En met OP en al nog gelukt ookquote:Op woensdag 6 januari 2016 08:36 schreef kniftyhooker het volgende:
Hoera!!!
Voor het allereerst in mijn FOK carriere een topic aangemaakt.
Voor aanpassingen graag even PBtje of quote.
![]()
![]()
Mag er bij mij meisje achter mijn naam?quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:14 schreef kniftyhooker het volgende:
[..]
Bedankt voor je scherpe blik deze ochtend.
Mag ik in de OP met een UD van 8 augustus?quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:36 schreef kniftyhooker het volgende:
Hoera!!!
![]()
![]()
Je mag mij er wel bij zetten in de OPquote:Op woensdag 6 januari 2016 08:36 schreef kniftyhooker het volgende:
Hoera!!!
![]()
![]()
Bevallingsmeetquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:54 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Je mag mij er wel bij zetten in de OP9 augustus voor nu
quote:Je mag mij er wel bij zetten in de OP9 augustus voor nu
Dames, uw wensen zijn bij deze vervuld. (voor zover ik dat kan.quote:Mag ik in de OP met een UD van 8 augustus?
Ik wil toch graag iets eerderquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:17 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik wil toch graag iets eerder
Misschien een wat vroege vraag, maar wil jij in het ziekenhuis bevallen? Wij wonen bij elkaar in de buurt en ik heb zo'n slechte ervaringen met het ziekenhuis dat ik nu twijfel over Rotterdam, maar dat is weer zo onpraktisch als ik niet word ingeleid.
Hebben jullie het over het ASZ-ziekenhuis in Dordrecht? Ik hoor daar namelijk wel meer slechte verhalen over.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:19 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben bij mijn eerste in het ziekenhuis bevallen, maar ik zou nu ook liever naar Rotterdam rijden dan weer eens in Dordrecht.. Ik heb er geen hele fijne herinneringen aan.
Als het even kan wil ik nu graag voor een badbevalling thuis gaan.
Op zich ben ik over mijn bevalling best tevreden, al zou ik wel wat dingen anders willen deze keer, maar absoluut niet over de nazorg en de niet-verplegende staf. Ook bij andere afdelingen eigenlijk alleen maar negatieve verhalen gehoord/meegemaakt, dus ik ben niet meer zo happig op die artsenquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:21 schreef zeefje het volgende:
.
[..]
[..]
Hebben jullie het over het ASZ-ziekenhuis in Dordrecht? Ik hoor daar namelijk wel meer slechte verhalen over.
Zou je mij er dan ook bij willen zetten? De gekkensluiter met een UD van 27 augustusquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:14 schreef kniftyhooker het volgende:
[..]
[..]
Dames, uw wensen zijn bij deze vervuld. (voor zover ik dat kan.)
Ah! Vanavond komt mijn plasmevroi langs. Ja, ze had het al over een urinetestje, natuurlijk even een HCG check. Toch wel weer eventjes spannend, bedenk ik nu, maar goed. If you worry you make it doublequote:Op woensdag 6 januari 2016 11:38 schreef Ereshkigal het volgende:
Werd net gebeld door moeders voor moeders. Vrijdag komt ze op bezoek en mag ik hopelijk mee gaan plassen! Toch weer spannend! Hopelijk een knaltest....
Ja precies straks issie ineens wegquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:58 schreef Emelisse het volgende:
[..]
Zou je mij er dan ook bij willen zetten? De gekkensluiter met een UD van 27 augustusMijn dank is groot.
[..]
Ah! Vanavond komt mijn plasmevroi langs. Ja, ze had het al over een urinetestje, natuurlijk even een HCG check. Toch wel weer eventjes spannend, bedenk ik nu, maar goed. If you worry you make it double![]()
Ik ga het trouwens een weekje proberen. Vind ik het niks, dan stop ik er weer mee.
quote:Zou je mij er dan ook bij willen zetten? De gekkensluiter met een UD van 27 augustusMijn dank is groot.
Tijdens mijn bevalling zijn ze hard over mijn grenzen gegaan met dingen die niet nodig waren. En ook erna ging het niet lekker. Ik ben naar huis gestuurd met een gele (en toen al zwakke) baby die thuis alleen maar verder achteruit ging. Na een week waren we terug op de kinderafdeling, moest ze onder de blauwe lamp. De lamp waar ze een uur of 6 voor niets onder gelegen heeft omdat het goede knopje niet ingedrukt was. Echt, nog steeds als ik eraan denk word ik zo boos. Boos en verdrietig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:27 schreef Dot. het volgende:
[..]
Op zich ben ik over mijn bevalling best tevreden, al zou ik wel wat dingen anders willen deze keer, maar absoluut niet over de nazorg en de niet-verplegende staf. Ook bij andere afdelingen eigenlijk alleen maar negatieve verhalen gehoord/meegemaakt, dus ik ben niet meer zo happig op die artsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |