Wauw, harshquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
Waar slaan die 'jammer' reacties dan op jongens, ik hoef jullie toch niet ongeacht lichaamstype. :$
Wie klaagt daarover dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:17 schreef MissMSX het volgende:
Wel duidelijk. Hoeven de mannen hier ook niet meer te klagen dat vrouwen nooit duidelijk zijn
Daar is in het verleden wel eens een discussie over geweest hierquote:
In het verleden wel eens.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar is in het verleden wel eens een discussie over geweest hier
Take. A. Wild. Fucking. Guess.quote:
echtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In het verleden wel eens.
Zo onduidelijk.
Discussie? Of mening pareren als feit? Het blijft Fok! he?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gok nietquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In het verleden wel eens.
Zo onduidelijk.
maar ik weet het nietquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Is best voor de hand liggend hoor......
Ik zie nu voor me dat je van verschillende mensen DM krijgt, met allemaal verschillende namenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik weet het nieten nu nog niet. Dan kan toch wel even iemand dmmen
nog 0quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat je van verschillende mensen DM krijgt, met allemaal verschillende namen
Maak je ook niet elke dag mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:29 schreef Fripsel het volgende:
Net in de stad. Kerel komt aan me vragen of ik z'n opa uit de kroeg wil vissen want hij zag z'n ex er toevallig ook net naar binnen lopen en die wilde hij niet tegenkomen![]()
![]()
Ja ik heb nog nooit zo'n vreemde vraag gehad. Het stomme was, ik dacht "hee wat een leuke vent kijkt me aan".. Ja niet dusquote:
Meestal kijk ik gewoon heel boos of serieus...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja ik heb nog nooit zo'n vreemde vraag gehad. Het stomme was, ik dacht "hee wat een leuke vent kijkt me aan".. Ja niet dus
Hahaha weet je dat dat iets is wat echt heel veel verschil maakt als ik lekker in m'n vel zit en de wereld "zie" krijg ik veel meer glimlachen e.d. dan wanneer ik met m'n grafkop door de stad loop, maakt niet uit hoe erg ik m'n best heb gedaan op hoe ik eruit zie.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:52 schreef K44S het volgende:
[..]
Meestal kijk ik gewoon heel boos of serieus...
Op eens valt het kwartje waarom flirten zo lastig is...
* K44S Schminkt een lach op z'n gezicht..
[ afbeelding ]
Gaat het?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Klaar met werken. Nog nooit een werkgever gehad die zo vaak vroeg of het wel ging.
Niet om in herhaling te vallen, maar toen ik Zaterdagavond paar trekjes van de joint genomen had. Stond ik even later ook met een dikke glimlach op m'n bakkes.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hahaha weet je dat dat iets is wat echt heel veel verschil maakt als ik lekker in m'n vel zit en de wereld "zie" krijg ik veel meer glimlachen e.d. dan wanneer ik met m'n grafkop door de stad loop, maakt niet uit hoe erg ik m'n best heb gedaan op hoe ik eruit zie.
Dan ben je in het normale leven te gespannen. Ik stak gister avond een joint op en ging in comaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Niet om in herhaling te vallen, maar toen ik Zaterdagavond paar trekjes van de joint genomen had. Stond ik even later ook met een dikke glimlach op m'n bakkes.
Klopt. Naar verwachting komt daar binnenkort verandering inquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan ben je in het normale leven te gespannen. Ik stak gister avond een joint op en ging in comatoch nog goed geslapen.
Junkquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan ben je in het normale leven te gespannen. Ik stak gister avond een joint op en ging in comatoch nog goed geslapen.
Aardbeitjesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:24 schreef MissMSX het volgende:
En het is januari, dus lekker nadenken over welke plantjes is dit jaar op m'n balkon ga planten
#F&F
#voorjaar
/liefdagboek
Had je dat ook gezegd als ik zwaar verslavende slaapmedicatie of pijnstillers had geslikt die veel schadelijker zijn?quote:
Aardbeien kan ik wel weer eens proberen jaquote:
Je hebt ook klein blijvende zonnebloemen speciaal voor in een potquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aardbeien kan ik wel weer eens proberen ja
Ik heb in de nazomer een wilde kamperfoelie geplant. Kijken of die de winter heeft overleefd
oooh die wil ikquote:
het was sowieso niet al te serieus bedoeld gok ik. Maar alles is een opening hequote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Had je dat ook gezegd als ik zwaar verslavende slaapmedicatie of pijnstillers had geslikt die veel schadelijker zijn?
Ja hoor. Nog erger zelfs.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Had je dat ook gezegd als ik zwaar verslavende slaapmedicatie of pijnstillers had geslikt die veel schadelijker zijn?
Oh ja, die had ik al gekochtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je hebt ook klein blijvende zonnebloemen speciaal voor in een pot
Het is 2016quote:
Sommige dingen zijn ook gewoon een uitgang waar je niets in hoeft te stoppen hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was sowieso niet al te serieus bedoeld gok ik. Maar alles is een opening he
Dat weet ik. Maar iedereen roept die dingen "als grapje", en m'n vader is continue bang dat ik echt een junk word, en ik weet niet. Ik vind het gewoon stom.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was sowieso niet al te serieus bedoeld gok ik. Maar alles is een opening he
Zeiden ze tegen mij ook altijd. Gewoon geen neuk geven, werkt het beste.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar iedereen roept die dingen "als grapje", en m'n vader is continue bang dat ik echt een junk word, en ik weet niet. Ik vind het gewoon stom.
Ik ga weer terug naar school. Mijn interpunctie is ook waardeloos gewordenquote:
Hou dat vooral lekker bij jezelfquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar iedereen roept die dingen "als grapje", en m'n vader is continue bang dat ik echt een junk word, en ik weet niet. Ik vind het gewoon stom.
Goede aardbeienplant hier blijft aardbeien geven van april tot oktoberquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb in de nazomer een wilde kamperfoelie geplant. Kijken of die de winter heeft overleefd
I know, soms lukt me dat beter als anders.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeiden ze tegen mij ook altijd. Gewoon geen neuk geven, werkt het beste.
Nu niet meer.. Maar nu zit ik eindelijk op de bank. Moet er straks alleen nog uit voor sigarettenquote:
zeg dan gewoon niet dat je dat doetquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
"Plantjes",... Dan hoef je toch niet verder na te denken?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:24 schreef MissMSX het volgende:
En het is januari, dus lekker nadenken over welke plantjes is dit jaar op m'n balkon ga planten
#F&F
#voorjaar
/liefdagboek
PI's meisje.. PI'squote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Is allemaal teringzooi. En mensen roepen enkel dingen vanuit hun referentiekader, daarom gewoon geen neuk geven, is hun zaak wat ze er van vinden, is jou zaak wat je met jouw leven doet. Lekker simpel tochquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
I know, soms lukt me dat beter als anders.
Ik vind het gewoon hypocriet dat je met wiet een "junk" bent en als je zou zeggen dat je diclafonac of morfine of slaapmedicatie moet slikken dan is het "aaawh wat erg meisje! En je bent nog zo jong". Terwijl dat net zo hard troep is.
Zo uitgeklaagt.
Ik zou voor een lekkere indica gaan. Ik kan je helpen aan zaadjes van bijvoorbeeld de white rhino of AK74quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ho stop halt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon hypocriet dat je met wiet een "junk" bent en als je zou zeggen dat je diclafonac of morfine of slaapmedicatie moet slikken dan is het "aaawh wat erg meisje! En je bent nog zo jong". Terwijl dat net zo hard troep is.
Zo uitgeklaagt.
Ik ken weinig mensen die je serieus een junk noemen als je wiet rookt.... Alcohol is slechter voor je.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zo uitgeklaagt.
Dat ruiken ze toch als ze langskomen bijv. Ik heb het er amper over gehad met ze, het alleen even gemeld dat ik het geprobeerd had en dat het werkt, mijn moeder heeft ook fibromyalgie. Ik dacht niet dat mijn ouders zo erg waren.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg dan gewoon niet dat je dat doet
Ja, Duhquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede aardbeienplant hier blijft aardbeien geven van april tot oktober
Beetje kortzichtig van ze. Zondequote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat ruiken ze toch als ze langskomen bijv. Ik heb het er amper over gehad met ze, het alleen even gemeld dat ik het geprobeerd had en dat het werkt, mijn moeder heeft ook fibromyalgie. Ik dacht niet dat mijn ouders zo erg waren.
Maar sindsdien word ik als een misdadiger behandeld en iedere keer als ik links ga waar ze me liever rechts zien gaan moet het er bij gehaald worden.
koop een geurkaarsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat ruiken ze toch als ze langskomen bijv. Ik heb het er amper over gehad met ze, het alleen even gemeld dat ik het geprobeerd had en dat het werkt, mijn moeder heeft ook fibromyalgie. Ik dacht niet dat mijn ouders zo erg waren.
Maar sindsdien word ik als een misdadiger behandeld en iedere keer als ik links ga waar ze me liever rechts zien gaan moet het er bij gehaald worden.
En uiteindelijk komt toch alles goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom gewoon geen neuk geven, is hun zaak wat ze er van vinden, is jou zaak wat je met jouw leven doet. Lekker simpel toch
Fix wat zaadjes voor mij. Heb het er serieus met m'n vriend over gehad de moestuin te gebruiken voor wat wietplantenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou voor een lekkere indica gaan. Ik kan je helpen aan zaadjes van bijvoorbeeld de white rhino of AK74
Zo veel keusquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
"Plantjes",... Dan hoef je toch niet verder na te denken?![]()
Of gewoon eerlijk zijn naar je ouders toe. Kan ook. Haar leven.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
koop een geurkaarsof zeg dat het vrienden waren die het deden
Echt zo, lastig is het niet
Godverquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn ouders hebben geen flauw idee van de dingen die ik doe en dat hou ik graag zo. Ik ben niet voor niks al 30
Gaan die via de post?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou voor een lekkere indica gaan. Ik kan je helpen aan zaadjes van bijvoorbeeld de white rhino of AK74
Kan geregeld worden hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Fix wat zaadjes voor mij. Heb het er serieus met m'n vriend over gehad de moestuin te gebruiken voor wat wietplanten![]()
de vraag is alleen, zouden die ouwelui van mij het herkennen.
Niet op reageren dan of gewoon het gesprek afkappen met de opmerking dat als ze daarover beginnen dat het duidelijk is hoe ze erover denken en dat iedere keer dat ze er weer over beginnen je vertrekt/hun kunnen vertrekken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vertik het om te gaan liegen over wie ik ben tegen m'n eigen ouders als het vanuit zo'n reden is. Als ze daar niet mee kunnen dealen op langere termijn bokken ze maar op.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
koop een geurkaarsof zeg dat het vrienden waren die het deden
Echt zo, lastig is het niet
Waarom wordt het dan gezien als softdrugs? En dus "illegaal"quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ho stop halt.
Wiet is geen troep.
Wiet is gezonder dan medicijnen die je van de dokter krijgt.
Ik kan alleen kattengras kweken. En uien in het keukenkastjequote:
Mijn ouders weten er van. Ik praat open over drugs met ze. Ik ben niet voor niets al 30+.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn ouders hebben geen flauw idee van de dingen die ik doe en dat hou ik graag zo. Ik ben niet voor niks al 30
Omdat als we eruit zouden halen wat erin zit, er geen tot weinig geld meer naar farmaceutische bedrijven gaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:41 schreef K44S het volgende:
[..]
Waarom wordt het dan gezien als softdrugs? En dus "illegaal"
Dit.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn ouders weten er van. Ik praat open over drugs met ze. Ik ben niet voor niets al 30+.
Sowieso... Maar hoe gaan die om met druk? zegmaar als ze onderop een hele grote stapel liggen? ben bang dat die kapoet gaanquote:
Ja dat punt heb ik ook bereikt vanaf nu. Ben al het gebemoei en gepush en alles echt kotsbeu. Maar dat weten ze ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet op reageren dan of gewoon het gesprek afkappen met de opmerking dat als ze daarover beginnen dat het duidelijk is hoe ze erover denken en dat iedere keer dat ze er weer over beginnen je vertrekt/hun kunnen vertrekken.
Pa heeft er meer moeite mee dan ma. Maar tegenwoordig maakt ie geen enkele opmerking meer, behalve dat ie t vind stinken. Prima. Oma snuffelde aan het zakje toen ik er bij haar een draaide om het in de achtertuin op te roken en vind het heerlijk ruiken
Bubbeltjesfoliequote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
Sowieso... Maar hoe gaan die om met druk? zegmaar als ze onderop een hele grote stapel liggen? ben bang dat die kapoet gaan
Waarom zien we alcohol niet als harddrugs? omdat het leven krom is natuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:41 schreef K44S het volgende:
[..]
ja oké maar dan moet je er ook gewoon voor gaan staan en niet miepenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of gewoon eerlijk zijn naar je ouders toe. Kan ook. Haar leven.
Bron?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat als we eruit zouden halen wat erin zit, er geen tot weinig geld meer naar farmaceutische bedrijven gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Nou nou nou... Waar is je verzameling alu hoedjes?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat als we eruit zouden halen wat erin zit, er geen tot weinig geld meer naar farmaceutische bedrijven gaat.
Nee dank jequote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
Moeten we je uit gaan leggen hoe de wereld werkt ja?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:41 schreef K44S het volgende:
[..]
Nja, consequent zijn in je weigering er een discussie over te voeren. Ouders zijn net kleine kinderen, hebben een consequent iemand in hun leven nodig enzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja dat punt heb ik ook bereikt vanaf nu. Ben al het gebemoei en gepush en alles echt kotsbeu. Maar dat weten ze ook.
Mijn "schoonpa" daarentegendie kwam opeens met verhalen op de proppen dat hij het zelf in de tuin had staan en dat hij nog wel wist hoe hij een jointje moest draaien.
Alcohol mag wel illegaal gemaakt worden. Ik zie een roaring twenties-achtige carriere wel zitten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom zien we alcohol niet als harddrugs? omdat het leven krom is natuurlijk
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan alleen kattengras kweken. En uien in het keukenkastje
Bootleggen als een baasquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alcohol mag wel illegaal gemaakt worden. Ik zie een roaring twenties-achtige carriere wel zitten.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:44 schreef K44S het volgende:
[..]
Bron?Google maar eens naar wietolie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Jij niet. Mogen de andere wel doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Moeten we je uit gaan leggen hoe de wereld werkt ja?
Daar hebben de katten mee gespeeldquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou nou nou... Waar is je verzameling alu hoedjes?
Malta heeft een freeport, ik heb contacten door heel Europa. Een netwerkje is zo gelegdquote:
ik ook maar ik ga ze echt niet van alles wat ik doe op de hoogte stellen. En zij mij niet. Maar dat doe ik met niemand. Vertel vrienden met wie ik geen drugs doe ook niet dat ik dat 3 weken geleden wel met iemand deedquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn ouders weten er van. Ik praat open over drugs met ze. Ik ben niet voor niets al 30+.
t.o.v. mijn ouders vind ik het echt heel lastig om er boven te gaan staan. Als je snapt wat ik bedoel. Zal wel een kwestie van tijd zijn. Mja dat is ook weer zo'n mooie. De sfeer is niet erg goed als ze er telkens over beginnen, dus zijn m'n bezoekjes ook zeldzamer/vluchtiger (en dan zien ze me nog gemiddeld 1x per week) en dan begint dus het gezeur dat ze me zo weinig zien en dat ze er toch voor me willen zijn en dat ze toch mijn ouders zijn, dat kan ik toch niet negeren.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, consequent zijn in je weigering er een discussie over te voeren. Ouders zijn net kleine kinderen, hebben een consequent iemand in hun leven nodig enzo.
Haha, dus in de zomer samen met schoonvaders dus een dikke aansteken
Groene vingers heb ik alleen als ik ze groen maak. Ik en planten zijn alleen vrienden als het om in het eten en in m'n jointje gaat.quote:
Nja. Dan gewoon duidelijk zijn over de reden waarom. En als ze dat onderwerp laten liggen, ze je ook vaker en/of langer zullen zien. De bal ligt dus bij hun.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:49 schreef Fripsel het volgende:
[..]
t.o.v. mijn ouders vind ik het echt heel lastig om er boven te gaan staan. Als je snapt wat ik bedoel. Zal wel een kwestie van tijd zijn. Mja dat is ook weer zo'n mooie. De sfeer is niet erg goed als ze er telkens over beginnen, dus zijn m'n bezoekjes ook zeldzamer/vluchtiger (en dan zien ze me nog gemiddeld 1x per week) en dan begint dus het gezeur dat ze me zo weinig zien en dat ze er toch voor me willen zijn en dat ze toch mijn ouders zijn, dat kan ik toch niet negeren.
Grmbl gedraag je dan ook zo
Toen ik nog thuiswoonde wilde ze dat echt niet. Had zelfs geen eindtijd etc. in tegenstelling tot mijn broer. Zolang ik maar met m'n vriend was mocht ik alles.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:48 schreef Barbusse het volgende:
Mijn ouders willen niet weten wat ik doe als ik uitga, ondanks dat ik heel braaf ben
Een eindtijd. Nee. Dat hebben ze heel snel teruggetrokken toen ze inzagen dat het niet werkte. Heb daarna nog maar 1 keer op m'n kop gehad en dat was toen ik na het stappen om half 11 zondagmorgen met m'n dronken hoofd binnen kwam stappen. Dat vonden ze niet normaal meer...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Toen ik nog thuiswoonde wilde ze dat echt niet. Had zelfs geen eindtijd etc. in tegenstelling tot mijn broer. Zolang ik maar met m'n vriend was mocht ik alles.
Om een of andere reden denken ze dat ik alles deed/doe wat god verboden heeft, maar ik heb echt geen idee waar dat vandaan komtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Toen ik nog thuiswoonde wilde ze dat echt niet. Had zelfs geen eindtijd etc. in tegenstelling tot mijn broer. Zolang ik maar met m'n vriend was mocht ik alles.
Ik was te suf om er gebruik van te maken. Op zaterdag ochtend stond ik om 6 uur S ochtends de paardenstallen uit te mesten, ging ik S middags werken en speelde ik zondag twee korfbalwedstrijden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een eindtijd. Nee. Dat hebben ze heel snel teruggetrokken toen ze inzagen dat het niet werkte. Heb daarna nog maar 1 keer op m'n kop gehad en dat was toen ik na het stappen om half 11 zondagmorgen met m'n dronken hoofd binnen kwam stappen. Dat vonden ze niet normaal meer...
Wowquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik was te suf om er gebruik van te maken. Op zaterdag ochtend stond ik om 6 uur S ochtends de paardenstallen uit te mesten, ging ik S middags werken en speelde ik zondag twee korfbalwedstrijden.Stappen, drank, ja daaaag?!?! Moet sporten morgen.
Uuuh ok deze doet even pijn doei.
Ik moet ook even zitten en bijkomen met een glaasje water hierquote:
Zaterdag werken. Zaterdagavond stappen. Zondag tot een uur of 3 slapen en dan de rest van de dag mezelf niet aan m'n ouders laten zien. Fuck sportquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik was te suf om er gebruik van te maken. Op zaterdag ochtend stond ik om 6 uur S ochtends de paardenstallen uit te mesten, ging ik S middags werken en speelde ik zondag twee korfbalwedstrijden.Stappen, drank, ja daaaag?!?! Moet sporten morgen.
Uuuh ok deze doet even pijn doei.
Ik voel jequote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En nu. Niet meer stappen en lekker zaterdagavond burgerlijk op de bank met de katten. Of een spelletje spelen met vrienden.
Fuck. Ik ben oud.
Ik ga nog wel regelmatig uit hoor. Best leuk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En nu. Niet meer stappen en lekker zaterdagavond burgerlijk op de bank met de katten. Of een spelletje spelen met vrienden.
Fuck. Ik ben oud.
Ik ben blij dat ik die monsters heb. Voel ik me tenminste niet zo eenzaam want kip wil altijd m'n hand romantisch vasthouden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik voel jemin de katten dan.
Ahjoh ik zou dat nog steeds moeten doenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Fuck. Ik ben oud.
Eenzaam ben ik gelukkig niet, tenzij ik niet bij mijn vriendin op de bank zit, dan voel ik me extra eenzaam. Maar grote kans dat ik dan wel aan het stappen ben.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die monsters heb. Voel ik me tenminste niet zo eenzaam want kip wil altijd m'n hand romantisch vasthouden.
Ik vind het gewoon echt niet leuk meer. Overal van die 16jarige dronken guppies. Ik die geen alcohol kan drinken dus daar irriteer ik me aan dan. En sowieso. Thuis zitten of gewoon een drankje doen in een café vind ik veel relaxter.. Ouderdom is bij mij gewoon eerder ingeslagen denk ikquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga nog wel regelmatig uit hoor. Best leuk.
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon echt niet leuk meer. Overal van die 16jarige dronken guppies. Ik die geen alcohol kan drinken dus daar irriteer ik me aan dan. En sowieso. Thuis zitten of gewoon een drankje doen in een café vind ik veel relaxter.. Ouderdom is bij mij gewoon eerder ingeslagen denk ik
Mja. Ik heb nooit een zier om sport gegeven, dus toen ik erachter kwam dat m'n knie zo fucked up was baalde ik vooral dat ik geen hakken meer aan mocht en dat ik savonds na het werken huilend op de bank zat van de pijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ahjoh ik zou dat nog steeds moeten doenipv daarvan ben ik blij als ik het vol hou om alleen kassameisje te spelen, en onder begeleiding van een fysiotherapeut te sporten en nog iets leuks te doen af en toe.
Daarom au, ik besefte me opeens hoeveel ik voor het sporten overhad en dat dat niet meer kan, en mja.
Ik wilde de scootmobiel van m'n oma stelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Welkom bij de clubik kreeg al de vraag wanneer ik m'n rollator verwachtte toen ik vertelde dat ik een elektrische fiets had gekregen voor m'n verjaardag
Piet Aanstellerij.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eenzaam ben ik gelukkig niet, tenzij ik niet bij mijn vriendin op de bank zit, dan voel ik me extra eenzaam. Maar grote kans dat ik dan wel aan het stappen ben.
Ik stel me eigenlijk best aan, want mijn leven is stiekem behoorlijk awesome
Wil gewoon bij het zielige mensenclubje horen laat me lekkerquote:
Hmm niet echt te voorspellen. Het sporten opzich helpt niet echt in ieder geval. Heb 3 maanden revalidatie gedaan, echt wel veel kracht gewonnen maar bleef me even belabberd voelen. Maar ik hou gewoon te veel van sporten, dus het is passen en meten. Ik ben alleen bang dat i.c.m. werk ik een offer moet gaan maken die ik echt niet wil. Maar gister voor het eerst in 5 weken weer geweest, bedoeling is om alle gewichten e.d. te halveren en kijken of vanuit daar opbouwen lukt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja. Ik heb nooit een zier om sport gegeven, dus toen ik erachter kwam dat m'n knie zo fucked up was baalde ik vooral dat ik geen hakken meer aan mocht en dat ik savonds na het werken huilend op de bank zat van de pijn.
Maar wel kans op verbetering dan, aangezien je wel sport onder begeleiding van een fysiotherapeut?
Moet wel super chill zijn zo'n scootmobielquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wilde de scootmobiel van m'n oma stelen.
Nee. Dat mag je alleen wanneer je meer dan 1 kat hebtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wil gewoon bij het zielige mensenclubje horen laat me lekker
Mja. Lastig idd dan.. Ik help je hopen dat het goed komt. Een hobby die je graag deed niet meer uit kunnen oefenen kan goed frustrerend zijn, extra stress opleveren en stress levert nog meer shit op.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hmm niet echt te voorspellen. Het sporten opzich helpt niet echt in ieder geval. Heb 3 maanden revalidatie gedaan, echt wel veel kracht gewonnen maar bleef me even belabberd voelen. Maar ik hou gewoon te veel van sporten, dus het is passen en meten. Ik ben alleen bang dat i.c.m. werk ik een offer moet gaan maken die ik echt niet wil. Maar gister voor het eerst in 5 weken weer geweest, bedoeling is om alle gewichten e.d. te halveren en kijken of vanuit daar opbouwen lukt.
Zoooo... Die dingen rijden echt keilekker. Heb hem natuurlijk direct uit de schuur getrokken toen oma hem had en een rondje gescheurd op standje haas.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Moet wel super chill zijn zo'n scootmobielKun je toch de deur uit als je benen te moe zijn om te lopen.
Oke. Mijn leven is awesome, heb een vriendin met een hond, telt dat dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Dat mag je alleen wanneer je meer dan 1 kat hebt
Honden tellen niet. Alleen katten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke. Mijn leven is awesome, heb een vriendin met een hond, telt dat dan?
Kutbeesten, sowieso.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Honden tellen niet. Alleen katten.
Nietes. Klootzakken. Maar wel leuke.quote:
Klootzakken ja. En er zijn wel leuke tussen. Dat dan weer wel. Doe mij maar honden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nietes. Klootzakken. Maar wel leuke.
Mijn huis stinkt nietquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:25 schreef rival het volgende:
Doe mij maar een huis zonder zo'n stinkdier
Boks, nigga.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:25 schreef rival het volgende:
Doe mij maar een huis zonder zo'n stinkdier
Vast wel, maar geurloos is het nooitquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hangt dat er ook niet een beetje vanaf wat je in die bak gooit?
Ik ook, maar zo.. nutteloosquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind ze hartstikke lief hoor... Maar voor mij hoeft et niet.
Jij hebt wilde rivals over de vloer? wowowowowquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stonk het de laatste keer dat je bij mij was wel dan?
Oh nee ik vind het met geperste houtkorrels iig wel meevallenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vast wel, maar geurloos is het nooit
Jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij hebt wilde rivals over de vloer? wowowowow
Hangt er ook vanaf hoe vaak je schoonmaakt. Maar tegen de tijd dat het nodig is de boel te vervangen vind ik het wel stinken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh nee ik vind het met geperste houtkorrels iig wel meevallen
Badassquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja![]()
even knuffelen en een steen jatten met mooi weer aan het ijsselmeer.
Ah. 'Knuffelen' jouw vagina om zijn penis. Ja ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja![]()
even knuffelen en een steen jatten met mooi weer aan het ijsselmeer.
Nou nu wel iets vaker aangezien ze binnen moeten blijven. Al gaan ze sinds het weekend af en toe sochtends een paar minuten naar buiten om de boel te verkennenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf hoe vaak je schoonmaakt. Maar tegen de tijd dat het nodig is de boel te vervangen vind ik het wel stinken.
Wat is daar badass aan?quote:
Preciesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah. 'Knuffelen' jouw vagina om zijn penis. Ja ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou nu wel iets vaker aangezien ze binnen moeten blijven. Al gaan ze sinds het weekend af en toe sochtends een paar minuten naar buiten om de boel te verkennen
[..]
Wat is daar badass aan?
[..]
PreciesStenen jatten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
PreciesJe weet toch wie het zegt, kutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Stinken niet.. maarquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stonk het de laatste keer dat je bij mij was wel dan?
quote:
PreciesVriendschappelijk tegen je baarmoeder rammen inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Vriendschappelijk tegen je baarmoeder rammen inderdaad.Blij dat ik geen baarmoeder heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ieuwquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was warm. Vast je bovenlip.
Ik werk net een 'salade' naar binnen.quote:
Doet de mijne nou nooit. Die weet dat alleen maar pipi en kaka in de pot moet. Maar hij is dan ook bijzonder slim voor zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:25 schreef Fripsel het volgende:
Is dat normaal? Als je een kind hebt? Ik zit hier met m'n buuf te kletsen op de bank. Mijn buurjongetje vanaf de wc "MAMAAAAA SOKKEN IN DE WC".
Ik ook niet, en vandaag is schoteldag bij mijn buurtturk. Dus dat was heel makkelijk allemaalquote:
Die heeft weer wat geleerd, hoe oud is het kind in kwestie?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:25 schreef Fripsel het volgende:
Is dat normaal? Als je een kind hebt? Ik zit hier met m'n buuf te kletsen op de bank. Mijn buurjongetje vanaf de wc "MAMAAAAA SOKKEN IN DE WC".
Hij word morgen 4.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heeft weer wat geleerd, hoe oud is het kind in kwestie?
Dat zal vast anders zijn als het je eigen kind is. Het is niet geheel pedagogisch verantwoord om je eigen kind uit te leggenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hij word morgen 4.Hij wilde het licht aanzetten. Daarna gleed hij van de bank met z'n beker drinken op in z'n schoot in een bocht tegen de salontafel.
Mijn vriend en ik zouden zulke slechte opvoeders zijnwe liggen continue in een deuk.
Omdat als hij normaal op die bank had gezeten hij er niet op z'n kop af had gelegen met z'n drinken overal. En hoe harder je lacht hoe een groter loslopend gevaarlijk projectiel het word die in een aandachtsenthousiasme een spoor van verwoesting achterlaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:35 schreef MissMSX het volgende:
Waarom zou je daar niet om mogen lachen?
Dan zeg je daarna toch dat het leuk geweest is en hij normaal moet doen verder?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Omdat als hij normaal op die bank had gezeten hij er niet op z'n kop af had gelegen met z'n drinken overal. En hoe harder je lacht hoe een groter loslopend gevaarlijk projectiel het word die in een aandachtsenthousiasme een spoor van verwoesting achterlaat.
Daarom niet?
Werkt bij die van mij ook altijd inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zeg je daarna toch dat het leuk geweest is en hij normaal moet doen verder?
Easypeasy
Als een kind een goede opvoeding krijgt wel. Maar tja..quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zeg je daarna toch dat het leuk geweest is en hij normaal moet doen verder?
Easypeasy
It takes a village to raise a child he. Kinderen die dingen doen waar ik niet van gediend ben laat ik dat zeker weten. Werkt altijd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als een kind een goede opvoeding krijgt wel. Maar tja..Achja hij kan er zelf niks aan doen en is een leuk joch, maar pffoe ik heb medelijden met z'n nieuwe juffrouw. Hij vertikt het al de hele week om in de kring te blijven/gaan zitten.
Kinderfluisteraarquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Werkt bij die van mij ook altijd inderdaad.
Waarom is datquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
Over kinderen gesproken mijn neefje is vandaag 1 geworden
Buiten context klinkt dit vreemd.quote:
Oh dat is best leuk hoor. Meer een reactie op het vorigequote:
Kinderenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:25 schreef Fripsel het volgende:
He?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:52 schreef Faxie het volgende:
Ow like en type 333 en zie wat er gebeurt![]()
Godver wat een kutwereld is het toch![]()
Really?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:54 schreef MissMSX het volgende:
Toch fijn, zo'n heel land dat valt over het Patricia als ze vertelt dat ze seks heeft gehad met Bowie
Welk stuk?quote:
Ja, echt. Dat was al geen geheimquote:
Oh hmm. Ik was gisteren tv aan het kijken, maar toen ze aankondigden dat Patricia aan het woord zou komen ben ik naar boven gegaan.quote:
Pff ze zijn gewoon jaloersquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:54 schreef MissMSX het volgende:
Toch fijn, zo'n heel land dat valt over het Patricia als ze vertelt dat ze seks heeft gehad met Bowie
Heel het land over haar heen bedoel je?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:54 schreef MissMSX het volgende:
I call dipsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel het land over haar heen bedoel je?
Ja, dat snap ik dan wel weerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh hmm. Ik was gisteren tv aan het kijken, maar toen ze aankondigden dat Patricia aan het woord zou komen ben ik naar boven gegaan.
Jaquote:
Mochten ze willenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel het land over haar heen bedoel je?
Heel veel zal het niet schelen. De sloerie.quote:
Ook bekende mensen hebben een leven. Lekker boeiend met wie zij het bed delen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dan wel weer
[..]
Ja
En als een vent aan tafel had gezeten met het verhaal dat hij zeg Pamela Anderson ha geneukt dan was het een held geweest. Hypocriet gedoe
Tuurlijk, want Patricia Paay.quote:
Bowie is dood, maar vergeet mij niet, dat is wat ze hier doet. Wat verschrikkelijk hoerigquote:
Ze was er speciaal voor uitgenodigd.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel veel zal het niet schelen. De sloerie.
Gaat echt nergens over inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bowie is dood, maar vergeet mij niet, dat is wat ze hier doet. Wat verschrikkelijk hoerig
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bowie is dood, maar vergeet mij niet, dat is wat ze hier doet. Wat verschrikkelijk hoerig
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze was er speciaal voor uitgenodigd.
Ik sluit niet uit dat ik haar ook wel es in bed heb gehad tijdens mijn wilde jaren.quote:
Idc, zij heeft het geaccepteerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze was er speciaal voor uitgenodigd.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ik haar ook wel es in bed heb gehad tijdens mijn wilde jaren.
Weer zo'n kutplaatje op FB die alle schaapjes aan het liken zijn en 333 op typenquote:
Eerder over zijn uitgebreide seksleven. Rock 'n' roll hequote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:05 schreef FrauMilena het volgende:
De beste man is net dood, wordt herdacht en dan moet het over het neukpartijtje van Paay gaan. Ja nee.
WTF is 333?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weer zo'n kutplaatje op FB die alle schaapjes aan het liken zijn en 333 op typenMaar die aandachtshoer heeft wel mooi 140k hits.
Oh ze was onderdeel van? Ik denk al.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerder over zijn uitgebreide seksleven. Rock 'n' roll he
Adam Curryquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
Als mevrouw Paay dood gaat wie zal er dan in DWDD hetzelfde vertellen
Jij snapt emquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerder over zijn uitgebreide seksleven. Rock 'n' roll he
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh ze was onderdeel van? Ik denk al.
Zoals ik al zei, heb het niet gezien.
Half bekend Nederland.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
Als mevrouw Paay dood gaat wie zal er dan in DWDD hetzelfde vertellen
Leg nou ff uit plzquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat moet je typen en 'zie wat er gebeurt'
en UitStralingquote:
Is dat niet stiekem Balkenende?quote:
Waarschijnlijk zelfs met beeldmateriaalquote:
Mwa, beetje last van de stroming helaas. Wel dikke bakken zeg bohquote:
Zou zomaar kunnen, ook die had altijd mooie verhalen die niet gekenmerkt werden door enige realiteitszin.quote:
Gaatje? Deukje? Bummerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa, beetje last van de stroming helaas. Wel dikke bakken zeg bohSoms over de 3 meter achter de branding, en in de branding soms richting de 2 meter
![]()
Alleen wel m'n board een keer gekopt (fuck dat deed zeer) en later zag ik dat er een klein gaatje in zatGloednieuw board
Maar hij ligt nu bij de reparateur... die zit om de hoek daar...
Nou dat zeg ik toch? Een kutplaatje op FB, en die moet je dan liken en '333' typen, 'en zie wat er gebeurt' En al dat kutvolk is aan het liken en replyenquote:
Ja klein gaatje in het deckquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaatje? Deukje? Bummer
Was lekker windje ja. Er tegenin fietsen in de regen was niet tof
Oh, dus 333 typen en dan gebeurt er nietsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dat zeg ik toch? Een kutplaatje op FB, en die moet je dan liken en '333' typen, 'en zie wat er gebeurt' En al dat kutvolk is aan het liken en replyen![]()
Gelijk aangegeven ook als spam. Ik hoef die shit niet te zien op m'n tijdlijn
Toen de lucht nog schoon was en seks nog viesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sorry, ik weet dat jullie van dezelfde generatie zijn.
Heb je zo'n hard hoofd dan?quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toen de lucht nog schoon was en seks nog vies
Generatie Preuts
Dat je dat soort volk sowieso in je vriendenlijst hebt staan.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dat zeg ik toch? Een kutplaatje op FB, en die moet je dan liken en '333' typen, 'en zie wat er gebeurt' En al dat kutvolk is aan het liken en replyen![]()
Gelijk aangegeven ook als spam. Ik hoef die shit niet te zien op m'n tijdlijn
Geen idee waar dat over gaat, maar mensen die geen respect hebben voor haar verdiensten neem ik niet serieusquote:
Ja dat dusquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, dus 333 typen en dan gebeurt er niets
Wat is haar verdiensten dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee waar dat over gaat, maar mensen die geen respect hebben voor haar verdiensten neem ik niet serieus
Is niet van m'n hoofd, maar ik vermoed dat m'n board ook tegen m'n bar aangekomen is (waar de lijnen aan zitten)quote:
Ik ontvolg ze meestal, maar soms glipt er eentje doorheen.....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat je dat soort volk sowieso in je vriendenlijst hebt staan.
Dure grap om dat te laten maken?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is niet van m'n hoofd, maar ik vermoed dat m'n board ook tegen m'n bar aangekomen is (waar de lijnen aan zitten)
Of hij is op een steen gestuiterd toen hij aanspoelde na een wipeout...
Mooi, dan neem je heel de wereld niet serieus.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee waar dat over gaat, maar mensen die geen respect hebben voor haar verdiensten neem ik niet serieus
So be itquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Mooi, dan neem je heel de wereld niet serieus.
Heb je dat hete kitemeisje al gestalked?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ontvolg ze meestal, maar soms glipt er eentje doorheen.....
Valt mee gelukkig. Als het foam van binnen niet te ver is gepenetreerd (hihi) met water dan zou het maar 30,- moeten zijn. Alleen ik zag ook nog een ander klein gaatje die ze ook gelijk even mogen vullen (hihi)quote:
Ze had me toegevoegd op aanraden van een kitevriendinnetje van me omdat ze nog een beetje beginner is en ik zoveel kennis in huis hebquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je dat hete kitemeisje al gestalked?
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Valt mee gelukkig. Als het foam van binnen niet te ver is gepenetreerd (hihi) met water dan zou het maar 30,- moeten zijn. Alleen ik zag ook nog een ander klein gaatje die ze ook gelijk even mogen vullen (hihi)
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze had me toegevoegd op aanraden van een kitevriendinnetje van me omdat ze nog een beetje beginner is en ik zoveel kennis in huis heb
Met dat vriendinnetje ga ik binnenkort naar een optreden, en zij woont daar om de hoekquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:23 schreef Harmankardon het volgende:
Als dat geen neuken wordt.
Letterlijk.
Als dit geen neuken wordtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze had me toegevoegd op aanraden van een kitevriendinnetje van me omdat ze nog een beetje beginner is en ik zoveel kennis in huis heb
Ja?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Betekent dat ik binnenkort wel even terug moet om 'm op te halen![]()
Lijkt me zo extreem kut.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:26 schreef MissMSX het volgende:
Iemand die Point Break remake al gezien btw?
Ja, maar ben toch wel soort van massochistisch nieuwsgierigquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lijkt me zo extreem kut.
En onnodig ook.
Klinkt als een plan.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar ben toch wel soort van massochistisch nieuwsgierig
Samen gaan en krassen?
Dat gebeurt al sinds mensenheugenisquote:
Desperadosje erbijquote:
Mwa don't get your hopes upquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als dit geen neuken wordt
[ afbeelding ]
Als dit niet gaat werken kun je beter het klooster inquote:
Sommigen zijn wel goed. Helaas ook maar een bizar klein deel.quote:
Verdriet moet je verdrinken. Heel belangrijkquote:
Ik geef je wel het adres van een koffietent :quote:
Example?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommigen zijn wel goed. Helaas ook maar een bizar klein deel.
Ik heb het kapsel er al voorquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als dit niet gaat werken kun je beter het klooster in
Het klooster? Dan wel ergens in Tibet.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als dit niet gaat werken kun je beter het klooster in
Er zullen vast wel goede zijnquote:
De Evil Dead 'remake' was/schijnt best goed te zijn.quote:
Wrom?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het klooster? Dan wel ergens in Tibet.
Schiet 'es op.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Joh doe rustig, ze heeft me slechts nog maar toegevoegd hoor
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geef je wel het adres van een koffietent :
Niet zelf gezien?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De Evil Dead 'remake' was/schijnt best goed te zijn.
Een gedeeltequote:
Wat een comeback, hier heb ik echt niet van terug hoorquote:
Niemand kan het toch halen bij Bruce Campbell?quote:
Maar geef eens antwoordquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat een comeback, hier heb ik echt niet van terug hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |