SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lees zo nu en dan mee, maar vind even de puf niet om te reageren. Komt hopelijk volgende week weer, dames.![]()
Haha ja de meiden vinden t nu al vervelend! Ik vind t nogal meevallen... Bij mezelf doe ik t liever een keer vaker,gewoon voor mn eigen gemoedsrustquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:22 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Eén keer per dag zorgvuldig kammen is voldoende.
en geloof me, zelfs dát ben je gauw zat![]()
Oh wow dat heb je snel gedaan!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:36 schreef Ggirl het volgende:
Ik wil ook graag in de OP. Volgend topic is ook prima, heb nog eventjes tijd! 😉
10w6d, uitgetelde datum 31 juli.
Dat is gewoon eerder als dat T. 'N jaar word (2 dagen maar ach..) hoop wel dat deze mini een 'eigen' verjaardag kiest!
Voor de rest ga ik proberen aan te haken!
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Goedenavond!
Morgen heb ik een geslachtsecho gepland. Ondanks dat nub-theorie al twee keer op jongen lijkt te uit te komen, vind ik het toch spannend.
Ik wil mijn duo niet bij de medische echo's hebben. Maar het leek me zo leuk om dit dan wel speciaal met hen te gaan doen.
Ik vind het nu ook duizend keer leuker door het meeleven! Dus jeeeeee voordelen!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:34 schreef Crumpette het volgende:
tsja.. mijmeren over life 1.0 probeer ik maar niet meer te doen.tijdens mijn eerste zwangerschap werkte ik gemiddeld 3 dagen per week en studeerde veel, maar vooral in mijn eigen tempo en met dutjes waar nodig. Nu ben ik voltijd thuis met een dreumes.. denk dat het tillen het zwaarst gaat worden!
Woei! Wat spannend! Veel plezier en succesquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:19 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Natte bende hier uur geleden
Vk komt straks kijken, nog geen weeën.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |