Klinkt goedquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan mogen enkel vrouwen komen en wordt het een dikke orgie
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:03 schreef Barbusse het volgende:
Pannekoeken en poffertjes
Neef van me woont in Australie en heeft een Australische vrouw. Toen ze voor het eerst in NL was heeft mijn tante pannenkoeken en poffertjes voor haar gemaakt. Dat viel zo in de smaak dat ze binnenkort een poffertjestent in Perth gaat openen
Dat is wel echt supertofquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:03 schreef Barbusse het volgende:
Pannekoeken en poffertjes
Neef van me woont in Australie en heeft een Australische vrouw. Toen ze voor het eerst in NL was heeft mijn tante pannenkoeken en poffertjes voor haar gemaakt. Dat viel zo in de smaak dat ze binnenkort een poffertjestent in Perth gaat openen
Nou ik ben ooit in bed beland met drie prachtige Spaanse meiden en ik heb me prima vermaakt moet ik zeggenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vond dit leukerwat heb je nou aan een orgie met alleen maar vrouwen.
Yup, vind het ook erg tof. Poffertjes from Perthquote:
Seks. Maar weer eens gaan doenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alles gaat toch over seks? /Freud
Ik besteed mijn aandacht liever gewoon goed aan 1 vrouwquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vrouwenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat noemen ze een kwartet tochquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik ben ooit in bed beland met drie prachtige Spaanse meiden en ik heb me prima vermaakt moet ik zeggen
Als het ff kanquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij zet je bezoek(st)ers toch ook aan het werk?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Rival: Wil je wat drinken?
Bezoek(st)er: Graag!
Rival: Daar is de keuken, pak voor mij ook meteen een cola.
Ik ben de komende twee dagen vrij, raad eens wat ik ga doen?quote:
Pannenkoekenmeetquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
Pannenkoeken gebakken voor mijn kroost
Genietenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben de komende twee dagen vrij, raad eens wat ik ga doen?
En ja, UitStraling, als ik morgenochtend een ontbijtje voor haar maak leunt zij tegen de deurpost met een kop thee in haar handen en niks aan behalve mijn witte overhemd
I'm gonna burn the eggs, aren't I?
Zoals 't heurtquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ja, UitStraling, als ik morgenochtend een ontbijtje voor haar maak leunt zij tegen de deurpost met een kop thee in haar handen en niks aan behalve mijn witte overhemd
Baasbussequote:Op woensdag 13 januari 2016 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:27 schreef K44S het volgende:
[..]
BaasbusseZe is FransSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Malteser dames zijn heel aardig en lief, maar kunnen een handvol zijn als ze ergens een probleem mee hebben
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Vergelijkbaar met Spaanse....quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze is Frans
Malteser dames zijn heel aardig en lief, maar kunnen een handvol zijn als ze ergens een probleem mee hebben
rival is geen vrouwquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mediterraans temperamentquote:
Nou ik doe dat dus echt weleensquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Rival: Wil je wat drinken?
Bezoek(st)er: Graag!
Rival: Daar is de keuken, pak voor mij ook meteen een cola.
Ik lees het al, die Malteesche vrouwetjes zouden mij te snel onder de duim hebben...quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mediterraans temperamentHeeft francaise soms ook
![]()
Maar dan niet voor kids, vermoed ik zoquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:38 schreef Barbusse het volgende:
I need this on my terrace! https://www.facebook.com/DISCODOMES.MT/videos/1719279481691692/
Hoezo dat?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik lees het al, die Malteesche vrouwetjes zouden mij te snel onder de duim hebben...
Tuurlijk niet. Kinderenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan niet voor kids, vermoed ik zo
Jazekerquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. KinderenMaar weet je hoe awesome?
Qua lengte iig nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoezo dat?
[..]
Tuurlijk niet. KinderenMaar weet je hoe awesome?
Dus dan moet ik EN je cola inschenken en telkens in de wacht staan. Nah.quote:
Hebben we weer zo'n reus van 10 meterquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:46 schreef K44S het volgende:
[..]
Qua lengte iig niet.
Ik ben vrij flexibel zullen we maar zeggen
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dus dan moet ik EN je cola inschenken en telkens in de wacht staan. Nah.
Ik hou het wel bij m'n date van dit weekend.
Hoe heb je die gestrikt?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dus dan moet ik EN je cola inschenken en telkens in de wacht staan. Nah.
Ik hou het wel bij m'n date van dit weekend.
Van het weekend zag ik een gozer die sowieso anderhalve kop langer is.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hebben we weer zo'n reus van 10 meter
Springkussen +1quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:38 schreef Barbusse het volgende:
I need this on my terrace! https://www.facebook.com/DISCODOMES.MT/videos/1719279481691692/
Tinder, FOK!, bij de bakker, in de kroeg, op het werk?quote:
Preciesquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk juist, ik heb een hekel aan schapen, geef mij maar een passievolle felle wilde vrouw
Ik word zo moe van mensen die denken dat het iets uitmaakt wat zij ergens van vinden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk juist, ik heb een hekel aan schapen, geef mij maar een passievolle felle wilde vrouw
Secondlove?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tinder, FOK!, bij de bakker, in de kroeg, op het werk?
Een collega, dat zou een stunt zijn. En dan op zondag samen met m'n vriend boodschappen gaan doen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tinder, FOK!, bij de bakker, in de kroeg, op het werk?
Jawel natuurlijk wel, mits gebacked up door een evenredig intellect, ik moet ook geen bralkikker zonder inhoud hebben maar een grijze muis mag van mij zeker de Noordzee in lopen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik word zo moe van mensen die denken dat het iets uitmaakt wat zij ergens van vinden.
Kan echt niet tegen mensen met temperament.
Ik wil wel iemand met een eigen mening hoor. Maar dat schreeuwerige moet ik niet in mijn buurt hebben, je kan ook gewoon normaal doen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel natuurlijk wel, mits gebacked up door een evenredig intellect, ik moet ook geen bralkikker zonder inhoud hebben maar een grijze muis mag van mij zeker de Noordzee in lopen.
Op de juiste momenten mag ze een gat in het plafond springen van blijdschap en enthousiasme, dat is juist het leven, leven naar het moment en niet dat afgevlakte saaiequote:Op woensdag 13 januari 2016 13:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil wel iemand met een eigen mening hoor. Maar dat schreeuwerige moet ik niet in mijn buurt hebben, je kan ook gewoon normaal doen.
Ik denk dat ik een te calvinistisch karakter heb om het hiermee eens te zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op de juiste momenten mag ze een gat in het plafond springen van blijdschap en enthousiasme, dat is juist het leven, leven naar het moment en niet dat afgevlakte saaie![]()
Zonder te vervallen in een instabiel jantje lacht jantje huilt type want daar kots ik dan weer op
Dus als jij in de Duitse bossen een steen met een afdruk van een archeopteryx vind dan zeg je, hmm best interessant en vervolgens denk je alweer aan je boodschappenlijstje van volgende week?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een te calvinistisch karakter heb om het hiermee eens te zijn.
Vind het allemaal al snel vervallen in achtbaangedrag.
Ik vind enthousiasme en temperament twee hele verschillende dingen hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus als jij in de Duitse bossen een steen met een afdruk van een archeopteryx vind dan zeg je, hmm best interessant en vervolgens denk je alweer aan je boodschappenlijstje van volgende week?
Welk topic? De andere SC of het boehoeikbennogmaagdtopic?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:27 schreef K44S het volgende:
Ik ga jullie hier in SC maar pesten.
Die andere topics is het einde zoek.
deezquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Welk topic? De andere SC of het boehoeikbennogmaagdtopic?
Zonder vonk geen vuur, zonder passie geen enthousiasmequote:Op woensdag 13 januari 2016 13:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind enthousiasme en temperament twee hele verschillende dingen hoor.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Kinderen die geen pannenkoeken lusten zouden ze per definitie gewoon moeten verbannen, of als het genetisch bepaald is aborteren
Dat dacht ik ook toen die stapel pannenkoeken op kamp eindelijk af was en er een aantal beginnen te mekkeren dat ze geen pannenkoeken lusten. Wat kan daar nou echt vies aan zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Kinderen die geen pannenkoeken lusten zouden ze per definitie gewoon moeten verbannen, of als het genetisch bepaald is aborteren
Ja heb toch godverdomme niet voor de katse kut staan bakken.quote:
Gewoon door de strot douwen die handel. Pannenkoeken niet lusten, wat een onzinquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heb toch godverdomme niet voor de katse kut staan bakken.
Denk ik eens de toffe mams uit te hangen en wat lekkers te maken.
Is weer eens wat anders dan soep tosti of een gebakken ei op de woensdag.
Pndankbare kutkrengen.
Echt he?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon door de strot douwen die handel. Pannenkoeken niet lusten, wat een onzin
quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he?
Nee hoor ze zijn wel lief.
Ja als je de meergranen versie neemt is het net bruinbroodquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Maar je kan zoveel met pannenkoeken. Je kan er vanalles opgooien wat ze lustenEn pannenkoeken
Wait, what?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoon force feeden, die verwende kleddersquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon door de strot douwen die handel. Pannenkoeken niet lusten, wat een onzin
Ja, precies. Het is gewoon net wit brood, maar dan nog lekkerderquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als je de meergranen versie neemt is het net bruinbrood
Wat een onzin![]()
Gelukkig niet mijn kinderenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Dingen niet lusten is in de meeste gevallen gewoon pure onwil. Korte metten mee maken, anders zit je straks met zo'n volwassen baby die niets lust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |