Sexpressoquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin in koffie met een me geil aanstarende bloedmooie dame in een mannenblouse terwijl je weet dat ze zo terug in bed wil als de koffie op is
"Als het UWV mijn uitkering nou verhoogd, dan hoef ik niet meer te stelen!!11!"quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:46 schreef Barbusse het volgende:
How to get fired 1o1: werk weigeren totdat je een promotie krijgt omdat je vind dat je er recht op hebt
quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:48 schreef K44S het volgende:
[..]
"Als het UWV mijn uitkering nou verhoogd, dan hoef ik niet meer te stelen!!11!"
Tegenwoordig is het toch de schuld van de vluchtelingen?quote:
Oh ja. Alle Syriers terug naar Marokko!!!!quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:57 schreef K44S het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het toch de schuld van de vluchtelingen?
Ho ho, naar Afghanistan he!quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja. Alle Syriers terug naar Marokko!!!!
Kan Syndroom eindelijk een meisje krijgen.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan Syndroom eindelijk een meisje krijgen.
Die leeft in zijn eigen Syn-droomquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gniffel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:26 schreef K44S het volgende:
[..]awwwhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit er mee, ik dm je zo.quote:
Als ik lief ben mag ik dan mee eten?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
Pannenkoeken gebakken voor mijn kroost
Dat sowieso, want internet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen over fokkers die hier toch nooit komen
Lekker veilig.
Ja gezellig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:35 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als ik lief ben mag ik dan mee eten?
Zo moeilijk is dat niet toch?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lola pannenkoekenAlleen maar goede verhalen over gehoord
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lola pannenkoekenAlleen maar goede verhalen over gehoord
Nee, klopt. Maar ik kan me herinneren dat er ooit een pannenkoekenmeet was of zou zijn? En mensen die jouw pannenkoeken hebben geproefd heb ik daar heel positief over gehoordquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet toch?![]()
Beetje van Honig en een beetje liefde van Lola.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |