Sexpressoquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin in koffie met een me geil aanstarende bloedmooie dame in een mannenblouse terwijl je weet dat ze zo terug in bed wil als de koffie op is
"Als het UWV mijn uitkering nou verhoogd, dan hoef ik niet meer te stelen!!11!"quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:46 schreef Barbusse het volgende:
How to get fired 1o1: werk weigeren totdat je een promotie krijgt omdat je vind dat je er recht op hebt
quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:48 schreef K44S het volgende:
[..]
"Als het UWV mijn uitkering nou verhoogd, dan hoef ik niet meer te stelen!!11!"
Tegenwoordig is het toch de schuld van de vluchtelingen?quote:
Oh ja. Alle Syriers terug naar Marokko!!!!quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:57 schreef K44S het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het toch de schuld van de vluchtelingen?
Ho ho, naar Afghanistan he!quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja. Alle Syriers terug naar Marokko!!!!
Kan Syndroom eindelijk een meisje krijgen.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan Syndroom eindelijk een meisje krijgen.
Die leeft in zijn eigen Syn-droomquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gniffel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:26 schreef K44S het volgende:
[..]awwwhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit er mee, ik dm je zo.quote:
Als ik lief ben mag ik dan mee eten?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
Pannenkoeken gebakken voor mijn kroost
Dat sowieso, want internet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen over fokkers die hier toch nooit komen
Lekker veilig.
Ja gezellig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:35 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als ik lief ben mag ik dan mee eten?
Zo moeilijk is dat niet toch?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lola pannenkoekenAlleen maar goede verhalen over gehoord
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lola pannenkoekenAlleen maar goede verhalen over gehoord
Nee, klopt. Maar ik kan me herinneren dat er ooit een pannenkoekenmeet was of zou zijn? En mensen die jouw pannenkoeken hebben geproefd heb ik daar heel positief over gehoordquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet toch?![]()
Beetje van Honig en een beetje liefde van Lola.
Ja klopt er is een pannenkoekenmeet bij mij thuis geweestquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar ik kan me herinneren dat er ooit een pannenkoekenmeet was of zou zijn? En mensen die jouw pannenkoeken hebben geproefd heb ik daar heel positief over gehoord
Ik had gisteren en eergisteren poffertjes voor mn ontbijt. En zondagavond pannenkoeken als avondetenquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:42 schreef Fripsel het volgende:
Nu heb ik zin in poffertjes of pannenkoeken met gecaramelliseerde appeltjes vanille ijs en slagroom.![]()
Oeh keertje kaneelsuiker door m'n poffertjes doen
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja klopt er is een pannenkoekenmeet bij mij thuis geweest
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
Doe ik overigens nooit meer, zoveel pannenkoeken bakken
Ik heb een keer op kamp pannenkoeken gebakken. Met 2 man voor 40 kinderen. Kon daarna geen pannenkoek meer zien dus heb me opgesloten in de keuken, de frituurpan aangezet en zelf frietjes gegetenquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
Doe ik overigens nooit meer, zoveel pannenkoeken bakken
Was er niemand die dat uit zichzelf deedquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Je hebt ze ook allemaal alleen gemaakt he? Je had gewoon één of twee in de arm moeten nemen die je hielpen of afwisselden
Jep ... Dat had ik kunnen doen, maar volgens mij had Engel ook wat gebakken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Je hebt ze ook allemaal alleen gemaakt he? Je had gewoon één of twee in de arm moeten nemen die je hielpen of afwisselden
Ik was niet bij de meet, dus geen ideequote:Op woensdag 13 januari 2016 11:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Was er niemand die dat uit zichzelf deed
Dat scheelt alweerquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep ... Dat had ik kunnen doen, maar volgens mij had Engel ook wat gebakken.
Veel?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik was niet bij de meet, dus geen idee
[..]
Dat scheelt alweerMaar toch
Weet je nog hoeveel je hebt gebakken?
Sowieso bezoekende fokkers aan het werk zettenquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wowquote:
Een beetje fatsoenlijk iemand had het zelf voorgesteld, wat mij betreftquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Sowieso bezoekende fokkers aan het werk zetten![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Volgende meet bij Rivalquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klopt. en Fok!kers zet je gewoon aan het werkquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Een beetje fatsoenlijk iemand had het zelf voorgesteld, wat mij betreft
-1quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan mogen enkel vrouwen komen en wordt het een dikke orgie
Jij zet je bezoek(st)ers toch ook aan het werk?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klopt. en Fok!kers zet je gewoon aan het werk
Ja! Zuigen krengquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij zet je bezoek(st)ers toch ook aan het werk?
Net als koffie drinken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:54 schreef Fripsel het volgende:
Pannenkoeken bakken klonk al te onschuldig
Klinkt goedquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan mogen enkel vrouwen komen en wordt het een dikke orgie
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:03 schreef Barbusse het volgende:
Pannekoeken en poffertjes
Neef van me woont in Australie en heeft een Australische vrouw. Toen ze voor het eerst in NL was heeft mijn tante pannenkoeken en poffertjes voor haar gemaakt. Dat viel zo in de smaak dat ze binnenkort een poffertjestent in Perth gaat openen
Dat is wel echt supertofquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:03 schreef Barbusse het volgende:
Pannekoeken en poffertjes
Neef van me woont in Australie en heeft een Australische vrouw. Toen ze voor het eerst in NL was heeft mijn tante pannenkoeken en poffertjes voor haar gemaakt. Dat viel zo in de smaak dat ze binnenkort een poffertjestent in Perth gaat openen
Nou ik ben ooit in bed beland met drie prachtige Spaanse meiden en ik heb me prima vermaakt moet ik zeggenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vond dit leukerwat heb je nou aan een orgie met alleen maar vrouwen.
Yup, vind het ook erg tof. Poffertjes from Perthquote:
Seks. Maar weer eens gaan doenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alles gaat toch over seks? /Freud
Ik besteed mijn aandacht liever gewoon goed aan 1 vrouwquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vrouwenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat noemen ze een kwartet tochquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik ben ooit in bed beland met drie prachtige Spaanse meiden en ik heb me prima vermaakt moet ik zeggen
Als het ff kanquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij zet je bezoek(st)ers toch ook aan het werk?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Rival: Wil je wat drinken?
Bezoek(st)er: Graag!
Rival: Daar is de keuken, pak voor mij ook meteen een cola.
Ik ben de komende twee dagen vrij, raad eens wat ik ga doen?quote:
Pannenkoekenmeetquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
Pannenkoeken gebakken voor mijn kroost
Genietenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben de komende twee dagen vrij, raad eens wat ik ga doen?
En ja, UitStraling, als ik morgenochtend een ontbijtje voor haar maak leunt zij tegen de deurpost met een kop thee in haar handen en niks aan behalve mijn witte overhemd
I'm gonna burn the eggs, aren't I?
Zoals 't heurtquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ja, UitStraling, als ik morgenochtend een ontbijtje voor haar maak leunt zij tegen de deurpost met een kop thee in haar handen en niks aan behalve mijn witte overhemd
Baasbussequote:Op woensdag 13 januari 2016 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:27 schreef K44S het volgende:
[..]
BaasbusseZe is FransSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Malteser dames zijn heel aardig en lief, maar kunnen een handvol zijn als ze ergens een probleem mee hebben
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Vergelijkbaar met Spaanse....quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze is Frans
Malteser dames zijn heel aardig en lief, maar kunnen een handvol zijn als ze ergens een probleem mee hebben
rival is geen vrouwquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mediterraans temperamentquote:
Nou ik doe dat dus echt weleensquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Rival: Wil je wat drinken?
Bezoek(st)er: Graag!
Rival: Daar is de keuken, pak voor mij ook meteen een cola.
Ik lees het al, die Malteesche vrouwetjes zouden mij te snel onder de duim hebben...quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mediterraans temperamentHeeft francaise soms ook
![]()
Maar dan niet voor kids, vermoed ik zoquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:38 schreef Barbusse het volgende:
I need this on my terrace! https://www.facebook.com/DISCODOMES.MT/videos/1719279481691692/
Hoezo dat?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik lees het al, die Malteesche vrouwetjes zouden mij te snel onder de duim hebben...
Tuurlijk niet. Kinderenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan niet voor kids, vermoed ik zo
Jazekerquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. KinderenMaar weet je hoe awesome?
Qua lengte iig nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoezo dat?
[..]
Tuurlijk niet. KinderenMaar weet je hoe awesome?
Dus dan moet ik EN je cola inschenken en telkens in de wacht staan. Nah.quote:
Hebben we weer zo'n reus van 10 meterquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:46 schreef K44S het volgende:
[..]
Qua lengte iig niet.
Ik ben vrij flexibel zullen we maar zeggen
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dus dan moet ik EN je cola inschenken en telkens in de wacht staan. Nah.
Ik hou het wel bij m'n date van dit weekend.
Hoe heb je die gestrikt?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dus dan moet ik EN je cola inschenken en telkens in de wacht staan. Nah.
Ik hou het wel bij m'n date van dit weekend.
Van het weekend zag ik een gozer die sowieso anderhalve kop langer is.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hebben we weer zo'n reus van 10 meter
Springkussen +1quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:38 schreef Barbusse het volgende:
I need this on my terrace! https://www.facebook.com/DISCODOMES.MT/videos/1719279481691692/
Tinder, FOK!, bij de bakker, in de kroeg, op het werk?quote:
Preciesquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk juist, ik heb een hekel aan schapen, geef mij maar een passievolle felle wilde vrouw
Ik word zo moe van mensen die denken dat het iets uitmaakt wat zij ergens van vinden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk juist, ik heb een hekel aan schapen, geef mij maar een passievolle felle wilde vrouw
Secondlove?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tinder, FOK!, bij de bakker, in de kroeg, op het werk?
Een collega, dat zou een stunt zijn. En dan op zondag samen met m'n vriend boodschappen gaan doen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tinder, FOK!, bij de bakker, in de kroeg, op het werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |