Nice!quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:34 schreef Suikertante het volgende:
[..]
3 aangiftes en een formulier toch? En ik was verrast door de hoogte van de uitkering!
Zeg.
Ik krijg een dochter![]()
![]()
Antroposofische site ofzo, maar boeit me niet, hebben leuke kleding en was/is goede sale op die zutquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:13 schreef Marjolijntje het volgende:
Molo: deel es een linkje/merk![]()
Super dat je het mailtje hebt gestuurd en aan jezelf hebt gedacht. Zal idd niet makkelijk zijn geweest..
Suiker ook al een meisjeSupertof!
Klopt! En ik wist zeker dat dit weer een jongen was. En bij de combinatietest kon ze het niet zo goed zien maar neigde ze naar een jongen. Geen enkele reden dus om te denken dat het een meisje zou zijnquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Suiker, wat leuk! (Jouw eerste is een jongen, toch?)
I take great pleasure in enabling your hoardingquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:30 schreef Chanty het volgende:
Ohhh had je niet moeten doen, nu heb ik ook een paar dingetjes gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
Ah okquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
Hartstikke goed Molo! Het is fijn als het allemaal goed gaat, maar een zwangerschap is niet niks als je zo beroerd bent, dus ga maar gauw langs!
En een sticker is fictiefBetekent puur dat alles in orde was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |