abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158965802
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:26 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Nee weet ik hoor! Het voelt ook als niet heel accuut, maar wel zo dat ik het niet allemaal af wil schuiven op 'elke zwangerschap is anders'.

Opschrijven is idd een goeie, meestal kom ik niet veel verder dan 'ja goed!' als ze vragen hoe het gaat :')

En ik bedenk me nu dat ze maandag ook het bevalplan willen bespreken :o :X Jeweetwel, dat plan dat ik helemaal nog niet heb :')
Geen plan is ook prima he! Had ik vorige keer ook niet. Nu heb ik wel een paar dingen die ik anders wil dan vorige keer maar dat licht ik gewoon mondeling toe, zijn ook niet heel specifieke wensen.

En als het dingen zijn die je graag op papier wil omdat je bang bent dat dat anders buiten jou om bij de bevalling wordt besloten, is daar nu ook nog wel even tijd voor :)
pi_158965811
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:39 schreef Xanteh het volgende:
Vanmiddag om 15.29 uur is onze zoon geboren *O* Alles is goed gegaan. Had geen weeën tot elf uur, hormoonveter ingebracht en toen ging het heel snel. Nachtje ziekenhuis en morgen waarschijnlijk weer naar huis :)
Zo dat is vlot gegaan!!! Gefeliciteerd en geniet lekker van je zoon!!!
  zaterdag 9 januari 2016 @ 19:53:59 #253
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158965882
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:49 schreef Svane het volgende:

[..]

Geen plan is ook prima he! Had ik vorige keer ook niet. Nu heb ik wel een paar dingen die ik anders wil dan vorige keer maar dat licht ik gewoon mondeling toe, zijn ook niet heel specifieke wensen.

En als het dingen zijn die je graag op papier wil omdat je bang bent dat dat anders buiten jou om bij de bevalling wordt besloten, is daar nu ook nog wel even tijd voor :)
Neuh ik werk gewoon graag goed mee oO<

Ik zet wel even wat dingen op papier. Zal aardig overeenkomen met de vorige keer, ik heb ook niet echt heel specifieke wensen. Ik wil gewoon mn kindje O+
pi_158965962
Xanteh gefeliciteerd!! Geniet van elkaar!

Wat een hoop opleidingen! Vind dat zo knap.

Groof een meisje! Ik dacht echt een jongen :D!

Even kort bij t zwembad (zwemles) en 2 winkels geweest en verder in bed gelegen... Ach ja :D beetje couveuse spelen had ik mij op ingesteld dus heb er vrede mee.

Jongetje blijft rustig maar omdat ik door de zh controle van dinsdag zijn ligging nu weet kan ik iets meer beweging plaatsten. Sommige dingen die ik als banden pijn weg schreef zijn ws zijn handjes en voetjes die duwen
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158966127
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:53 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Neuh ik werk gewoon graag goed mee oO<

Ik zet wel even wat dingen op papier. Zal aardig overeenkomen met de vorige keer, ik heb ook niet echt heel specifieke wensen. Ik wil gewoon mn kindje O+
Dat ja, bij voorkeur met alles erop en eraan en alles! O+ Echt, ik denk dat als die van jou en lot er zijn m'n geduld echt al op is. :+
pi_158966204
Xanteh, gefeliciteerd! *G*
  zaterdag 9 januari 2016 @ 20:13:33 #257
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158966346
Lamb als couveuse :D O+ wel een knappe instelling van jou.

Ik heb mijn ongeboren kind vandaag meegenomen naar t Rijksmuseum :+ Kan maar goed voor zn ontwikkeling zijn he :D. Verder alleen maar lekker lui koffie gedronken met mn twee beste vriendinnen en nu weer in de trein naar t noorden ^O^
pi_158966479
Xanteh, gefeliciteerd!

LB, ik heb al tijden een lijstje in mijn telefoon voor de vk, anders vergeet ik het echt allemaal :@ :P
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_158966506
Xanteh gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
pi_158966769
Xanteh, gefeliciteerd! Toch nog snel gegaan zeg! *O*
  zaterdag 9 januari 2016 @ 20:29:59 #261
409579 LuDann
All the way
pi_158966879
Gefeliciteerd Xanteh! *O*
  zaterdag 9 januari 2016 @ 20:36:38 #262
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158967111
Gefeliciteerd O+ O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158967329
Gefeliciteerd Xanteh! Benieuwd naar verhaal en de naam. :Y
Geniet van je zoon!
pi_158968281
Xanteh, van harte met jullie zoon!
pi_158968286
Xanteh gefeliciteerd *O* O+

Groofsken een meisje *O*
Leuk om je heel even te micromeeten met je knappe R! :)
pi_158968369
Lamb, gewoon lekker de rust nemen die je nodig hebt (als het kan). Had je het bij O ook? Diezelfde last? En was het snel over na de bevalling?

LB, wat rot om zo'n naar onderbuikgevoel te hebben. Ik ben ook wat sneller bezorgd dan de eerste twee keer. Hopelijk is het onterecht. :*
pi_158968407
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:12 schreef Dyre het volgende:
Xanteh gefeliciteerd *O* O+

Groofsken een meisje *O*
Leuk om je heel even te micromeeten met je knappe R! :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158968763
Ja bij O. begon ik vanaf ongeveer 25/26 wk met bekkenklachten en minderde toen rond 30/31 wk met werken (toen nog een speciaal kdv dus ook veel tillen) (en met 33wk volledig thuis ivm een bloeding en dus rust pakken)

Helaas is het na de bevalling nooit volledig over geweest maar was in eerste instantie wel veel minder. Ik heb geen klassiek bekkenklachten maar door hypermobiliteit lijkt het er wel op (of is nu meer een combi). Toen O. ongeveer 2/2.5 was ben ik met cesartherapie gestart omdat mijn linkerheup, knieeen en enkels teveel klachten gaven.
Omdat ik door dus nu al heel lang therapie ken ik mijn eigen lijf best aardig. De hoop is dus dat ik na de bevalling nu snel weer de therapie routine op kan pakken en de boel onder controle krijg.

Al voor zwanger worden het besef dat mijn gewrichten dit ws niet zo leuk zouden vinden ;) Daarom de vrede .. Ik wist waaraan ik begon. Nu gewoon goed doseren en plannen wat ik wanneer doe.

Lang leven netflix! :D

[ Bericht 11% gewijzigd door Lamb29 op 09-01-2016 21:35:00 ]
We'll have love aplenty
You and Me
pi_158970230
Xanteh, gefeliciteeeeeeeerd! O+

Ik las een dochter voor Groofs O+ En LB met onderbuikgevoelens.. Goed aangeven hoor!
En weekwissels *O*

Ben kapot na een (lange) dag Efteling, maar het was leuk! F. nog even in de "papadoek" gehad, wat wordt ze ineens zwaar, mijn groterd!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_158971639
Xanteh jaaaa! Van harte!! *O*
pi_158977890
Xanteh van harte gefeliciteerd!!

Top 3 voor mij... ben nog laaang niet zover!
pi_158978027
Wauw Xanteh dat is nog snel gegaan opeens! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

Wij hebben in ons nieuwe huis geslapen vannacht! Ik kan heeeeeeeerlijk toegeven aan mijn nesteldrang komende dagen/weken, want er is nog geen doos uitgepakt :').
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  zondag 10 januari 2016 @ 10:32:44 #273
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158978905
Xanteh een verse baby, leuk, gefeliciteerd! *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 10 januari 2016 @ 10:41:51 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158979015
Even een verhuizing tussendoor, moet er niet aan denken zeg :o

Moet je nog veel doen in het nieuwe huis? Dat zijn echt zaken die er in hakken, verhuizingen enzo.

Hoop dat het meevalt en je er lekker van kunt genieten. Kamer gezellig maken enzo ^O^
pi_158979152
Xanteh gefeliciteerd met je zoon *G*
  zondag 10 januari 2016 @ 11:01:54 #276
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_158979378
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 08:28 schreef Sicilia het volgende:
Wauw Xanteh dat is nog snel gegaan opeens! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

Wij hebben in ons nieuwe huis geslapen vannacht! Ik kan heeeeeeeerlijk toegeven aan mijn nesteldrang komende dagen/weken, want er is nog geen doos uitgepakt :').
Fijn, slapen in het nieuwe huis!

Wij hebben vrijdag de sleutel van ons nieuwe huis gekregen en mogen dit weekend aan de bak om overal behang af te stomen en vloerbedekking uit te trekken. We zijn gisteren al een heel eind gekomen gelukkig!

Maar verder laten wij heel veel doen, want (1) we zijn niet zo van die klussers en (2) we hebben alleen weekenden en wat avonden en we zien het niet zitten dat het nog niet klaar is als de baby komt. We moeten volgende maand over dus dan moet het gewoon klaar zijn. Hebben we daarna nog wat wat maandjes om de dozen uit te pakken :P
  zondag 10 januari 2016 @ 11:06:07 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158979459
Ook al een verhuizer :o

Jezus, wat een veranderingen even in korte tijd dan zeg :D

Blijf je in de buurt wonen Miss C?
Je had een appartement nu toch? Ga je naar kind proof ruimer huis?
pi_158980133
Weet je wat ik nou zo geweldig vind? Gisteren, toen ik naar huis reed, en wist dat het een meisje was, wist ik ineens de naam. O+ En dat terwijl ik al die tijd dacht dat een dochtertje Bobbie zou gaan heten. :o

Maar als het dan werkelijkheid wordt, kan alles toch zomaar weer veranderen. Heerlijk.

Sorry voor deze zweverige kant van me, ik ben eigenlijk uiteraard een heel aards type O-) .
  zondag 10 januari 2016 @ 15:31:30 #279
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_158985516
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 11:06 schreef Molo het volgende:
Ook al een verhuizer :o

Jezus, wat een veranderingen even in korte tijd dan zeg :D

Blijf je in de buurt wonen Miss C?
Je had een appartement nu toch? Ga je naar kind proof ruimer huis?
Ja het zijn inderdaad veel veranderingen in korte tijd! De dag dat we werk gingen maken van een ander huis zoeken is de dag dat ik later een positieve test in handen had :') Koop en verkoop gingen vervolgens heel snel en nu hebben we gewoon een huis! :o

Maar we hebben nu nog een appartement ja. We verhuizen naar een huis 1200 m verderop :P Kunnen we daar meteen een babykamer inrichten O+

Alleen zitten we straks nog een maand zonder keuken want de oude moet eruit en de nieuwe kan niet eerder geleverd worden :') Dus hebben we dan tijdelijk een noodunit met kleine spoelbak en 2-pits elektrisch kookplaatje. Kamperen in je eigen huis...
Al gaat man proberen of we regelmatig bij zijn ouders kunnen eten, die wonen heel dichtbij en hebben wel een keuken O-)
  zondag 10 januari 2016 @ 15:32:49 #280
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_158985558
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 11:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Weet je wat ik nou zo geweldig vind? Gisteren, toen ik naar huis reed, en wist dat het een meisje was, wist ik ineens de naam. O+ En dat terwijl ik al die tijd dacht dat een dochtertje Bobbie zou gaan heten. :o

Maar als het dan werkelijkheid wordt, kan alles toch zomaar weer veranderen. Heerlijk.

Sorry voor deze zweverige kant van me, ik ben eigenlijk uiteraard een heel aards type O-) .
Oeh een meisje, leuk! En tof dat je ook al een naam hebt!
  zondag 10 januari 2016 @ 16:12:37 #281
52229 Chanty
pi_158986568
Is je man het ook eens met de naam Groof? :D hier hebben we onze namenlijsten samengevoegd en we zitten verrassend goed op 1 lijn (bij de vorige totaal niet). Dus dat gaat wel goed komen :)
pi_158986645
Ik hoop, dat mocht ik ooit nog een man vinden, hij het eens is met de namen van mijn kinderen ja :P
pi_158986712
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 10 januari 2016 @ 16:17:42 #284
426379 elamanilo
elämänilo
pi_158986726
Oehhh ik ben nieuwsgierig Groosfken!
pi_158986812
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 16:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik hoop, dat mocht ik ooit nog een man vinden, hij het eens is met de namen van mijn kinderen ja :P
:+ dat je over drie jaar iemand tegenkomt en ie voorstelt de kinderen maar eens te hernoemen.
  zondag 10 januari 2016 @ 16:34:05 #286
52229 Chanty
pi_158987157
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 16:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ohhh haha sorry, dat wist ik niet! Maar wel fijn dat je niet hoeft te overleggen dan :D

Hier hebben we nu de lijst van 52 namen gereduceerd tot 18 die we nog laten bezinken. We hebben nu wel een werknaam namelijk de naam met de laagste score: Judith :+
pi_158988823
quote:
_O-

Ik wist t ook niet hoor :D
  zondag 10 januari 2016 @ 17:51:02 #288
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_158989516
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 16:34 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ohhh haha sorry, dat wist ik niet! Maar wel fijn dat je niet hoeft te overleggen dan :D

Hier hebben we nu de lijst van 52 namen gereduceerd tot 18 die we nog laten bezinken. We hebben nu wel een werknaam namelijk de naam met de laagste score: Judith :+
Ook een meisje voor jou dus! :D Had ik even gemist volgens mij :@

En jemig, zoveel namen! Wij kwamen met moeite aan 6 of 7 (met op die lijst ook dezelfde naam maar met andere spelling :') ). Maar we denken er al wel uit te zijn. Alleen zal een vriendin een dezer dagen bevallen en dat kan in theorie een meisje zijn (weten ze nog niet) met die naam...
pi_158989871
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:36 schreef Svane het volgende:
Ono, 30 weken! :o dan klinkt het opeens zo echt bijna he, echt bizar!
Nou, inderdaad! :o 30 is psychologisch veeeeel verder dan eind twintig, ik begrijp nu waarom een 30e verjaardag ook confronterend kan zijn :+

Xanteh, gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk zijn jullie nu fijn thuis aan het genieten O+

Groofsken, wat leuk, de naam! Ik vind het eigenlijk niet zo zweverig klinken hoor, ik bedoel, een naam kiezen voor je kind is toch ook gewoon echt een gevoelskwestie? :) En Chanty 52 namen, jeutje :o

Miss_C ook verhuizen, leuk! Hopelijk gaat het allemaal vlot en volgens planning, maar klinkt alsof jullie al een heel eind zijn. Een maand in de keuken kamperen klinkt niet optimaal, wel fijn dat er in elk geval een noodunit en mogelijk schoonouders' keuken in de buurt zijn. De nieuwe keuken zullen jullie in elk geval optimaal waarderen als 'ie er is ;)
  zondag 10 januari 2016 @ 18:07:26 #290
52229 Chanty
pi_158989873
Jup ook een meisje :Y En het is een ruime selectie hoor. Wij maken onafhankelijk van elkaar een lijst. Voegen die samen en gaan dan cijfers geven van 1 tot 10. Vervolgens kijken we naar de hogere scores maar mijn man heeft heel veel namen redelijk hoge punten gegeven terwijl ik meer gespreid heb. Daardoor hebben we nu best nog een aardige lijst. Waarschijnlijk wordt het uiteindelijk toch een van de namen die nu de hoogste score heeft (dat zijn er 5). Maar we hebben nog even dus kan geen kwaad om het even te laten bezinken.
pi_158990064
Wat heerlijk rationeel Chanty :D Wij hadden wel een lijst, maar uiteindelijk is het toch een naam geworden die me te binnen schoot tijdens het rijden en ik naar m'n vriend smste :)
  zondag 10 januari 2016 @ 18:37:04 #292
52229 Chanty
pi_158990559
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:16 schreef Dot. het volgende:
Wat heerlijk rationeel Chanty :D Wij hadden wel een lijst, maar uiteindelijk is het toch een naam geworden die me te binnen schoot tijdens het rijden en ik naar m'n vriend smste :)
Tsja twee wetenschappers in een huis :') ok sinds een week ben ik geen wetenschapper meer. Maar de eindbeslissing wordt wel gemaakt op gevoel hoor. T is niet dat we de naam berekenen :D en kan best dat er iets voorbij komt waarbij we meteen denken JA!
  zondag 10 januari 2016 @ 19:44:42 #293
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_158992554
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:16 schreef Dot. het volgende:
Dat is ook leuk!

Wij werden een tijd terug aan iemand voorgesteld en toen zei man naderhand meteen dat hij haar zo'n leuke naam vond hebben. Toen we wisten dat we een meisje gaan krijgen kwam hij meteen weer terug op die naam en ik vind hem zelf ook tof. We hebben nog wel wat andere namen op een lijst gezet maar dit is eigenlijk de leukste...
pi_158996174
Ono zo herkenbaar! Hier 29.4 hier nu en 30 klinkt bizar ver nog :D

Groof wat fijn zo ineens het al weten! Ik ben nieuwsgierig wat je jongensnaam zou zijn geweest!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_159000988
Zo nog 1 nachtje slapen en dan de 20 weken echo, mn man is echt ontzettend gespannen ervoor! Je zou denken dat het een 3e keer niet zo "spannend" meer hoeft te zijn. Ik zie er niet echt tegenop, hoop alleen dat alles goed te zien is aangezien ik nogal overgewicht heb... Altijd fijn om dan met ontbloot lijf te mogen liggen ;)

En wie weet is t geslacht wel te zien, zouden we ons kunnen aansluiten bij de meisjes babyboom?
pi_159004385
Ik ben jaloers op jullie die er al uit zijn met een naam.
Hier kom ik met een hele lijst namen, maar man heeft bij iedere naam wel een reden waarom hij vindt dat die niet kan. Zelf heeft hij nog maar twee namen geopperd die ik dan weer net niksig vind...
Daar moet dus nog echt wel even aan gewerkt worden!
pi_159004649
Wat heb ik weer veel gemist! Xanteh gefeliciteerd!

Ik ga zo voor deel twee van de 20 - weken echo. En ik heb spierpijn in mijn rug. Gisteren twee kamers in ons nieuwe huis in de voorstrijk gezet met vriend. Volgende week komt mijn familie helpen met schilderen. Ik hoop dat we in ieder geval twee kamers af krijgen, dan gaan we daar kamperen totdat we de rest hebbben gedaan...
  maandag 11 januari 2016 @ 07:39:02 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159004655
Ik durf het bijna niet te zeggen (voor het ineens terug komt :X) maar volgens mij is het kotsen klaar hier *O*
  maandag 11 januari 2016 @ 08:45:37 #299
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_159005344
*O* Molo kotsvrij!

Hier wordt het juist erger:( gelukkig niet overgeven, maar het komt er net zo snel aan de andere kant uit. Als ik me al goed genoeg voel om te eten..

Ik voel me wel lekker zwanger zo :%
  maandag 11 januari 2016 @ 10:08:23 #300
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159006396
Voor de dames die nog aanpassingen in de OP willen verwijs ik door naar het nieuwe Topic.
Graag DM / quote voor aanpassing. :)

Vraagje: volgende week hebben wij de echo, en ja, het is hier echt een meisjes boom!
Leuk leuk leuk!
Nu ben ik super nieuwsgierig of wij dan wel een meisje of jongen krijgen.
Is hier iemand wel eens succesvol geweest om het zelf wel te weten maar de partner niet?
Hij mag ook niet weten dat ik het weet. >:)
Donderdag voor controle naar de VK, maar eens vragen hoe we dit kunnen organiseren.
Komt vast goed!

Oja, na 5 dagen eindelijk hoofdpijn vrij! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')