Ze was er speciaal voor uitgenodigd.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel veel zal het niet schelen. De sloerie.
Gaat echt nergens over inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bowie is dood, maar vergeet mij niet, dat is wat ze hier doet. Wat verschrikkelijk hoerig
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bowie is dood, maar vergeet mij niet, dat is wat ze hier doet. Wat verschrikkelijk hoerig
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze was er speciaal voor uitgenodigd.
Ik sluit niet uit dat ik haar ook wel es in bed heb gehad tijdens mijn wilde jaren.quote:
Idc, zij heeft het geaccepteerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze was er speciaal voor uitgenodigd.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ik haar ook wel es in bed heb gehad tijdens mijn wilde jaren.
Weer zo'n kutplaatje op FB die alle schaapjes aan het liken zijn en 333 op typenquote:
Eerder over zijn uitgebreide seksleven. Rock 'n' roll hequote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:05 schreef FrauMilena het volgende:
De beste man is net dood, wordt herdacht en dan moet het over het neukpartijtje van Paay gaan. Ja nee.
WTF is 333?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weer zo'n kutplaatje op FB die alle schaapjes aan het liken zijn en 333 op typenMaar die aandachtshoer heeft wel mooi 140k hits.
Oh ze was onderdeel van? Ik denk al.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerder over zijn uitgebreide seksleven. Rock 'n' roll he
Adam Curryquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
Als mevrouw Paay dood gaat wie zal er dan in DWDD hetzelfde vertellen
Jij snapt emquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerder over zijn uitgebreide seksleven. Rock 'n' roll he
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh ze was onderdeel van? Ik denk al.
Zoals ik al zei, heb het niet gezien.
Half bekend Nederland.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
Als mevrouw Paay dood gaat wie zal er dan in DWDD hetzelfde vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |