Ze was er speciaal voor uitgenodigd.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel veel zal het niet schelen. De sloerie.
Gaat echt nergens over inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bowie is dood, maar vergeet mij niet, dat is wat ze hier doet. Wat verschrikkelijk hoerig
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bowie is dood, maar vergeet mij niet, dat is wat ze hier doet. Wat verschrikkelijk hoerig
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze was er speciaal voor uitgenodigd.
Ik sluit niet uit dat ik haar ook wel es in bed heb gehad tijdens mijn wilde jaren.quote:
Idc, zij heeft het geaccepteerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze was er speciaal voor uitgenodigd.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ik haar ook wel es in bed heb gehad tijdens mijn wilde jaren.
Weer zo'n kutplaatje op FB die alle schaapjes aan het liken zijn en 333 op typenquote:
Eerder over zijn uitgebreide seksleven. Rock 'n' roll hequote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:05 schreef FrauMilena het volgende:
De beste man is net dood, wordt herdacht en dan moet het over het neukpartijtje van Paay gaan. Ja nee.
WTF is 333?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weer zo'n kutplaatje op FB die alle schaapjes aan het liken zijn en 333 op typenMaar die aandachtshoer heeft wel mooi 140k hits.
Oh ze was onderdeel van? Ik denk al.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerder over zijn uitgebreide seksleven. Rock 'n' roll he
Adam Curryquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
Als mevrouw Paay dood gaat wie zal er dan in DWDD hetzelfde vertellen
Jij snapt emquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerder over zijn uitgebreide seksleven. Rock 'n' roll he
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh ze was onderdeel van? Ik denk al.
Zoals ik al zei, heb het niet gezien.
Half bekend Nederland.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
Als mevrouw Paay dood gaat wie zal er dan in DWDD hetzelfde vertellen
Leg nou ff uit plzquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat moet je typen en 'zie wat er gebeurt'
en UitStralingquote:
Is dat niet stiekem Balkenende?quote:
Waarschijnlijk zelfs met beeldmateriaalquote:
Mwa, beetje last van de stroming helaas. Wel dikke bakken zeg bohquote:
Zou zomaar kunnen, ook die had altijd mooie verhalen die niet gekenmerkt werden door enige realiteitszin.quote:
Gaatje? Deukje? Bummerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa, beetje last van de stroming helaas. Wel dikke bakken zeg bohSoms over de 3 meter achter de branding, en in de branding soms richting de 2 meter
![]()
Alleen wel m'n board een keer gekopt (fuck dat deed zeer) en later zag ik dat er een klein gaatje in zatGloednieuw board
Maar hij ligt nu bij de reparateur... die zit om de hoek daar...
Nou dat zeg ik toch? Een kutplaatje op FB, en die moet je dan liken en '333' typen, 'en zie wat er gebeurt' En al dat kutvolk is aan het liken en replyenquote:
Ja klein gaatje in het deckquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaatje? Deukje? Bummer
Was lekker windje ja. Er tegenin fietsen in de regen was niet tof
Oh, dus 333 typen en dan gebeurt er nietsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dat zeg ik toch? Een kutplaatje op FB, en die moet je dan liken en '333' typen, 'en zie wat er gebeurt' En al dat kutvolk is aan het liken en replyen![]()
Gelijk aangegeven ook als spam. Ik hoef die shit niet te zien op m'n tijdlijn
Toen de lucht nog schoon was en seks nog viesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sorry, ik weet dat jullie van dezelfde generatie zijn.
Heb je zo'n hard hoofd dan?quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toen de lucht nog schoon was en seks nog vies
Generatie Preuts
Dat je dat soort volk sowieso in je vriendenlijst hebt staan.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dat zeg ik toch? Een kutplaatje op FB, en die moet je dan liken en '333' typen, 'en zie wat er gebeurt' En al dat kutvolk is aan het liken en replyen![]()
Gelijk aangegeven ook als spam. Ik hoef die shit niet te zien op m'n tijdlijn
Geen idee waar dat over gaat, maar mensen die geen respect hebben voor haar verdiensten neem ik niet serieusquote:
Ja dat dusquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, dus 333 typen en dan gebeurt er niets
Wat is haar verdiensten dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee waar dat over gaat, maar mensen die geen respect hebben voor haar verdiensten neem ik niet serieus
Is niet van m'n hoofd, maar ik vermoed dat m'n board ook tegen m'n bar aangekomen is (waar de lijnen aan zitten)quote:
Ik ontvolg ze meestal, maar soms glipt er eentje doorheen.....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat je dat soort volk sowieso in je vriendenlijst hebt staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |