En met OP en al nog gelukt ookquote:Op woensdag 6 januari 2016 08:36 schreef kniftyhooker het volgende:
Hoera!!!
Voor het allereerst in mijn FOK carriere een topic aangemaakt.
Voor aanpassingen graag even PBtje of quote.
![]()
![]()
Mag er bij mij meisje achter mijn naam?quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:14 schreef kniftyhooker het volgende:
[..]
Bedankt voor je scherpe blik deze ochtend.
Mag ik in de OP met een UD van 8 augustus?quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:36 schreef kniftyhooker het volgende:
Hoera!!!
![]()
![]()
Je mag mij er wel bij zetten in de OPquote:Op woensdag 6 januari 2016 08:36 schreef kniftyhooker het volgende:
Hoera!!!
![]()
![]()
Bevallingsmeetquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:54 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Je mag mij er wel bij zetten in de OP9 augustus voor nu
quote:Je mag mij er wel bij zetten in de OP9 augustus voor nu
Dames, uw wensen zijn bij deze vervuld. (voor zover ik dat kan.quote:Mag ik in de OP met een UD van 8 augustus?
Ik wil toch graag iets eerderquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:17 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik wil toch graag iets eerder
Misschien een wat vroege vraag, maar wil jij in het ziekenhuis bevallen? Wij wonen bij elkaar in de buurt en ik heb zo'n slechte ervaringen met het ziekenhuis dat ik nu twijfel over Rotterdam, maar dat is weer zo onpraktisch als ik niet word ingeleid.
Hebben jullie het over het ASZ-ziekenhuis in Dordrecht? Ik hoor daar namelijk wel meer slechte verhalen over.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:19 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben bij mijn eerste in het ziekenhuis bevallen, maar ik zou nu ook liever naar Rotterdam rijden dan weer eens in Dordrecht.. Ik heb er geen hele fijne herinneringen aan.
Als het even kan wil ik nu graag voor een badbevalling thuis gaan.
Op zich ben ik over mijn bevalling best tevreden, al zou ik wel wat dingen anders willen deze keer, maar absoluut niet over de nazorg en de niet-verplegende staf. Ook bij andere afdelingen eigenlijk alleen maar negatieve verhalen gehoord/meegemaakt, dus ik ben niet meer zo happig op die artsenquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:21 schreef zeefje het volgende:
.
[..]
[..]
Hebben jullie het over het ASZ-ziekenhuis in Dordrecht? Ik hoor daar namelijk wel meer slechte verhalen over.
Zou je mij er dan ook bij willen zetten? De gekkensluiter met een UD van 27 augustusquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:14 schreef kniftyhooker het volgende:
[..]
[..]
Dames, uw wensen zijn bij deze vervuld. (voor zover ik dat kan.)
Ah! Vanavond komt mijn plasmevroi langs. Ja, ze had het al over een urinetestje, natuurlijk even een HCG check. Toch wel weer eventjes spannend, bedenk ik nu, maar goed. If you worry you make it doublequote:Op woensdag 6 januari 2016 11:38 schreef Ereshkigal het volgende:
Werd net gebeld door moeders voor moeders. Vrijdag komt ze op bezoek en mag ik hopelijk mee gaan plassen! Toch weer spannend! Hopelijk een knaltest....
Ja precies straks issie ineens wegquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:58 schreef Emelisse het volgende:
[..]
Zou je mij er dan ook bij willen zetten? De gekkensluiter met een UD van 27 augustusMijn dank is groot.
[..]
Ah! Vanavond komt mijn plasmevroi langs. Ja, ze had het al over een urinetestje, natuurlijk even een HCG check. Toch wel weer eventjes spannend, bedenk ik nu, maar goed. If you worry you make it double![]()
Ik ga het trouwens een weekje proberen. Vind ik het niks, dan stop ik er weer mee.
quote:Zou je mij er dan ook bij willen zetten? De gekkensluiter met een UD van 27 augustusMijn dank is groot.
Tijdens mijn bevalling zijn ze hard over mijn grenzen gegaan met dingen die niet nodig waren. En ook erna ging het niet lekker. Ik ben naar huis gestuurd met een gele (en toen al zwakke) baby die thuis alleen maar verder achteruit ging. Na een week waren we terug op de kinderafdeling, moest ze onder de blauwe lamp. De lamp waar ze een uur of 6 voor niets onder gelegen heeft omdat het goede knopje niet ingedrukt was. Echt, nog steeds als ik eraan denk word ik zo boos. Boos en verdrietig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:27 schreef Dot. het volgende:
[..]
Op zich ben ik over mijn bevalling best tevreden, al zou ik wel wat dingen anders willen deze keer, maar absoluut niet over de nazorg en de niet-verplegende staf. Ook bij andere afdelingen eigenlijk alleen maar negatieve verhalen gehoord/meegemaakt, dus ik ben niet meer zo happig op die artsen
quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:07 schreef Arja het volgende:
Wat een heerlijke post en een heerlijke dag Miss!
quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:48 schreef kniftyhooker het volgende:
WAUW!!!
Wat een toffe dag voor jou Miss!!!
![]()
![]()
![]()
In principe wel, maar de stuiter momenten blijvenquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:18 schreef Emelisse het volgende:
Ik sta in de OP. Nu is het echt![]()
![]()
Ga ik ooit nog normaal verder leven, zonder de hele dag te stuiteren? Het antwoord zal wel ja zijn.
Fijn dat je moeder leuk reageerde! Ik las al ergens dat ze niet in NL woont, lijkt me lastig... Maar zou fijn zijn als ze wat vaker over kan komen!quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:54 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mag ik in de OP met een UD van 8 augustus?
Wat veel goed nieuws Miss_Congeniality!![]()
![]()
Gisteren hebben we het aan mijn moeder verteld. Gelukkig reageerde ze wel leukTranen enzo
Ze zei ook dat ik maar moest aangeven wanneer ik wil dat ze komt, en dat ze haar best gaat doen om vaker over te komen enzo
Dus dat viel eigenlijk heel erg mee
As we speak voel ik weer wat kriebelenquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:29 schreef ikke_84 het volgende:
Miss daar zou ik ook heel gelukkig van worden. Leuk om samen zwanger te zijn. En vrijdag de sleutelspannend en super leuk.
Wat heerlijk dat je je baby nu ook voelt. Ik kan niet wachten tot dat moment.
Hier gaat het goed. De ergste klachten zijn weg en ik begin aardig op mijn wolk te zitten. En ik heb mijn laatste nachtdiensten gehad voor dit jaar
Daar vind ik het dan weer niet genoeg bloed voor, voel me zo'n enorme zeur als ik nu ga bellenquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:29 schreef ikke_84 het volgende:
Wat vervelend dat je wat bloed verlies hebt. Misschien even bellen met de vk? Weet niet of ze zelf echo's maken maar misschien kunnen ze even kijken hoe het gaat?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:28 schreef Chanty het volgende:
De nub klopte! We krijgen gewoon een meisje![]()
wat ontzettend leukquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:28 schreef Chanty het volgende:
Ja om te beschermen later als ze gaat stappenquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:34 schreef elamanilo het volgende:
Een meisje voor Chanty, een zusje voor L.!
Hieperdepiep! Staat erinquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:28 schreef Chanty het volgende:
Nee, het is m'n rug. Ik kan gewoon niet goed meer zitten aan m'n bureau en eenmaal thuis kan ik dan alleen nog in bed een redelijk prima houding vinden zonder al te veel pijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat leuk Chanty! Meisjes zijn gaaf!
En Lamb, ik sta op 8! Ik deel je schrik!
Marjolijntje, je bent geen zeur als je belt! Als je zorgen maakt gewoon doen, daar zijn ze voor.
Dot dat klinkt verstandig. Is het bekkenpijn?
Hier is vandaag eindelijk iets in huis gebeurd dat voor de baby is! Nu al. De logeerkamer wordt gestuct, en dan kunnen we als half februari de dakkapel komt A's nieuwe kamer gaan inrichten. Progress
! One small step .. etc.
Ohja vraagje: Wanneer moet je met aambeien naar de dokter? Of is het gewoon een standaard hethoorterbijevenslikkenenweerdoorgaan-kwaal..
Ja heb het nu bij P&O aangegeven. Als zij me dan naar de bedrijfsarts willen sturen voor die 6 werkdagen tot m'n verlof hoor ik het wel, maar tot die tijd taai ik gewoon wat eerder af. Ander werk is er niet echt en het enige wat verlicht is liggen en dan kan ik alleen mailen op m'n telefoon ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:28 schreef Molo het volgende:
Als werken niet meer lukt of alleen aangepast contact opnemen met je bedrijfsarts (indien bedrijf er eentje heeft, anders met werkgever overleggen). Dan word je gewoon deels ziekgemeld of moet er ander werk geregeld worden.
Chanty en andere vrolijkerds, tof nieuws!
Ja dat ga ik heeeel binnenkort uitsorteren. Kunnen we gaan ruilenquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:14 schreef Dyre het volgende:
Een meisje voor Chanty![]()
komt er nu een lading jongentjesspul en V&A?
+1quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wil iedereen nog een week of acht wachten met toffe kleertjes in de verkoop doen?
Een tip van een kapper: Nadat je hebt behandeld met luizenspul en ze hoofdluis vrij zijn een beetje azijn of citroensap met water mengen in een plantenspuitje en dat iedere ochtend voor ze naar school gaan over het haar sprayen. Dat houdt luizen weg. Voor jezelf misschien ook een tip. Om je haar even in de azijn te zetten en in te laten trekken. Nog goed voor je haar ook.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:58 schreef sprotje het volgende:
Zo he wat gaat t snel hier!!! Stelletje kletskouzen! Maar ik ben weer bij gelezen. Weer een stel nieuwe zwangeren, gezellig!
Chanty, een meisjewat leuk!!
Hier alweer 19 weken, aankomende maandag de 20 echo! Best spannend weer! Mochten ze kunnen zien wat t wordt wil mn man t niet weten. Dus dat wordt weer in t geheim shoppen!!
Blegh vanmorgen kwam ik erachter dat mn dochters allebei hoofdluis hebben. Dus een flinke zoektocht gehad naar t juist middel vanmorgen. Vanmiddag stond gevuld met wassen en veel kammen! Grrr nu vond ik er bij mezelf ook 2, maar ik kan nog geen luizenspul vinden wat je mag gebruiken als je zwanger bentlaten we hopen dat veel kammen gaat helpen!
Dank! Ga ik proberen. Maakt het nog uit welke thee?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:38 schreef Arja het volgende:
Leuk chanty, nog een juni-meisje erbij![]()
Razz: het helpt soms ook om een afgekoeld theezakje op je aambei te leggen een poosje en dat een paar dagen achter elkaar.
Anders zou ik zeker ruim voor je bevalling naar de dokter, want anders kunnen ze geloof ik echt opzwellen en openbarsten enzo bij het persen
Het advies van het RIVM: elke dag kammen (natmaken, cremespoeling erin) met een luizenkam. Na 14 dagen ben je er van af. Volstrekt veilig voor zwangeren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:58 schreef sprotje het volgende:
Zo he wat gaat t snel hier!!! Stelletje kletskouzen! Maar ik ben weer bij gelezen. Weer een stel nieuwe zwangeren, gezellig!
Chanty, een meisjewat leuk!!
Hier alweer 19 weken, aankomende maandag de 20 echo! Best spannend weer! Mochten ze kunnen zien wat t wordt wil mn man t niet weten. Dus dat wordt weer in t geheim shoppen!!
Blegh vanmorgen kwam ik erachter dat mn dochters allebei hoofdluis hebben. Dus een flinke zoektocht gehad naar t juist middel vanmorgen. Vanmiddag stond gevuld met wassen en veel kammen! Grrr nu vond ik er bij mezelf ook 2, maar ik kan nog geen luizenspul vinden wat je mag gebruiken als je zwanger bentlaten we hopen dat veel kammen gaat helpen!
quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:06 schreef Dot. het volgende:
Echt LB, ik vind het knap dat je nog vijf weken werkt! Ik doe er serieus een kwartier over om van de trein naar mn werk te lopen dat naast het station ligtFietsen is ook echt lastig met harde buiken, dus mn ritje van huis duurt ook al langer dan gemiddeld en dan moet ik ook nog eens 50 minuten in zo'n rotSprinter zitten. Ik neem volgende twee weken elke week een extra dag vrij, dus dan werk ik vandaag en morgen nog en dan nog maar 6 dagen. Ben echt zo toe aan verlof!
Molo, hopelijk helpen de medicijnen!
Veel plezier bij de echo Chanty!
Ik heb het idee dat madam al met haar hoofd een uitgang aan het zoeken is. Heb soms echt van die gemene steken naar beneden. Kan dat al? Stip is niet ingedaald voor de bevalling, dus geen vergelijkingsmateriaal.
Wat fijn zegquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, ik ben zo blij met de vk's hier.
Ik begon me ineens zorgen te maken en belde of ik binnenkort even langs mocht komen om het hartje te horen. De vk gaf aan over 10 minuten klaar te zijn met het spreekuur en wel even langs te komen. Nu heb ik net gewoon zomaar even mogen luisteren naar het hartje, met om de zoveel tijd een poink van een schopje of andere beweging.![]()
Hopelijk snel geruststelling voor jou. Fijn dat je je vk kunt appen trouwens.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:39 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb even geappt met mn vk over het bloedverlies, als ik me veel zorgen maak dan mag ik langs komen, maar zij dacht dat het niks bijzonders was, komt vaak voor, is erg vervelend. Dat wist ik ook wel, stiekem. Ik kijk morgen ff aan en als er dan vers bloed is of (meer/weer) pijn, dan wil ik graag wel even langs komen, maar denk dat het wel los loopt.
Qua thee is kamille toch verkoelend/verzachtend voor alles? Sterkte Razz!
Fijn zo'n vk groofs
Sprotje, succes met je ongewenste huisdieren![]()
Ja die kam heb gisteren inderdaad gekocht! Gif shampoo wil ik liever niet! Ik ga gewoon meerdere keren per dag kammen!quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:02 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Het advies van het RIVM: elke dag kammen (natmaken, cremespoeling erin) met een luizenkam. Na 14 dagen ben je er van af. Volstrekt veilig voor zwangeren.
Mocht je toch 'gif'shampoo willen gebruiken: er is veel resistentie. Maar niet tegen dimeticon (wat de luizen inkapselt, dus feitelijk geen gif). Voor zover ik weet is die ook veilig voor zwangeren, maar lees het etiket.
Ik heb de luxe dat mijn vk ook een kennis is van me, en ik haar dus al kende (en op fb heb) voordat ze mijn vk werdquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:40 schreef Emelisse het volgende:
Hopelijk snel geruststelling voor jou. Fijn dat je je vk kunt appen trouwens.
Je mag naar een gewone praktijk want na de tweede echo word je gewoon verklaard en ben je gewoon zwanger zijn zoals iedere andere zwangere. Je kunt bellen na de tweede echo. Ik had rond week 12 de intake bij de vk. Ik kreeg toen geen termijnecho meer omdat het ziekenhuis dat al met zekerheid kon vaststellenquote:Op donderdag 7 januari 2016 07:34 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Ik moet voor mijn eerste twee echo's naar het ziekenhuis (met 7 en 9 weken), maar ik heb eigenlijk geen idee van daarna. Moet ik dan naar een gewone verloskundigenpraktijk? En moet ik die dan nu al zoeken, of kan ik na de tweede echo gewoon ergens naartoe bellen en is dat geregeld?
Denk dat het hier ook langzaam begint te landen, aangezien dit soort vragen opeens binnen schieten!
De hele boel gaat verweken... dan kun je dit soort klachten krijgen. Hou het in de gaten en anders tijdig een fysio raadplegenquote:Op donderdag 7 januari 2016 12:12 schreef Miezziej het volgende:
Succes op je laatste dag Sicilia!
Ik heb soms echt een scherpe pijn in mijn linkerbil. Voordat ik zwanger was had ik daar nooit last van, maar het lijkt me nu toch te kort voor zulke lichamelijke ongemakken? Klein stukje naar de wc lopen doet al pijn
Ja klopt, heb ik ook gehad. Heb je een vrijwillige ziektewetverzekering? Dan wordt een deel daaruit betaald. Anders gewoon alles door het UWV. Gewoon formulier invullen en klaar.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:58 schreef Emelisse het volgende:
Als freelancer heb ik me ook alvast wat verdiept in verlof enzo. Fijn idee om dat zelf in de hand te hebben, vind ik. En het schijnt dus dat UWV uitbetaalt voor zzp'ers die zwanger zijn (ZEZ regeling). Dat is netjes! Heeft iemand hier ervaring mee?
Op die datum worden superleuke kindjes geborenquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Fijn dat het bloed weg is gebleven Marjolijntje!
En verlof Sicillia![]()
![]()
Ik heb een officiele datum, ik ben hekkensluiter van juli met 31-7.
Eén keer per dag zorgvuldig kammen is voldoende.quote:Op donderdag 7 januari 2016 07:46 schreef sprotje het volgende:
[..]
Ja die kam heb gisteren inderdaad gekocht! Gif shampoo wil ik liever niet! Ik ga gewoon meerdere keren per dag kammen!
Ja, je moet een boel papierwerk inleveren, maar het besluit en de uitbetaling ging bij mij prima.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:58 schreef Emelisse het volgende:
Als freelancer heb ik me ook En het schijnt dus dat UWV uitbetaalt voor zzp'ers die zwanger zijn (ZEZ regeling). Dat is netjes! Heeft iemand hier ervaring mee?
3 aangiftes en een formulier toch? En ik was verrast door de hoogte van de uitkering!quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:27 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ja, je moet een boel papierwerk inleveren, maar het besluit en de uitbetaling ging bij mij prima.
Nice!quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:34 schreef Suikertante het volgende:
[..]
3 aangiftes en een formulier toch? En ik was verrast door de hoogte van de uitkering!
Zeg.
Ik krijg een dochter![]()
![]()
Antroposofische site ofzo, maar boeit me niet, hebben leuke kleding en was/is goede sale op die zutquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:13 schreef Marjolijntje het volgende:
Molo: deel es een linkje/merk![]()
Super dat je het mailtje hebt gestuurd en aan jezelf hebt gedacht. Zal idd niet makkelijk zijn geweest..
Suiker ook al een meisjeSupertof!
Klopt! En ik wist zeker dat dit weer een jongen was. En bij de combinatietest kon ze het niet zo goed zien maar neigde ze naar een jongen. Geen enkele reden dus om te denken dat het een meisje zou zijnquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Suiker, wat leuk! (Jouw eerste is een jongen, toch?)
I take great pleasure in enabling your hoardingquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:30 schreef Chanty het volgende:
Ohhh had je niet moeten doen, nu heb ik ook een paar dingetjes gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
Ah okquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
Hartstikke goed Molo! Het is fijn als het allemaal goed gaat, maar een zwangerschap is niet niks als je zo beroerd bent, dus ga maar gauw langs!
En een sticker is fictiefBetekent puur dat alles in orde was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.s. dinsdag heb ik een afspraak bij de verloskundige voor moeders voor moeders en op 2 februari mijn intake en de eerste echo. De verloskundige heeft gisteren aangegeven dat ik op 7 sept ben uitgerekend.
Ik weet nog niet zo goed hoe en wat te verwachten, dus hoop een boel te lezen in dit subforum
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
Ik heb wel weer een cursus gedaan, zwangerschaps-Mensendieck. Maar niet zozeer voor de informatie maar meer voor het bewegen, de gezelligheid en ook even een bewust momentje voor mij&baby. Ik sta er al zo weinig bij stil namelijkquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:49 schreef Chanty het volgende:
Super tof SiciliaIk vond het een fijne cursus!
Mole ook fijn nieuws![]()
Over cursus gesproken; de mama's die met een tweede (derde) kind bezig zijn en bij de eerste iets gevolgd hebben, doen jullie nog iets van een (herhaal)cursus of geloven jullie het wel? Ik ben geneigd om het wel te geloven, maar weet dat een vriendin van me dat ook dacht en die had daar wel een beetje spijt van. Maar t lijkt of ik gisteren nog bevallen ben. Het cursusboekje ligt notabene nog op mijn bureauzegt wat over mijn bureau-opruim-kwaliteiten
Sorry, echt niks te meldenquote:
Dan zijn we weer datumvriendjes. Mijn 20 weken echo is ook 1-2, maar wij weten het geslacht alquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:04 schreef Molo het volgende:
Ja ben er over uit dat ik geen pretecho ga doen. Kan zoals je misschien las in spoiler in vorige topic, zelf echoën op werk dus ik ga dat lekker af en toe doen. En iets geduld nog hebben voor geslacht. Geeft niets, het is zo 1-2![]()
En jij?
Ja klopt, 2 februari heb ik mijn eerste echte afspraak bij de verloskundige. Ze deed natte vinger werk met rekenenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:02 schreef Arja het volgende:
Meisjesbabyboom hier![]()
Geniet lekker van je verlof Sicilia.
Molo wat rot dat je je nog steeds zo bagger voelt. Ben je er al over uit of je nog een pretecho doet?
Welkom maid en gefeliciteerd. Wanneer heb je je termijnecho? Pas dan weet je de uitgerekende datum redelijk zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk dat we nu al met zo'n septembergroepje zijn! Durf ik pas in de op na de eerste echo.. Ik kan de tijd wel vooruit kijken
Oh wat ik eigenlijk wilde zeggen: ik pak altijd een kruik! Helpt mij heel goed.
[ Bericht 5% gewijzigd door Stroopwafelmeisje op 08-01-2016 08:48:58 (Nu al zwangerschapsdementie...) ]
Wat heerlijk dat je je zo voelt Miss!quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik ben heel de dag al zo happy!
Ik voel me verder ook gewoon heel goed, ik vind het heel bijzonder dat mijn lijf dit blijkbaar zo goed kan. Klinkt stom wellicht, maar ik had zelf van tevoren wel rekening gehouden met wat meer ongemakken. En het is niet dat ik nooit iets merk of nooit eens een pijntje of dingetje heb, maar het is zo weinig en zo goed te doen dat ik het allemaal prima vind. En die positieve instelling ben ik van mezelf ook niet gewend, maar ik hoop dat ik het vast kan houden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lees zo nu en dan mee, maar vind even de puf niet om te reageren. Komt hopelijk volgende week weer, dames.![]()
Haha ja de meiden vinden t nu al vervelend! Ik vind t nogal meevallen... Bij mezelf doe ik t liever een keer vaker,gewoon voor mn eigen gemoedsrustquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:22 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Eén keer per dag zorgvuldig kammen is voldoende.
en geloof me, zelfs dát ben je gauw zat![]()
Oh wow dat heb je snel gedaan!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:36 schreef Ggirl het volgende:
Ik wil ook graag in de OP. Volgend topic is ook prima, heb nog eventjes tijd! 😉
10w6d, uitgetelde datum 31 juli.
Dat is gewoon eerder als dat T. 'N jaar word (2 dagen maar ach..) hoop wel dat deze mini een 'eigen' verjaardag kiest!
Voor de rest ga ik proberen aan te haken!
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Goedenavond!
Morgen heb ik een geslachtsecho gepland. Ondanks dat nub-theorie al twee keer op jongen lijkt te uit te komen, vind ik het toch spannend.
Ik wil mijn duo niet bij de medische echo's hebben. Maar het leek me zo leuk om dit dan wel speciaal met hen te gaan doen.
Ik vind het nu ook duizend keer leuker door het meeleven! Dus jeeeeee voordelen!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:34 schreef Crumpette het volgende:
tsja.. mijmeren over life 1.0 probeer ik maar niet meer te doen.tijdens mijn eerste zwangerschap werkte ik gemiddeld 3 dagen per week en studeerde veel, maar vooral in mijn eigen tempo en met dutjes waar nodig. Nu ben ik voltijd thuis met een dreumes.. denk dat het tillen het zwaarst gaat worden!
Woei! Wat spannend! Veel plezier en succesquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:19 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Natte bende hier uur geleden
Vk komt straks kijken, nog geen weeën.
Jaaaaaaaaaa! Dat hoopte ik al! Ik kon me al zo weinig voorstellen bij ee zoon. Een dochter, ik kan niet wachten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nou mensen, die nub, die nub,...
Ik krijg een dochter! En ze is groot. Alle metingen kwamen op 17w0d uit, en ik ben echt max 16w2d. En ze is echt prachtig
en druk
.
Nu ben ik heel erg nieuwsgierig wat je doet!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:04 schreef Suikertante het volgende:
Groofs, zusjesboks!
Crump, ik ben niet van plan te pauzeren. Ik hoop volgend jaar eigenlijk al een baan te vinden. Als het de eerste was had ik daar wel anders over gedacht, maar ik ben nu zo blij dat ik dat doe en ik vind het zo leuk. Zeker naast een gezin vind ik het super.
Maar straks als er echt een kleine baby is vind ik het misschien wel moeilijker dan ik nu denk, dat zullen we wel zien
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:37 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Nu ben ik heel erg nieuwsgierig wat je doet!
/offtopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik begin dus binnenkort ook met een stage, naast werk en opleiding. Maar ik heb er zin in!
[ Bericht 4% gewijzigd door Suikertante op 10-01-2016 13:46:23 ]
GEFELICITEERD!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:39 schreef Xanteh het volgende:
Vanmiddag om 15.29 uur is onze zoon geborenAlles is goed gegaan. Had geen weeën tot elf uur, hormoonveter ingebracht en toen ging het heel snel. Nachtje ziekenhuis en morgen waarschijnlijk weer naar huis
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:39 schreef Xanteh het volgende:
Vanmiddag om 15.29 uur is onze zoon geborenAlles is goed gegaan. Had geen weeën tot elf uur, hormoonveter ingebracht en toen ging het heel snel. Nachtje ziekenhuis en morgen waarschijnlijk weer naar huis
Nee weet ik hoor! Het voelt ook als niet heel accuut, maar wel zo dat ik het niet allemaal af wil schuiven op 'elke zwangerschap is anders'.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:22 schreef Arja het volgende:
Lb wat versta je onder een nietpluisgevoel? Je hoeft niet tot maandag te wachten he.
Gefeliciteerd met jullie zoonquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:39 schreef Xanteh het volgende:
Ja, mijn new me for the time being inderdaad, dat realiseer ik mequote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:12 schreef onomatopee het volgende:
Emelisse, over het wennen aan je new me, het kan nog alle kanten op he? Hopelijk heb je na het eerste trimester weer wat meer energie
Oh, enneh: 30 weken-wisseldag!
Geen plan is ook prima he! Had ik vorige keer ook niet. Nu heb ik wel een paar dingen die ik anders wil dan vorige keer maar dat licht ik gewoon mondeling toe, zijn ook niet heel specifieke wensen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee weet ik hoor! Het voelt ook als niet heel accuut, maar wel zo dat ik het niet allemaal af wil schuiven op 'elke zwangerschap is anders'.
Opschrijven is idd een goeie, meestal kom ik niet veel verder dan 'ja goed!' als ze vragen hoe het gaat
En ik bedenk me nu dat ze maandag ook het bevalplan willen bespreken![]()
Jeweetwel, dat plan dat ik helemaal nog niet heb
Zo dat is vlot gegaan!!! Gefeliciteerd en geniet lekker van je zoon!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:39 schreef Xanteh het volgende:
Neuh ik werk gewoon graag goed meequote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:49 schreef Svane het volgende:
[..]
Geen plan is ook prima he! Had ik vorige keer ook niet. Nu heb ik wel een paar dingen die ik anders wil dan vorige keer maar dat licht ik gewoon mondeling toe, zijn ook niet heel specifieke wensen.
En als het dingen zijn die je graag op papier wil omdat je bang bent dat dat anders buiten jou om bij de bevalling wordt besloten, is daar nu ook nog wel even tijd voor
Dat ja, bij voorkeur met alles erop en eraan en alles!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neuh ik werk gewoon graag goed mee
Ik zet wel even wat dingen op papier. Zal aardig overeenkomen met de vorige keer, ik heb ook niet echt heel specifieke wensen. Ik wil gewoon mn kindje
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:12 schreef Dyre het volgende:
Xanteh gefeliciteerd![]()
Groofsken een meisje
Leuk om je heel even te micromeeten met je knappe R!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn, slapen in het nieuwe huis!quote:Op zondag 10 januari 2016 08:28 schreef Sicilia het volgende:
Wauw Xanteh dat is nog snel gegaan opeens! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
Wij hebben in ons nieuwe huis geslapen vannacht! Ik kan heeeeeeeerlijk toegeven aan mijn nesteldrang komende dagen/weken, want er is nog geen doos uitgepakt.
Ja het zijn inderdaad veel veranderingen in korte tijd! De dag dat we werk gingen maken van een ander huis zoeken is de dag dat ik later een positieve test in handen hadquote:Op zondag 10 januari 2016 11:06 schreef Molo het volgende:
Ook al een verhuizer
Jezus, wat een veranderingen even in korte tijd dan zeg
Blijf je in de buurt wonen Miss C?
Je had een appartement nu toch? Ga je naar kind proof ruimer huis?
Oeh een meisje, leuk! En tof dat je ook al een naam hebt!quote:Op zondag 10 januari 2016 11:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Weet je wat ik nou zo geweldig vind? Gisteren, toen ik naar huis reed, en wist dat het een meisje was, wist ik ineens de naam.En dat terwijl ik al die tijd dacht dat een dochtertje Bobbie zou gaan heten.
![]()
Maar als het dan werkelijkheid wordt, kan alles toch zomaar weer veranderen. Heerlijk.
Sorry voor deze zweverige kant van me, ik ben eigenlijk uiteraard een heel aards type.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 januari 2016 16:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik hoop, dat mocht ik ooit nog een man vinden, hij het eens is met de namen van mijn kinderen ja
Ohhh haha sorry, dat wist ik niet! Maar wel fijn dat je niet hoeft te overleggen danquote:Op zondag 10 januari 2016 16:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik hoop, dat mocht ik ooit nog een man vinden, hij het eens is met de namen van mijn kinderen ja
quote:Op zondag 10 januari 2016 16:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ook een meisje voor jou dus!quote:Op zondag 10 januari 2016 16:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ohhh haha sorry, dat wist ik niet! Maar wel fijn dat je niet hoeft te overleggen dan![]()
Hier hebben we nu de lijst van 52 namen gereduceerd tot 18 die we nog laten bezinken. We hebben nu wel een werknaam namelijk de naam met de laagste score: Judith
Nou, inderdaad!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:36 schreef Svane het volgende:
Ono, 30 weken!dan klinkt het opeens zo echt bijna he, echt bizar!
Tsja twee wetenschappers in een huisquote:Op zondag 10 januari 2016 18:16 schreef Dot. het volgende:
Wat heerlijk rationeel ChantyWij hadden wel een lijst, maar uiteindelijk is het toch een naam geworden die me te binnen schoot tijdens het rijden en ik naar m'n vriend smste
Dat is ook leuk!quote:Op zondag 10 januari 2016 18:16 schreef Dot. het volgende:
Wat heerlijk rationeel ChantyWij hadden wel een lijst, maar uiteindelijk is het toch een naam geworden die me te binnen schoot tijdens het rijden en ik naar m'n vriend smste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |