Frummeltje

-

Xanteh, je babytje komt eraan! Zijn er al weeen gespot? En heb je wat kunnen slapen nog? Heel veel succes en geniet van de kennismaking met je babytje

Groofsken, wat leuk om samen met je groten een geslachtsecho te laten maken <3 Veel plezier vandaag!
Piekie, ik ben bij jou ook zo nieuwsgierig!
Ik heb ook nog steeds een heel sterk voorgevoel, maar omdat er meer mensen waren met voorgevoelens waar het dan toch het andere bleek, twijfel ik er soms opeens toch aan, of durf ik er iets minder hard op te vertrouwen of zo.. Ik heb wel 1 geslachtsgekleurd kledingstuk onderweg..! Mocht het niet kunnen, dan bewaar ik het wel voor een derde of verkoop ik het weer of zo, maar het was in de sale en te lief en <3
Hier vond ik het begin/eerste trimester van de zwangerschap ook wel eventjes heavy, vooral geestelijk. Inmiddels gaat dat gelukkig echt veel beter en lichamelijk gaat het ook prima. Mijn buik is wel wat dikker (zwaarder?) dan de eerste keer, maar ik kan d'r gewoon nog alles mee wat nodig is

En ik vind het ook echt prima te doen met mijn peuter. Zelfs nu we in best wat drukker vaarwater zitten, en soms heb ik het dan geestelijk nog wel even zwaar, als ik echt heel moe ben vooral, maar het meeste kan op ons eigen tempo gelukkig en is dus heel goed te doen.
En dat spartelende, rommelende, zwemmende babytje in mijn buik

Het is zo fijn om dat telkens weer te voelen!