van een film. Een van de weinige remakes welke beter is dan het origineel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu toch maar even wat uitgebreider bijgelezen. Die uit '82 volgt schijnbaar wel het dichtst het originele verhaal
Nu toch maar even wat uitgebreider bijgelezen. Die uit '82 volgt schijnbaar wel het dichtst het originele verhaalquote:
Nou ja, technisch gezien is het natuurlijk geen remake. Beide films zijn gebaseerd op een boek/verhaal.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klopt idd. En het is een dijk van een film. Een van de weinige remakes welke beter is dan het origineel.
Deze lijkt me awesome trouwens:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |