Ja klopt er is een pannenkoekenmeet bij mij thuis geweestquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar ik kan me herinneren dat er ooit een pannenkoekenmeet was of zou zijn? En mensen die jouw pannenkoeken hebben geproefd heb ik daar heel positief over gehoord
Ik had gisteren en eergisteren poffertjes voor mn ontbijt. En zondagavond pannenkoeken als avondetenquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:42 schreef Fripsel het volgende:
Nu heb ik zin in poffertjes of pannenkoeken met gecaramelliseerde appeltjes vanille ijs en slagroom.![]()
Oeh keertje kaneelsuiker door m'n poffertjes doen
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja klopt er is een pannenkoekenmeet bij mij thuis geweest
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
Doe ik overigens nooit meer, zoveel pannenkoeken bakken
Ik heb een keer op kamp pannenkoeken gebakken. Met 2 man voor 40 kinderen. Kon daarna geen pannenkoek meer zien dus heb me opgesloten in de keuken, de frituurpan aangezet en zelf frietjes gegetenquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
Doe ik overigens nooit meer, zoveel pannenkoeken bakken
Was er niemand die dat uit zichzelf deedquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Je hebt ze ook allemaal alleen gemaakt he? Je had gewoon één of twee in de arm moeten nemen die je hielpen of afwisselden
Jep ... Dat had ik kunnen doen, maar volgens mij had Engel ook wat gebakken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Je hebt ze ook allemaal alleen gemaakt he? Je had gewoon één of twee in de arm moeten nemen die je hielpen of afwisselden
Ik was niet bij de meet, dus geen ideequote:Op woensdag 13 januari 2016 11:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Was er niemand die dat uit zichzelf deed
Dat scheelt alweerquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep ... Dat had ik kunnen doen, maar volgens mij had Engel ook wat gebakken.
Veel?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik was niet bij de meet, dus geen idee
[..]
Dat scheelt alweerMaar toch
Weet je nog hoeveel je hebt gebakken?
Sowieso bezoekende fokkers aan het werk zettenquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wowquote:
Een beetje fatsoenlijk iemand had het zelf voorgesteld, wat mij betreftquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Sowieso bezoekende fokkers aan het werk zetten![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Volgende meet bij Rivalquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klopt. en Fok!kers zet je gewoon aan het werkquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Een beetje fatsoenlijk iemand had het zelf voorgesteld, wat mij betreft
-1quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan mogen enkel vrouwen komen en wordt het een dikke orgie
Jij zet je bezoek(st)ers toch ook aan het werk?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klopt. en Fok!kers zet je gewoon aan het werk
Ja! Zuigen krengquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij zet je bezoek(st)ers toch ook aan het werk?
Net als koffie drinken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:54 schreef Fripsel het volgende:
Pannenkoeken bakken klonk al te onschuldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |