Daar vind ik het dan weer niet genoeg bloed voor, voel me zo'n enorme zeur als ik nu ga bellenquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:29 schreef ikke_84 het volgende:
Wat vervelend dat je wat bloed verlies hebt. Misschien even bellen met de vk? Weet niet of ze zelf echo's maken maar misschien kunnen ze even kijken hoe het gaat?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:28 schreef Chanty het volgende:
De nub klopte! We krijgen gewoon een meisje![]()
wat ontzettend leukquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:28 schreef Chanty het volgende:
Ja om te beschermen later als ze gaat stappenquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:34 schreef elamanilo het volgende:
Een meisje voor Chanty, een zusje voor L.!
Hieperdepiep! Staat erinquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:28 schreef Chanty het volgende:
Nee, het is m'n rug. Ik kan gewoon niet goed meer zitten aan m'n bureau en eenmaal thuis kan ik dan alleen nog in bed een redelijk prima houding vinden zonder al te veel pijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat leuk Chanty! Meisjes zijn gaaf!
En Lamb, ik sta op 8! Ik deel je schrik!
Marjolijntje, je bent geen zeur als je belt! Als je zorgen maakt gewoon doen, daar zijn ze voor.
Dot dat klinkt verstandig. Is het bekkenpijn?
Hier is vandaag eindelijk iets in huis gebeurd dat voor de baby is! Nu al. De logeerkamer wordt gestuct, en dan kunnen we als half februari de dakkapel komt A's nieuwe kamer gaan inrichten. Progress
! One small step .. etc.
Ohja vraagje: Wanneer moet je met aambeien naar de dokter? Of is het gewoon een standaard hethoorterbijevenslikkenenweerdoorgaan-kwaal..
Ja heb het nu bij P&O aangegeven. Als zij me dan naar de bedrijfsarts willen sturen voor die 6 werkdagen tot m'n verlof hoor ik het wel, maar tot die tijd taai ik gewoon wat eerder af. Ander werk is er niet echt en het enige wat verlicht is liggen en dan kan ik alleen mailen op m'n telefoon ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:28 schreef Molo het volgende:
Als werken niet meer lukt of alleen aangepast contact opnemen met je bedrijfsarts (indien bedrijf er eentje heeft, anders met werkgever overleggen). Dan word je gewoon deels ziekgemeld of moet er ander werk geregeld worden.
Chanty en andere vrolijkerds, tof nieuws!
Ja dat ga ik heeeel binnenkort uitsorteren. Kunnen we gaan ruilenquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:14 schreef Dyre het volgende:
Een meisje voor Chanty![]()
komt er nu een lading jongentjesspul en V&A?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |