quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou nu wel iets vaker aangezien ze binnen moeten blijven. Al gaan ze sinds het weekend af en toe sochtends een paar minuten naar buiten om de boel te verkennen
[..]
Wat is daar badass aan?
[..]
PreciesStenen jatten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
PreciesJe weet toch wie het zegt, kutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Stinken niet.. maarquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stonk het de laatste keer dat je bij mij was wel dan?
quote:
PreciesVriendschappelijk tegen je baarmoeder rammen inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Vriendschappelijk tegen je baarmoeder rammen inderdaad.Blij dat ik geen baarmoeder heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ieuwquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was warm. Vast je bovenlip.
Ik werk net een 'salade' naar binnen.quote:
Doet de mijne nou nooit. Die weet dat alleen maar pipi en kaka in de pot moet. Maar hij is dan ook bijzonder slim voor zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:25 schreef Fripsel het volgende:
Is dat normaal? Als je een kind hebt? Ik zit hier met m'n buuf te kletsen op de bank. Mijn buurjongetje vanaf de wc "MAMAAAAA SOKKEN IN DE WC".
Ik ook niet, en vandaag is schoteldag bij mijn buurtturk. Dus dat was heel makkelijk allemaalquote:
Die heeft weer wat geleerd, hoe oud is het kind in kwestie?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:25 schreef Fripsel het volgende:
Is dat normaal? Als je een kind hebt? Ik zit hier met m'n buuf te kletsen op de bank. Mijn buurjongetje vanaf de wc "MAMAAAAA SOKKEN IN DE WC".
Hij word morgen 4.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heeft weer wat geleerd, hoe oud is het kind in kwestie?
Dat zal vast anders zijn als het je eigen kind is. Het is niet geheel pedagogisch verantwoord om je eigen kind uit te leggenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hij word morgen 4.Hij wilde het licht aanzetten. Daarna gleed hij van de bank met z'n beker drinken op in z'n schoot in een bocht tegen de salontafel.
Mijn vriend en ik zouden zulke slechte opvoeders zijnwe liggen continue in een deuk.
Omdat als hij normaal op die bank had gezeten hij er niet op z'n kop af had gelegen met z'n drinken overal. En hoe harder je lacht hoe een groter loslopend gevaarlijk projectiel het word die in een aandachtsenthousiasme een spoor van verwoesting achterlaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:35 schreef MissMSX het volgende:
Waarom zou je daar niet om mogen lachen?
Dan zeg je daarna toch dat het leuk geweest is en hij normaal moet doen verder?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Omdat als hij normaal op die bank had gezeten hij er niet op z'n kop af had gelegen met z'n drinken overal. En hoe harder je lacht hoe een groter loslopend gevaarlijk projectiel het word die in een aandachtsenthousiasme een spoor van verwoesting achterlaat.
Daarom niet?
Werkt bij die van mij ook altijd inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zeg je daarna toch dat het leuk geweest is en hij normaal moet doen verder?
Easypeasy
Als een kind een goede opvoeding krijgt wel. Maar tja..quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zeg je daarna toch dat het leuk geweest is en hij normaal moet doen verder?
Easypeasy
It takes a village to raise a child he. Kinderen die dingen doen waar ik niet van gediend ben laat ik dat zeker weten. Werkt altijd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als een kind een goede opvoeding krijgt wel. Maar tja..Achja hij kan er zelf niks aan doen en is een leuk joch, maar pffoe ik heb medelijden met z'n nieuwe juffrouw. Hij vertikt het al de hele week om in de kring te blijven/gaan zitten.
Kinderfluisteraarquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Werkt bij die van mij ook altijd inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |