Nice!quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:34 schreef Suikertante het volgende:
[..]
3 aangiftes en een formulier toch? En ik was verrast door de hoogte van de uitkering!
Zeg.
Ik krijg een dochter![]()
![]()
Antroposofische site ofzo, maar boeit me niet, hebben leuke kleding en was/is goede sale op die zutquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:13 schreef Marjolijntje het volgende:
Molo: deel es een linkje/merk![]()
Super dat je het mailtje hebt gestuurd en aan jezelf hebt gedacht. Zal idd niet makkelijk zijn geweest..
Suiker ook al een meisjeSupertof!
Klopt! En ik wist zeker dat dit weer een jongen was. En bij de combinatietest kon ze het niet zo goed zien maar neigde ze naar een jongen. Geen enkele reden dus om te denken dat het een meisje zou zijnquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Suiker, wat leuk! (Jouw eerste is een jongen, toch?)
I take great pleasure in enabling your hoardingquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:30 schreef Chanty het volgende:
Ohhh had je niet moeten doen, nu heb ik ook een paar dingetjes gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
Ah okquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
Hartstikke goed Molo! Het is fijn als het allemaal goed gaat, maar een zwangerschap is niet niks als je zo beroerd bent, dus ga maar gauw langs!
En een sticker is fictiefBetekent puur dat alles in orde was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.s. dinsdag heb ik een afspraak bij de verloskundige voor moeders voor moeders en op 2 februari mijn intake en de eerste echo. De verloskundige heeft gisteren aangegeven dat ik op 7 sept ben uitgerekend.
Ik weet nog niet zo goed hoe en wat te verwachten, dus hoop een boel te lezen in dit subforum
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
Ik heb wel weer een cursus gedaan, zwangerschaps-Mensendieck. Maar niet zozeer voor de informatie maar meer voor het bewegen, de gezelligheid en ook even een bewust momentje voor mij&baby. Ik sta er al zo weinig bij stil namelijkquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:49 schreef Chanty het volgende:
Super tof SiciliaIk vond het een fijne cursus!
Mole ook fijn nieuws![]()
Over cursus gesproken; de mama's die met een tweede (derde) kind bezig zijn en bij de eerste iets gevolgd hebben, doen jullie nog iets van een (herhaal)cursus of geloven jullie het wel? Ik ben geneigd om het wel te geloven, maar weet dat een vriendin van me dat ook dacht en die had daar wel een beetje spijt van. Maar t lijkt of ik gisteren nog bevallen ben. Het cursusboekje ligt notabene nog op mijn bureauzegt wat over mijn bureau-opruim-kwaliteiten
Sorry, echt niks te meldenquote:
Dan zijn we weer datumvriendjes. Mijn 20 weken echo is ook 1-2, maar wij weten het geslacht alquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:04 schreef Molo het volgende:
Ja ben er over uit dat ik geen pretecho ga doen. Kan zoals je misschien las in spoiler in vorige topic, zelf echoën op werk dus ik ga dat lekker af en toe doen. En iets geduld nog hebben voor geslacht. Geeft niets, het is zo 1-2![]()
En jij?
Ja klopt, 2 februari heb ik mijn eerste echte afspraak bij de verloskundige. Ze deed natte vinger werk met rekenenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:02 schreef Arja het volgende:
Meisjesbabyboom hier![]()
Geniet lekker van je verlof Sicilia.
Molo wat rot dat je je nog steeds zo bagger voelt. Ben je er al over uit of je nog een pretecho doet?
Welkom maid en gefeliciteerd. Wanneer heb je je termijnecho? Pas dan weet je de uitgerekende datum redelijk zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk dat we nu al met zo'n septembergroepje zijn! Durf ik pas in de op na de eerste echo.. Ik kan de tijd wel vooruit kijken
Oh wat ik eigenlijk wilde zeggen: ik pak altijd een kruik! Helpt mij heel goed.
[ Bericht 5% gewijzigd door Stroopwafelmeisje op 08-01-2016 08:48:58 (Nu al zwangerschapsdementie...) ]
Wat heerlijk dat je je zo voelt Miss!quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik ben heel de dag al zo happy!
Ik voel me verder ook gewoon heel goed, ik vind het heel bijzonder dat mijn lijf dit blijkbaar zo goed kan. Klinkt stom wellicht, maar ik had zelf van tevoren wel rekening gehouden met wat meer ongemakken. En het is niet dat ik nooit iets merk of nooit eens een pijntje of dingetje heb, maar het is zo weinig en zo goed te doen dat ik het allemaal prima vind. En die positieve instelling ben ik van mezelf ook niet gewend, maar ik hoop dat ik het vast kan houden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |