abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158938445
Frummel jeetje wat heftig zeg. Ik snap wel dat je hoofd dan niet naar andere dingen staat. Sterkte :*

Groofsken, SPANNEND! ik was ook stomverbaasd, je weet maar nooit!
pi_158938635
Oh leuk groofs met je kinderen erbij.
We kunnen wel wat jongens gebruiken in de meisjesbabyboom
pi_158938826
Groofs! Wat leuk morgen met je twee groten erbij! Dat lijkt me heel bijzonder. Hebben je kinderen al een idee of voorkeur?

En Suikers meisje ik ben zo euforisch! Als ik zelf geen dochter krijg kan iemand iig hier de babygarderobe doorwinkelen voor zover niet uniseks! Jee!

Hier begin ik echt steeds meer te merken dat een tweede (of in ieder geval deze tweede) zwangerschap toch echt een stuk zwaarder is. Vorige keer had ik echt werkelijk nergens last van en nu zoooo moe en langzamerhand ook steeds echt wel kreupel aan het eind van de dag. Volgens mij niks geks, en had ik vorige keer vooral bizarre geluk. :+
pi_158938983
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Goedenavond!

Morgen heb ik een geslachtsecho gepland. Ondanks dat nub-theorie al twee keer op jongen lijkt te uit te komen, vind ik het toch spannend :D .

Ik wil mijn duo niet bij de medische echo's hebben. Maar het leek me zo leuk om dit dan wel speciaal met hen te gaan doen.
O+ O+
:)
pi_158938997
vorige keer had je ook vooral tijd voor jezelf om er aan toe te geven :P. Ik heb het idee dat de vorige keer hier vooral veel eerste-keer zwangeren waren, en nu opvallend veel 2e kindjes? Of zie ik dat nou verkeerd? Het scheelt dat de helft van de vorige ploeg er weer bij is :P

Ohja ik had ook nog een punt: Het is idd anders een tweede keer :')

Frummel wat heftig ;( sterkte met je vrienden steunen . Toen ik zwanger was van W had ik met een vriendin een soortgelijke situatie, dat hakte er ook behoorlijk in.

misselijkheid wordt hier minder, nu alleen smiddags tot het avondeten ongeveer, ondanks vaak eten. *O*

Groof veel plezier morgen!
pi_158939020
Mijn zoon wil een broertje en mijn dochter een zusje :7 .
Voor mezelf heb ik geen voorkeur, maar ik gun mijn zoon een broertje. Zodat hij niet meer de enige jongen in huis is. ;) En als het toch een meisje is, dan ga ik extra stevig benadrukken hoe bijzonder het is dat hij mijn enige zoon is en zal blijven. O+ O+ Ik hoop vooral dat er niks geks opvalt morgen aan de echo. Gewoon een gezond spartelend kindje. O+ Ook ik ben me deze zwangerschap meer dan voorheen bewust van hoe precair het toch allemaal is.

Jammer Svane, dat het zwaarder is, zo'n tweede zwangerschap. Hier voel ik wel dat ik echt wel sneller buiten adem ben, af en toe wat steken in billen of schaamstreek, maar ik voel me nu zo ontzettend goed dat ik het gevoel heb alles aan te kunnen wat dat betreft. :P
pi_158939093
Volgens mij idd redelijk wat tweede kindjes nu ja!

En wat spannend dat de meningen verdeeld zijn Groofs! Ben heeeeel benieuwd naar morgen. En bij geslacht is het zo fijn dat allebei de opties episch fantastisch goed zijn.

Qua zwaardere zwangerschap scheelt het inderdaad dat ik vorige keer werkelijk geen klap te doen had behalve 8 uur per week college en 8 uur werken en een beetje studeren. En nu een peuter en 36 uur werk en forensen. :+ ga m'n thuiswerkmogelijkheden iets meer inzetten!
pi_158939173
tsja.. mijmeren over life 1.0 probeer ik maar niet meer te doen. :') tijdens mijn eerste zwangerschap werkte ik gemiddeld 3 dagen per week en studeerde veel, maar vooral in mijn eigen tempo en met dutjes waar nodig. Nu ben ik voltijd thuis met een dreumes.. denk dat het tillen het zwaarst gaat worden!
pi_158939267
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 20:34 schreef Crumpette het volgende:
tsja.. mijmeren over life 1.0 probeer ik maar niet meer te doen. :') tijdens mijn eerste zwangerschap werkte ik gemiddeld 3 dagen per week en studeerde veel, maar vooral in mijn eigen tempo en met dutjes waar nodig. Nu ben ik voltijd thuis met een dreumes.. denk dat het tillen het zwaarst gaat worden!
Ik vind het nu ook duizend keer leuker door het meeleven! Dus jeeeeee voordelen! *O*

En de hele junilichting bijna SEO's! Aaaaaah de tijd! Zo rap!
pi_158940464
Suiker, een meisje! O+ (ja, ik loop een stukje achter :@)
Nog 6 nachtjes, dan weten wij het ook!

Vandaag 20 weken, op de helft :)

Frummel, heel veel sterkte. Bij mijn vorige zwangerschap ook iets soortgelijks meegemaakt. Met een hoogzwangere buik bij de uitvaart van het kindje van een vriendin zitten, die een paar dagen voor mij was uitgerekend... :'(

Hier valt deze zwangerschap een stuk zwaarder dan de vorige keren. Ik ben veel meer moe en last van mijn bekken. De combi met gezin, werk en studie helpt ook niet mee. Komend blok ga ik even goed kijken welke vakken ik wel en welke ik niet ga doen, een compleet blok gaat hem niet worden, denk ik. Helemaal als ik ook nog aandacht wil hebben voor het maken van een nieuwe kamer voor de jongens en me wil voorbereiden op de komst van dit guppie. (en dat vind ik belangrijker dan extra studievertraging ;))
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_158940681
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:24 schreef Frummeltje86 het volgende:
Xanteh, bij jou alles nog rustig? :*
Natte bende hier uur geleden ;)

Vk komt straks kijken, nog geen weeën.
pi_158940713
Groof leuk! Wij gingen om die reden ook samen met O.
Niet de medische maar deze dus wel speciaal... Zo leuk was dat!
Ben heel benieuwd.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158940719
Waaaaa spannend Xanteh!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158940958
Spannend Xanteh!!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_158941109
Xanteh, hoei, spannend!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_158941237
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 21:19 schreef Xanteh het volgende:

[..]

Natte bende hier uur geleden ;)

Vk komt straks kijken, nog geen weeën.
Woei! Wat spannend! Veel plezier en succes :)
pi_158941451
Oh jee, wat spannend. Dat lijkt me zo'n bizar begin van de bevalling, gebroken vliezen. Dat je gewoon weet dat het gaat gebeuren.
pi_158942057
Xanteh!! :% zet m op!!
pi_158942248
Xanteh spannend, hopelijk komen de weeën ook snel. Zet hem op!
pi_158943770
Woohoo Xanteh, spannend *O* ! Zet 'm op!
  vrijdag 8 januari 2016 @ 22:43:13 #196
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_158944145
Xanteh! *O* O+
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
  vrijdag 8 januari 2016 @ 22:48:46 #197
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_158944361
Jeetje, frummel, wat heftig.. Veel sterkte!

En zet 'm op Xanteh! :%
pi_158944418
Xanteh wat spannend! Hopelijk komt het snel op gang. Succes! :%
pi_158945681
Xanteh wat spannend!! Succes :% :%
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  vrijdag 8 januari 2016 @ 23:35:30 #200
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158946011
Xan zet m op *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p