quote:
quote:
Ik ben heel de dag al zo happy!
Ik voel me verder ook gewoon heel goed, ik vind het heel bijzonder dat mijn lijf dit blijkbaar zo goed kan. Klinkt stom wellicht, maar ik had zelf van tevoren wel rekening gehouden met wat meer ongemakken. En het is niet dat ik nooit iets merk of nooit eens een pijntje of dingetje heb, maar het is zo weinig en zo goed te doen dat ik het allemaal prima vind. En die positieve instelling ben ik van mezelf ook niet gewend, maar ik hoop dat ik het vast kan houden!
quote:
Op woensdag 6 januari 2016 13:18 schreef Emelisse het volgende:Ik sta in de OP. Nu is het echt
Ga ik ooit nog normaal verder leven, zonder de hele dag te stuiteren? Het antwoord zal wel ja zijn.
In principe wel, maar de stuiter momenten blijven

MVM plassen vond ik trouwens helemaal geen probleem of opgave verder. Ik vond het eind december juist raar om thuis weer rechtstreeks in de wc te plassen
Het was alleen altijd even nadenken op maandag om de flessen netjes weg te brengen en op te halen, ik ben wel eens bang geweest dat ik zou vergeten om ze af te geven en dan op mijn werk aan te komen met 8 flessen pis in mijn kofferbak... Maar is nooit gebeurd gelukkig. Wij hebben er trouwens zelf voor gekozen om het ergens anders dan thuis op te laten halen, dus heb het mezelf aangedaan

quote:
Op woensdag 6 januari 2016 10:54 schreef Miezziej het volgende:[..]
Mag ik in de OP met een UD van 8 augustus?

Wat veel goed nieuws Miss_Congeniality!
Gisteren hebben we het aan mijn moeder verteld. Gelukkig reageerde ze wel leuk

Tranen enzo

Ze zei ook dat ik maar moest aangeven wanneer ik wil dat ze komt, en dat ze haar best gaat doen om vaker over te komen enzo

Dus dat viel eigenlijk heel erg mee

Fijn dat je moeder leuk reageerde! Ik las al ergens dat ze niet in NL woont, lijkt me lastig... Maar zou fijn zijn als ze wat vaker over kan komen!
quote:
Op woensdag 6 januari 2016 13:29 schreef ikke_84 het volgende:Miss daar zou ik ook heel gelukkig van worden. Leuk om samen zwanger te zijn. En vrijdag de sleutel

spannend en super leuk.
Wat heerlijk dat je je baby nu ook voelt. Ik kan niet wachten tot dat moment.
Hier gaat het goed. De ergste klachten zijn weg en ik begin aardig op mijn wolk te zitten. En ik heb mijn laatste nachtdiensten gehad voor dit jaar

As we speak voel ik weer wat kriebelen
Fijn dat het goed gaat! Ga er maar eens lekker voor zitten op die wolk, is best leuk daar

En wat wordt dat lijstje onder mij lang!

Ik weet dat ik bijna op de helft ben, maar dat ik dan ook bijna op de helft van die lijst sta vind ik zo raar...