Wauw, harshquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
Waar slaan die 'jammer' reacties dan op jongens, ik hoef jullie toch niet ongeacht lichaamstype. :$
Wie klaagt daarover dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:17 schreef MissMSX het volgende:
Wel duidelijk. Hoeven de mannen hier ook niet meer te klagen dat vrouwen nooit duidelijk zijn
Daar is in het verleden wel eens een discussie over geweest hierquote:
In het verleden wel eens.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar is in het verleden wel eens een discussie over geweest hier
Take. A. Wild. Fucking. Guess.quote:
echtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In het verleden wel eens.
Zo onduidelijk.
Discussie? Of mening pareren als feit? Het blijft Fok! he?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gok nietquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In het verleden wel eens.
Zo onduidelijk.
maar ik weet het nietquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Is best voor de hand liggend hoor......
Ik zie nu voor me dat je van verschillende mensen DM krijgt, met allemaal verschillende namenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik weet het nieten nu nog niet. Dan kan toch wel even iemand dmmen
nog 0quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat je van verschillende mensen DM krijgt, met allemaal verschillende namen
Maak je ook niet elke dag mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:29 schreef Fripsel het volgende:
Net in de stad. Kerel komt aan me vragen of ik z'n opa uit de kroeg wil vissen want hij zag z'n ex er toevallig ook net naar binnen lopen en die wilde hij niet tegenkomen![]()
![]()
Ja ik heb nog nooit zo'n vreemde vraag gehad. Het stomme was, ik dacht "hee wat een leuke vent kijkt me aan".. Ja niet dusquote:
Meestal kijk ik gewoon heel boos of serieus...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja ik heb nog nooit zo'n vreemde vraag gehad. Het stomme was, ik dacht "hee wat een leuke vent kijkt me aan".. Ja niet dus
Hahaha weet je dat dat iets is wat echt heel veel verschil maakt als ik lekker in m'n vel zit en de wereld "zie" krijg ik veel meer glimlachen e.d. dan wanneer ik met m'n grafkop door de stad loop, maakt niet uit hoe erg ik m'n best heb gedaan op hoe ik eruit zie.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:52 schreef K44S het volgende:
[..]
Meestal kijk ik gewoon heel boos of serieus...
Op eens valt het kwartje waarom flirten zo lastig is...
* K44S Schminkt een lach op z'n gezicht..
[ afbeelding ]
Gaat het?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Klaar met werken. Nog nooit een werkgever gehad die zo vaak vroeg of het wel ging.
Niet om in herhaling te vallen, maar toen ik Zaterdagavond paar trekjes van de joint genomen had. Stond ik even later ook met een dikke glimlach op m'n bakkes.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hahaha weet je dat dat iets is wat echt heel veel verschil maakt als ik lekker in m'n vel zit en de wereld "zie" krijg ik veel meer glimlachen e.d. dan wanneer ik met m'n grafkop door de stad loop, maakt niet uit hoe erg ik m'n best heb gedaan op hoe ik eruit zie.
Dan ben je in het normale leven te gespannen. Ik stak gister avond een joint op en ging in comaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Niet om in herhaling te vallen, maar toen ik Zaterdagavond paar trekjes van de joint genomen had. Stond ik even later ook met een dikke glimlach op m'n bakkes.
Klopt. Naar verwachting komt daar binnenkort verandering inquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan ben je in het normale leven te gespannen. Ik stak gister avond een joint op en ging in comatoch nog goed geslapen.
Junkquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dan ben je in het normale leven te gespannen. Ik stak gister avond een joint op en ging in comatoch nog goed geslapen.
Aardbeitjesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:24 schreef MissMSX het volgende:
En het is januari, dus lekker nadenken over welke plantjes is dit jaar op m'n balkon ga planten
#F&F
#voorjaar
/liefdagboek
Had je dat ook gezegd als ik zwaar verslavende slaapmedicatie of pijnstillers had geslikt die veel schadelijker zijn?quote:
Aardbeien kan ik wel weer eens proberen jaquote:
Je hebt ook klein blijvende zonnebloemen speciaal voor in een potquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aardbeien kan ik wel weer eens proberen ja
Ik heb in de nazomer een wilde kamperfoelie geplant. Kijken of die de winter heeft overleefd
oooh die wil ikquote:
het was sowieso niet al te serieus bedoeld gok ik. Maar alles is een opening hequote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Had je dat ook gezegd als ik zwaar verslavende slaapmedicatie of pijnstillers had geslikt die veel schadelijker zijn?
Ja hoor. Nog erger zelfs.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Had je dat ook gezegd als ik zwaar verslavende slaapmedicatie of pijnstillers had geslikt die veel schadelijker zijn?
Oh ja, die had ik al gekochtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je hebt ook klein blijvende zonnebloemen speciaal voor in een pot
Het is 2016quote:
Sommige dingen zijn ook gewoon een uitgang waar je niets in hoeft te stoppen hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was sowieso niet al te serieus bedoeld gok ik. Maar alles is een opening he
Dat weet ik. Maar iedereen roept die dingen "als grapje", en m'n vader is continue bang dat ik echt een junk word, en ik weet niet. Ik vind het gewoon stom.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was sowieso niet al te serieus bedoeld gok ik. Maar alles is een opening he
Zeiden ze tegen mij ook altijd. Gewoon geen neuk geven, werkt het beste.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar iedereen roept die dingen "als grapje", en m'n vader is continue bang dat ik echt een junk word, en ik weet niet. Ik vind het gewoon stom.
Ik ga weer terug naar school. Mijn interpunctie is ook waardeloos gewordenquote:
Hou dat vooral lekker bij jezelfquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar iedereen roept die dingen "als grapje", en m'n vader is continue bang dat ik echt een junk word, en ik weet niet. Ik vind het gewoon stom.
Goede aardbeienplant hier blijft aardbeien geven van april tot oktoberquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aardbeien kan ik wel weer eens proberen ja
Ik heb in de nazomer een wilde kamperfoelie geplant. Kijken of die de winter heeft overleefd
I know, soms lukt me dat beter als anders.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeiden ze tegen mij ook altijd. Gewoon geen neuk geven, werkt het beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |