Dure grap om dat te laten maken?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is niet van m'n hoofd, maar ik vermoed dat m'n board ook tegen m'n bar aangekomen is (waar de lijnen aan zitten)
Of hij is op een steen gestuiterd toen hij aanspoelde na een wipeout...
Mooi, dan neem je heel de wereld niet serieus.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee waar dat over gaat, maar mensen die geen respect hebben voor haar verdiensten neem ik niet serieus
So be itquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Mooi, dan neem je heel de wereld niet serieus.
Heb je dat hete kitemeisje al gestalked?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ontvolg ze meestal, maar soms glipt er eentje doorheen.....
Valt mee gelukkig. Als het foam van binnen niet te ver is gepenetreerd (hihi) met water dan zou het maar 30,- moeten zijn. Alleen ik zag ook nog een ander klein gaatje die ze ook gelijk even mogen vullen (hihi)quote:
Ze had me toegevoegd op aanraden van een kitevriendinnetje van me omdat ze nog een beetje beginner is en ik zoveel kennis in huis hebquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je dat hete kitemeisje al gestalked?
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Valt mee gelukkig. Als het foam van binnen niet te ver is gepenetreerd (hihi) met water dan zou het maar 30,- moeten zijn. Alleen ik zag ook nog een ander klein gaatje die ze ook gelijk even mogen vullen (hihi)
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze had me toegevoegd op aanraden van een kitevriendinnetje van me omdat ze nog een beetje beginner is en ik zoveel kennis in huis heb
Met dat vriendinnetje ga ik binnenkort naar een optreden, en zij woont daar om de hoekquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:23 schreef Harmankardon het volgende:
Als dat geen neuken wordt.
Letterlijk.
Als dit geen neuken wordtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze had me toegevoegd op aanraden van een kitevriendinnetje van me omdat ze nog een beetje beginner is en ik zoveel kennis in huis heb
Ja?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Betekent dat ik binnenkort wel even terug moet om 'm op te halen![]()
Lijkt me zo extreem kut.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:26 schreef MissMSX het volgende:
Iemand die Point Break remake al gezien btw?
Ja, maar ben toch wel soort van massochistisch nieuwsgierigquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lijkt me zo extreem kut.
En onnodig ook.
Klinkt als een plan.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar ben toch wel soort van massochistisch nieuwsgierig
Samen gaan en krassen?
Dat gebeurt al sinds mensenheugenisquote:
Desperadosje erbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |