Leg nou ff uit plzquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat moet je typen en 'zie wat er gebeurt'
en UitStralingquote:
Is dat niet stiekem Balkenende?quote:
Waarschijnlijk zelfs met beeldmateriaalquote:
Mwa, beetje last van de stroming helaas. Wel dikke bakken zeg bohquote:
Zou zomaar kunnen, ook die had altijd mooie verhalen die niet gekenmerkt werden door enige realiteitszin.quote:
Gaatje? Deukje? Bummerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa, beetje last van de stroming helaas. Wel dikke bakken zeg bohSoms over de 3 meter achter de branding, en in de branding soms richting de 2 meter
![]()
Alleen wel m'n board een keer gekopt (fuck dat deed zeer) en later zag ik dat er een klein gaatje in zatGloednieuw board
Maar hij ligt nu bij de reparateur... die zit om de hoek daar...
Nou dat zeg ik toch? Een kutplaatje op FB, en die moet je dan liken en '333' typen, 'en zie wat er gebeurt' En al dat kutvolk is aan het liken en replyenquote:
Ja klein gaatje in het deckquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaatje? Deukje? Bummer
Was lekker windje ja. Er tegenin fietsen in de regen was niet tof
Oh, dus 333 typen en dan gebeurt er nietsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dat zeg ik toch? Een kutplaatje op FB, en die moet je dan liken en '333' typen, 'en zie wat er gebeurt' En al dat kutvolk is aan het liken en replyen![]()
Gelijk aangegeven ook als spam. Ik hoef die shit niet te zien op m'n tijdlijn
Toen de lucht nog schoon was en seks nog viesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sorry, ik weet dat jullie van dezelfde generatie zijn.
Heb je zo'n hard hoofd dan?quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toen de lucht nog schoon was en seks nog vies
Generatie Preuts
Dat je dat soort volk sowieso in je vriendenlijst hebt staan.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dat zeg ik toch? Een kutplaatje op FB, en die moet je dan liken en '333' typen, 'en zie wat er gebeurt' En al dat kutvolk is aan het liken en replyen![]()
Gelijk aangegeven ook als spam. Ik hoef die shit niet te zien op m'n tijdlijn
Geen idee waar dat over gaat, maar mensen die geen respect hebben voor haar verdiensten neem ik niet serieusquote:
Ja dat dusquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, dus 333 typen en dan gebeurt er niets
Wat is haar verdiensten dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee waar dat over gaat, maar mensen die geen respect hebben voor haar verdiensten neem ik niet serieus
Is niet van m'n hoofd, maar ik vermoed dat m'n board ook tegen m'n bar aangekomen is (waar de lijnen aan zitten)quote:
Ik ontvolg ze meestal, maar soms glipt er eentje doorheen.....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat je dat soort volk sowieso in je vriendenlijst hebt staan.
Dure grap om dat te laten maken?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is niet van m'n hoofd, maar ik vermoed dat m'n board ook tegen m'n bar aangekomen is (waar de lijnen aan zitten)
Of hij is op een steen gestuiterd toen hij aanspoelde na een wipeout...
Mooi, dan neem je heel de wereld niet serieus.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee waar dat over gaat, maar mensen die geen respect hebben voor haar verdiensten neem ik niet serieus
So be itquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Mooi, dan neem je heel de wereld niet serieus.
Heb je dat hete kitemeisje al gestalked?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ontvolg ze meestal, maar soms glipt er eentje doorheen.....
Valt mee gelukkig. Als het foam van binnen niet te ver is gepenetreerd (hihi) met water dan zou het maar 30,- moeten zijn. Alleen ik zag ook nog een ander klein gaatje die ze ook gelijk even mogen vullen (hihi)quote:
Ze had me toegevoegd op aanraden van een kitevriendinnetje van me omdat ze nog een beetje beginner is en ik zoveel kennis in huis hebquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je dat hete kitemeisje al gestalked?
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Valt mee gelukkig. Als het foam van binnen niet te ver is gepenetreerd (hihi) met water dan zou het maar 30,- moeten zijn. Alleen ik zag ook nog een ander klein gaatje die ze ook gelijk even mogen vullen (hihi)
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze had me toegevoegd op aanraden van een kitevriendinnetje van me omdat ze nog een beetje beginner is en ik zoveel kennis in huis heb
Met dat vriendinnetje ga ik binnenkort naar een optreden, en zij woont daar om de hoekquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:23 schreef Harmankardon het volgende:
Als dat geen neuken wordt.
Letterlijk.
Als dit geen neuken wordtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze had me toegevoegd op aanraden van een kitevriendinnetje van me omdat ze nog een beetje beginner is en ik zoveel kennis in huis heb
Ja?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Betekent dat ik binnenkort wel even terug moet om 'm op te halen![]()
Lijkt me zo extreem kut.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:26 schreef MissMSX het volgende:
Iemand die Point Break remake al gezien btw?
Ja, maar ben toch wel soort van massochistisch nieuwsgierigquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lijkt me zo extreem kut.
En onnodig ook.
Klinkt als een plan.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar ben toch wel soort van massochistisch nieuwsgierig
Samen gaan en krassen?
Dat gebeurt al sinds mensenheugenisquote:
Desperadosje erbijquote:
Mwa don't get your hopes upquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als dit geen neuken wordt
[ afbeelding ]
Als dit niet gaat werken kun je beter het klooster inquote:
Sommigen zijn wel goed. Helaas ook maar een bizar klein deel.quote:
Verdriet moet je verdrinken. Heel belangrijkquote:
Ik geef je wel het adres van een koffietent :quote:
Example?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommigen zijn wel goed. Helaas ook maar een bizar klein deel.
Ik heb het kapsel er al voorquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als dit niet gaat werken kun je beter het klooster in
Het klooster? Dan wel ergens in Tibet.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als dit niet gaat werken kun je beter het klooster in
Er zullen vast wel goede zijnquote:
De Evil Dead 'remake' was/schijnt best goed te zijn.quote:
Wrom?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het klooster? Dan wel ergens in Tibet.
Schiet 'es op.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Joh doe rustig, ze heeft me slechts nog maar toegevoegd hoor
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geef je wel het adres van een koffietent :
Niet zelf gezien?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De Evil Dead 'remake' was/schijnt best goed te zijn.
Een gedeeltequote:
Wat een comeback, hier heb ik echt niet van terug hoorquote:
Niemand kan het toch halen bij Bruce Campbell?quote:
Maar geef eens antwoordquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat een comeback, hier heb ik echt niet van terug hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |