Ja die kam heb gisteren inderdaad gekocht! Gif shampoo wil ik liever niet! Ik ga gewoon meerdere keren per dag kammen!quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:02 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Het advies van het RIVM: elke dag kammen (natmaken, cremespoeling erin) met een luizenkam. Na 14 dagen ben je er van af. Volstrekt veilig voor zwangeren.
Mocht je toch 'gif'shampoo willen gebruiken: er is veel resistentie. Maar niet tegen dimeticon (wat de luizen inkapselt, dus feitelijk geen gif). Voor zover ik weet is die ook veilig voor zwangeren, maar lees het etiket.
Ik heb de luxe dat mijn vk ook een kennis is van me, en ik haar dus al kende (en op fb heb) voordat ze mijn vk werdquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:40 schreef Emelisse het volgende:
Hopelijk snel geruststelling voor jou. Fijn dat je je vk kunt appen trouwens.
Je mag naar een gewone praktijk want na de tweede echo word je gewoon verklaard en ben je gewoon zwanger zijn zoals iedere andere zwangere. Je kunt bellen na de tweede echo. Ik had rond week 12 de intake bij de vk. Ik kreeg toen geen termijnecho meer omdat het ziekenhuis dat al met zekerheid kon vaststellenquote:Op donderdag 7 januari 2016 07:34 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Ik moet voor mijn eerste twee echo's naar het ziekenhuis (met 7 en 9 weken), maar ik heb eigenlijk geen idee van daarna. Moet ik dan naar een gewone verloskundigenpraktijk? En moet ik die dan nu al zoeken, of kan ik na de tweede echo gewoon ergens naartoe bellen en is dat geregeld?
Denk dat het hier ook langzaam begint te landen, aangezien dit soort vragen opeens binnen schieten!
De hele boel gaat verweken... dan kun je dit soort klachten krijgen. Hou het in de gaten en anders tijdig een fysio raadplegenquote:Op donderdag 7 januari 2016 12:12 schreef Miezziej het volgende:
Succes op je laatste dag Sicilia!
Ik heb soms echt een scherpe pijn in mijn linkerbil. Voordat ik zwanger was had ik daar nooit last van, maar het lijkt me nu toch te kort voor zulke lichamelijke ongemakken? Klein stukje naar de wc lopen doet al pijn
Ja klopt, heb ik ook gehad. Heb je een vrijwillige ziektewetverzekering? Dan wordt een deel daaruit betaald. Anders gewoon alles door het UWV. Gewoon formulier invullen en klaar.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:58 schreef Emelisse het volgende:
Als freelancer heb ik me ook alvast wat verdiept in verlof enzo. Fijn idee om dat zelf in de hand te hebben, vind ik. En het schijnt dus dat UWV uitbetaalt voor zzp'ers die zwanger zijn (ZEZ regeling). Dat is netjes! Heeft iemand hier ervaring mee?
Op die datum worden superleuke kindjes geborenquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Fijn dat het bloed weg is gebleven Marjolijntje!
En verlof Sicillia![]()
![]()
Ik heb een officiele datum, ik ben hekkensluiter van juli met 31-7.
Eén keer per dag zorgvuldig kammen is voldoende.quote:Op donderdag 7 januari 2016 07:46 schreef sprotje het volgende:
[..]
Ja die kam heb gisteren inderdaad gekocht! Gif shampoo wil ik liever niet! Ik ga gewoon meerdere keren per dag kammen!
Ja, je moet een boel papierwerk inleveren, maar het besluit en de uitbetaling ging bij mij prima.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:58 schreef Emelisse het volgende:
Als freelancer heb ik me ook En het schijnt dus dat UWV uitbetaalt voor zzp'ers die zwanger zijn (ZEZ regeling). Dat is netjes! Heeft iemand hier ervaring mee?
3 aangiftes en een formulier toch? En ik was verrast door de hoogte van de uitkering!quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:27 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ja, je moet een boel papierwerk inleveren, maar het besluit en de uitbetaling ging bij mij prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |