Geen plan is ook prima he! Had ik vorige keer ook niet. Nu heb ik wel een paar dingen die ik anders wil dan vorige keer maar dat licht ik gewoon mondeling toe, zijn ook niet heel specifieke wensen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee weet ik hoor! Het voelt ook als niet heel accuut, maar wel zo dat ik het niet allemaal af wil schuiven op 'elke zwangerschap is anders'.
Opschrijven is idd een goeie, meestal kom ik niet veel verder dan 'ja goed!' als ze vragen hoe het gaat
En ik bedenk me nu dat ze maandag ook het bevalplan willen bespreken![]()
Jeweetwel, dat plan dat ik helemaal nog niet heb
Zo dat is vlot gegaan!!! Gefeliciteerd en geniet lekker van je zoon!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:39 schreef Xanteh het volgende:
Vanmiddag om 15.29 uur is onze zoon geborenAlles is goed gegaan. Had geen weeën tot elf uur, hormoonveter ingebracht en toen ging het heel snel. Nachtje ziekenhuis en morgen waarschijnlijk weer naar huis
Neuh ik werk gewoon graag goed meequote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:49 schreef Svane het volgende:
[..]
Geen plan is ook prima he! Had ik vorige keer ook niet. Nu heb ik wel een paar dingen die ik anders wil dan vorige keer maar dat licht ik gewoon mondeling toe, zijn ook niet heel specifieke wensen.
En als het dingen zijn die je graag op papier wil omdat je bang bent dat dat anders buiten jou om bij de bevalling wordt besloten, is daar nu ook nog wel even tijd voor
Dat ja, bij voorkeur met alles erop en eraan en alles!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neuh ik werk gewoon graag goed mee
Ik zet wel even wat dingen op papier. Zal aardig overeenkomen met de vorige keer, ik heb ook niet echt heel specifieke wensen. Ik wil gewoon mn kindje
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:12 schreef Dyre het volgende:
Xanteh gefeliciteerd![]()
Groofsken een meisje
Leuk om je heel even te micromeeten met je knappe R!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |