quote:
Op woensdag 6 januari 2016 13:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:[..]
[..]
Ik ben heel de dag al zo happy!
Ik voel me verder ook gewoon heel goed, ik vind het heel bijzonder dat mijn lijf dit blijkbaar zo goed kan. Klinkt stom wellicht, maar ik had zelf van tevoren wel rekening gehouden met wat meer ongemakken. En het is niet dat ik nooit iets merk of nooit eens een pijntje of dingetje heb, maar het is zo weinig en zo goed te doen dat ik het allemaal prima vind. En die positieve instelling ben ik van mezelf ook niet gewend, maar ik hoop dat ik het vast kan houden!

Wat heerlijk dat je je zo voelt Miss!

Klinkt niet stom, ik had vooraf ook rekening gehouden met meer ongemakken, voor ons heeft dat zelfs het vroegste tijdstip bepaald waarop we zijn begonnen met proberen (de combi afstuderen/verhuizen/nieuwe baan binnen dezelfde periode wilde ik niet ook nog combineren met een prille zwangerschap). Fijn dat het alleen maar meevalt toch, hopelijk blijft dat zo!
Verlof voor Sicilia, hoera!
Welkom IShotTheMaid, gefeliciteerd! Lijkt me best schrikken zo onverwacht

Lamb, doorzetter ben je! Ik vind het zwaar klinken..
Over bevallingscursussen: hier niet gedaan, en ga ik zeer waarschijnlijk ook niet doen. Mocht ik wel nog een cursus willen doen dan wordt het sowieso een individuele (met partner) cursus, ook ivm de tijd. Zwangeryoga of een andere cursus gericht op bewegen heb ik wel overwogen, maar door tijdgebrek uiteindelijk niet meer gedaan.
Amsel, irritant die slapeloosheid! Hopelijk heb je toch nog een paar uurtjes kunnen pakken.
Stroopwafel, vervelend van die steken zeg, kan me voorstellen dat dat gelijk doodeng is

For what's worth it: ik had het ook in het begin en achteraf denk ik echt dat het bandenpijn is geweest, ik herken het nu wat meer als teken dat m'n baarmoeder even een groeispurt heeft zeg maar. Vind dat nu wel een geruststellende gedachte, want groei

Wanneer heb je je eerste echo?

Hier vandaag vrij, lang weekend! Moet eigenlijk een hoop achterstallige dingen doen voor studie (nouja, achterstallig: ik werk vooruit zodat ik in feb/mrt zo min mogelijk hoef te doen, dus het heeft totaal geen haast, het is meer voor m'n eigen gemoedsrust) maar ben zó moe.. Lui dagje dus