abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 januari 2016 @ 09:41:39 #151
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_158922444
Sorry voor mijn weinige reacties in dit topic, dames. Het gaat met mij en de kleine dame goed, maar we krijgen in onze omgeving momenteel aardig wat voor onze kiezen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees zo nu en dan mee, maar vind even de puf niet om te reageren. Komt hopelijk volgende week weer, dames. :*
pi_158922700
Wat verdrietig en confronterend frummeltje. Veel sterkte.

Hoe zou het met Madivi zijn?
  vrijdag 8 januari 2016 @ 11:14:17 #153
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_158923889
Heftig Frummeltje, veel sterkte O+

Bedankt voor alle informatie iedereen. Vannacht werden de steken behoorlijk heftig, maar ik denk inderdaad na wat zoekwerk dat het bandenpijn is. Als het zo aanhoudt bel ik wel even, maar vooralsnog inderdaad de kruik en paracetamol bij de hand :)

Leuk inderdaad al die meisjes! Ik ben echt nu al zo nieuwsgierig naar wat het is, stiekem hoop ik een beetje een jongetje, maar zolang het goed gaat en gezond is ben ik blij.
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
pi_158924372
Soms wil ik een jongetje zodat ik dat kan inwrijven bij mijn moeder :+ Ze heeft vroeger het naald-en-draad truukje bij mij gedaan en zegt steeds dat ik 3 meisjes zal krijgen.
Maar verder maakt het mij eigenlijk niet uit :+ Als ze gelijk heeft is het alleen eng hahaha
pi_158924755
Frummel, wat verdrietig, dat is wel ff confronterend...

Welkom nieuwe zwangeren!

Allemaal meisjes op komst, nou word ik nog nieuwsgieriger!!

Iemand ervaring met het verschil in hartslag bij jongens/meisjes of is dat echt een bakerpraatje?
Deze baby heeft namelijk een veel rustigere hartslag als onze dochter!

Ik zit nog te twijfelen of ik een cursus ga doen (mom in balance) of ga zwangerschapszwemmen. Voor de info hoef ik het niet te doen, zelf heel veel cursussen zwangerfit gegeven in het verleden!
pi_158924929
Wat een vreselijk verdrietig nieuws Frummeltje, heel veel sterkte :*
pi_158925577
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:22 schreef Vijzel het volgende:

[..]

Eén keer per dag zorgvuldig kammen is voldoende.

en geloof me, zelfs dát ben je gauw zat :P
Haha ja de meiden vinden t nu al vervelend! Ik vind t nogal meevallen... Bij mezelf doe ik t liever een keer vaker,gewoon voor mn eigen gemoedsrust ;) t scheelt dat ik zelf niet lang haar heb, mn dochters wel...
pi_158925751
Ik dacht juist gelezen te hebben dat jongens een snellere hartslag zouden hebben dan meisjes :P maar zelf geen ervaring.

Ik had over het bericht van frummeltje heengelezen ;( wat een verdrietig nieuws, sterkte.
pi_158927192
Jeetje wat een vreselijk bericht frummeltje. Sterkte!
pi_158927403
Frummeltje wat verdrietig. Heel veel sterkte!

Haha miezziej zou wel grappig zijn als je moeder gelijk krijgt.

Hier geen voorkeur voor jongen of meisje. Voor Mats zou ik een jongetje heel leuk vinden (en onze portemonnee vind dat ook fijner denken ik ;) )
We hebben allebei ook heel sterk het gevoel dat het een jongen wordt maar iedereen om ons heen roept dat t een meisje wordt waardoor we toch wat twijfelen. Nog 6 weken wachten :+
pi_158928487
Ik heb weer een sticker van de verloskundige. over drie weken ga ik naar een nieuwe verloskundige ivm onze verhuizing, wel spannend.

Frummeltje, wat verdrietig! Veel sterkte bij de uitvaart en daarna.

En alweer nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd!

Maid, ik had de eerste weken ook steken, die gingen vanzelf over. Nu voel ik ze af en toe nog, meestal in een periode dat mijn buik harder lijkt te groeien dan normaal, dus bij mij was het bandenpijn.
pi_158928739
Och frummeltje, wat heftig! Veel sterkte gewenst!

Oooh nog 3 nachtjes slapen en dan de 20 weken echo,toch wel weer een spannend moment! Man wil niet weten wat t wordt, ik wel :) en daarna kan ik lekker gaan kleertjes shoppen! ;)
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:23:08 #163
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_158929999
Dank jullie wel, lieve meiden. Het is inderdaad erg confronterend, zo met mijn guppie nog in mijn buik. Gehoopt zoiets nooit mee te hoeven maken en al helemaal niet terwijl ik zelf hoogzwanger ben...

:* voor jullie allemaal.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:24:07 #164
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_158930035
Xanteh, bij jou alles nog rustig? :*
pi_158930904
Frummeltje, wat verdrietig... Ik vind dat best confronterend dat die lieve hummeltjes dan zo kwetsbaar zijn:-(
pi_158933054
Frunmeltje wat een verdrietig nieuws heel veel sterkte...

Maid die scherpe steken heb ik ook sinds vorige week weer enorm.
Ik herkende ze van de eerste zwangerschap. Komt steeds met vlagen...niet fijn :(

Hier is vandaag de mevrouw van mvm geweest! Mag vanaf maandag weer meeplassen!!! *O*
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  vrijdag 8 januari 2016 @ 17:35:01 #167
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_158933787
Ohhh frummel sterkte!
Wat kut dat dit je vriendin overkomen is.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 17:57:53 #168
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158934344
Brrrr frummel, zoiets komt extra binnen als je zwanger bent. Arme ouders ;(
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158935357
Bah frummel wat heftig...

Ik ben eindelijk weer een beetje opgeknapt van de bronchitis. Wel nog hoesten, maar niet meer zo benauwd. Ik mocht bij de vk nog even tussendoor om te kijken of alles goed is en het hartje klopt nog *O*
Volgens de meting nu 8w5d en dan zou mijn ud op 14 augustus vallen.
Vriend blij ' want dan zijn we net terug van vakantie' :')
pi_158935450
Ik wil ook graag in de OP. Volgend topic is ook prima, heb nog eventjes tijd! 😉

10w6d, uitgetelde datum 31 juli.
Dat is gewoon eerder als dat T. 'N jaar word (2 dagen maar ach..) hoop wel dat deze mini een 'eigen' verjaardag kiest!

Voor de rest ga ik proberen aan te haken!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ggirl op 08-01-2016 18:37:15 (Typefout.) ]
  vrijdag 8 januari 2016 @ 18:41:50 #171
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_158935626
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:36 schreef Ggirl het volgende:
Ik wil ook graag in de OP. Volgend topic is ook prima, heb nog eventjes tijd! 😉

10w6d, uitgetelde datum 31 juli.
Dat is gewoon eerder als dat T. 'N jaar word (2 dagen maar ach..) hoop wel dat deze mini een 'eigen' verjaardag kiest!

Voor de rest ga ik proberen aan te haken!
Oh wow dat heb je snel gedaan! :o :D

Wel grappig als het zo uitkomt. Mijn broer is ook 2 dagen voor mijn eerste verjaardag geboren, ik heb dat altijd wel geinig gevonden!
  vrijdag 8 januari 2016 @ 18:42:29 #172
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_158935652
Ik denk ook dat dat bij mij zo is Ereshkigal, maar alles nieuw en dus eng haha,
Spannend Sprotje!

Wij gaan de komende dagen de ouders inlichten. Vader man woont tegenwoordig weer in TR, dus die is als eerste aan de beurt. Zondag die van mij, ben erg benieuwd naar de reacties, Mijn moeder had ik woensdag meteen aan de lijn, die is door het dolle heen haha. (¨Mijn kleine meid wordt mama, guttegut¨ en dat soort clichemomenten haha).
  vrijdag 8 januari 2016 @ 18:42:30 #173
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_158935654
Sterkte frummel! Wat ontzettend naar ;(
pi_158936110
Frummel, wat naar ;( En wat heftig ook met je eigen zwangere buik nu..

Ik twijfel over hypnobirthing. De andere cursussen heb ik niet zo heel veel zin in, stiekem.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_158937616
Goedenavond!

Morgen heb ik een geslachtsecho gepland. Ondanks dat nub-theorie al twee keer op jongen lijkt te uit te komen, vind ik het toch spannend :D .

Ik wil mijn duo niet bij de medische echo's hebben. Maar het leek me zo leuk om dit dan wel speciaal met hen te gaan doen.
pi_158938445
Frummel jeetje wat heftig zeg. Ik snap wel dat je hoofd dan niet naar andere dingen staat. Sterkte :*

Groofsken, SPANNEND! ik was ook stomverbaasd, je weet maar nooit!
pi_158938635
Oh leuk groofs met je kinderen erbij.
We kunnen wel wat jongens gebruiken in de meisjesbabyboom
pi_158938826
Groofs! Wat leuk morgen met je twee groten erbij! Dat lijkt me heel bijzonder. Hebben je kinderen al een idee of voorkeur?

En Suikers meisje ik ben zo euforisch! Als ik zelf geen dochter krijg kan iemand iig hier de babygarderobe doorwinkelen voor zover niet uniseks! Jee!

Hier begin ik echt steeds meer te merken dat een tweede (of in ieder geval deze tweede) zwangerschap toch echt een stuk zwaarder is. Vorige keer had ik echt werkelijk nergens last van en nu zoooo moe en langzamerhand ook steeds echt wel kreupel aan het eind van de dag. Volgens mij niks geks, en had ik vorige keer vooral bizarre geluk. :+
pi_158938983
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Goedenavond!

Morgen heb ik een geslachtsecho gepland. Ondanks dat nub-theorie al twee keer op jongen lijkt te uit te komen, vind ik het toch spannend :D .

Ik wil mijn duo niet bij de medische echo's hebben. Maar het leek me zo leuk om dit dan wel speciaal met hen te gaan doen.
O+ O+
:)
pi_158938997
vorige keer had je ook vooral tijd voor jezelf om er aan toe te geven :P. Ik heb het idee dat de vorige keer hier vooral veel eerste-keer zwangeren waren, en nu opvallend veel 2e kindjes? Of zie ik dat nou verkeerd? Het scheelt dat de helft van de vorige ploeg er weer bij is :P

Ohja ik had ook nog een punt: Het is idd anders een tweede keer :')

Frummel wat heftig ;( sterkte met je vrienden steunen . Toen ik zwanger was van W had ik met een vriendin een soortgelijke situatie, dat hakte er ook behoorlijk in.

misselijkheid wordt hier minder, nu alleen smiddags tot het avondeten ongeveer, ondanks vaak eten. *O*

Groof veel plezier morgen!
pi_158939020
Mijn zoon wil een broertje en mijn dochter een zusje :7 .
Voor mezelf heb ik geen voorkeur, maar ik gun mijn zoon een broertje. Zodat hij niet meer de enige jongen in huis is. ;) En als het toch een meisje is, dan ga ik extra stevig benadrukken hoe bijzonder het is dat hij mijn enige zoon is en zal blijven. O+ O+ Ik hoop vooral dat er niks geks opvalt morgen aan de echo. Gewoon een gezond spartelend kindje. O+ Ook ik ben me deze zwangerschap meer dan voorheen bewust van hoe precair het toch allemaal is.

Jammer Svane, dat het zwaarder is, zo'n tweede zwangerschap. Hier voel ik wel dat ik echt wel sneller buiten adem ben, af en toe wat steken in billen of schaamstreek, maar ik voel me nu zo ontzettend goed dat ik het gevoel heb alles aan te kunnen wat dat betreft. :P
pi_158939093
Volgens mij idd redelijk wat tweede kindjes nu ja!

En wat spannend dat de meningen verdeeld zijn Groofs! Ben heeeeel benieuwd naar morgen. En bij geslacht is het zo fijn dat allebei de opties episch fantastisch goed zijn.

Qua zwaardere zwangerschap scheelt het inderdaad dat ik vorige keer werkelijk geen klap te doen had behalve 8 uur per week college en 8 uur werken en een beetje studeren. En nu een peuter en 36 uur werk en forensen. :+ ga m'n thuiswerkmogelijkheden iets meer inzetten!
pi_158939173
tsja.. mijmeren over life 1.0 probeer ik maar niet meer te doen. :') tijdens mijn eerste zwangerschap werkte ik gemiddeld 3 dagen per week en studeerde veel, maar vooral in mijn eigen tempo en met dutjes waar nodig. Nu ben ik voltijd thuis met een dreumes.. denk dat het tillen het zwaarst gaat worden!
pi_158939267
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 20:34 schreef Crumpette het volgende:
tsja.. mijmeren over life 1.0 probeer ik maar niet meer te doen. :') tijdens mijn eerste zwangerschap werkte ik gemiddeld 3 dagen per week en studeerde veel, maar vooral in mijn eigen tempo en met dutjes waar nodig. Nu ben ik voltijd thuis met een dreumes.. denk dat het tillen het zwaarst gaat worden!
Ik vind het nu ook duizend keer leuker door het meeleven! Dus jeeeeee voordelen! *O*

En de hele junilichting bijna SEO's! Aaaaaah de tijd! Zo rap!
pi_158940464
Suiker, een meisje! O+ (ja, ik loop een stukje achter :@)
Nog 6 nachtjes, dan weten wij het ook!

Vandaag 20 weken, op de helft :)

Frummel, heel veel sterkte. Bij mijn vorige zwangerschap ook iets soortgelijks meegemaakt. Met een hoogzwangere buik bij de uitvaart van het kindje van een vriendin zitten, die een paar dagen voor mij was uitgerekend... :'(

Hier valt deze zwangerschap een stuk zwaarder dan de vorige keren. Ik ben veel meer moe en last van mijn bekken. De combi met gezin, werk en studie helpt ook niet mee. Komend blok ga ik even goed kijken welke vakken ik wel en welke ik niet ga doen, een compleet blok gaat hem niet worden, denk ik. Helemaal als ik ook nog aandacht wil hebben voor het maken van een nieuwe kamer voor de jongens en me wil voorbereiden op de komst van dit guppie. (en dat vind ik belangrijker dan extra studievertraging ;))
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_158940681
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:24 schreef Frummeltje86 het volgende:
Xanteh, bij jou alles nog rustig? :*
Natte bende hier uur geleden ;)

Vk komt straks kijken, nog geen weeën.
pi_158940713
Groof leuk! Wij gingen om die reden ook samen met O.
Niet de medische maar deze dus wel speciaal... Zo leuk was dat!
Ben heel benieuwd.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158940719
Waaaaa spannend Xanteh!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158940958
Spannend Xanteh!!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_158941109
Xanteh, hoei, spannend!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_158941237
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 21:19 schreef Xanteh het volgende:

[..]

Natte bende hier uur geleden ;)

Vk komt straks kijken, nog geen weeën.
Woei! Wat spannend! Veel plezier en succes :)
pi_158941451
Oh jee, wat spannend. Dat lijkt me zo'n bizar begin van de bevalling, gebroken vliezen. Dat je gewoon weet dat het gaat gebeuren.
pi_158942057
Xanteh!! :% zet m op!!
pi_158942248
Xanteh spannend, hopelijk komen de weeën ook snel. Zet hem op!
pi_158943770
Woohoo Xanteh, spannend *O* ! Zet 'm op!
  vrijdag 8 januari 2016 @ 22:43:13 #196
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_158944145
Xanteh! *O* O+
  vrijdag 8 januari 2016 @ 22:48:46 #197
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_158944361
Jeetje, frummel, wat heftig.. Veel sterkte!

En zet 'm op Xanteh! :%
pi_158944418
Xanteh wat spannend! Hopelijk komt het snel op gang. Succes! :%
pi_158945681
Xanteh wat spannend!! Succes :% :%
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  vrijdag 8 januari 2016 @ 23:35:30 #200
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158946011
Xan zet m op *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p