abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158872195
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:14 schreef elamanilo het volgende:
dan voel je je...?
GEWOON DAN VOEL IK ME.

Ik vergat per abuis wat woorden. :+
pi_158872279
Ja ja ja ja, handjes boven tafel dame!
pi_158872397
Hahahaha :D

Top 10 hier :o help!

Morgen een halve dag naar mijn werk. Ben benieuwd. Deze week kun je mij al opvegen met alleen kleuter wegbrengen en ophalen.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:28:24 #34
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158872503
De nub klopte! We krijgen gewoon een meisje O+ *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158872531
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:29 schreef ikke_84 het volgende:
Wat vervelend dat je wat bloed verlies hebt. Misschien even bellen met de vk? Weet niet of ze zelf echo's maken maar misschien kunnen ze even kijken hoe het gaat?
Daar vind ik het dan weer niet genoeg bloed voor, voel me zo'n enorme zeur als ik nu ga bellen :@

Chanty, meisjes zijn leuk O+ tof!!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_158872548
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:28 schreef Chanty het volgende:
*O* *O* *O*
pi_158872632
*O* Een meisje voor Chanty, een zusje voor L.!
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:39:42 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_158872765
quote:
wat ontzettend leuk O+
disclaimer
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:40:18 #39
52229 Chanty
pi_158872780
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:34 schreef elamanilo het volgende:
*O* Een meisje voor Chanty, een zusje voor L.!
Ja om te beschermen later als ze gaat stappen O+
pi_158872798
ela, jij dirty mind :D

Chanty een meisje *O*
pi_158872803
Jeej Chanty! *O*

Ik heb bij P&O gezegd dat ik tot mn verlof kortere dagen maak, want ik kan niet genoeg afwisselen in houding om geen pijn te hebben. Ik weet nu al niet meer hoe ik moet zitten en dan moet ik ook nog eens naar huis treinen straks. Gelukkig weinig afspraken tot mn verlof, dus kan het prima en dan mogen zij maar even nadenken hoe ze willen dat ik dat in het systeem zet.

Succes lamb! Moet je veel doen of is het wat zaken overdragen?
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:42:33 #42
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_158872844
quote:
Hieperdepiep! Staat erin ^O^ *O*
pi_158872865
Wat leuk Chanty O+ ! Meisjes zijn gaaf!
En Lamb, ik sta op 8! Ik deel je schrik!
Marjolijntje, je bent geen zeur als je belt! Als je zorgen maakt gewoon doen, daar zijn ze voor.
Dot dat klinkt verstandig. Is het bekkenpijn?

Hier is vandaag eindelijk iets in huis gebeurd dat voor de baby is! Nu al :') . De logeerkamer wordt gestuct, en dan kunnen we als half februari de dakkapel komt A's nieuwe kamer gaan inrichten. Progress *O* ! One small step .. etc.

Ohja vraagje: Wanneer moet je met aambeien naar de dokter :@ ? Of is het gewoon een standaard hethoorterbijevenslikkenenweerdoorgaan-kwaal..

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2016 14:45:18 ]
pi_158873626
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat leuk Chanty O+ ! Meisjes zijn gaaf!
En Lamb, ik sta op 8! Ik deel je schrik!
Marjolijntje, je bent geen zeur als je belt! Als je zorgen maakt gewoon doen, daar zijn ze voor.
Dot dat klinkt verstandig. Is het bekkenpijn?

Hier is vandaag eindelijk iets in huis gebeurd dat voor de baby is! Nu al :') . De logeerkamer wordt gestuct, en dan kunnen we als half februari de dakkapel komt A's nieuwe kamer gaan inrichten. Progress *O* ! One small step .. etc.

Ohja vraagje: Wanneer moet je met aambeien naar de dokter :@ ? Of is het gewoon een standaard hethoorterbijevenslikkenenweerdoorgaan-kwaal..
Nee, het is m'n rug. Ik kan gewoon niet goed meer zitten aan m'n bureau en eenmaal thuis kan ik dan alleen nog in bed een redelijk prima houding vinden zonder al te veel pijn.

Je kunt zo'n zalfje toch gewoon bij de drogist of apotheek kopen? Wel lekker progress! Wil ik ook! Ik wil ook gewoon echt een kast om alle kleertjes in te doen zodat ik weet wat ik nog mis.

Marjoleintje, dat klinkt heel herkenbaar :X Ik denk ook dat het niet goed zou zijn als een van die kinderartsen bij m'n vriend in de buurt zou komen. Hij is van het type doet geen vlieg kwaad, maar voor die man maakt hij denk ik wel een uitzondering :')
pi_158873692
Ja, die zalfjes gebruik ik nu al een tijd maar het haalt helemaal niks uit. Zelfs de lidocaīne-zalf die ik nog had van na de vorige bevalling doet niks. Ik zou wel weer eens willen zitten/lopen zonder pijn *daar*, zeg maar :') .

Wat ruk van je rug zeg! Zou daar geen fysio o.i.d. tegen helpen? Minder werken klinkt dan als een goed plan ^O^ .

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2016 15:19:16 ]
pi_158873961
Oh dat is wel echt vervelend ja! Geen ervaring gelukkig maar HA klinkt als een prima plan.

Het is echt werkgerelateerd, want ik heb net twee weken vakantie gehad en totaal geen last gehad van mijn rug terwijl ik de weken ervoor soms al niet meer wist hoe ik moest zitten in de trein. En het zijn echt nog maar twee ruime weken dus dat kan de fysio vast niet zo snel oplossen :P Ik vind het nu gewoon het prettigst om ze ver mogelijk achterover te zitten maar ik werk aan een bureau en dan zou ik m'n toetsenbord op m'n buik moeten zetten.
pi_158874011
Chanty een meisje O+ *O* wat leuk!

Miezziej en MC goed nieuws *O*

Dot, herkenbaar. Nog niet zo erg nu want vroeg, maar ik zie er tegen op. Ik moet mijn fysio bellen }:| .Liggen is idd aan het eind van de dag het enige wat ontlast. En dan smorgens te vroeg wakker worden en niet meer kunnen slapen omdat dat ook niet meer comfortabel is. :'(

Razz :X wat vervelend! geen tips helaas.
pi_158874086
Jeah chanty een meisje *O* wat super leuk

Marjolijntje ik denken dat je echt niet zeurt als je daarvoor belt. Denk zelfs dat je vk het ook wel zou willen weten. Misschien Was t niet veel en niet ernstig maar als je je zorgen maakt is dat toch al reden genoeg om even contact op te nemen.
Maar ik snap je wel. Ik zou ook niet "lastig" willen zijn en me bezwaard voelen. Wat zou je andere adviseren in z'n zelfde situatie?

Razz aambeien zijn niet fijn. Misschien even overleggen met de assistente wat je mag hebben?
Progress *O* altijd fijn

Svane wat fijn dat ook jij op een roze wolk zit. Heerlijk hoor O+

Dot goed dat je wat minder gaat werken als je er z'n last van hebt om lange dagen te maken. Hopelijk helpt het je.

Na mijn verlof heb ik nog 4 weken vakantie die op moeten (heel vervelend ;) ) en ik wil nog wat plb uren erbij opnemen. Vorige keer had ik 4 weken extra verlof en die had ik ook echt nodig om alles op rit te krijgen. Nu wil ik gewoon extra lang genieten van alles wat wat er komen gaat O+
  woensdag 6 januari 2016 @ 15:28:54 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158874104
Als werken niet meer lukt of alleen aangepast contact opnemen met je bedrijfsarts (indien bedrijf er eentje heeft, anders met werkgever overleggen). Dan word je gewoon deels ziekgemeld of moet er ander werk geregeld worden.

Chanty en andere vrolijkerds, tof nieuws!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 6 januari 2016 @ 15:30:14 #50
52229 Chanty
pi_158874132
Razz ik had het de vorige zwangerschap al met een paar maanden en ben er gewoon mee naar de dokter gegaan (wel gęnant), zalfje dat ik kreeg van hem werkte perfect. Geen last meer gehad de hele zwangerschap. Gewoon gaan, als ze niks kunnen doen hoor je dat dat Vanzelf
pi_158874258
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:28 schreef Molo het volgende:
Als werken niet meer lukt of alleen aangepast contact opnemen met je bedrijfsarts (indien bedrijf er eentje heeft, anders met werkgever overleggen). Dan word je gewoon deels ziekgemeld of moet er ander werk geregeld worden.

Chanty en andere vrolijkerds, tof nieuws!
Ja heb het nu bij P&O aangegeven. Als zij me dan naar de bedrijfsarts willen sturen voor die 6 werkdagen tot m'n verlof hoor ik het wel, maar tot die tijd taai ik gewoon wat eerder af. Ander werk is er niet echt en het enige wat verlicht is liggen en dan kan ik alleen mailen op m'n telefoon ofzo :D Thuis werken zou wel fijn zijn, want de Poang is echt ideaal, maar mijn zoontje is ook thuis dus dat gaat niet.
  woensdag 6 januari 2016 @ 15:36:01 #52
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158874295
Je werk kan de kosten die ze maken door ziekte bij zwangerschap bij UWV claimen, zou dus dom zijn voor hun als ze je niet ziek melden ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158874345
Ach, allemaal overheid :+

Ik wil me best ziek uitklokken elke dag maar ze wist niet of dat zomaar kon dus ze ging het navragen.
pi_158874383
Leuk chanty, nog een juni-meisje erbij O+

Razz: het helpt soms ook om een afgekoeld theezakje op je aambei te leggen een poosje en dat een paar dagen achter elkaar.
Anders zou ik zeker ruim voor je bevalling naar de dokter, want anders kunnen ze geloof ik echt opzwellen en openbarsten enzo bij het persen
pi_158874635
Chanty wat leuk!

Razz dat klinkt niet fijn :(

Dot verstandig!
Benieuwd wat ze zeggen.

Ik ga arbeid therapeutisch. Omdat fietsen en in touw nu echt zwaar wordt dus even Kijken voor hoe lang nog. Sta al 100% ziek gemeld maar nog even wat anders dan thuis is ook wel goed. Mijn eigen werk is fysiek zwaar dus dat doe ik al sinds nov niet meer. Nu 2 wk vakantie gehad dus even kijken hoe het nu gaat en of ze nog klusjes voor mij kunnen verzinnen.

Morgen start er een nieuwe vervanger voor mij in mijn klas, wel fijn om dus een achter de hand te zijn. Gelukkig blijft zij tot het eind van mijn verlof.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158874642
Dot ik werkte bij mij eerste op t laatst therapeutisch. Ik ging dan elke dienst om 1 uur naar huis ipv half 4.
Het werk heeft me toen gedeeltelijk ziek gemeld en het uwv heeft telefonisch contact met me opgenomen om de uren nog door te nemen.
Gedeeltelijk ziek melden kan dus zeker.
  woensdag 6 januari 2016 @ 16:07:30 #57
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158875117
Jemig Dot, jouw werkdagen zijn dan ook niet te vergelijken met die van mij hoor! :o Ik stap in de auto, ben 10 minuten later op mijn werk, en werk vaker 6 dan 8 uur op een dag. Dus dat is wel vol te houden.

Wat een fijne post van MissC las ik O+

En een meisje voor Chanty! *O* Tof!

Verder heb ik denk ik een tikje van de buikgriep van mn dochter te pakken. Ben slap en moe, en weer steeds misselijk :X Ik hoop dat mijn vriend zo op tijd thuis is om E uit het dagverblijf op te halen want dat voelt al als een onderneming nu...
pi_158875286
Een meisje voor Chanty O+ *O*
komt er nu een lading jongentjesspul en V&A? O-)
pi_158875473
Chanty een meisje *O*

Beterschap LB!

Ik voelde me gisteren zo rot (koude rillingen, buikpijn) dat ik mezelf vandaag een dag vrij kado heb gedaan. Ik was de afgelopen dagen ook echt geen leuke mamma meer. De hele dag in bed O+ (en ondanks dat nog een middagslaapje ook :') ) en eindelijk de hele dag niet misselijk geweest.
  woensdag 6 januari 2016 @ 16:22:11 #60
52229 Chanty
pi_158875476
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:14 schreef Dyre het volgende:
Een meisje voor Chanty O+ *O*
komt er nu een lading jongentjesspul en V&A? O-)
Ja dat ga ik heeeel binnenkort uitsorteren. Kunnen we gaan ruilen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')