quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:41 schreef MissMSX het volgende:
Sigourney Weaver is en blijft ook een prachtige vrouw
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ripley is dan ook gewoon een van de allertofste vrouwelijke karakters ooit.
Name a fewquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom enge films kijken hier danIk heb er heel veel
Klopt, maar om nu 5 home alone films te maken, en tig policy acedemy ..... dat is weer het andere uiterstequote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms wel, maar lang niet altijd. Zie Terminator 2 en Aliens bijvoorbeeld.
Aliens was een actiefilm. Zette wel een beetje de standaard voor soortgelijke films volgens mij.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms wel, maar lang niet altijd. Zie Terminator 2 en Aliens bijvoorbeeld.
Niet kapot te krijgenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fax in Bed, part IIIquote:
En met een fijne, gelijknamige FOK!user.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
SF zeker? Of horrorquote:
Faxie's rukbunker deel IXquote:
Klopt. Al moet ik wel zeggen dat bijvoorbeeld Predators gewoon ronduit briljant was en veel beter dan Predator 2.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt, maar om nu 5 home alone films te maken, en tig policy acedemy ..... dat is weer het andere uiterste
quote:
quote:
SF Horrorquote:
Biehn, Paxton en Henriksenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aliens was een actiefilm. Zette wel een beetje de standaard voor soortgelijke films volgens mij.
The Thing origineel is ook meesterlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt. Al moet ik wel zeggen dat bijvoorbeeld Predators gewoon ronduit briljant was en veel beter dan Predator 2.
Is daar een prequal van?quote:
Deel II was toch het best.quote:
LOL en anders fantasyquote:
Ik moet bekennen dat ik die nooit heb gezienquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
The Thing origineel is ook meesterlijk
Zekerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
Die durfde ik niet te kijkenquote:
Ja,vooral vanwege die special effects. Tof en smerig tegelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |