Toen ik nog thuiswoonde wilde ze dat echt niet. Had zelfs geen eindtijd etc. in tegenstelling tot mijn broer. Zolang ik maar met m'n vriend was mocht ik alles.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:48 schreef Barbusse het volgende:
Mijn ouders willen niet weten wat ik doe als ik uitga, ondanks dat ik heel braaf ben
Een eindtijd. Nee. Dat hebben ze heel snel teruggetrokken toen ze inzagen dat het niet werkte. Heb daarna nog maar 1 keer op m'n kop gehad en dat was toen ik na het stappen om half 11 zondagmorgen met m'n dronken hoofd binnen kwam stappen. Dat vonden ze niet normaal meer...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Toen ik nog thuiswoonde wilde ze dat echt niet. Had zelfs geen eindtijd etc. in tegenstelling tot mijn broer. Zolang ik maar met m'n vriend was mocht ik alles.
Om een of andere reden denken ze dat ik alles deed/doe wat god verboden heeft, maar ik heb echt geen idee waar dat vandaan komtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Toen ik nog thuiswoonde wilde ze dat echt niet. Had zelfs geen eindtijd etc. in tegenstelling tot mijn broer. Zolang ik maar met m'n vriend was mocht ik alles.
Ik was te suf om er gebruik van te maken. Op zaterdag ochtend stond ik om 6 uur S ochtends de paardenstallen uit te mesten, ging ik S middags werken en speelde ik zondag twee korfbalwedstrijden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een eindtijd. Nee. Dat hebben ze heel snel teruggetrokken toen ze inzagen dat het niet werkte. Heb daarna nog maar 1 keer op m'n kop gehad en dat was toen ik na het stappen om half 11 zondagmorgen met m'n dronken hoofd binnen kwam stappen. Dat vonden ze niet normaal meer...
Wowquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik was te suf om er gebruik van te maken. Op zaterdag ochtend stond ik om 6 uur S ochtends de paardenstallen uit te mesten, ging ik S middags werken en speelde ik zondag twee korfbalwedstrijden.Stappen, drank, ja daaaag?!?! Moet sporten morgen.
Uuuh ok deze doet even pijn doei.
Ik moet ook even zitten en bijkomen met een glaasje water hierquote:
Zaterdag werken. Zaterdagavond stappen. Zondag tot een uur of 3 slapen en dan de rest van de dag mezelf niet aan m'n ouders laten zien. Fuck sportquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik was te suf om er gebruik van te maken. Op zaterdag ochtend stond ik om 6 uur S ochtends de paardenstallen uit te mesten, ging ik S middags werken en speelde ik zondag twee korfbalwedstrijden.Stappen, drank, ja daaaag?!?! Moet sporten morgen.
Uuuh ok deze doet even pijn doei.
Ik voel jequote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En nu. Niet meer stappen en lekker zaterdagavond burgerlijk op de bank met de katten. Of een spelletje spelen met vrienden.
Fuck. Ik ben oud.
Ik ga nog wel regelmatig uit hoor. Best leuk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En nu. Niet meer stappen en lekker zaterdagavond burgerlijk op de bank met de katten. Of een spelletje spelen met vrienden.
Fuck. Ik ben oud.
Ik ben blij dat ik die monsters heb. Voel ik me tenminste niet zo eenzaam want kip wil altijd m'n hand romantisch vasthouden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik voel jemin de katten dan.
Ahjoh ik zou dat nog steeds moeten doenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Fuck. Ik ben oud.
Eenzaam ben ik gelukkig niet, tenzij ik niet bij mijn vriendin op de bank zit, dan voel ik me extra eenzaam. Maar grote kans dat ik dan wel aan het stappen ben.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die monsters heb. Voel ik me tenminste niet zo eenzaam want kip wil altijd m'n hand romantisch vasthouden.
Ik vind het gewoon echt niet leuk meer. Overal van die 16jarige dronken guppies. Ik die geen alcohol kan drinken dus daar irriteer ik me aan dan. En sowieso. Thuis zitten of gewoon een drankje doen in een café vind ik veel relaxter.. Ouderdom is bij mij gewoon eerder ingeslagen denk ikquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga nog wel regelmatig uit hoor. Best leuk.
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon echt niet leuk meer. Overal van die 16jarige dronken guppies. Ik die geen alcohol kan drinken dus daar irriteer ik me aan dan. En sowieso. Thuis zitten of gewoon een drankje doen in een café vind ik veel relaxter.. Ouderdom is bij mij gewoon eerder ingeslagen denk ik
Mja. Ik heb nooit een zier om sport gegeven, dus toen ik erachter kwam dat m'n knie zo fucked up was baalde ik vooral dat ik geen hakken meer aan mocht en dat ik savonds na het werken huilend op de bank zat van de pijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ahjoh ik zou dat nog steeds moeten doenipv daarvan ben ik blij als ik het vol hou om alleen kassameisje te spelen, en onder begeleiding van een fysiotherapeut te sporten en nog iets leuks te doen af en toe.
Daarom au, ik besefte me opeens hoeveel ik voor het sporten overhad en dat dat niet meer kan, en mja.
Ik wilde de scootmobiel van m'n oma stelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Welkom bij de clubik kreeg al de vraag wanneer ik m'n rollator verwachtte toen ik vertelde dat ik een elektrische fiets had gekregen voor m'n verjaardag
Piet Aanstellerij.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eenzaam ben ik gelukkig niet, tenzij ik niet bij mijn vriendin op de bank zit, dan voel ik me extra eenzaam. Maar grote kans dat ik dan wel aan het stappen ben.
Ik stel me eigenlijk best aan, want mijn leven is stiekem behoorlijk awesome
Wil gewoon bij het zielige mensenclubje horen laat me lekkerquote:
Hmm niet echt te voorspellen. Het sporten opzich helpt niet echt in ieder geval. Heb 3 maanden revalidatie gedaan, echt wel veel kracht gewonnen maar bleef me even belabberd voelen. Maar ik hou gewoon te veel van sporten, dus het is passen en meten. Ik ben alleen bang dat i.c.m. werk ik een offer moet gaan maken die ik echt niet wil. Maar gister voor het eerst in 5 weken weer geweest, bedoeling is om alle gewichten e.d. te halveren en kijken of vanuit daar opbouwen lukt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja. Ik heb nooit een zier om sport gegeven, dus toen ik erachter kwam dat m'n knie zo fucked up was baalde ik vooral dat ik geen hakken meer aan mocht en dat ik savonds na het werken huilend op de bank zat van de pijn.
Maar wel kans op verbetering dan, aangezien je wel sport onder begeleiding van een fysiotherapeut?
Moet wel super chill zijn zo'n scootmobielquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wilde de scootmobiel van m'n oma stelen.
Nee. Dat mag je alleen wanneer je meer dan 1 kat hebtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wil gewoon bij het zielige mensenclubje horen laat me lekker
Mja. Lastig idd dan.. Ik help je hopen dat het goed komt. Een hobby die je graag deed niet meer uit kunnen oefenen kan goed frustrerend zijn, extra stress opleveren en stress levert nog meer shit op.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hmm niet echt te voorspellen. Het sporten opzich helpt niet echt in ieder geval. Heb 3 maanden revalidatie gedaan, echt wel veel kracht gewonnen maar bleef me even belabberd voelen. Maar ik hou gewoon te veel van sporten, dus het is passen en meten. Ik ben alleen bang dat i.c.m. werk ik een offer moet gaan maken die ik echt niet wil. Maar gister voor het eerst in 5 weken weer geweest, bedoeling is om alle gewichten e.d. te halveren en kijken of vanuit daar opbouwen lukt.
Zoooo... Die dingen rijden echt keilekker. Heb hem natuurlijk direct uit de schuur getrokken toen oma hem had en een rondje gescheurd op standje haas.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Moet wel super chill zijn zo'n scootmobielKun je toch de deur uit als je benen te moe zijn om te lopen.
Oke. Mijn leven is awesome, heb een vriendin met een hond, telt dat dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Dat mag je alleen wanneer je meer dan 1 kat hebt
Honden tellen niet. Alleen katten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke. Mijn leven is awesome, heb een vriendin met een hond, telt dat dan?
Kutbeesten, sowieso.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Honden tellen niet. Alleen katten.
Nietes. Klootzakken. Maar wel leuke.quote:
Klootzakken ja. En er zijn wel leuke tussen. Dat dan weer wel. Doe mij maar honden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nietes. Klootzakken. Maar wel leuke.
Mijn huis stinkt nietquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:25 schreef rival het volgende:
Doe mij maar een huis zonder zo'n stinkdier
Boks, nigga.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:25 schreef rival het volgende:
Doe mij maar een huis zonder zo'n stinkdier
Vast wel, maar geurloos is het nooitquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hangt dat er ook niet een beetje vanaf wat je in die bak gooit?
Ik ook, maar zo.. nutteloosquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind ze hartstikke lief hoor... Maar voor mij hoeft et niet.
Jij hebt wilde rivals over de vloer? wowowowowquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stonk het de laatste keer dat je bij mij was wel dan?
Oh nee ik vind het met geperste houtkorrels iig wel meevallenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vast wel, maar geurloos is het nooit
Jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij hebt wilde rivals over de vloer? wowowowow
Hangt er ook vanaf hoe vaak je schoonmaakt. Maar tegen de tijd dat het nodig is de boel te vervangen vind ik het wel stinken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh nee ik vind het met geperste houtkorrels iig wel meevallen
Badassquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja![]()
even knuffelen en een steen jatten met mooi weer aan het ijsselmeer.
Ah. 'Knuffelen' jouw vagina om zijn penis. Ja ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja![]()
even knuffelen en een steen jatten met mooi weer aan het ijsselmeer.
Nou nu wel iets vaker aangezien ze binnen moeten blijven. Al gaan ze sinds het weekend af en toe sochtends een paar minuten naar buiten om de boel te verkennenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf hoe vaak je schoonmaakt. Maar tegen de tijd dat het nodig is de boel te vervangen vind ik het wel stinken.
Wat is daar badass aan?quote:
Preciesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah. 'Knuffelen' jouw vagina om zijn penis. Ja ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |