Klinkt goedquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan mogen enkel vrouwen komen en wordt het een dikke orgie
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:03 schreef Barbusse het volgende:
Pannekoeken en poffertjes
Neef van me woont in Australie en heeft een Australische vrouw. Toen ze voor het eerst in NL was heeft mijn tante pannenkoeken en poffertjes voor haar gemaakt. Dat viel zo in de smaak dat ze binnenkort een poffertjestent in Perth gaat openen
Dat is wel echt supertofquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:03 schreef Barbusse het volgende:
Pannekoeken en poffertjes
Neef van me woont in Australie en heeft een Australische vrouw. Toen ze voor het eerst in NL was heeft mijn tante pannenkoeken en poffertjes voor haar gemaakt. Dat viel zo in de smaak dat ze binnenkort een poffertjestent in Perth gaat openen
Nou ik ben ooit in bed beland met drie prachtige Spaanse meiden en ik heb me prima vermaakt moet ik zeggenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vond dit leukerwat heb je nou aan een orgie met alleen maar vrouwen.
Yup, vind het ook erg tof. Poffertjes from Perthquote:
Seks. Maar weer eens gaan doenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alles gaat toch over seks? /Freud
Ik besteed mijn aandacht liever gewoon goed aan 1 vrouwquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vrouwenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat noemen ze een kwartet tochquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik ben ooit in bed beland met drie prachtige Spaanse meiden en ik heb me prima vermaakt moet ik zeggen
Als het ff kanquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij zet je bezoek(st)ers toch ook aan het werk?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Rival: Wil je wat drinken?
Bezoek(st)er: Graag!
Rival: Daar is de keuken, pak voor mij ook meteen een cola.
Ik ben de komende twee dagen vrij, raad eens wat ik ga doen?quote:
Pannenkoekenmeetquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
Pannenkoeken gebakken voor mijn kroost
Genietenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben de komende twee dagen vrij, raad eens wat ik ga doen?
En ja, UitStraling, als ik morgenochtend een ontbijtje voor haar maak leunt zij tegen de deurpost met een kop thee in haar handen en niks aan behalve mijn witte overhemd
I'm gonna burn the eggs, aren't I?
Zoals 't heurtquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ja, UitStraling, als ik morgenochtend een ontbijtje voor haar maak leunt zij tegen de deurpost met een kop thee in haar handen en niks aan behalve mijn witte overhemd
Baasbussequote:Op woensdag 13 januari 2016 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:27 schreef K44S het volgende:
[..]
BaasbusseZe is FransSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Malteser dames zijn heel aardig en lief, maar kunnen een handvol zijn als ze ergens een probleem mee hebben
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |