abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 januari 2016 @ 08:35:46 #1
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_158865495
2016

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia (jongen)

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
3 maart: LadyBlack (jongen)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

11 april: Leonietje83

1 mei: Madivi (twee jongens)
4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic
27 mei: Piekie81
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep

9 juni: Miss_Congeniality (meisje)
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
15 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull

03 juli: Suikertante
18 juli: Amsel
28 juli: Fien10
31 juli: Ggirl

5 augustus: Queens
8 augustus: Miezziej
9 augustus: ikke_84
9 augustus: Marjolijntje
27 augustus: Emelisse

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 11-01-2016 08:04:22 ]
  woensdag 6 januari 2016 @ 08:36:24 #2
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_158865505
Hoera!!!

Voor het allereerst in mijn FOK carriere een topic aangemaakt.
Voor aanpassingen graag even PBtje of quote.

*O* *O* *O*
  woensdag 6 januari 2016 @ 08:37:39 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158865516
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 08:36 schreef kniftyhooker het volgende:
Hoera!!!

*O* *O* *O*
En met OP en al nog gelukt ook *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158865730
Sethiwe kan wel uit de OP lijkt me ;)
pi_158865781
Echt LB, ik vind het knap dat je nog vijf weken werkt! Ik doe er serieus een kwartier over om van de trein naar mn werk te lopen dat naast het station ligt :') Fietsen is ook echt lastig met harde buiken, dus mn ritje van huis duurt ook al langer dan gemiddeld en dan moet ik ook nog eens 50 minuten in zo'n rotSprinter zitten. Ik neem volgende twee weken elke week een extra dag vrij, dus dan werk ik vandaag en morgen nog en dan nog maar 6 dagen. Ben echt zo toe aan verlof!

Molo, hopelijk helpen de medicijnen!

Veel plezier bij de echo Chanty!

Ik heb het idee dat madam al met haar hoofd een uitgang aan het zoeken is. Heb soms echt van die gemene steken naar beneden. Kan dat al? Stip is niet ingedaald voor de bevalling, dus geen vergelijkingsmateriaal.
  woensdag 6 januari 2016 @ 09:14:29 #6
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_158865871
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Sethiwe kan wel uit de OP lijkt me ;)
Bedankt voor je scherpe blik deze ochtend. :Y
pi_158867369
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:14 schreef kniftyhooker het volgende:

[..]

Bedankt voor je scherpe blik deze ochtend. :Y
Mag er bij mij meisje achter mijn naam? O+

Oooh ik ben zo blij! Mijn nichtje liet gisteren weten ook in verwachting te zijn! :D Zoooo tof, onze moeders waren ook samen zwanger O+ Nu zijn we met 4 vriendinnen tegelijk zwanger!

En ik begin nu toch echt de baby te voelen O+ Ik merkte het op 30 december voor het eerst bewust en daarna niet echt meer. Maar gisteravond na het eten voelde ik echt duidelijk weer iets (heel even) en vanochtend weer. Wat ontzettend bijzonder O+

En vrijdag de sleutel van ons nieuwe huis *O* En gisteren gehoord dat de kopers van ons appartement hun hypotheek ook rond hebben *O*

Ik voel me momenteel zo ontzettend gelukkig O+

Sorry voor de smiley overload :P
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:48:00 #8
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_158867497
WAUW!!!
Wat een toffe dag voor jou Miss!!!
*O* *O* *O* *O*
pi_158867630
quote:
Hoera!!!

*O* *O* *O*
Mag ik in de OP met een UD van 8 augustus? :9

Wat veel goed nieuws Miss_Congeniality! *O* :D

Gisteren hebben we het aan mijn moeder verteld. Gelukkig reageerde ze wel leuk O+ Tranen enzo :9 Ze zei ook dat ik maar moest aangeven wanneer ik wil dat ze komt, en dat ze haar best gaat doen om vaker over te komen enzo O+ Dus dat viel eigenlijk heel erg mee :+
pi_158867634
quote:
Hoera!!!

*O* *O* *O*
Je mag mij er wel bij zetten in de OP :) 9 augustus voor nu
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_158867673
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:54 schreef Marjolijntje het volgende:

[..]

Bevallingsmeet :7
pi_158867707
Met zn allen tegelijk :+
pi_158867905
Wat een heerlijke post en een heerlijke dag Miss!
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:14:41 #14
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_158868054
quote:
quote:

Dames, uw wensen zijn bij deze vervuld. (voor zover ik dat kan. O~) )
pi_158868139
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:59 schreef Marjolijntje het volgende:
Met zn allen tegelijk :+
Ik wil toch graag iets eerder :+

Misschien een wat vroege vraag, maar wil jij in het ziekenhuis bevallen? Wij wonen bij elkaar in de buurt en ik heb zo'n slechte ervaringen met het ziekenhuis dat ik nu twijfel over Rotterdam, maar dat is weer zo onpraktisch als ik niet word ingeleid.
pi_158868170
Ik ben bij mijn eerste in het ziekenhuis bevallen, maar ik zou nu ook liever naar Rotterdam rijden dan weer eens in Dordrecht.. Ik heb er geen hele fijne herinneringen aan.
Als het even kan wil ik nu graag voor een badbevalling thuis gaan.
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:21:19 #17
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_158868203
.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:17 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik wil toch graag iets eerder :+

Misschien een wat vroege vraag, maar wil jij in het ziekenhuis bevallen? Wij wonen bij elkaar in de buurt en ik heb zo'n slechte ervaringen met het ziekenhuis dat ik nu twijfel over Rotterdam, maar dat is weer zo onpraktisch als ik niet word ingeleid.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:19 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben bij mijn eerste in het ziekenhuis bevallen, maar ik zou nu ook liever naar Rotterdam rijden dan weer eens in Dordrecht.. Ik heb er geen hele fijne herinneringen aan.
Als het even kan wil ik nu graag voor een badbevalling thuis gaan.
Hebben jullie het over het ASZ-ziekenhuis in Dordrecht? Ik hoor daar namelijk wel meer slechte verhalen over.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_158868213
Oh, dat klinkt ook fijn ja! Ik vind het lastig... Als ik gewoon bij mn vk kan bevallen zou Dordt prima zijn, want die kraamsuite vond ik wel erg prettig, maar bij een inleiding zou ik misschien toch eerder richting het Ikazia gaan. Maasstad ben ik vorige keer gaan kijken, maar daar vond ik de sfeer niet fijn.
pi_158868293
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:21 schreef zeefje het volgende:
.

[..]

[..]

Hebben jullie het over het ASZ-ziekenhuis in Dordrecht? Ik hoor daar namelijk wel meer slechte verhalen over.
Op zich ben ik over mijn bevalling best tevreden, al zou ik wel wat dingen anders willen deze keer, maar absoluut niet over de nazorg en de niet-verplegende staf. Ook bij andere afdelingen eigenlijk alleen maar negatieve verhalen gehoord/meegemaakt, dus ik ben niet meer zo happig op die artsen :X
pi_158868546
Werd net gebeld door moeders voor moeders. Vrijdag komt ze op bezoek en mag ik hopelijk mee gaan plassen! Toch weer spannend! Hopelijk een knaltest....
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_158868920
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:14 schreef kniftyhooker het volgende:

[..]

[..]

Dames, uw wensen zijn bij deze vervuld. (voor zover ik dat kan. O~) )
Zou je mij er dan ook bij willen zetten? De gekkensluiter met een UD van 27 augustus ;) Mijn dank is groot.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:38 schreef Ereshkigal het volgende:
Werd net gebeld door moeders voor moeders. Vrijdag komt ze op bezoek en mag ik hopelijk mee gaan plassen! Toch weer spannend! Hopelijk een knaltest....
Ah! Vanavond komt mijn plasmevroi langs. Ja, ze had het al over een urinetestje, natuurlijk even een HCG check. Toch wel weer eventjes spannend, bedenk ik nu, maar goed. If you worry you make it double :+

Ik ga het trouwens een weekje proberen. Vind ik het niks, dan stop ik er weer mee.
pi_158869360
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:58 schreef Emelisse het volgende:

[..]

Zou je mij er dan ook bij willen zetten? De gekkensluiter met een UD van 27 augustus ;) Mijn dank is groot.

[..]

Ah! Vanavond komt mijn plasmevroi langs. Ja, ze had het al over een urinetestje, natuurlijk even een HCG check. Toch wel weer eventjes spannend, bedenk ik nu, maar goed. If you worry you make it double :+

Ik ga het trouwens een weekje proberen. Vind ik het niks, dan stop ik er weer mee.
Ja precies straks issie ineens weg
We wachten maar af...
Is de zelfde mevrouw als met Flint dus dat is wel grappig... Hopelijk hou ik het weer de volle weken vol...( niet vragen hoe...Maar was gelukt)
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  woensdag 6 januari 2016 @ 12:45:08 #23
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_158869832
quote:

:Y
pi_158870295
Zeefje, ik heb het over het ASZ in Dordt ja.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:27 schreef Dot. het volgende:

[..]

Op zich ben ik over mijn bevalling best tevreden, al zou ik wel wat dingen anders willen deze keer, maar absoluut niet over de nazorg en de niet-verplegende staf. Ook bij andere afdelingen eigenlijk alleen maar negatieve verhalen gehoord/meegemaakt, dus ik ben niet meer zo happig op die artsen :X
Tijdens mijn bevalling zijn ze hard over mijn grenzen gegaan met dingen die niet nodig waren. En ook erna ging het niet lekker. Ik ben naar huis gestuurd met een gele (en toen al zwakke) baby die thuis alleen maar verder achteruit ging. Na een week waren we terug op de kinderafdeling, moest ze onder de blauwe lamp. De lamp waar ze een uur of 6 voor niets onder gelegen heeft omdat het goede knopje niet ingedrukt was. Echt, nog steeds als ik eraan denk word ik zo boos. Boos en verdrietig.

Verder bleh hier vandaag. Bloedverlies. Maar een paar druppels hoor, zeurderig gevoel erbij. Had het bij F. ook en het betekent vast niks maar het maakt me weer gigantisch onzeker.
pi_158870635
Ik sta in de OP. Nu is het echt :{ *O*

Ga ik ooit nog normaal verder leven, zonder de hele dag te stuiteren? Het antwoord zal wel ja zijn.
pi_158870891
Hoera knifty! Je eerste eigen topic gemaakt *O* :D ^O^

Chanty veel plezier vandaag O+ lekker baby spieken. Ik ben benieuwd of de nub theorie klopte.

Molo hopelijk werken de medicijnen snel. Het kost zoveel energie als je steeds misselijk bent.

Miss daar zou ik ook heel gelukkig van worden. Leuk om samen zwanger te zijn. En vrijdag de sleutel *O* spannend en super leuk.
Wat heerlijk dat je je baby nu ook voelt. Ik kan niet wachten tot dat moment.

Miezziej wat leuk dat je moeder zo reageerde O+
En een bevallingsmeet :D
Super leuk dat het augustus lijstje groter wordt O+

Ach marjolijntje dan zou mijn vertrouwen ook weg zijn in dat ziekenhuis.
Wat vervelend dat je wat bloed verlies hebt. Misschien even bellen met de vk? Weet niet of ze zelf echo's maken maar misschien kunnen ze even kijken hoe het gaat?

Hier gaat het goed. De ergste klachten zijn weg en ik begin aardig op mijn wolk te zitten. En ik heb mijn laatste nachtdiensten gehad voor dit jaar *O*
  woensdag 6 januari 2016 @ 13:39:43 #27
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_158871155
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:07 schreef Arja het volgende:
Wat een heerlijke post en een heerlijke dag Miss!
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:48 schreef kniftyhooker het volgende:
WAUW!!!
Wat een toffe dag voor jou Miss!!!
*O* *O* *O* *O*
:D
Ik ben heel de dag al zo happy!

Ik voel me verder ook gewoon heel goed, ik vind het heel bijzonder dat mijn lijf dit blijkbaar zo goed kan. Klinkt stom wellicht, maar ik had zelf van tevoren wel rekening gehouden met wat meer ongemakken. En het is niet dat ik nooit iets merk of nooit eens een pijntje of dingetje heb, maar het is zo weinig en zo goed te doen dat ik het allemaal prima vind. En die positieve instelling ben ik van mezelf ook niet gewend, maar ik hoop dat ik het vast kan houden! :D

quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:18 schreef Emelisse het volgende:
Ik sta in de OP. Nu is het echt :{ *O*

Ga ik ooit nog normaal verder leven, zonder de hele dag te stuiteren? Het antwoord zal wel ja zijn.
In principe wel, maar de stuiter momenten blijven :P

MVM plassen vond ik trouwens helemaal geen probleem of opgave verder. Ik vond het eind december juist raar om thuis weer rechtstreeks in de wc te plassen :')
Het was alleen altijd even nadenken op maandag om de flessen netjes weg te brengen en op te halen, ik ben wel eens bang geweest dat ik zou vergeten om ze af te geven en dan op mijn werk aan te komen met 8 flessen pis in mijn kofferbak... Maar is nooit gebeurd gelukkig. Wij hebben er trouwens zelf voor gekozen om het ergens anders dan thuis op te laten halen, dus heb het mezelf aangedaan :P

quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:54 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Wat veel goed nieuws Miss_Congeniality! *O* :D

Gisteren hebben we het aan mijn moeder verteld. Gelukkig reageerde ze wel leuk O+ Tranen enzo :9 Ze zei ook dat ik maar moest aangeven wanneer ik wil dat ze komt, en dat ze haar best gaat doen om vaker over te komen enzo O+ Dus dat viel eigenlijk heel erg mee :+
Fijn dat je moeder leuk reageerde! Ik las al ergens dat ze niet in NL woont, lijkt me lastig... Maar zou fijn zijn als ze wat vaker over kan komen!

quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:29 schreef ikke_84 het volgende:
Miss daar zou ik ook heel gelukkig van worden. Leuk om samen zwanger te zijn. En vrijdag de sleutel *O* spannend en super leuk.
Wat heerlijk dat je je baby nu ook voelt. Ik kan niet wachten tot dat moment.

Hier gaat het goed. De ergste klachten zijn weg en ik begin aardig op mijn wolk te zitten. En ik heb mijn laatste nachtdiensten gehad voor dit jaar *O*
As we speak voel ik weer wat kriebelen O+

Fijn dat het goed gaat! Ga er maar eens lekker voor zitten op die wolk, is best leuk daar :Y

En wat wordt dat lijstje onder mij lang! :o Ik weet dat ik bijna op de helft ben, maar dat ik dan ook bijna op de helft van die lijst sta vind ik zo raar...
pi_158871540
Miss! Wat klink je heerlijk euforisch, allemaal positieve nieuwtjes! Chill!

Ik vind het wel leuk dat het lijstje in de OP nu ook juli en augustus wat gevuld is, dan voel ik me al zo tweedetrimesterig!

Hier heb ik de roze wolk ook goed te pakken haha. Maar ik heb soms serieus het idee dat ik die serieus al 3 jaar heb van kind 1. :+ Moeder zijn is gewoon over het algemeen behoorlijk te gek.

Ik ben voor mezelf uit mijn ouderschapsverlofplannen, binnenkort eens met werkgever overleggen. *)

[ Bericht 1% gewijzigd door Svane op 06-01-2016 14:15:33 ]
pi_158872135
dan voel je je...?
pi_158872149
En ^O^ voor groeiende OP ja!

Ik sta al 15e :+
pi_158872195
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:14 schreef elamanilo het volgende:
dan voel je je...?
GEWOON DAN VOEL IK ME.

Ik vergat per abuis wat woorden. :+
pi_158872279
Ja ja ja ja, handjes boven tafel dame!
pi_158872397
Hahahaha :D

Top 10 hier :o help!

Morgen een halve dag naar mijn werk. Ben benieuwd. Deze week kun je mij al opvegen met alleen kleuter wegbrengen en ophalen.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:28:24 #34
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158872503
De nub klopte! We krijgen gewoon een meisje O+ *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158872531
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 13:29 schreef ikke_84 het volgende:
Wat vervelend dat je wat bloed verlies hebt. Misschien even bellen met de vk? Weet niet of ze zelf echo's maken maar misschien kunnen ze even kijken hoe het gaat?
Daar vind ik het dan weer niet genoeg bloed voor, voel me zo'n enorme zeur als ik nu ga bellen :@

Chanty, meisjes zijn leuk O+ tof!!
pi_158872548
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:28 schreef Chanty het volgende:
*O* *O* *O*
pi_158872632
*O* Een meisje voor Chanty, een zusje voor L.!
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:39:42 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_158872765
quote:
wat ontzettend leuk O+
disclaimer
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:40:18 #39
52229 Chanty
pi_158872780
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:34 schreef elamanilo het volgende:
*O* Een meisje voor Chanty, een zusje voor L.!
Ja om te beschermen later als ze gaat stappen O+
pi_158872798
ela, jij dirty mind :D

Chanty een meisje *O*
pi_158872803
Jeej Chanty! *O*

Ik heb bij P&O gezegd dat ik tot mn verlof kortere dagen maak, want ik kan niet genoeg afwisselen in houding om geen pijn te hebben. Ik weet nu al niet meer hoe ik moet zitten en dan moet ik ook nog eens naar huis treinen straks. Gelukkig weinig afspraken tot mn verlof, dus kan het prima en dan mogen zij maar even nadenken hoe ze willen dat ik dat in het systeem zet.

Succes lamb! Moet je veel doen of is het wat zaken overdragen?
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:42:33 #42
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_158872844
quote:
Hieperdepiep! Staat erin ^O^ *O*
pi_158872865
Wat leuk Chanty O+ ! Meisjes zijn gaaf!
En Lamb, ik sta op 8! Ik deel je schrik!
Marjolijntje, je bent geen zeur als je belt! Als je zorgen maakt gewoon doen, daar zijn ze voor.
Dot dat klinkt verstandig. Is het bekkenpijn?

Hier is vandaag eindelijk iets in huis gebeurd dat voor de baby is! Nu al :') . De logeerkamer wordt gestuct, en dan kunnen we als half februari de dakkapel komt A's nieuwe kamer gaan inrichten. Progress *O* ! One small step .. etc.

Ohja vraagje: Wanneer moet je met aambeien naar de dokter :@ ? Of is het gewoon een standaard hethoorterbijevenslikkenenweerdoorgaan-kwaal..

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2016 14:45:18 ]
pi_158873626
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat leuk Chanty O+ ! Meisjes zijn gaaf!
En Lamb, ik sta op 8! Ik deel je schrik!
Marjolijntje, je bent geen zeur als je belt! Als je zorgen maakt gewoon doen, daar zijn ze voor.
Dot dat klinkt verstandig. Is het bekkenpijn?

Hier is vandaag eindelijk iets in huis gebeurd dat voor de baby is! Nu al :') . De logeerkamer wordt gestuct, en dan kunnen we als half februari de dakkapel komt A's nieuwe kamer gaan inrichten. Progress *O* ! One small step .. etc.

Ohja vraagje: Wanneer moet je met aambeien naar de dokter :@ ? Of is het gewoon een standaard hethoorterbijevenslikkenenweerdoorgaan-kwaal..
Nee, het is m'n rug. Ik kan gewoon niet goed meer zitten aan m'n bureau en eenmaal thuis kan ik dan alleen nog in bed een redelijk prima houding vinden zonder al te veel pijn.

Je kunt zo'n zalfje toch gewoon bij de drogist of apotheek kopen? Wel lekker progress! Wil ik ook! Ik wil ook gewoon echt een kast om alle kleertjes in te doen zodat ik weet wat ik nog mis.

Marjoleintje, dat klinkt heel herkenbaar :X Ik denk ook dat het niet goed zou zijn als een van die kinderartsen bij m'n vriend in de buurt zou komen. Hij is van het type doet geen vlieg kwaad, maar voor die man maakt hij denk ik wel een uitzondering :')
pi_158873692
Ja, die zalfjes gebruik ik nu al een tijd maar het haalt helemaal niks uit. Zelfs de lidocaïne-zalf die ik nog had van na de vorige bevalling doet niks. Ik zou wel weer eens willen zitten/lopen zonder pijn *daar*, zeg maar :') .

Wat ruk van je rug zeg! Zou daar geen fysio o.i.d. tegen helpen? Minder werken klinkt dan als een goed plan ^O^ .

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2016 15:19:16 ]
pi_158873961
Oh dat is wel echt vervelend ja! Geen ervaring gelukkig maar HA klinkt als een prima plan.

Het is echt werkgerelateerd, want ik heb net twee weken vakantie gehad en totaal geen last gehad van mijn rug terwijl ik de weken ervoor soms al niet meer wist hoe ik moest zitten in de trein. En het zijn echt nog maar twee ruime weken dus dat kan de fysio vast niet zo snel oplossen :P Ik vind het nu gewoon het prettigst om ze ver mogelijk achterover te zitten maar ik werk aan een bureau en dan zou ik m'n toetsenbord op m'n buik moeten zetten.
pi_158874011
Chanty een meisje O+ *O* wat leuk!

Miezziej en MC goed nieuws *O*

Dot, herkenbaar. Nog niet zo erg nu want vroeg, maar ik zie er tegen op. Ik moet mijn fysio bellen }:| .Liggen is idd aan het eind van de dag het enige wat ontlast. En dan smorgens te vroeg wakker worden en niet meer kunnen slapen omdat dat ook niet meer comfortabel is. :'(

Razz :X wat vervelend! geen tips helaas.
pi_158874086
Jeah chanty een meisje *O* wat super leuk

Marjolijntje ik denken dat je echt niet zeurt als je daarvoor belt. Denk zelfs dat je vk het ook wel zou willen weten. Misschien Was t niet veel en niet ernstig maar als je je zorgen maakt is dat toch al reden genoeg om even contact op te nemen.
Maar ik snap je wel. Ik zou ook niet "lastig" willen zijn en me bezwaard voelen. Wat zou je andere adviseren in z'n zelfde situatie?

Razz aambeien zijn niet fijn. Misschien even overleggen met de assistente wat je mag hebben?
Progress *O* altijd fijn

Svane wat fijn dat ook jij op een roze wolk zit. Heerlijk hoor O+

Dot goed dat je wat minder gaat werken als je er z'n last van hebt om lange dagen te maken. Hopelijk helpt het je.

Na mijn verlof heb ik nog 4 weken vakantie die op moeten (heel vervelend ;) ) en ik wil nog wat plb uren erbij opnemen. Vorige keer had ik 4 weken extra verlof en die had ik ook echt nodig om alles op rit te krijgen. Nu wil ik gewoon extra lang genieten van alles wat wat er komen gaat O+
  woensdag 6 januari 2016 @ 15:28:54 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158874104
Als werken niet meer lukt of alleen aangepast contact opnemen met je bedrijfsarts (indien bedrijf er eentje heeft, anders met werkgever overleggen). Dan word je gewoon deels ziekgemeld of moet er ander werk geregeld worden.

Chanty en andere vrolijkerds, tof nieuws!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 6 januari 2016 @ 15:30:14 #50
52229 Chanty
pi_158874132
Razz ik had het de vorige zwangerschap al met een paar maanden en ben er gewoon mee naar de dokter gegaan (wel gênant), zalfje dat ik kreeg van hem werkte perfect. Geen last meer gehad de hele zwangerschap. Gewoon gaan, als ze niks kunnen doen hoor je dat dat Vanzelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')