Blij dat ik vanavond lekker u=ouderwets een stel krieltjes, met een bak salade en een kogelbief heb gegetenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:09 schreef MissMSX het volgende:
Eigenlijk gewoon helemaal niet meer eten.
/Loka
Konijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blij dat ik vanavond lekker u=ouderwets een stel krieltjes, met een bak salade en een kogelbief heb gegeten
Homoseksueel konijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet eens homo? Zonde, gemiste kans
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:09 schreef MissMSX het volgende:
Eigenlijk gewoon helemaal niet meer eten.
/Loka
Maar als het kon...quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eet gewoon nog brood, kaas, yoghurt en peren.
Zo erg ben ik niet hoor, een kapsalon is maar een week dieet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar als het kon...
En dan twee keer per jaar een kapsalon en weer 6 maanden vasten
Die twee keer per jaar is dan ook alleen voor de smaak.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo erg ben ik niet hoor, een kapsalon is maar een week dieet.
Jullie hebben een verkeerde indruk van hoe dol ik op voedsel benquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die twee keer per jaar is dan ook alleen voor de smaak.
Hoe zou dat toch komenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jullie hebben een verkeerde indruk van hoe dol ik op voedsel ben
Geen idee, ik ben niet degene die dagen lang niet kan kakkenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom zou ik er anders zoveel mee bezig zijn? :$
Gaat als een speer aan de antibiotica.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet degene die dagen lang niet kan kakken
Dit kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaat als een speer aan de antibiotica.
Doe ik het toch nog best goed voor m'n leeftijd.quote:
Je zou er zo op mogen bij mij hoor, lekkertjequote:Op woensdag 13 januari 2016 20:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doe ik het toch nog best goed voor m'n leeftijd.
Lage standaarden hebbenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je zou er zo op mogen bij mij hoor, lekkertje
Lage eigenwaarde hebben en daardoor gaan projecterenquote:
Nee joh man, het is een feit dat jij meer zoekt om vast te houden dan ik kan bieden. That's allquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lage eigenwaarde hebben en daardoor gaan projecteren
Geen chocoladebad hebbenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:46 schreef rhubarbje het volgende:
fok in bad. Wat een luxe. Nu nog iemand die chocolade komt brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |