zeg dan gewoon niet dat je dat doetquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar iedereen roept die dingen "als grapje", en m'n vader is continue bang dat ik echt een junk word, en ik weet niet. Ik vind het gewoon stom.
"Plantjes",... Dan hoef je toch niet verder na te denken?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:24 schreef MissMSX het volgende:
En het is januari, dus lekker nadenken over welke plantjes is dit jaar op m'n balkon ga planten
#F&F
#voorjaar
/liefdagboek
PI's meisje.. PI'squote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Had je dat ook gezegd als ik zwaar verslavende slaapmedicatie of pijnstillers had geslikt die veel schadelijker zijn?
Is allemaal teringzooi. En mensen roepen enkel dingen vanuit hun referentiekader, daarom gewoon geen neuk geven, is hun zaak wat ze er van vinden, is jou zaak wat je met jouw leven doet. Lekker simpel tochquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
I know, soms lukt me dat beter als anders.
Ik vind het gewoon hypocriet dat je met wiet een "junk" bent en als je zou zeggen dat je diclafonac of morfine of slaapmedicatie moet slikken dan is het "aaawh wat erg meisje! En je bent nog zo jong". Terwijl dat net zo hard troep is.
Zo uitgeklaagt.
Ik zou voor een lekkere indica gaan. Ik kan je helpen aan zaadjes van bijvoorbeeld de white rhino of AK74quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aardbeien kan ik wel weer eens proberen ja
Ik heb in de nazomer een wilde kamperfoelie geplant. Kijken of die de winter heeft overleefd
Ho stop halt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon hypocriet dat je met wiet een "junk" bent en als je zou zeggen dat je diclafonac of morfine of slaapmedicatie moet slikken dan is het "aaawh wat erg meisje! En je bent nog zo jong". Terwijl dat net zo hard troep is.
Zo uitgeklaagt.
Ik ken weinig mensen die je serieus een junk noemen als je wiet rookt.... Alcohol is slechter voor je.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zo uitgeklaagt.
Dat ruiken ze toch als ze langskomen bijv. Ik heb het er amper over gehad met ze, het alleen even gemeld dat ik het geprobeerd had en dat het werkt, mijn moeder heeft ook fibromyalgie. Ik dacht niet dat mijn ouders zo erg waren.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg dan gewoon niet dat je dat doet
Ja, Duhquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede aardbeienplant hier blijft aardbeien geven van april tot oktober
Beetje kortzichtig van ze. Zondequote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat ruiken ze toch als ze langskomen bijv. Ik heb het er amper over gehad met ze, het alleen even gemeld dat ik het geprobeerd had en dat het werkt, mijn moeder heeft ook fibromyalgie. Ik dacht niet dat mijn ouders zo erg waren.
Maar sindsdien word ik als een misdadiger behandeld en iedere keer als ik links ga waar ze me liever rechts zien gaan moet het er bij gehaald worden.
koop een geurkaarsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat ruiken ze toch als ze langskomen bijv. Ik heb het er amper over gehad met ze, het alleen even gemeld dat ik het geprobeerd had en dat het werkt, mijn moeder heeft ook fibromyalgie. Ik dacht niet dat mijn ouders zo erg waren.
Maar sindsdien word ik als een misdadiger behandeld en iedere keer als ik links ga waar ze me liever rechts zien gaan moet het er bij gehaald worden.
En uiteindelijk komt toch alles goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom gewoon geen neuk geven, is hun zaak wat ze er van vinden, is jou zaak wat je met jouw leven doet. Lekker simpel toch
Fix wat zaadjes voor mij. Heb het er serieus met m'n vriend over gehad de moestuin te gebruiken voor wat wietplantenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou voor een lekkere indica gaan. Ik kan je helpen aan zaadjes van bijvoorbeeld de white rhino of AK74
Zo veel keusquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
"Plantjes",... Dan hoef je toch niet verder na te denken?![]()
Of gewoon eerlijk zijn naar je ouders toe. Kan ook. Haar leven.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
koop een geurkaarsof zeg dat het vrienden waren die het deden
Echt zo, lastig is het niet
Godverquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn ouders hebben geen flauw idee van de dingen die ik doe en dat hou ik graag zo. Ik ben niet voor niks al 30
Gaan die via de post?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou voor een lekkere indica gaan. Ik kan je helpen aan zaadjes van bijvoorbeeld de white rhino of AK74
Kan geregeld worden hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Fix wat zaadjes voor mij. Heb het er serieus met m'n vriend over gehad de moestuin te gebruiken voor wat wietplanten![]()
de vraag is alleen, zouden die ouwelui van mij het herkennen.
Niet op reageren dan of gewoon het gesprek afkappen met de opmerking dat als ze daarover beginnen dat het duidelijk is hoe ze erover denken en dat iedere keer dat ze er weer over beginnen je vertrekt/hun kunnen vertrekken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vertik het om te gaan liegen over wie ik ben tegen m'n eigen ouders als het vanuit zo'n reden is. Als ze daar niet mee kunnen dealen op langere termijn bokken ze maar op.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
koop een geurkaarsof zeg dat het vrienden waren die het deden
Echt zo, lastig is het niet
Waarom wordt het dan gezien als softdrugs? En dus "illegaal"quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ho stop halt.
Wiet is geen troep.
Wiet is gezonder dan medicijnen die je van de dokter krijgt.
Ik kan alleen kattengras kweken. En uien in het keukenkastjequote:
Mijn ouders weten er van. Ik praat open over drugs met ze. Ik ben niet voor niets al 30+.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn ouders hebben geen flauw idee van de dingen die ik doe en dat hou ik graag zo. Ik ben niet voor niks al 30
Omdat als we eruit zouden halen wat erin zit, er geen tot weinig geld meer naar farmaceutische bedrijven gaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:41 schreef K44S het volgende:
[..]
Waarom wordt het dan gezien als softdrugs? En dus "illegaal"
Dit.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn ouders weten er van. Ik praat open over drugs met ze. Ik ben niet voor niets al 30+.
Sowieso... Maar hoe gaan die om met druk? zegmaar als ze onderop een hele grote stapel liggen? ben bang dat die kapoet gaanquote:
Ja dat punt heb ik ook bereikt vanaf nu. Ben al het gebemoei en gepush en alles echt kotsbeu. Maar dat weten ze ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet op reageren dan of gewoon het gesprek afkappen met de opmerking dat als ze daarover beginnen dat het duidelijk is hoe ze erover denken en dat iedere keer dat ze er weer over beginnen je vertrekt/hun kunnen vertrekken.
Pa heeft er meer moeite mee dan ma. Maar tegenwoordig maakt ie geen enkele opmerking meer, behalve dat ie t vind stinken. Prima. Oma snuffelde aan het zakje toen ik er bij haar een draaide om het in de achtertuin op te roken en vind het heerlijk ruiken
Bubbeltjesfoliequote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
Sowieso... Maar hoe gaan die om met druk? zegmaar als ze onderop een hele grote stapel liggen? ben bang dat die kapoet gaan
Waarom zien we alcohol niet als harddrugs? omdat het leven krom is natuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:41 schreef K44S het volgende:
[..]
ja oké maar dan moet je er ook gewoon voor gaan staan en niet miepenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of gewoon eerlijk zijn naar je ouders toe. Kan ook. Haar leven.
Bron?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat als we eruit zouden halen wat erin zit, er geen tot weinig geld meer naar farmaceutische bedrijven gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Nou nou nou... Waar is je verzameling alu hoedjes?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat als we eruit zouden halen wat erin zit, er geen tot weinig geld meer naar farmaceutische bedrijven gaat.
Nee dank jequote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
Moeten we je uit gaan leggen hoe de wereld werkt ja?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:41 schreef K44S het volgende:
[..]
Nja, consequent zijn in je weigering er een discussie over te voeren. Ouders zijn net kleine kinderen, hebben een consequent iemand in hun leven nodig enzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja dat punt heb ik ook bereikt vanaf nu. Ben al het gebemoei en gepush en alles echt kotsbeu. Maar dat weten ze ook.
Mijn "schoonpa" daarentegendie kwam opeens met verhalen op de proppen dat hij het zelf in de tuin had staan en dat hij nog wel wist hoe hij een jointje moest draaien.
Alcohol mag wel illegaal gemaakt worden. Ik zie een roaring twenties-achtige carriere wel zitten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom zien we alcohol niet als harddrugs? omdat het leven krom is natuurlijk
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan alleen kattengras kweken. En uien in het keukenkastje
Bootleggen als een baasquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alcohol mag wel illegaal gemaakt worden. Ik zie een roaring twenties-achtige carriere wel zitten.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:44 schreef K44S het volgende:
[..]
Bron?Google maar eens naar wietolie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Jij niet. Mogen de andere wel doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Moeten we je uit gaan leggen hoe de wereld werkt ja?
Daar hebben de katten mee gespeeldquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou nou nou... Waar is je verzameling alu hoedjes?
Malta heeft een freeport, ik heb contacten door heel Europa. Een netwerkje is zo gelegdquote:
ik ook maar ik ga ze echt niet van alles wat ik doe op de hoogte stellen. En zij mij niet. Maar dat doe ik met niemand. Vertel vrienden met wie ik geen drugs doe ook niet dat ik dat 3 weken geleden wel met iemand deedquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn ouders weten er van. Ik praat open over drugs met ze. Ik ben niet voor niets al 30+.
t.o.v. mijn ouders vind ik het echt heel lastig om er boven te gaan staan. Als je snapt wat ik bedoel. Zal wel een kwestie van tijd zijn. Mja dat is ook weer zo'n mooie. De sfeer is niet erg goed als ze er telkens over beginnen, dus zijn m'n bezoekjes ook zeldzamer/vluchtiger (en dan zien ze me nog gemiddeld 1x per week) en dan begint dus het gezeur dat ze me zo weinig zien en dat ze er toch voor me willen zijn en dat ze toch mijn ouders zijn, dat kan ik toch niet negeren.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, consequent zijn in je weigering er een discussie over te voeren. Ouders zijn net kleine kinderen, hebben een consequent iemand in hun leven nodig enzo.
Haha, dus in de zomer samen met schoonvaders dus een dikke aansteken
Groene vingers heb ik alleen als ik ze groen maak. Ik en planten zijn alleen vrienden als het om in het eten en in m'n jointje gaat.quote:
Nja. Dan gewoon duidelijk zijn over de reden waarom. En als ze dat onderwerp laten liggen, ze je ook vaker en/of langer zullen zien. De bal ligt dus bij hun.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:49 schreef Fripsel het volgende:
[..]
t.o.v. mijn ouders vind ik het echt heel lastig om er boven te gaan staan. Als je snapt wat ik bedoel. Zal wel een kwestie van tijd zijn. Mja dat is ook weer zo'n mooie. De sfeer is niet erg goed als ze er telkens over beginnen, dus zijn m'n bezoekjes ook zeldzamer/vluchtiger (en dan zien ze me nog gemiddeld 1x per week) en dan begint dus het gezeur dat ze me zo weinig zien en dat ze er toch voor me willen zijn en dat ze toch mijn ouders zijn, dat kan ik toch niet negeren.
Grmbl gedraag je dan ook zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |