Geen plan is ook prima he! Had ik vorige keer ook niet. Nu heb ik wel een paar dingen die ik anders wil dan vorige keer maar dat licht ik gewoon mondeling toe, zijn ook niet heel specifieke wensen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee weet ik hoor! Het voelt ook als niet heel accuut, maar wel zo dat ik het niet allemaal af wil schuiven op 'elke zwangerschap is anders'.
Opschrijven is idd een goeie, meestal kom ik niet veel verder dan 'ja goed!' als ze vragen hoe het gaat
En ik bedenk me nu dat ze maandag ook het bevalplan willen bespreken![]()
Jeweetwel, dat plan dat ik helemaal nog niet heb
Zo dat is vlot gegaan!!! Gefeliciteerd en geniet lekker van je zoon!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:39 schreef Xanteh het volgende:
Vanmiddag om 15.29 uur is onze zoon geborenAlles is goed gegaan. Had geen weeën tot elf uur, hormoonveter ingebracht en toen ging het heel snel. Nachtje ziekenhuis en morgen waarschijnlijk weer naar huis
Neuh ik werk gewoon graag goed meequote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:49 schreef Svane het volgende:
[..]
Geen plan is ook prima he! Had ik vorige keer ook niet. Nu heb ik wel een paar dingen die ik anders wil dan vorige keer maar dat licht ik gewoon mondeling toe, zijn ook niet heel specifieke wensen.
En als het dingen zijn die je graag op papier wil omdat je bang bent dat dat anders buiten jou om bij de bevalling wordt besloten, is daar nu ook nog wel even tijd voor
Dat ja, bij voorkeur met alles erop en eraan en alles!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neuh ik werk gewoon graag goed mee
Ik zet wel even wat dingen op papier. Zal aardig overeenkomen met de vorige keer, ik heb ook niet echt heel specifieke wensen. Ik wil gewoon mn kindje
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:12 schreef Dyre het volgende:
Xanteh gefeliciteerd![]()
Groofsken een meisje
Leuk om je heel even te micromeeten met je knappe R!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn, slapen in het nieuwe huis!quote:Op zondag 10 januari 2016 08:28 schreef Sicilia het volgende:
Wauw Xanteh dat is nog snel gegaan opeens! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
Wij hebben in ons nieuwe huis geslapen vannacht! Ik kan heeeeeeeerlijk toegeven aan mijn nesteldrang komende dagen/weken, want er is nog geen doos uitgepakt.
Ja het zijn inderdaad veel veranderingen in korte tijd! De dag dat we werk gingen maken van een ander huis zoeken is de dag dat ik later een positieve test in handen hadquote:Op zondag 10 januari 2016 11:06 schreef Molo het volgende:
Ook al een verhuizer
Jezus, wat een veranderingen even in korte tijd dan zeg
Blijf je in de buurt wonen Miss C?
Je had een appartement nu toch? Ga je naar kind proof ruimer huis?
Oeh een meisje, leuk! En tof dat je ook al een naam hebt!quote:Op zondag 10 januari 2016 11:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Weet je wat ik nou zo geweldig vind? Gisteren, toen ik naar huis reed, en wist dat het een meisje was, wist ik ineens de naam.En dat terwijl ik al die tijd dacht dat een dochtertje Bobbie zou gaan heten.
![]()
Maar als het dan werkelijkheid wordt, kan alles toch zomaar weer veranderen. Heerlijk.
Sorry voor deze zweverige kant van me, ik ben eigenlijk uiteraard een heel aards type.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 januari 2016 16:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik hoop, dat mocht ik ooit nog een man vinden, hij het eens is met de namen van mijn kinderen ja
Ohhh haha sorry, dat wist ik niet! Maar wel fijn dat je niet hoeft te overleggen danquote:Op zondag 10 januari 2016 16:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik hoop, dat mocht ik ooit nog een man vinden, hij het eens is met de namen van mijn kinderen ja
quote:Op zondag 10 januari 2016 16:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ook een meisje voor jou dus!quote:Op zondag 10 januari 2016 16:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ohhh haha sorry, dat wist ik niet! Maar wel fijn dat je niet hoeft te overleggen dan![]()
Hier hebben we nu de lijst van 52 namen gereduceerd tot 18 die we nog laten bezinken. We hebben nu wel een werknaam namelijk de naam met de laagste score: Judith
Nou, inderdaad!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:36 schreef Svane het volgende:
Ono, 30 weken!dan klinkt het opeens zo echt bijna he, echt bizar!
Tsja twee wetenschappers in een huisquote:Op zondag 10 januari 2016 18:16 schreef Dot. het volgende:
Wat heerlijk rationeel ChantyWij hadden wel een lijst, maar uiteindelijk is het toch een naam geworden die me te binnen schoot tijdens het rijden en ik naar m'n vriend smste
Dat is ook leuk!quote:Op zondag 10 januari 2016 18:16 schreef Dot. het volgende:
Wat heerlijk rationeel ChantyWij hadden wel een lijst, maar uiteindelijk is het toch een naam geworden die me te binnen schoot tijdens het rijden en ik naar m'n vriend smste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |