quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik lustte vroeger ook niks. Woog ook niks. Maar dan word je ouder en ga je vaker bij anderen eten, of met vrienden weg, op school probeer je steeds meer, en voor je het weet ben je 30 en heb je overgewicht.
Echt irritatie nummer 1, mannen die niks lustenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Dingen niet lusten is in de meeste gevallen gewoon pure onwil. Korte metten mee maken, anders zit je straks met zo'n volwassen baby die niets lust.
Ik was 20 toen ik voor het eerst pizza at. 18 toen ik m'n eerste Big Mac at.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik was vroeger ook skinny![]()
Daar is niks meer van te zien![]()
Niks mis met mensen die goed eten weten te waarderenquote:
Geldt ook voor vrouwen. Lekker mee uiteten nemen en dan mauwen dat niets op de menukaart lekker is omdat ze bij elk gerecht wel een ingrediënt niet lusten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Echt irritatie nummer 1, mannen die niks lusten
O niet alleen goed eten, AL het eten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks mis met mensen die goed eten weten te waarderen
Ik was een tijdje geleden in een restaurant met een michelinster en hoewel ik best kan miepen over bepaalde ingrediënten, was de samenhang in de gerechten wel goedquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geldt ook voor vrouwen. Lekker mee uiteten nemen en dan mauwen dat niets op de menukaart lekker is omdat ze bij elk gerecht wel een ingrediënt niet lusten.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O niet alleen goed eten, AL het eten.
Als er in een restaurant iets op de kaart staat waarvan ik geen idee heb wat het is bestel ik dat altijd. Dingen proberenquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geldt ook voor vrouwen. Lekker mee uiteten nemen en dan mauwen dat niets op de menukaart lekker is omdat ze bij elk gerecht wel een ingrediënt niet lusten.
Ik vind het gruwelijk saai om van een menukaart iets waarmee ik al bekend ben te kiezen, ik kies vrijwel altijd het onbekende of de verrassende combinatiequote:Op woensdag 13 januari 2016 14:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Als er in een restaurant iets op de kaart staat waarvan ik geen idee heb wat het is bestel ik dat altijd. Dingen proberenTis alleen wel lang geleden dat ik het menu bekeek en iets had van
[ afbeelding ]
Dan zul je Tarragon hier wel leuk vinden. Vraag aan de chef of hij ipv een simpel voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht een lading kleinere hapjes voor je maakt en hij gaat full obsessed chef voor je.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het gruwelijk saai om van een menukaart iets waarmee ik al bekend ben te kiezen, ik kies vrijwel altijd het onbekende of de verrassende combinatie
Een wat?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:32 schreef SiIk het volgende:
Als het dan toch over eten gaat: Iemand nog een goede tip voor een spoom?
Citroenijs met limoncello, misschien beetje mint.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:32 schreef SiIk het volgende:
Als het dan toch over eten gaat: Iemand nog een goede tip voor een spoom?
Hoe lang en wat voor werk doe jij eigenlijk daar ? (ben het vergetenquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zul je Tarragon hier wel leuk vinden. Vraag aan de chef of hij ipv een simpel voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht een lading kleinere hapjes voor je maakt en hij gaat full obsessed chef voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |