Was dat met die haakneus die in Pianist zat?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt. Al moet ik wel zeggen dat bijvoorbeeld Predators gewoon ronduit briljant was en veel beter dan Predator 2.
Ja. Ik vond het een goede film en hij speelde zijn rol prima.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was dat met die haakneus die in Pianist zat?
Echt heel gaaf, helaas niet helemaal afgekekenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik die nooit heb gezien
Hij is beter omdat het de kortste uit de reeks is.quote:
Ik vond het eens van de grootste miscasts ooit. Net als bij King Kong...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja. Ik vond het een goede film en hij speelde zijn rol prima.
Eigenlijk deel 1.5 dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij is beter omdat het de kortste uit de reeks is.
Nee dat is het origineelquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:50 schreef MissMSX het volgende:
Oh, dacht dat die met Russell een remake was, maar da's niet zo
Ik zit nu heel hard te denken met welke film ik an in de war benquote:
Oh ja, de Body snatchersquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zit nu heel hard te denken met welke film ik an in de war ben
Ook een toffe film!quote:
Heb vlagen van het origineel gezien. Toch maar eens de videotheek induiken voor dergelijke klassiekers?quote:
Goed ideequote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb vlagen van het origineel gezien. Toch maar eens de videotheek induiken voor dergelijke klassiekers?
Vond isk vroeger stiekem vuigquote:
Nog steedsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vond isk vroeger stiekem vuig
Staat nog op m'n maxi single wishlistquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vooral dat Awwww, heerlijk vuig
Dat is ook een remake. Van The Thing from Another World #teruglezenalsyatsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
The Thing origineel is ook meesterlijk
Dus toch!quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is ook een remake. Van The Thing from Another World #teruglezenalsyats
Jajajajaja.quote:
Nu toch maar even wat uitgebreider bijgelezen. Die uit '82 volgt schijnbaar wel het dichtst het originele verhaalquote:
Dat klopt idd. En het is een dijk van een film. Een van de weinige remakes welke beter is dan het origineel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu toch maar even wat uitgebreider bijgelezen. Die uit '82 volgt schijnbaar wel het dichtst het originele verhaal
Nu toch maar even wat uitgebreider bijgelezen. Die uit '82 volgt schijnbaar wel het dichtst het originele verhaalquote:
Nou ja, technisch gezien is het natuurlijk geen remake. Beide films zijn gebaseerd op een boek/verhaal.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klopt idd. En het is een dijk van een film. Een van de weinige remakes welke beter is dan het origineel.
Deze lijkt me awesome trouwens:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |