Waarom is datquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
Over kinderen gesproken mijn neefje is vandaag 1 geworden
Buiten context klinkt dit vreemd.quote:
Oh dat is best leuk hoor. Meer een reactie op het vorigequote:
Kinderenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:25 schreef Fripsel het volgende:
Is dat normaal? Als je een kind hebt? Ik zit hier met m'n buuf te kletsen op de bank. Mijn buurjongetje vanaf de wc "MAMAAAAA SOKKEN IN DE WC".
He?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:52 schreef Faxie het volgende:
Ow like en type 333 en zie wat er gebeurt![]()
Godver wat een kutwereld is het toch![]()
Really?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:54 schreef MissMSX het volgende:
Toch fijn, zo'n heel land dat valt over het Patricia als ze vertelt dat ze seks heeft gehad met Bowie
Welk stuk?quote:
Ja, echt. Dat was al geen geheimquote:
Oh hmm. Ik was gisteren tv aan het kijken, maar toen ze aankondigden dat Patricia aan het woord zou komen ben ik naar boven gegaan.quote:
Pff ze zijn gewoon jaloersquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:54 schreef MissMSX het volgende:
Toch fijn, zo'n heel land dat valt over het Patricia als ze vertelt dat ze seks heeft gehad met Bowie
Heel het land over haar heen bedoel je?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:54 schreef MissMSX het volgende:
I call dipsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel het land over haar heen bedoel je?
Ja, dat snap ik dan wel weerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh hmm. Ik was gisteren tv aan het kijken, maar toen ze aankondigden dat Patricia aan het woord zou komen ben ik naar boven gegaan.
Jaquote:
Mochten ze willenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel het land over haar heen bedoel je?
Heel veel zal het niet schelen. De sloerie.quote:
Ook bekende mensen hebben een leven. Lekker boeiend met wie zij het bed delen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dan wel weer
[..]
Ja
En als een vent aan tafel had gezeten met het verhaal dat hij zeg Pamela Anderson ha geneukt dan was het een held geweest. Hypocriet gedoe
Tuurlijk, want Patricia Paay.quote:
Bowie is dood, maar vergeet mij niet, dat is wat ze hier doet. Wat verschrikkelijk hoerigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |