Honden tellen niet. Alleen katten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke. Mijn leven is awesome, heb een vriendin met een hond, telt dat dan?
Kutbeesten, sowieso.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Honden tellen niet. Alleen katten.
Nietes. Klootzakken. Maar wel leuke.quote:
Klootzakken ja. En er zijn wel leuke tussen. Dat dan weer wel. Doe mij maar honden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nietes. Klootzakken. Maar wel leuke.
Mijn huis stinkt nietquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:25 schreef rival het volgende:
Doe mij maar een huis zonder zo'n stinkdier
Boks, nigga.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:25 schreef rival het volgende:
Doe mij maar een huis zonder zo'n stinkdier
Vast wel, maar geurloos is het nooitquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hangt dat er ook niet een beetje vanaf wat je in die bak gooit?
Ik ook, maar zo.. nutteloosquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind ze hartstikke lief hoor... Maar voor mij hoeft et niet.
Jij hebt wilde rivals over de vloer? wowowowowquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stonk het de laatste keer dat je bij mij was wel dan?
Oh nee ik vind het met geperste houtkorrels iig wel meevallenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vast wel, maar geurloos is het nooit
Jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij hebt wilde rivals over de vloer? wowowowow
Hangt er ook vanaf hoe vaak je schoonmaakt. Maar tegen de tijd dat het nodig is de boel te vervangen vind ik het wel stinken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh nee ik vind het met geperste houtkorrels iig wel meevallen
Badassquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja![]()
even knuffelen en een steen jatten met mooi weer aan het ijsselmeer.
Ah. 'Knuffelen' jouw vagina om zijn penis. Ja ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja![]()
even knuffelen en een steen jatten met mooi weer aan het ijsselmeer.
Nou nu wel iets vaker aangezien ze binnen moeten blijven. Al gaan ze sinds het weekend af en toe sochtends een paar minuten naar buiten om de boel te verkennenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf hoe vaak je schoonmaakt. Maar tegen de tijd dat het nodig is de boel te vervangen vind ik het wel stinken.
Wat is daar badass aan?quote:
Preciesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah. 'Knuffelen' jouw vagina om zijn penis. Ja ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |