abonnement Unibet Coolblue
pi_158836800
BNW Feedback topic.
Humorloze feedback, hier verder
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_158882760
Hoe zit het met deze docu? mag deze wel/niet besproken worden?



Adolf Hitler: The Greatest Story Never Told (2013) - IMDb
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:37:47 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158884654
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:47 schreef THEFXR het volgende:
Hoe zit het met deze docu? mag deze wel/niet besproken worden?

[ afbeelding ]

Adolf Hitler: The Greatest Story Never Told (2013) - IMDb
Nee. Het schuurt te dicht langs holocaust ontkenning aan en elke discussie lijkt die kant op te draaien (en dan niet door lichtkogel). Maar een enigszins normale discussie over die ellendig lange youtube is onmogelijk gebleken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:39:30 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158884726
En het gespam van die docu (wel door lichtkogel) maakt mensen een beetje htgsnt-moe. Dat ook.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158885128
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee. Het schuurt te dicht langs holocaust ontkenning aan en elke discussie lijkt die kant op te draaien (en dan niet door lichtkogel). Maar een enigszins normale discussie over die ellendig lange youtube is onmogelijk gebleken.
aha, ja ik wilde het eerst weten, ga niet 6,5 uur kijken en dan tot ontdekking komen dat er niet over gepraat mag worden.
pi_158885268
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee. Het schuurt te dicht langs holocaust ontkenning aan
Dat is wel een erg PC manier om deze "docu" te beschrijven, de holocaust word botweg ontkend.
pi_158885361
quote:
11s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is wel een erg PC manier om deze "docu" te beschrijven, de holocaust word botweg ontkend.
er bestaan dan wel smerige mensen op aarde dat ze die docu een 7.8 geven
pi_158885390
quote:
99s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:39 schreef jogy het volgende:
En het gespam van die docu (wel door lichtkogel) maakt mensen een beetje htgsnt-moe. Dat ook.
Het is dus ook jammer dat iedereen zijn oordeel erover heeft, zonder 'm te kijken.

Neem bijvoorbeeld ChrisCarter die zegt dat de documentaire bomvol desinformatie zou staan... maar als we vragen om 5 punten van desinfo, dan kan hij er niet mee komen.

(ja, ik moet nog die docu bekijken over de BIS-bank financieren, maar kan me er niet toe zetten daar het History Channel / BBC betreft... MSM, dus ik weet bij voorbaat al dat ik een uur ga zitten vergooien :D )
-
pi_158886028
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:54 schreef THEFXR het volgende:

[..]

er bestaan dan wel smerige mensen op aarde dat ze die docu een 7.8 geven
Jij denkt werkelijk dat elke stem door een individu is gedaan? Dat is wel erg naïef gedacht voor een complotter.

Denk dat je beter de reviews kunt bekijken, daar zit namelijk wel werk in en is moeilijker te beïnvloeden, en die zijn eerder negatief dan positief.
pi_158886268
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:11 schreef Chewie het volgende:

[..]

Jij denkt werkelijk dat elke stem door een individu is gedaan? Dat is wel erg naïef gedacht voor een complotter.

Denk dat je beter de reviews kunt bekijken, daar zit namelijk wel werk in en is moeilijker te beïnvloeden, en die zijn eerder negatief dan positief.
De documentaire kreeg eerst alleen maar een 9 of een 10 als beoordeling. Echter, 'men' was het er natuurlijk niet over eens dat een documentaire over Adolf Hitler met een 9,8 met stip op de eerste plek zou staan in de IMDB charts, dus kwamen er later een aantal lui voorbij die de documentaire met een 1 hebben beoordeeld. Ondanks dat, staat het cijfer nog steeds op een 7,7.
-
pi_158886288
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:11 schreef Chewie het volgende:

[..]

Jij denkt werkelijk dat elke stem door een individu is gedaan? Dat is wel erg naïef gedacht voor een complotter.

Denk dat je beter de reviews kunt bekijken, daar zit namelijk wel werk in en is moeilijker te beïnvloeden, en die zijn eerder negatief dan positief.
het zijn stemmen van 1 groep? en waarom staat die docu daarop als ie verboden is of zijn we in NL niet zo tolerant als we denken?
Als er namelijk 1 site is die bekend staat als nr1 referentie dan is het IMDB wel.
pi_158886460
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:18 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het zijn stemmen van 1 groep? en waarom staat die docu daarop als ie verboden is of zijn we in NL niet zo tolerant als we denken?
Als er namelijk 1 site is die bekend staat als nr1 referentie dan is het IMDB wel.
Je snapt toch hopelijk wel dat zo'n poll/rating heel makkelijk te beïnvloeden is d.m.v vpn's, proxies etc? En daarbij nog steun van een best wel grote community als stormfront

En waarom begin je opeens over verboden, holocaust ontkenning is in NL verboden in de VS niet.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:24:20 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158886541
quote:
11s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is wel een erg PC manier om deze "docu" te beschrijven, de holocaust word botweg ontkend.
In die specifieke youtube dus niet. Juist om de reden dat het her en der verboden is. Wat de regisseur er verder voor mening over heeft is een tweede.

Never mind. Blijkbaar heeft die youtube het er wel ergens in die drie uur over. Dan is het makkelijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158886684
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je snapt toch hopelijk wel dat zo'n poll/rating heel makkelijk te beïnvloeden is d.m.v vpn's, proxies etc? En daarbij nog steun van een best wel grote community als stormfront

En waarom begin je opeens over verboden, holocaust ontkenning is in NL verboden in de VS niet.
vreemd, dat het in NL verboden is en in de VS niet, in de VS zijn ze nl dol op verboden.
dus ik kan over deze docu alleen op een USA board discussiëren?
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:29:37 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158886797
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

vreemd, dat het in NL verboden is en in de VS niet, in de VS zijn ze nl dol op verboden.
dus ik kan over deze docu alleen op een USA board discussiëren?
Zo ongeveer. Op FOK! iig niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158886914
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

vreemd, dat het in NL verboden is en in de VS niet, in de VS zijn ze nl dol op verboden.
dus ik kan over deze docu alleen op een USA board discussiëren?
Over het gedeelte van de holocaust ontkenning kan je er in Nederland wettelijk gezien niet over discussiëren.

Er zullen vast meer landen zijn waar het wel mag, maar van de VS weet ik het. Van mij mag het verbod overigens in Nederland ook snel van tafel. Vrijheid van meningsuiting, hoe dom dan ook, vind ik belangrijker en je weet tenminste dan zeker dat je met een (neo) nazi aan het discussiëren bent
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:56:19 #17
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158888060
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:31 schreef Chewie het volgende:

[..]

Over het gedeelte van de holocaust ontkenning kan je er in Nederland wettelijk gezien niet over discussiëren.

Er zullen vast meer landen zijn waar het wel mag, maar van de VS weet ik het. Van mij mag het verbod overigens in Nederland ook snel van tafel. Vrijheid van meningsuiting, hoe dom dan ook, vind ik belangrijker en je weet tenminste dan zeker dat je met een (neo) nazi aan het discussiëren bent
Eens. Tot die tijd ben ik gewoon erg dilligent om dat soort zaken te melden om fok niet in problemen te brengen.

Maar ik ben voorstander van open vizier.
pi_158888181
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee. Het schuurt te dicht langs holocaust ontkenning aan en elke discussie lijkt die kant op te draaien (en dan niet door lichtkogel). Maar een enigszins normale discussie over die ellendig lange youtube is onmogelijk gebleken.
Het gaat niet over ontkennen(denial) het gaat over revisonisme.
Mag ik schrijven over conversaties of ervaringen ik met Israelis had - of is dat ook verboden?
Misschien mensen hier dan gaan denken dat Israelis 'neo-nazis,ontkenners,jodenhaters' zijn. :)
Ik heb 'n fantastische tijd in Israel en met de volk gehad.
En daarom word ik ook 'n beetje pissig van de neo-nazi,holocaust denier BS opmerkingen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158888230
Feit dat er een verbod op zit om een open discussie over de Holocaust te voeren zou mensen alleen al te denken moeten geven lijkt mij. Het enige wat je mag zeggen is "ja, het is gebeurd"
-
pi_158888322
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:00 schreef Lichtkogel het volgende:
Feit dat er een verbod op zit om een open discussie over de Holocaust te voeren zou mensen alleen al te denken moeten geven lijkt mij. Het enige wat je mag zeggen is "ja, het is gebeurd"
Dat lijkt me logisch. Het is ook gebeurd.
pi_158888447
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:00 schreef Lichtkogel het volgende:
Feit dat er een verbod op zit om een open discussie over de Holocaust te voeren zou mensen alleen al te denken moeten geven lijkt mij. Het enige wat je mag zeggen is "ja, het is gebeurd"
Nou nee dat is weer een stap te ver en gezien de situatie in de VS en andere landen zonder dat verbod ook nogal een stupide opmerking, in de VS is de algemene mening (in ieder geval bij mensen met een beetje verstand) dat de holocaust gewoon gebeurt is en dat is ook niet heel erg lastig aan te tonen (daar heb je niet eens alleen westerse bronnen voor nodig).

Dat jij je zo makkelijk in de luren laat leggen door propaganda zegt dan ook alles over jou. De waarheden in de door jouw aanbeden "docu" waren overigens ook gewoon algemeen bekend zoals hoe Duitsland behandeld is na WO1 (was zelfs gewoon lesstof op de Havo in de jaren 80) maar dat maakt Hitler niet opeens een goeie gozer die het beste met ons voor had, dat communisten ook niet zulke lieverdjes zijn maakt Hitler ook niet opeens goed.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2016 23:07:20 ]
pi_158888451
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat lijkt me logisch. Het is ook gebeurd.
De Joodse David Cole zegt wat anders wat dat betreft.
-
pi_158888500
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:54 schreef THEFXR het volgende:

[..]

er bestaan dan wel smerige mensen op aarde dat ze die docu een 7.8 geven
Ik heb maar een deel gekeken en wat discussie op NIET-NEO-NAZI of NIET-HOLOCAUST DENIAL forums gelezen en het lijkt wel 'n 'goeie' docu te zijn.
Whatever - ik heb nergens gelezen dat er NIET iets erg is gebeuren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158888576
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:06 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

De Joodse David Cole zegt wat anders wat dat betreft.
Okee, okee, dan zal het inderdaad wel verzonnen zijn, ja...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_158888632
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:09 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Okee, okee, dan zal het inderdaad wel verzonnen zijn, ja...
Je zou zijn materiaal eens moeten bekijken. Tis nogal opmerkelijk wat hij allemaal aantoont.
-
pi_158888677
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:11 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Je zou zijn materiaal eens moeten bekijken. Tis nogal opmerkelijk wat hij allemaal aantoont.
Ga je nu echt wéér dat pad op?
pi_158888718
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ga je nu echt wéér dat pad op?
Heb je al bekeken dan waar Cole mee aan komt zetten?
-
pi_158888849
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:13 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Heb je al bekeken dan waar Cole mee aan komt zetten?
Ja.. En dat was wmb niet voor herhaling vatbaar.
pi_158888867
euh, ik heb vragen gesteld en daarop voldoende antwoord gekregen, totaal niet mijn bedoeling om er een discussie in bnw mee uit te lokken. dus kunnen we dat ook sluiten?
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:19:00 #30
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158888878
De vraag van THEFXR is beantwoord door het moderatieteam , verdere discussie erover lijkt me zinloos hier in het feedbacktopic.

Verdere op-aanmerkingen erover worden vanaf nu verwijderd
There is only one religion
pi_158904123
Hoi,

Ik ben het er niet mee eens dat mijn topic van BNW naar TRU is verplaatst!

Ten eerste is ie verplaatst naar een topic wat is geopend door Mata
Ten tweede vond ik mijn topic zeker wel een hoog BNW gehalte hebben.

Er werd ook al snel lekker veel op gereageerd.

het BNW gehalte wat mij betreft was zeker hoog ! stel dat.. wie gaat het dan in de doofpot stoppen en hoe doen ze dat ? en gaan ze dat doen en wie dan ?

Tru wordt denk ik amper gelezen op Fok.... BNW wel.

Ik ben het er dus helemaal totaal niet mee eens dat mijn topic van BNW naar TRU is geschopt.

Take Care!

[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 07-01-2016 17:08:25 ]
  donderdag 7 januari 2016 @ 17:10:24 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158904312
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:03 schreef Vance het volgende:
Hoi,

Ik ben het er niet mee eens dat mijn topic van BNW naar TRU is verplaatst!

Ten eerste is ie verplaatst naar een topic wat is geopend door Mata
Ten tweede vond ik mijn topic zeker wel een hoog BNW gehalte hebben.

Er werd ook al snel lekker veel op gereageerd.

het BNW gehalte wat mij betreft was zeker hoog ! stel dat.. wie gaat het dan in de doofpot stoppen en hoe doen ze dat ? en gaan ze dat doen en wie dan ?

Tru wordt denk ik amper gelezen op Fok.... BNW wel.

Ik ben het er dus helemaal totaal niet mee eens dat mijn topic van BNW naar TRU is geschopt.

Take Care!
sorry vance, het was een suggestie. :@
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 7 januari 2016 @ 17:14:41 #33
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158904456
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:03 schreef Vance het volgende:
Hoi,

Ik ben het er niet mee eens dat mijn topic van BNW naar TRU is verplaatst!

Ten eerste is ie verplaatst naar een topic wat is geopend door Mata
Ten tweede vond ik mijn topic zeker wel een hoog BNW gehalte hebben.

Er werd ook al snel lekker veel op gereageerd.

het BNW gehalte wat mij betreft was zeker hoog ! stel dat.. wie gaat het dan in de doofpot stoppen en hoe doen ze dat ? en gaan ze dat doen en wie dan ?

Tru wordt denk ik amper gelezen op Fok.... BNW wel.

Ik ben het er dus helemaal totaal niet mee eens dat mijn topic van BNW naar TRU is geschopt.

Take Care!
Hey Vance.

Aliens zijn een gebied die net zo grijs is als de huid van de grey's. Jouw insteek was een tru insteek (what if) en geen bnw insteek (cover up conspiracy). En hier staan ook mata topics dus dat is niet echt een reden om een topic ergens niet heen te schoppen.

Het ga je goed!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158904554
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:14 schreef jogy het volgende:
het BNW gehalte wat mij betreft was zeker hoog ! stel dat.. wie gaat het dan in de doofpot stoppen en hoe doen ze dat ? en gaan ze dat doen en wie dan ?
Nogmaals...

Het BNW gehalte wat mij betreft was zeker hoog ! stel dat.. wie gaat het dan in de doofpot stoppen en hoe doen ze dat ? en gaan ze dat doen en wie dan ?

Ik teken nogmaals protest aan tegen de verplaatsing van mijn topic van BNW naar TRU.

Take Care
  donderdag 7 januari 2016 @ 17:22:55 #35
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158904761
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:17 schreef Vance het volgende:

[..]

Nogmaals...

Het BNW gehalte wat mij betreft was zeker hoog ! stel dat.. wie gaat het dan in de doofpot stoppen en hoe doen ze dat ? en gaan ze dat doen en wie dan ?

Ik teken nogmaals protest aan tegen de verplaatsing van mijn topic van BNW naar TRU.

Take Care
Wat zit je nou mijn quote te vernachten joh? Maar die insteek kwam later pas. Ik heb verder geen enkel probleem net een alientopic in BNW trouwens want aliens zijn cool maar voor de duidelijkheid is je insteek nu dus een eventuele cover up en of dit zo is? Dan blijft er weinig brainfart over en zal je overstelpt worden met lopende en oude conspiracies van dat onderwerp.

Het beste.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158905015
Men... lees je wel? Ik heb helemaal jouw quoote niet vernaggeld ik post een stukje uit mijn eigen post!

De insteek waarop ik doel staat gelijk al in de openingspost!

Jullie willen toch graag meer mensen die posten ? Ik open dan een topic dat loopt gelijk wel goed (Kijk naar de reacties en welke tijd ze worden gepost) en nou zeg je dat het overstelpt gaat worden over dat onderwerp?

Is dat niet wat de bedoeling is ? dat BNW weer eens gaat opleven?

Maar begrijp ik het nou goed dat Jij Jogy en Dance 2 handen op een buik zijn ?

Ik ga in hoger beroep.

Jij ook het beste Jogy.
pi_158905587
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:29 schreef Vance het volgende:
Men... lees je wel? Ik heb helemaal jouw quoote niet vernaggeld ik post een stukje uit mijn eigen post!

De insteek waarop ik doel staat gelijk al in de openingspost!

Jullie willen toch graag meer mensen die posten ? Ik open dan een topic dat loopt gelijk wel goed (Kijk naar de reacties en welke tijd ze worden gepost) en nou zeg je dat het overstelpt gaat worden over dat onderwerp?

Is dat niet wat de bedoeling is ? dat BNW weer eens gaat opleven?

Maar begrijp ik het nou goed dat Jij Jogy en Dance 2 handen op een buik zijn ?

Ik ga in hoger beroep.

Jij ook het beste Jogy.
Het ging in het begin van je topic meer over sf boeken en schrijvers dan over aliens die op de koffie komen. Theguyver had gelijk met meer iets voor TRU
There is only one religion
pi_158905724
Mag ik vriendelijk bedanken om bij El Mata en Lichtkogel op de koffie te komen?
pi_158905777
OK Dit had ik in de op moeten zetten ..... maar daar wou ik wel naar toe en als dat niet zo duidelijk was ligt dat ook aan mij...

-->

het BNW gehalte wat mij betreft was zeker hoog ! stel dat.. wie gaat het dan in de doofpot stoppen en hoe doen ze dat ? en gaan ze dat doen en wie dan ?

Take Care
  donderdag 7 januari 2016 @ 18:20:09 #40
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158906461
Vind het wel jammer dat het uit BNW is gehaald. Juist erg complotgevoelig lijkt me.

[ Bericht 44% gewijzigd door Dance99Vv op 07-01-2016 18:26:25 ]
  donderdag 7 januari 2016 @ 18:20:58 #41
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158906482
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:10 schreef Lichtkogel het volgende:
Hou toch op man, Aliens hoort thuis in TRU

Aliens/Ufo's gaat over het 'bovennatuurlijke en het onverklaarbare' kortom, TRU topic.

BNW gaat over de conspiracies.
Hou je er buiten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158906583
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:52 schreef Vance het volgende:
Mag ik vriendelijk bedanken om bij El Mata en Lichtkogel op de koffie te komen?
Als er 1 forum onderdeel is waar mata en Lichtkogel niet komen is het TRU wel
There is only one religion
  donderdag 7 januari 2016 @ 18:26:48 #43
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158906607
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:54 schreef Vance het volgende:
OK Dit had ik in de op moeten zetten ..... maar daar wou ik wel naar toe en als dat niet zo duidelijk was ligt dat ook aan mij...

-->

het BNW gehalte wat mij betreft was zeker hoog ! stel dat.. wie gaat het dan in de doofpot stoppen en hoe doen ze dat ? en gaan ze dat doen en wie dan ?

Take Care
Oké cool. Pas je openingspost ff een beetje aan en dan gaat ie weer richting BNW. Maar nogmaals een heads up; daar is niets 'what if' aan. ;).

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 07-01-2016 18:33:55 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 7 januari 2016 @ 18:26:54 #44
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158906610
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:20 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]


Vind het wel jammer dat het uit BNW is gehaald. Juist erg complotgevoelig lijkt me.
vroeger was TRU en BNW een omdat soms de scheiding er tussen erg dus is.
Zie area 51 bijvoobeeld.
En dit ook, bedoel het zit op het randje tussen 2 topics.

[ Bericht 11% gewijzigd door Dance99Vv op 07-01-2016 18:27:37 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 7 januari 2016 @ 18:27:43 #45
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158906633
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:25 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Als er 1 forum onderdeel is waar mata en Lichtkogel niet komen is het TRU wel
Wel een goed punt overigens _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158906642
quote:
3s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Hou je er buiten.
Sir yes sir :)
-
pi_158906957
quote:
.
Oké cool. Pas je openingspost ff een beetje aan en dan gaat ie weer richting BNW. Maar nogmaals een heads up; daar is niets 'what if' aan. ;).
Aangepast... met name de header. Ok zo ?
pi_158907155
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:25 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Als er 1 forum onderdeel is waar mata en Lichtkogel niet komen is het TRU wel
Voor mij is het nagenoeg BNW only op FOK. :)
-
pi_158907217
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:40 schreef Vance het volgende:

[..]

Aangepast... met name de header. Ok zo ?
En wat met die paal met rode knop en de punten 1,2,3,en 4
Wat mij betreft blijft het zo in TRU
Maak er dan wel een beetje een serieuze OP van, de focus licht nog steeds op SF en niet op complot of conspiracy
There is only one religion
pi_158907276
quote:
vroeger was TRU en BNW een omdat soms de scheiding er tussen erg dus is.
Zie area 51 bijvoobeeld.
En dit ook, bedoel het zit op het randje tussen 2 topics.
Toen Bianca BB2 won en Brian niet met zijn fikken van alle vrouwen konn afblijven en Jaap een Goede schop kreeg van Natasia :) en Juf Judith taalles kwam geven en Jaap over zijn nek ging :)
pi_158907340
OK.. :) maar uh ligt toch ook een beetje aan de reacties?
pi_158908302
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:55 schreef Vance het volgende:

OK.. :) maar uh ligt toch ook een beetje aan de reacties?
Ja vooral ook je eigen reacties _O-
Kernpunt is dat wat je als kop hebt en die vpro docu, dat je verder een liefhebber bent van SF is bijzaak, maar dat vult een groot gedeelte op waardoor het lijkt dat daar de focus op ligt.
Take care ;)
There is only one religion
  donderdag 7 januari 2016 @ 19:30:28 #53
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158908541
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:55 schreef Vance het volgende:

OK.. :) maar uh ligt toch ook een beetje aan de reacties?
Ook dat ja. Vind je het anders oké als ik je openingspost een beetje onder handen neem, het topic wat opschoon en dan retourneer naar BNW? Of misschien zelfs een beter plan dat je een nieuw topic in BNW opent die zich gewoon meteen meer focust op het complot aspect? En TRU heeft verder geen herpes of zo hoor, die heeft ook liefde en aandacht nodig :@. Die docu is 90% tru en 10% BNW en er zal aardig wat topicgeweld aan te pas komen om deze om te bouwen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158909676
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Ook dat ja. Vind je het anders oké als ik je openingspost een beetje onder handen neem, het topic wat opschoon en dan retourneer naar BNW? Of misschien zelfs een beter plan dat je een nieuw topic in BNW opent die zich gewoon meteen meer focust op het complot aspect? En TRU heeft verder geen herpes of zo hoor, die heeft ook liefde en aandacht nodig :@. Die docu is 90% tru en 10% BNW en er zal aardig wat topicgeweld aan te pas komen om deze om te bouwen.
(TRU dus)
-
pi_158910038
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:57 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

(TRU dus)
Bemoei je er niet mee :')
There is only one religion
pi_158910057
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:07 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Bemoei je er niet mee :')
Daarom zette ik het ook tussen haakjes :)
-
  donderdag 7 januari 2016 @ 20:11:41 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158910151
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:08 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Daarom zette ik het ook tussen haakjes :)
Zo werkt dat dus niet hé. (ei)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158918332
(humorloze feedback)
Ich hock in meinem Bonker
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:53:59 #59
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158929068
Dan zal ik maar even de zeurpiet uithangen :)

Vance zijn topic wordt verplaatst omdat het niet binnen BNW zou passen.

BNW / Hilary Clinton is kloon, Tila Tequila robotkloon, aarde is plat..

Hier wordt gewoon door een mod actief megepost en dat staat wel in BNW.

Wat is de scheidslijn dan? Ikke nie snap ;(
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:00:17 #60
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158929277
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:53 schreef ChrisCarter het volgende:
Dan zal ik maar even de zeurpiet uithangen :)

Vance zijn topic wordt verplaatst omdat het niet binnen BNW zou passen.

BNW / Hilary Clinton is kloon, Tila Tequila robotkloon, aarde is plat..

Hier wordt gewoon door een mod actief megepost en dat staat wel in BNW.

Wat is de scheidslijn dan? Ikke nie snap ;(
Het ene topic gaat over een 'what if' van aliens. Zoals je ook terug kan lezen hebben we ook aangeboden om het topic wat meer 'BNW klaar' te maken ipv van TRU. Aliens, UFO's en andere zaken hebben dus ook een plek in TRU (what if) en BNW (conspiracy).

Van de plee getrokken (wannabe) beroemdheden die er de gekste conspiracy onzin uitspuwen (Clinton is een kloon en ik ben een robot) is meer BNW en heeft geen evenknie in TRU. Het is dan ook zeker geen serieus topic en zal dat ook niet worden. Ik had het idee dat het topic van Vance wel serieus bedoelt is dus ook daar is een lijntje te trekken. En als Vance erop terugkomt met een antwoord hebben we binnen de kortste keren hier ook een alien topic lopen hoor, geen probleem.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:01:11 #61
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158929303
Zeurpiet mode succesvol.

Bedankt voor je antwoord. Ik was er inderdaad vooral benieuwd naar wat de scheidslijn is :)
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:05:50 #62
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158929437
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:01 schreef ChrisCarter het volgende:
Zeurpiet mode succesvol.

Bedankt voor je antwoord. Ik was er inderdaad vooral benieuwd naar wat de scheidslijn is :)
Het is niet volledig arbitrair iig. De verschillen zie je meestal in de grijze gebieden :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:49:31 #63
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158930816
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is niet volledig arbitrair iig. De verschillen zie je meestal in de grijze gebieden :P.
Straks word TRU en BNW weer bij elkaar gevoegd!
Vroeger was het TRU en werd in ik meen 2009 BNW opgericht.

Het is een complot zeg ik je 8-)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:55:48 #64
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158930953
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

Straks word TRU en BNW weer bij elkaar gevoegd!
Vroeger was het TRU en werd in ik meen 2009 BNW opgericht.

Het is een complot zeg ik je 8-)
MED / Brave New World: een nieuw forum Zit je er toch 2 jaar naast. (ik vond het al zo vreemd :@ )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 8 januari 2016 @ 16:07:56 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158931301
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:55 schreef jogy het volgende:

[..]

MED / Brave New World: een nieuw forum Zit je er toch 2 jaar naast. (ik vond het al zo vreemd :@ )

Lilith-Wicca krijgt Jogy aan haar zijde als nieuwe truth-mod. Jogy zit nu op Onzin, en neemt TRU er bij. We gaan dus van start met meer dan ervaren mods!


Vandaar dat je onze klachten niet serieus neemt :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 8 januari 2016 @ 16:24:36 #66
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158931769
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:07 schreef theguyver het volgende:
Vandaar dat je onze klachten niet serieus neemt :+
Serieus nemen (figuurlijk :+ ) en er in mee gaan zijn twee verschillende zaken. Maar (oud) ONZ (En TRU eigenlijk ook) was een goede leerschool om een dikke huid te ontwikkelen, dat dan weer wel. [/offtopic gekeuvel]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158948543
Een ideetje wellicht, maar kan er wellicht een ONT-tab gemaakt worden voor alles-ontkenners op FOK forum speciaal voor Wantie?

Dit vanwege het feit dat alles wat we zeggen wordt ontkend, gebagatelliseerd, geridiculiseerd en naar het land der fabelen verwezen in combinatie met hier en daar een trollbericht en hij zich speciaal op BNW heeft aangemeld om hier alleen maar te komen ontkennen dus.

Hoor graag.
-
  zaterdag 9 januari 2016 @ 00:54:50 #68
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158948574
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 00:53 schreef Lichtkogel het volgende:
Een ideetje wellicht, maar kan er wellicht een ONT-tab gemaakt worden voor alles-ontkenners op FOK forum speciaal voor Wantie?

Dit vanwege het feit dat alles wat we zeggen wordt ontkend, gebagatelliseerd, geridiculiseerd en naar het land der fabelen verwezen in combinatie met hier en daar een trollbericht en hij zich speciaal op BNW heeft aangemeld om hier alleen maar te komen ontkennen dus.

Hoor graag.
Kort antwoord: Nee.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158948809
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 00:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Kort antwoord: Nee.
Ok... hoop wel dat er wat aan dat troll-zuiggedrag van hem gedaan kan worden waar elke oprechte BNWer hier zich kennelijk toch aan stoort.

Ik bedoel... wie gaat er nou een account aanmaken op FOK om vervolgens ALLEEN maar te gaan zitten debunken in BNW? Iemand die niet 'in the know' is mbt BNW materiaal zou zich namelijk ook voor andere onderwerpen interesseren.
-
  zaterdag 9 januari 2016 @ 01:10:37 #70
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158948963
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 00:53 schreef Lichtkogel het volgende:
Een ideetje wellicht, maar kan er wellicht een ONT-tab gemaakt worden voor alles-ontkenners op FOK forum speciaal voor Wantie?

Dit vanwege het feit dat alles wat we zeggen wordt ontkend, gebagatelliseerd, geridiculiseerd en naar het land der fabelen verwezen in combinatie met hier en daar een trollbericht en hij zich speciaal op BNW heeft aangemeld om hier alleen maar te komen ontkennen dus.

Hoor graag.
Je kan ook proberen om met argumenten te laten zien dat wat hij zegt onzin is. Zomaar een idee...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_158949029
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je kan ook proberen om met argumenten te laten zien dat wat hij zegt onzin is. Zomaar een idee...
ik denk niet dat het om de inhoud gaat,maar meer zijn posting stijl en toon.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 01:14:20 #72
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158949078
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik denk niet dat het om de inhoud gaat,maar meer zijn posting stijl en toon.
Wat is daar concreet mis mee dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_158949097
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je kan ook proberen om met argumenten te laten zien dat wat hij zegt onzin is. Zomaar een idee...
Nee, hij ontkent gewoon alles. Ook al zouden we een appel voor hem neerleggen, dan zegt hij dat 't een peer is. Aparte is dat hij speciaal een account daarvoor heeft aangemaakt, gezien zijn posthistorie.
-
  zaterdag 9 januari 2016 @ 01:16:01 #74
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158949140
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:14 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nee, hij ontkent gewoon alles. Ook al zouden we een appel voor hem neerleggen, dan zegt hij dat 't een peer is. Aparte is dat hij speciaal een account daarvoor heeft aangemaakt, gezien zijn posthistorie.
Wat het verschil maakt is dat hij daar argumenten, onderbouwingen en bronnen bij gebruikt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_158949154
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:14 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat is daar concreet mis mee dan?
continue, flamen, sneren, denigreren,offtopic, niet eens een keertje, maar een rode draad.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 01:58:57 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158949937
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat het verschil maakt is dat hij daar argumenten, onderbouwingen en bronnen bij gebruikt.
Onderbouwen oké. Bronnen heb ik nog niet echt gezien van zijn hand. Niet erg an sich maar gewoon een observatie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158950912
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

continue, flamen, sneren, denigreren,offtopic, niet eens een keertje, maar een rode draad.
Shill dus.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 9 januari 2016 @ 10:26:39 #78
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158953014
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Onderbouwen oké. Bronnen heb ik nog niet echt gezien van zijn hand. Niet erg an sich maar gewoon een observatie.
Kom op, heel het 9/11-topic heeft ie, zeker in de eerste posts maar ook daarna, continu bronnen gepost.

En andere topics zal dat ongetwijfeld zo zijn.
pi_158953640
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:14 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nee, hij ontkent gewoon alles. Ook al zouden we een appel voor hem neerleggen, dan zegt hij dat 't een peer is. Aparte is dat hij speciaal een account daarvoor heeft aangemaakt, gezien zijn posthistorie.
Jij was er ook ineens. Jouw posthistorie is ook grotendeels BNW. Wat is het verschil?
pi_158953799
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij was er ook ineens. Jouw posthistorie is ook grotendeels BNW. Wat is het verschil?
Dat ik het BNW verhaal onderleg en een Truther ben. Wantie zit hier alleen maar om te debunken en te etteren. Je kan mij niet vertellen dat een normaal persoon, die geen weet heeft van BNW-materiaal speciaal een account aanmaakt om puur en alleen te gaan zitten debunken in BNW. Een 'onwetende' had namelijk ook interesse gehad voor andere folders hier op FOK.

Een Truther zit voornamelijk in BNW omdat diegene weet dat de rest allemaal 'panem et circenses' + desinformatie is, met het doel anderen wakker te krijgen voor hetgeen ons boven het hoofd hangt.
-
  zaterdag 9 januari 2016 @ 11:34:24 #81
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158953844
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:32 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat ik het BNW verhaal onderleg en een Truther ben.
Correctie: jouw versie van het BNW-verhaal. Er zijn meerdere theorieën.
quote:
Wantie zit hier alleen maar om te debunken en te etteren. Je kan mij niet vertellen dat een normaal persoon, die geen weet heeft van BNW-materiaal speciaal een account aanmaakt om puur en alleen te gaan zitten debunken in BNW. Een 'onwetende' had namelijk ook interesse gehad voor andere folders hier op FOK.

Een Truther zit voornamelijk in BNW omdat diegene weet dat de rest allemaal 'panem et circenses' + desinformatie is, met het doel anderen wakker te krijgen voor hetgeen ons boven het hoofd hangt.
Ga jij nu voor mensen bepalen waar ze wel/niet horen te posten?
pi_158954036
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:34 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Correctie: jouw versie van het BNW-verhaal. Er zijn meerdere theorieën.

Er is maar 1 theorie die klopt en die zal je zelf ook vinden als je maar lang genoeg zoekt en eerlijk tegen jezelf bent tijdens die zoektocht.
quote:
[..]

Ga jij nu voor mensen bepalen waar ze wel/niet horen te posten?
Ik geef alleen aan dat er hier iemand loopt te trollen. Daar is de FB toch voor? Hoe vaak hebben jullie hier wel niet over mij lopen posten en klagen? Dat terwijl ik hier dus wel de BNWer ben i.t.t. nogal wat anderen hier.
-
pi_158954297
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:32 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat ik het BNW verhaal onderleg en een Truther ben. Wantie zit hier alleen maar om te debunken en te etteren. Je kan mij niet vertellen dat een normaal persoon, die geen weet heeft van BNW-materiaal speciaal een account aanmaakt om puur en alleen te gaan zitten debunken in BNW. Een 'onwetende' had namelijk ook interesse gehad voor andere folders hier op FOK.

Een Truther zit voornamelijk in BNW omdat diegene weet dat de rest allemaal 'panem et circenses' + desinformatie is, met het doel anderen wakker te krijgen voor hetgeen ons boven het hoofd hangt.
Wat een onzin. Je vergeet dat dit een discussieforum is. Je hebt dus tegengestelde meningen. Je hebt hier mensen die geinteresseerd zijn in complotten maar niet alles geloven. Je hebt hier mensen die wél alle complotten geloven (en er soms zelf nog een paar bij verzinnen) en je hebt mensen die van allebei een beetje hebben.
Jij doet net alsof jij uitmaakt wie hier wel en niet mag posten. Want je deelt wel uit maar kan absoluut niet incasseren als mensen jouw manier van posten soms tegen de borst stuit.
pi_158954608
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:46 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Er is maar 1 theorie die klopt en die zal je zelf ook vinden als je maar lang genoeg zoekt en eerlijk tegen jezelf bent tijdens die zoektocht.

[..]

Ik geef alleen aan dat er hier iemand loopt te trollen. Daar is de FB toch voor? Hoe vaak hebben jullie hier wel niet over mij lopen posten en klagen? Dat terwijl ik hier dus wel de BNWer ben i.t.t. nogal wat anderen hier.
Wat een grootheidswaanzin weer.
pi_158954617
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat een onzin. Je vergeet dat dit een discussieforum is. Je hebt dus tegengestelde meningen. Je hebt hier mensen die geinteresseerd zijn in complotten maar niet alles geloven. Je hebt hier mensen die wél alle complotten geloven (en er soms zelf nog een paar bij verzinnen) en je hebt mensen die van allebei een beetje hebben.
Jij doet net alsof jij uitmaakt wie hier wel en niet mag posten. Want je deelt wel uit maar kan absoluut niet incasseren als mensen jouw manier van posten soms tegen de borst stuit.
Wat een onzin zeg, met 'je kan absoluut niet incasseren'. Dat is wat jij met kornuiten er van maakt. JULLIE zijn degene die niet kunnen incasseren, gezien de crocodile-tears a la Norman Finkelstein die ik hier al vele malen heb zien vallen in FB ten aanzien van mij. Nu zeg ik eens een keer wat over iemand die serieus de boel loopt te verstieren, en dan mag het allemaal niet. Snap niet waarom je je altijd zo gedreven voelt om op te moeten komen voor de trollen ipv zelf eens een zoektocht te starten naar de waarheid. Het lijkt wel alsof je hier met haviksogen alleen maar de posts in de gaten zit te houden met de vinger klaar op de TR knop 'want stel dat iemand eens over de schreef gaat', en je verder alleen maar zorgen loopt te maken de massa-immigratie, zoals we (bijna) allemaal hier doen.

En tja... het verschil is dat Wantie NIKS gelooft en je kan mij niet vertellen dat iemand die niks gelooft van het BNW materiaal, wel speciaal een account aanmaakt om hier alleen maar te gaan zitten debunken. Dat wijst gewoon op troll/shill gedrag. Vooralsnog heb ik hem alles alleen maar zien ontkennen tot gisterenavond aan toe dan... nu hij eindelijk eens een topicje is begonnen over RFID-chips.
-
  zaterdag 9 januari 2016 @ 12:17:49 #86
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158954642
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:16 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, met 'je kan absoluut niet incasseren'. Dat is wat jij met kornuiten er van maakt. JULLIE zijn degene die niet kunnen incasseren, gezien de crocodile-tears a la Norman Finkelstein die ik hier al vele malen heb zien vallen in FB ten aanzien van mij. Nu zeg ik eens een keer wat over iemand die serieus de boel loopt te verstieren, en dan mag het allemaal niet. Snap niet waarom je je altijd zo gedreven voelt om op te moeten komen voor de trollen ipv zelf eens een zoektocht te starten naar de waarheid. Het lijkt wel alsof je hier met haviksogen alleen maar de posts in de gaten zit te houden met de vinger klaar op de TR knop 'want stel dat iemand eens over de schreef gaat', en je verder alleen maar zorgen loopt te maken de massa-immigratie, zoals we (bijna) allemaal hier doen.

En tja... het verschil is dat Wantie NIKS gelooft en je kan mij niet vertellen dat iemand die niks gelooft van het BNW materiaal, wel speciaal een account aanmaakt om hier alleen maar te gaan zitten debunken. Dat wijst gewoon op troll/shill gedrag. Vooralsnog heb ik hem alles alleen maar zien ontkennen tot gisterenavond aan toe dan... nu hij eindelijk eens een topicje is begonnen over RFID-chips.
Al zou hij NIKS geloven, dan is het nog zijn goed recht om hier te zijn. Met je censuur man.
pi_158954712
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:17 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Al zou hij NIKS geloven, dan is het nog zijn goed recht om hier te zijn. Met je censuur man.
Uiteraard als iemand niks zou geloven zou het goed recht zijn om hier te zijn, maar wanneer iemand opzettelijk de boel loopt omver te zagen, waar het alle schijn van heeft, dan is het een pure trol. Maar goed, he... zolang het in jouw 'kamp' zit vind je het wel prima he? ;)
-
  zaterdag 9 januari 2016 @ 12:22:46 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158954732
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:21 schreef Lichtkogel het volgende:

Uiteraard als iemand niks zou geloven zou het goed recht zijn om hier te zijn, maar wanneer iemand opzettelijk de boel loopt omver te zagen, waar het alle schijn van heeft, dan is het een pure trol. Maar goed, he... zolang het in jouw 'kamp' zit vind je het wel prima he? ;)
Er is dan ook nogal het een en ander omver te zagen. Alhoewel een natte wind vaak ook toereikend lijkt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 9 januari 2016 @ 12:24:25 #89
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158954764
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:21 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Uiteraard als iemand niks zou geloven zou het goed recht zijn om hier te zijn, maar wanneer iemand opzettelijk de boel loopt omver te zagen, waar het alle schijn van heeft, dan is het een pure trol.
Ik zie alleen maar inhoudelijke disussie van hem waarbij hij juist door bepaalde "truthers" heel vaak persoonlijk wordt aangevallen maar toch doorgaat (zie de posts in de 9/11 topics).
quote:
Maar goed, he... zolang het in jouw 'kamp' zit vind je het wel prima he? ;)
Mein Kampf? (kon het grapje niet laten) Mijn kamp? Nou nee, ik zit toch echt in mijn eigen kamp want ik weet wel zeker dat Wantie en ik het lang niet over alles eens zullen zijn.
Dus niet zo generaliseren :)
pi_158956978
Sommige van jullie hebben niet alles meegekregen of een geheugen als een zeef, maar Wantie was echt op een negatieve missie en dan heb ik het niet over de inhoud, maar zijn posting stijl en toon.
Dat hij nu even de "HEAT" denkt te ontspringen door ineens zelf een topic te starten, moet nog maar eens blijken.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 14:03:53 #91
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158957201
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:55 schreef THEFXR het volgende:
Sommige van jullie hebben niet alles meegekregen of een geheugen als een zeef, maar Wantie was echt op een negatieve missie en dan heb ik het niet over de inhoud, maar zijn posting stijl en toon.
Dat hij nu even de "HEAT" denkt te ontspringen door ineens zelf een topic te starten, moet nog maar eens blijken.
Als dat inderdaad zo is mijn excuses maar ik zie vooral (ik volg het 911 topic nog steeds) dat hij vooral in het begin daar erg op de man werd aangevallen terwijl hij rustig onderbouwend met bronnen bleef.

Maar ook een zonnige dag kan neerslag ondervinden inderdaad dus wie weet vergis ik me. Heb je wat voorbeeldposts voor mij?
pi_158957304
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:55 schreef THEFXR het volgende:
Sommige van jullie hebben niet alles meegekregen of een geheugen als een zeef, maar Wantie was echt op een negatieve missie en dan heb ik het niet over de inhoud, maar zijn posting stijl en toon.
Dat hij nu even de "HEAT" denkt te ontspringen door ineens zelf een topic te starten, moet nog maar eens blijken.
Argumenten van de official verhaal tekstboekje. Niks nieuws dus.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158957309
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 14:03 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Als dat inderdaad zo is mijn excuses maar ik zie vooral (ik volg het 911 topic nog steeds) dat hij vooral in het begin daar erg op de man werd aangevallen terwijl hij rustig onderbouwend met bronnen bleef.

Maar ook een zonnige dag kan neerslag ondervinden inderdaad dus wie weet vergis ik me. Heb je wat voorbeeldposts voor mij?
die zijn ge-edit of weggehaald
pi_158957732
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 14:08 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die zijn ge-edit of weggehaald
How convenient :7
pi_158958534
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 14:21 schreef mootie het volgende:

[..]

How convenient :7
zelfde geldt voor mijn posts.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 15:03:30 #96
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158958824
Niet zo huilen hier, Als er trolletjes rondlopen in BNW dan zijn de mods van BNW heel goed in het herkennen en verwijderen ervan. En mensen met een andere mening dan iemand anders zijn niet automatisch trollen. Om het alsnog een keer op de herhaling te gooien; Er zijn in BNW genoeg mensen die wel interesse hebben in BNW zaken maar er niets van geloven en dat is op FOK! geen probleem. Wil je een omgeving waar er enkel gestuurd wordt op een forum/site gevuld met conspiracy gelovers dan zit je hier verkeerd.

Klaar nu.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158961327
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 15:03 schreef jogy het volgende:
Klaar nu.


[ Bericht 89% gewijzigd door jogy op 09-01-2016 17:29:29 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_158961380
Nog een meer administratieve vraag: ik bem al weken niet op de desktopversie van Fok! geweest, omdat ik geen zin heb in 240 quote-meldingen. Kan ik die uitzetten vanaf de mobiele website?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zaterdag 9 januari 2016 @ 17:32:27 #99
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158962407
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 16:55 schreef kalinhos het volgende:
Nog een meer administratieve vraag: ik bem al weken niet op de desktopversie van Fok! geweest, omdat ik geen zin heb in 240 quote-meldingen. Kan ik die uitzetten vanaf de mobiele website?
Als je naar http://forum.fok.nl/user/edit_prefs gaat en deze weergeeft als desktop pagina (moet wel kunnen) kan je bij overig de quote alerts uit zetten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zaterdag 9 januari 2016 @ 20:00:40 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158966039
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:17 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Al zou hij NIKS geloven, dan is het nog zijn goed recht om hier te zijn. Met je censuur man.
Correctie zijn mij hitler topic, het complot dat Hitler misschien gevlucht was vind hij niet geheel waardeloos ;)
En zo zijn er vast wel meer, ligt denk ik meer aan de onderbouwing ;)

Maar dat zijn dingen waar iedereen zijn eigen mening over heeft, de ene vind sus de ander vind zo..
Je hoeft niet op een lijn te zitten zolang het maar redelijk netjes blijft.

Mja dat is mijn mening ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 9 januari 2016 @ 22:50:28 #101
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158971608
Mag mijn hitlertopic beetje bijgeveegd worden, ik had het bij mijn kick al netjes gevraagd, of we puur alleen over de zelfmoord of ontsnapping konden hebben. Schijnbaar is dat iets te veel gevraagd, je mag m ook wel dicht gooien als men elke keer van het onderwerp af wijkt of niet geoorloofde zaken er bij betrekt.

Alvast bedankt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 10 januari 2016 @ 00:59:19 #102
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158975031
Thx sorry had iets te vroeg gereageerd je had al aangepast.

Maar mijnheer stuurt weer aan op BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW

[ Bericht 55% gewijzigd door theguyver op 10-01-2016 01:08:46 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158990859
Dus ik krijg te horen dat ik ook 'blijf door gaan' omdat ik dat zei over Lichtkogel.
Sorry, maar als mensen met post aankomen als de zijne dan kan je verwachten dat mensen er op reageren.

En volgens de regels had LK al lang een berisping kunnen krijgen, maar hij blijft maar vrolijk door gaan.

Krijg bijna het idee dat de man door kan gaan om dat hij het post aantal hoog houd.
Show some balls dude...
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 10 januari 2016 @ 19:00:43 #104
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_158991196
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:48 schreef schommelstoel het volgende:
Dus ik krijg te horen dat ik ook 'blijf door gaan' omdat ik dat zei over Lichtkogel.
Sorry, maar als mensen met post aankomen als de zijne dan kan je verwachten dat mensen er op reageren.

En volgens de regels had LK al lang een berisping kunnen krijgen, maar hij blijft maar vrolijk door gaan.

Krijg bijna het idee dat de man door kan gaan om dat hij het post aantal hoog houd.
Show some balls dude...
over welke post gaat dit?
pi_158991329
Mja die Geschichte handelt fast nur von diesen schlechten Menschen, welche später gutgesprochen worden sind
  zondag 10 januari 2016 @ 19:11:19 #106
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158991501
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:48 schreef schommelstoel het volgende:
Dus ik krijg te horen dat ik ook 'blijf door gaan' omdat ik dat zei over Lichtkogel.
Sorry, maar als mensen met post aankomen als de zijne dan kan je verwachten dat mensen er op reageren.

Ik zit er bovenop , jij komt daarna met 2 post m.b.t. offtopic zaken en bent dan beledigd dat die weggehaald zijn. Maak dan een tr i.p.v. erop te gaan reageren.

LK heeft ook een berisping / waarschuwing gekregen daarover.

Laat mij me werk doen en drijf het niet op de spits, dat was de strekking.
There is only one religion
  zondag 10 januari 2016 @ 21:28:34 #107
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158995954
quote:
Mja die Geschichte handelt fast nur von diesen schlechten Menschen, welche später gutgesprochen worden sind
volgens mij 2 kanten van het verhaal..maar wel een mooie spreuk
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  zondag 10 januari 2016 @ 21:49:54 #108
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158996780
OK humorloze feedback ..waar ben ik in Nazie propaganda bezig
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  zondag 10 januari 2016 @ 22:07:15 #109
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158997557
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:49 schreef DeMolay het volgende:
OK humorloze feedback ..waar ben ik in Nazie propaganda bezig
Geen idee, volgens mij was je offtopic bezig, maar je hebt wel humor :P
There is only one religion
  zondag 10 januari 2016 @ 22:10:13 #110
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158997697
Kijk....duin

geen gein ik mocht niet bij de "HitlerJugend" , volgens mijn Opa padvinderij , had wel gelijk met de gelijkenissen

[ Bericht 42% gewijzigd door DeMolay op 10-01-2016 22:28:05 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_159001058
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:07 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Geen idee, volgens mij was je offtopic bezig, maar je hebt wel humor :P
jij niet.
Ich hock in meinem Bonker
pi_159001092
ik ook niet trouwens
Ich hock in meinem Bonker
  maandag 11 januari 2016 @ 12:53:14 #113
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159010558
Dat Lichtkogel compilatietopic staat vol met items die al eerder terecht een gesloten topic opleverden. Bovendien komt er weer niets anders uit dan herhaling en een soort messias gedrag.

Waarom? Dit soort onfrisse haatverspreiding is helemaal niet bedoeld om de discussie op te laaien maar om zoveel mogelijk verspreid te worden. Dat ontkent de OP niet eens. Het is een vermoeiende herhaling van zetten die uiteindelijk weer op hetzelfde neer zal komen.

Is dit werkelijk allemaal zo gewenst? Ik vind het op zn zachtst gezegd opmerkelijk.
pi_159010692
Eens, iets nieuws komt er ook niet van Lichtkogel, het is pure propaganda en meneer weigert ook zelf de discussie aan te gaan. Word het hem te heet onder de voeten dan verdwijnt hij naar het volgende topic met dezelfde herhaling (in iets andere bewoordingen)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2016 12:59:28 ]
  Moderator maandag 11 januari 2016 @ 13:01:42 #115
249559 crew  Lavenderr
pi_159010751
Propaganda ohne Ende.
  maandag 11 januari 2016 @ 13:39:00 #116
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159011865
Ik heb het topic achter even neergegooid, we komen er nog op terug.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 11 januari 2016 @ 14:38:07 #117
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159013494
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 12:59 schreef Chewie het volgende:
Eens, iets nieuws komt er ook niet van Lichtkogel, het is pure propaganda en meneer weigert ook zelf de discussie aan te gaan. Word het hem te heet onder de voeten dan verdwijnt hij naar het volgende topic met dezelfde herhaling (in iets andere bewoordingen)
jijzelf maakt het er niet duidelijk op, door olie op het vuur te gooien en er steeds op aan te sturen, om het topic dan maar zsm en slot te geven.
pi_159013547
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:38 schreef THEFXR het volgende:

[..]

jijzelf maakt het er niet duidelijk op, door olie op het vuur te gooien en er steeds op aan te sturen, om het topic dan maar zsm en slot te geven.
Ik dwing lichtkogel nergens tot het openen van een nieuw topic met weer dezelfde propaganda en youtube filmpjes, doet die toch echt zelf. En dat hele topic past prima in het "burgeroorlog" topic aangezien daar dezelfde informatie ook al staat.
  maandag 11 januari 2016 @ 14:47:21 #119
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159013826
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:39 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik dwing lichtkogel nergens tot het openen van een nieuw topic met weer dezelfde propaganda en youtube filmpjes, doet die toch echt zelf. En dat hele topic past prima in het "burgeroorlog" topic aangezien daar dezelfde informatie ook al staat.
Niemand dwingt jou ook om zijn topics te lezen en daarna te gaan uitlokken en flamen.
Het gaat bij jou om wie de post maakt en schijnbaar niet om de inhoud.
  maandag 11 januari 2016 @ 14:48:15 #120
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159013859
quote:
14s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:39 schreef jogy het volgende:
Ik heb het topic achter even neergegooid, we komen er nog op terug.
je bedoeld ter beoordeling bij een FA?
pi_159014169
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:47 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Niemand dwingt jou ook om zijn topics te lezen en daarna te gaan uitlokken en flamen.
Het gaat bij jou om wie de post maakt en schijnbaar niet om de inhoud.
Nee het gaat mij om de onzin in zijn posts en die is ook al meerdere malen weerlegd, dat jij dat niet wil zien is toch echt jouw probleem.
  maandag 11 januari 2016 @ 14:59:14 #122
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159014299
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:56 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee het gaat mij om de onzin in zijn posts en die is ook al meerdere malen weerlegd, dat jij dat niet wil zien is toch echt jouw probleem.
je bijt nogal graag, met flamen, als het allemaal zo erg is wat hij typt, maak je gewoon een TR aan en ga je verder niet olie op het vuur gooien, tenzij je het topic wil derailen/sluiten!
pi_159014589
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:59 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je bijt nogal graag, met flamen, als het allemaal zo erg is wat hij typt, maak je gewoon een TR aan en ga je verder niet olie op het vuur gooien, tenzij je het topic wil derailen/sluiten!
Het topic hoort dan ook niet open te blijven (net zoals de meeste voorgaande topics van lichtkogel) niet vanwege de inhoud maar omdat de inhoud in elk topic van hem hetzelfde is. Wil best inhoudelijk de discussie met hem aangaan maar daar loopt hij elke keer voor weg om vervolgens een nieuwe poging te wagen in een nieuw topic.

En ja als ik een overduidelijke nazi herken dan benoem ik hem ook zo, het is nu niet zo dat hij dit verborgen probeert te houden, hij jankt er alleen over dat het niet inhoudelijk zou zijn maar gezien zijn uitspraken en filmpjes (waarvan ik een groot gedeelte toch echt bekeken heb anders zou ik hem ook niet steevast nazi blijven noemen) is het toch zeker wel inhoudelijk. Mag je als flamen zien, het zij zo
  maandag 11 januari 2016 @ 15:10:27 #124
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159014696
quote:
10s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:07 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het topic hoort dan ook niet open te blijven (net zoals de meeste voorgaande topics van lichtkogel) niet vanwege de inhoud maar omdat de inhoud in elk topic van hem hetzelfde is. Wil best inhoudelijk de discussie met hem aangaan maar daar loopt hij elke keer voor weg om vervolgens een nieuwe poging te wagen in een nieuw topic.

En ja als ik een overduidelijke nazi herken dan benoem ik hem ook zo, het is nu niet zo dat hij dit verborgen probeert te houden, hij jankt er alleen over dat het niet inhoudelijk zou zijn maar gezien zijn uitspraken en filmpjes (waarvan ik een groot gedeelte toch echt bekeken heb anders zou ik hem ook niet steevast nazi blijven noemen) is het toch zeker wel inhoudelijk. Mag je als flamen zien, het zij zo
Dat betekent dat je je mening al hebt gevormd voor de Topics die nog komen gaan van hem.
pi_159014763
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:10 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dat betekent dat je je mening al hebt gevormd voor de Topics die nog komen gaan van hem.
Nee dat betekend het niet, hoe kom je er bij?

Ik reageer op zijn reacties, alleen zijn die nooit nieuw en al tientallen malen in soortgelijke topics voorbijgekomen.
  maandag 11 januari 2016 @ 15:17:35 #126
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159014920
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:12 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee dat betekend het niet, hoe kom je er bij?

Ik reageer op zijn reacties, alleen zijn die nooit nieuw en al tientallen malen in soortgelijke topics voorbijgekomen.
je zegt dat hij altijd met hetzelfde aankomt en nooit met nieuwe zaken, daarop reageer jij ook weer steeds hetzelfde, want hij is een nazi/flaming. je kan ook gewoon niet reageren en kijken hoe anderen het doen. Jouw agenda om steeds aan te sturen op discriminatie wordt nl ook steeds duidelijker.
pi_159015004
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je zegt dat hij altijd met hetzelfde aankomt en nooit met nieuwe zaken, daarop reageer jij ook weer steeds hetzelfde, want hij is een nazi/flaming. je kan ook gewoon niet reageren en kijken hoe anderen het doen. Jouw agenda om steeds aan te sturen op discriminatie wordt nl ook steeds duidelijker.
_O_
-
  Moderator maandag 11 januari 2016 @ 15:22:32 #128
249559 crew  Lavenderr
pi_159015118
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:19 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

_O_
Maar het is wel zo. Overal kom jij aanzetten met nazi-propaganda. Echt in elk topic. En als er een topic gesloten wordt open je gewoon een nieuwe met daarin precies dezelfde propaganda en niet te vergeten de bedenkelijke linkjes die we al honderd keer voorbij hebben zien komen.
  maandag 11 januari 2016 @ 15:23:31 #129
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159015155
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar het is wel zo. Overal kom jij aanzetten met nazi-propaganda. Echt in elk topic. En als er een topic gesloten wordt open je gewoon een nieuwe met daarin precies dezelfde propaganda en niet te vergeten de bedenkelijke linkjes die we al honderd keer voorbij hebben zien komen.
Dan zouden mensen er niet meer op moeten reageren en is het topic zo dood.
  Moderator maandag 11 januari 2016 @ 15:24:42 #130
249559 crew  Lavenderr
pi_159015188
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:23 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dan zouden mensen er niet meer op moeten reageren en is het topic zo dood.
Of die propaganda zou niet meer mogen.
pi_159015246
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:23 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dan zouden mensen er niet meer op moeten reageren en is het topic zo dood.
Wat is dat toch met die zogenaamde en zelfbenoemde "waarheidszoekers" dat ze zoveel moeite hebben met een weerwoord? Zelfs bij de zogenaamde elite is vrijheid van meningsuiting beter af dan bij de zelfbenoemde "waarheidszoekers" hier die toch veel meer totalitair blijken te zijn als de zogenaamde NWO waar ze ons voor menen te moeten waarschuwen.
pi_159015281
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar het is wel zo. Overal kom jij aanzetten met nazi-propaganda. Echt in elk topic. En als er een topic gesloten wordt open je gewoon een nieuwe met daarin precies dezelfde propaganda en niet te vergeten de bedenkelijke linkjes die we al honderd keer voorbij hebben zien komen.
In dat topic heb ik het toch niet over de nationaal socialisten? En in dat topic haalde ik een klein stukje uit een gesloten topic, om daarna aan te tonen hoe men te werk gaat en ons ALLEMAAL naar de klote aan het helpen is. En wat doe jij? Je loopt alleen maar te klagen over de gevolgen, in plaats van naar de oorzaken te kijken. Dat is hetzelfde als 2 weken ziek op de bank liggen en klagen over hoe kut je je voelt, maar weigeren naar de dokter te gaan. Als je het allemaal niet aankan, waarom zit je in die topics dan?
-
pi_159015321
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Of die propaganda zou niet meer mogen.
Dit is BNW waar ook 'verborgen geschiedenis' besproken kan worden. Maar als het aan jou ligt wordt 'freedom of speech' zo het raam uit gedonderd, is het niet?
-
  maandag 11 januari 2016 @ 15:29:50 #134
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159015330
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Of die propaganda zou niet meer mogen.
is dat niet regelrechte censuur?
  Moderator maandag 11 januari 2016 @ 15:30:00 #135
249559 crew  Lavenderr
pi_159015334
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:28 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

In dat topic heb ik het toch niet over de nationaal socialisten? En in dat topic haalde ik een klein stukje uit een gesloten topic, om daarna aan te tonen hoe men te werk gaat en ons ALLEMAAL naar de klote aan het helpen is. En wat doe jij? Je loopt alleen maar te klagen over de gevolgen, in plaats van naar de oorzaken te kijken. Dat is hetzelfde als 2 weken ziek op de bank liggen en klagen over hoe kut je je voelt, maar weigeren naar de dokter te gaan. Als je het allemaal niet aankan, waarom zit je in die topics dan?
Vervelend he als je een discussie niet kan winnen. Dan schakel je gewoon over op badinerend gedrag.
  Moderator maandag 11 januari 2016 @ 15:31:36 #136
249559 crew  Lavenderr
pi_159015380
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]

is dat niet regelrechte censuur?
Nee, nazi-propaganda mag niet. Holocaust ontkennen ook niet.
  maandag 11 januari 2016 @ 15:33:44 #137
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159015440
Even heel simpel. Strooien met nazi, gutmensch, Pottenbakker linkjes en dergelijke is ongewenst. Het topic is lastig, toegegeven maar je gaat er inhoudelijk op in of gewoon niet. Een weerwoord is wat mij betreft gewenst want ik ben het op persoonlijk niveau totaal oneens met het concept gestuurde 'white genocide' maar zie het dan liever inhoudelijk afgestraft worden ipv dat je de persoon wegzet op zijn algemene wereldbeeld. In dit nieuwe topic van hem houdt hij zich ook afzijdig van de eventuele daders van deze actie (want we weten allemaal wie dat zijn volgens LK) maar wil gewoon de gebeurtenis bespreken.

Wat wel gedaan kan worden en misschien in deze ook wel verstandig is, is om het topic uit de google index te halen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159015476
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vervelend he als je een discussie niet kan winnen. Dan schakel je gewoon over op badinerend gedrag.
Welke discussie moest er gewonnen worden dan? Ik heb jou nagenoeg nooit inhoudelijk zien reageren behalve overal als de bliksem op zitten als JOU iets niet aanstaat wat er gezegd wordt. Je brengt geen tegenargument of wat dan ook voor inhoudelijks om eventueel mijn standpunten omver te halen. Reageer eens niet zo hysterisch op alles en discussieer eens gewoon mee dan.
-
  maandag 11 januari 2016 @ 15:35:24 #139
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159015481
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar het is wel zo. Overal kom jij aanzetten met nazi-propaganda. Echt in elk topic. En als er een topic gesloten wordt open je gewoon een nieuwe met daarin precies dezelfde propaganda en niet te vergeten de bedenkelijke linkjes die we al honderd keer voorbij hebben zien komen.
Welke nazi proganda? kun je die aanwijzen in het betreffende topic ?
quote:
14s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:33 schreef jogy het volgende:
Even heel simpel. Strooien met nazi, gutmensch, Pottenbakker linkjes en dergelijke is ongewenst. Het topic is lastig, toegegeven maar je gaat er inhoudelijk op in of gewoon niet. Een weerwoord is wat mij betreft gewenst want ik ben het op persoonlijk niveau totaal oneens met het concept gestuurde 'white genocide' maar zie het dan liever inhoudelijk afgestraft worden ipv dat je de persoon wegzet op zijn algemene wereldbeeld. In dit nieuwe topic van hem houdt hij zich ook afzijdig van de eventuele daders van deze actie (want we weten allemaal wie dat zijn volgens LK) maar wil gewoon de gebeurtenis bespreken.

Wat wel gedaan kan worden en misschien in deze ook wel verstandig is, is om het topic uit de google index te halen.
Ik neem aan dat je dat al gedaan hebt
There is only one religion
  Moderator maandag 11 januari 2016 @ 15:35:51 #140
249559 crew  Lavenderr
pi_159015495
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:35 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Welke discussie moest er gewonnen worden dan? Ik heb jou nagenoeg nooit inhoudelijk zien reageren behalve overal als de bliksem op zitten als JOU iets niet aanstaat wat er gezegd wordt. Je brengt geen tegenargument of wat dan ook voor inhoudelijks om eventueel mijn standpunten omver te halen. Reageer eens niet zo hysterisch op alles en discussieer eens gewoon mee dan.
Klopt, ik heb nog nooit iets inhoudelijks gepost op BNW.
  maandag 11 januari 2016 @ 15:36:09 #141
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159015506
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:35 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik neem aan dat je dat al gedaan hebt
Jups.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159015521
quote:
14s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:33 schreef jogy het volgende:
Even heel simpel. Strooien met nazi, gutmensch, Pottenbakker linkjes en dergelijke is ongewenst. Het topic is lastig, toegegeven maar je gaat er inhoudelijk op in of gewoon niet. Een weerwoord is wat mij betreft gewenst want ik ben het op persoonlijk niveau totaal oneens met het concept gestuurde 'white genocide' maar zie het dan liever inhoudelijk afgestraft worden ipv dat je de persoon wegzet op zijn algemene wereldbeeld. In dit nieuwe topic van hem houdt hij zich ook afzijdig van de eventuele daders van deze actie (want we weten allemaal wie dat zijn volgens LK) maar wil gewoon de gebeurtenis bespreken.

Wat wel gedaan kan worden en misschien in deze ook wel verstandig is, is om het topic uit de google index te halen.
Kijk, prima zo!
-
  maandag 11 januari 2016 @ 15:58:01 #143
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159016036
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt, ik heb nog nooit iets inhoudelijks gepost op BNW.
_O_
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_159016172
edit:Hou het maar weer bij feedback

[ Bericht 93% gewijzigd door jogy op 11-01-2016 16:05:20 ]
-
  maandag 11 januari 2016 @ 18:23:36 #145
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159019864
Zucht...feedback dus
There is only one religion
  maandag 11 januari 2016 @ 18:35:30 #146
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159020231
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:35 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Welke nazi proganda? kun je die aanwijzen in het betreffende topic ?

Dat is geen serieuze vraag toch? Heel het topic is gestoeld op nazi-ideologie. De angst voor het verdwijnen van het blanke ras, de angst voor de feministen-agenda., de angt voor de LGBT-community. Dat NWO filmpje dat weer eens tot vervelens toe wordt gepost.

Het puur houden van het europese blanke ras. En dan vraag je dit?

Ben benieuwd wat ze "achter de schermen" ervan vinden.
pi_159020518
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 18:35 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat is geen serieuze vraag toch? Heel het topic is gestoeld op nazi-ideologie. De angst voor het verdwijnen van het blanke ras, de angst voor de feministen-agenda., de angt voor de LGBT-community. Dat NWO filmpje dat weer eens tot vervelens toe wordt gepost.

Het puur houden van het europese blanke ras. En dan vraag je dit?

Ben benieuwd wat ze "achter de schermen" ervan vinden.
Misschien moet je de CIDI, ADL en de AIVD erbij halen _O-

Al die onderwerpen die je hier aanhaalt zijn bewezen complotten . Dat het je niet aanstaat maakt niet niet nazi propaganda . En we zijn hier om de samenzweringen te bespreken, hoe 'gek' die in eerste instantie ook lijken
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 11 januari 2016 @ 18:46:17 #148
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159020639
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 18:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Misschien moet je de CIDI, ADL en de AIVD erbij halen _O-

Al die onderwerpen die je hier aanhaalt zijn bewezen complotten . Dat het je niet aanstaat maakt niet niet nazi propaganda . En we zijn hier om de samenzweringen te bespreken, hoe 'gek' die in eerste instantie ook lijken
Ben jij BNW-moderator? Nee dus.
  maandag 11 januari 2016 @ 18:46:41 #149
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159020650
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 18:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Misschien moet je de CIDI, ADL en de AIVD erbij halen _O-

Al die onderwerpen die je hier aanhaalt zijn bewezen complotten . Dat het je niet aanstaat maakt niet niet nazi propaganda . En we zijn hier om de samenzweringen te bespreken, hoe 'gek' die in eerste instantie ook lijken
Kijk even de filmpjes goed die gepost werden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_159020999
quote:
13s.gif Op maandag 11 januari 2016 18:46 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ben jij BNW-moderator? Nee dus.
Als je maar niet denkt te kunnen bepalen wat hier wel of niet gepost kan worden . Die Illusie lijk je wel hier te hebben en met jou vele andere

quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 18:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

Kijk even de filmpjes goed die gepost werden.
Ik ben bekend met de filmpjes. Zo word iedereen die voor het behoud van bepaalde tradities een nazi genoemd maar dat maakt het natuurlijk niet waar . Goed voorbeeld hiervan is de huidige vluchtelingendiscussie

Het word tijd dat de mensen die smijten met dit soort krachttermen keihard aangepakt worden. Zo komt een goed inhoudelijke discussie nooit van de grond
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 11 januari 2016 @ 19:02:21 #151
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159021143
quote:
14s.gif Op maandag 11 januari 2016 18:57 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Als je maar niet denkt te kunnen bepalen wat hier wel of niet gepost kan worden . Die Illusie lijk je wel hier te hebben en met jou vele andere

[..]

Ik ben bekend met de filmpjes. Zo word iedereen die voor het behoud van bepaalde tradities een nazi genoemd maar dat maakt het natuurlijk niet waar . Goed voorbeeld hiervan is de huidige vluchtelingendiscussie

Het word tijd dat de mensen die smijten met dit soort krachttermen keihard aangepakt worden. Zo komt een goed inhoudelijke discussie nooit van de grond
De meeste zijn al weer weg gehaald, maar bij een van de filmpjes stond mijnheer Hitler ook mooi te pronken aan de linker kant.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_159021341
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

De meeste zijn al weer weg gehaald, maar bij een van de filmpjes stond mijnheer Hitler ook mooi te pronken aan de linker kant.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 11 januari 2016 @ 19:16:23 #153
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159021600
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 18:35 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat ze "achter de schermen" ervan vinden.
Over het algemeen zijn ze daar iets minder ongerust over de topics van lichtkogel dan een aantal mensen in BNW. Dat moge duidelijk zijn.

En nogmaals; ga er inhoudelijk op in anders. Volgens mij is die 2050 voorspelling redelijk makkelijk de kop in te drukken en als de berekening niet klopt valt de rest ook uit elkaar. (Helaas) verschuift het complotlandschap steeds verder richting dat soort complotten, nu hoeft dat hier niet 1 op 1 te volgen (liever niet) maar een keer een topic (eventueel een reeks :o! ) die het er inhoudelijk over heeft lijkt mij geen probleem. Als het desinformatieve propaganda is dan kan je het dat mooi ontleden en in de fik steken, is effectiever dan het elke keer maar te sluiten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 11 januari 2016 @ 19:22:08 #154
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159021809
quote:
17s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:08 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het was 1 van de voorbeelden dramtit.
Er was zo veel info in die filmpjes verwerkt wat verwees naar de holocaust en dat is gewoon NOT DONE!!

Don't shoot the messenger. ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 11 januari 2016 @ 19:27:06 #155
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159021946
quote:
19s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:16 schreef jogy het volgende:

[..]

Over het algemeen zijn ze daar iets minder ongerust over de topics van lichtkogel dan een aantal mensen in BNW. Dat moge duidelijk zijn.

En nogmaals; ga er inhoudelijk op in anders. Volgens mij is die 2050 voorspelling redelijk makkelijk de kop in te drukken en als de berekening niet klopt valt de rest ook uit elkaar. (Helaas) verschuift het complotlandschap steeds verder richting dat soort complotten, nu hoeft dat hier niet 1 op 1 te volgen (liever niet) maar een keer een topic (eventueel een reeks :o! ) die het er inhoudelijk over heeft lijkt mij geen probleem. Als het desinformatieve propaganda is dan kan je het dat mooi ontleden en in de fik steken, is effectiever dan het elke keer maar te sluiten.
Ja sorry hoor maar vele topics lang ben ik er inhoudelijk op ingegaan. Tot vervelens toe. Zonder respons want er wordt gewoon blind propaganda gepost. En dan ga je nu zeggen "reageer erop en laat zien dat het niet klopt"?

Het is nu duidelijk welke lijn men neemt hierin en dat is jammer te noemen.
  maandag 11 januari 2016 @ 19:36:47 #156
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159022217
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:27 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja sorry hoor maar vele topics lang ben ik er inhoudelijk op ingegaan. Tot vervelens toe. Zonder respons want er wordt gewoon blind propaganda gepost. En dan ga je nu zeggen "reageer erop en laat zien dat het niet klopt"?

Het is nu duidelijk welke lijn men neemt hierin en dat is jammer te noemen.
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:27 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja sorry hoor maar vele topics lang ben ik er inhoudelijk op ingegaan. Tot vervelens toe. Zonder respons want er wordt gewoon blind propaganda gepost. En dan ga je nu zeggen "reageer erop en laat zien dat het niet klopt"?

Het is nu duidelijk welke lijn men neemt hierin en dat is jammer te noemen.
Omdat het niet overeenkomt met jouw lijn?
  maandag 11 januari 2016 @ 19:50:32 #157
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159022641
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

[..]

Omdat het niet overeenkomt met jouw lijn?
[edit: achteraf ook niet echt handig, prive is prive]
;)

[ Bericht 11% gewijzigd door jogy op 11-01-2016 20:27:30 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 11 januari 2016 @ 19:56:07 #158
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159022817
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

;)


[ Bericht 9% gewijzigd door jogy op 11-01-2016 20:27:37 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 11 januari 2016 @ 19:58:50 #159
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159022893
quote:
10s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:56 schreef jogy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ow nee, gewoon frapant.
Helaas mag ik het hier niet posten..
Ik block niemand :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 11 januari 2016 @ 22:03:46 #160
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159026916
Het is wel weer goed met jullie. Feedback.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159067224
quote:
.
[..]

Klopt, ik heb nog nooit iets inhoudelijks gepost op BNW.
Nee dat klopt wel Lav.. In de vele jaren dat jij post zet op BNW heb ik nog nooit een inhoudelijke reactie van je gezien... :) :) :)

(uitleg voor BNW lezers die hem niet snappen) ik ben een beetje heel veel cynisch/sarcastisch :)

Affijn ik doe een poos niet mee hier, want ik ben op vakantie de komende 2 maand:) :)

Take Care.
  woensdag 13 januari 2016 @ 19:38:03 #162
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159077030
quote:
Over het algemeen zijn ze daar iets minder ongerust over de topics van lichtkogel dan een aantal mensen in BNW. Dat moge duidelijk zijn.
en dat maakt "jullie" duidelijk ?
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_159102069
Hallo, Mijn topic was gesloten omdat de OP niet uitgebreid genoeg was?, ik wilde hem nog uitbreiden maar onverwachts bezoek.
  donderdag 14 januari 2016 @ 19:06:12 #164
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159104335
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:25 schreef THEFXR het volgende:
Hallo, Mijn topic was gesloten omdat de OP niet uitgebreid genoeg was?, ik wilde hem nog uitbreiden maar onverwachts bezoek.
AH oké. Maar niet alleen dat hoor. Dat hele aanslag > onmiddelijke false flag topic zonder ook maar de kans tot enig onderzoek kwam mij een beetje Pavlov achtig over. Geef de gebeurtenis in ieder geval even de tijd om te ademen om te zien of er iets uitrolt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159109049
Kan iemand de Kubrick topic 'n beetje van de flat earth onderwerp opruimen AUB?
Misschien de flatearth discussie deelnemers 'n nieuwe topic kan van maken? Dankje.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_159110746
Is the flat earth theory niet de reden waarom S.K de maanlanding heeft gefaked?
Dus komt in zekere zin wel van pas die info daar.

Enige probleem waar ik mee zit, is dat het al duidelijk is dat de man in het filmpje niet echt S.K is.

[ Bericht 0% gewijzigd door schommelstoel op 14-01-2016 22:21:47 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_159110945
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:16 schreef schommelstoel het volgende:
Is the flat earth theory niet de reden waarom S.K de maanlanding heeft gefaked?
Dus komt in zekere zin wel van pas die info daar.

Enige probleem waar ik mee zit, is dat het al duidelijk is dat de man in het filmpje niet echt S.K is.
Ik dacht van niet. Heb je meer info over?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_159111124
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik dacht van niet. Heb je meer info over?
Dat zal even zoeken worden.
Ik heb het in een aantal flat earth video's gezien.
Ze haalde het S.K verhaal erbij, via de maanlanding konden ze aantonen dat de aarde rond is en de platte aarde theorie kon in de 'doofpot' worden gestopt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_159111333
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:29 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dat zal even zoeken worden.
Ik heb het in een aantal flat earth video's gezien.
Ze haalde het S.K verhaal erbij, via de maanlanding konden ze aantonen dat de aarde rond is en de platte aarde theorie kon in de 'doofpot' worden gestopt.
Ah- discredit by association.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 15 januari 2016 @ 01:50:52 #170
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_159115766
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:27 schreef Tingo het volgende:
Kan iemand de Kubrick topic 'n beetje van de flat earth onderwerp opruimen AUB?
Misschien de flatearth discussie deelnemers 'n nieuwe topic kan van maken? Dankje.
Het hele topic is gebaseerd op een fake video.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 15 januari 2016 @ 08:31:30 #171
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159117226
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 01:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het hele topic is gebaseerd op een fake video.
Boeiend. Het is ondertussen een kubrick conspiracy topic geworden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 15 januari 2016 @ 21:15:22 #172
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159132909
Waarom blijf je dit doen schommelstoel ? dacht dat jij van de materie wel meer begreep dan het zo gekscherend wegzetten
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_159150700
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 21:15 schreef DeMolay het volgende:
Waarom blijf je dit doen schommelstoel ? dacht dat jij van de materie wel meer begreep dan het zo gekscherend wegzetten
Voldoe ik niet meer aan het verwachtingspatroon?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zaterdag 16 januari 2016 @ 17:30:27 #174
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159151914
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 21:15 schreef DeMolay het volgende:
Waarom blijf je dit doen schommelstoel ? dacht dat jij van de materie wel meer begreep dan het zo gekscherend wegzetten
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 16:33 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Voldoe ik niet meer aan het verwachtingspatroon?
Niets zo veranderlijk als de mens.

Verder graag weer feedback i.p.v. van mekaar de maat te nemen c_/
There is only one religion
  zondag 17 januari 2016 @ 16:03:29 #175
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159176425
is het verboden om een bnw topic te starten over FOK zelf?
  zondag 17 januari 2016 @ 16:43:58 #176
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159177792
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 16:03 schreef THEFXR het volgende:
is het verboden om een bnw topic te starten over FOK zelf?
geloof van niet, maar.... somige dingen zijn geen complotten 8-)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 17 januari 2016 @ 16:48:28 #177
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159177898
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 16:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

geloof van niet, maar.... somige dingen zijn geen complotten 8-)
BNW omvat meer dan alleen complotten :)
  zondag 17 januari 2016 @ 18:39:21 #178
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159180791
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 16:03 schreef THEFXR het volgende:
is het verboden om een bnw topic te starten over FOK zelf?
Nee natuurlijk niet, maar doe dat maar in ONZ of KLB i.p.v. BNW *)
Oh en 1 fout woord over FOK kan gevolgen hebben voor je postrechten! })
There is only one religion
  zondag 17 januari 2016 @ 18:40:54 #179
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159180847
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 18:39 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, maar doe dat maar in ONZ of KLB i.p.v. BNW *)
Oh en 1 fout woord over FOK kan gevolgen hebben voor je postrechten! })
dus niet toegelaten in bnw, in de andere 2 ga ik geen discussie op gang krijgen.
  zondag 17 januari 2016 @ 18:41:53 #180
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159180879
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 18:40 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dus niet toegelaten in bnw, in de andere 2 ga ik geen discussie op gang krijgen.
c_/ uitstekend,
koekje ? :*
There is only one religion
  zondag 17 januari 2016 @ 20:11:49 #181
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159183724
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 18:39 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, maar doe dat maar in ONZ of KLB i.p.v. BNW *)
Oh en 1 fout woord over FOK kan gevolgen hebben voor je postrechten! })
Dat bedoel ik dus..
De mods hebben de touwtjes in handen.
En hun zijn weer in handen van Danny.
En danny word weer aangestuurd door.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed daar mogen we het niet over hebben, follow teh moneyz en wakker worden open je ogen en zo.. 8-)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_159185069
quote:
6s.gif Op zondag 17 januari 2016 20:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus..
De mods hebben de touwtjes in handen.
En hun zijn weer in handen van Danny.
En danny word weer aangestuurd door.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed daar mogen we het niet over hebben, follow teh moneyz en wakker worden open je ogen en zo.. 8-)
In sommige gevallen maakt FOK zichzelf kapot door de fout altijd maar bij de leden te zoeken Guyv ;)

Maar niet over praten hoor oO/
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 17 januari 2016 @ 21:07:43 #183
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159185642
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  zondag 17 januari 2016 @ 21:53:25 #184
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159187777
quote:
6s.gif Op zondag 17 januari 2016 20:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus..
De mods hebben de touwtjes in handen.
En hun zijn weer in handen van Danny.
En danny word weer aangestuurd door.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed daar mogen we het niet over hebben, follow teh moneyz en wakker worden open je ogen en zo.. 8-)
Misschien helpt dit bij het verwerken van dit trauma

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is only one religion
  maandag 18 januari 2016 @ 11:50:22 #185
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159197951
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 21:53 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Misschien helpt dit bij het verwerken van dit trauma

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dank je Alex heeft al genoeg geld..

Maare , ik zie dat we binnen kort misschien afscheid kunnen nemen van lambiekje.. :'(

MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Admin maandag 18 januari 2016 @ 12:29:16 #186
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_159198789
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 11:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee dank je Alex heeft al genoeg geld..

Maare , ik zie dat we binnen kort misschien afscheid kunnen nemen van lambiekje.. :'(

MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)
juist niet :Y)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 18 januari 2016 @ 12:34:08 #187
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159198914
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

juist niet :Y)
:D vertel?
Want ik zie de nieuwe regels, en tja no offence aan het persoon lambiekje, maar bedoel hij is wel eens op vakantie.
en ja ik mag er niet over praten, stuur maar een note ;) maar ik kan ook niet op het topic zelf reageren... dus vandaar :{
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Admin maandag 18 januari 2016 @ 12:43:26 #188
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_159199197
Als hij zich na een ban goed gevraagd dan loopt het best goed met lambiekje af. ~:)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 18 januari 2016 @ 12:51:20 #189
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159199407
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:43 schreef yvonne het volgende:
Als hij zich na een ban goed gevraagd dan loopt het best goed met lambiekje af. ~:)
OKi hoop het voor m, een BNW zonder lambiekje is het zelfde als een BH aan de waslijn.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 18 januari 2016 @ 16:11:42 #190
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159203787
Misschien een idee voor BNW, een verzamelbak!
Een Antisemitisme en Zionisme topic gewoon alles op 1 hoop?

Gewoon een suggestie hoor... ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 18 januari 2016 @ 16:38:38 #191
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159204369
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:11 schreef theguyver het volgende:
Misschien een idee voor BNW, een verzamelbak!
Een Antisemitisme en Zionisme topic gewoon alles op 1 hoop?

Gewoon een suggestie hoor... ;)
Nee, gewoon één actieve topic per keer of zo, nu vind ik de zion protocollen wel discussiewaardig. overigens. Het is hoe dan ook een complot. Dan wel van de extreem-zionisten dan wel van de antisemieten. mag best uitgeplozen worden.

En daarbij komt natuurlijk wel dat antisemitisme een no-no is en als het duidelijk langs komt (uit de grijze troebele zone van antizionisme en antisemitisme ) dan wordt daar iets aan gedaan ;).

[ Bericht 7% gewijzigd door jogy op 18-01-2016 16:44:03 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 18 januari 2016 @ 17:14:38 #192
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159205165
quote:
10s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:38 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee, gewoon één actieve topic per keer of zo, nu vind ik de zion protocollen wel discussiewaardig. overigens. Het is hoe dan ook een complot. Dan wel van de extreem-zionisten dan wel van de antisemieten. mag best uitgeplozen worden.

En daarbij komt natuurlijk wel dat antisemitisme een no-no is en als het duidelijk langs komt (uit de grijze troebele zone van antizionisme en antisemitisme ) dan wordt daar iets aan gedaan ;).
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Protocols_of_the_Elders_of_Zion

Subject Antisemitic conspiracy theory :+

Overigens ben ik niet voor een verbod op dit soort zaken maar het is de nederlandse wet en aangezien fok een openbaar forum is, waar iedereen kan komen....
pi_159212998
Nou, ik vind het wel jammer dat het topic m.b.t. de Protocollen van Zion gesloten is nu, daar het toch wel een interessante discussie was. En dat Rense.com wellicht wat het Nationaal socialisme aanhangt.. dat maakt toch niet uit verder? Want wellicht weten die nationaal socialisten er ook veel van over dan wat we alleen uit bronnen als wikipedia, de kranten, Discovery of History channel alleenerover kunnen terugvinden mbt de geschiedenis. Deze genoemde bronnen zijn allemaal Masonic/Zio - controlled. Om tot de waarheid te komen zouden de zaken vanuit meerdere perspectieven bekeken moeten worden, en dus niet alleen die van de winnaars van WW II.

Als we bijvoorbeeld alleen al naar het logo kijken van History channel...



Dan zien we ook DAAR weer een Freemason-pyramide bij vermeld staan :D



Dus de bronnen waar jullie meestal naar refereren zijn ALL in the eye of the beholder.. ;)
-
  maandag 18 januari 2016 @ 21:19:28 #194
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159213122
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:16 schreef Lichtkogel het volgende:
Nou, ik vind het wel jammer dat het topic m.b.t. de Protocollen van Zion gesloten is nu, daar het toch wel een interessante discussie was. En dat Rense.com wellicht wat het Nationaal socialisme aanhangt.. dat maakt toch niet uit verder? Want wellicht weten die nationaal socialisten er ook veel van over dan wat we alleen uit bronnen als wikipedia, de kranten, Discovery of History channel alleenerover kunnen terugvinden mbt de geschiedenis. Deze genoemde bronnen zijn allemaal Masonic/Zio - controlled. Om tot de waarheid te komen zouden de zaken vanuit meerdere perspectieven bekeken moeten worden, en dus niet alleen die van de winnaars van WW II.

Als we bijvoorbeeld alleen al naar het logo kijken van History channel...

[ afbeelding ]

Dan zien we ook DAAR weer een Freemason-pyramide bij vermeld staan :D

[ afbeelding ]

Dus de bronnen waar jullie meestal naar refereren zijn ALL in the eye of the beholder.. ;)


Geen Duitser mag kou lijden, Nazi Piramides. Zijn dit dan ook zionisten? :D

Wat je zegt is natuurlijk quatsch, tuurlijk mag je een bron wel beoordelen op basis van gedachtegoed. Wij van WC-eend, dat soort niveau.

Rense is gewoon een neo-nazi propaganda site. Je kunt dus aannemen dat de info daarvan ontzettend gekleurd is.
pi_159213398
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:19 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Geen Duitser mag kou lijden, Nazi Piramides. Zijn dit dan ook zionisten? :D

Wat je zegt is natuurlijk quatsch, tuurlijk mag je een bron wel beoordelen op basis van gedachtegoed. Wij van WC-eend, dat soort niveau.

Rense is gewoon een neo-nazi propaganda site. Je kunt dus aannemen dat de info daarvan ontzettend gekleurd is.
Nou... in elk land waar de Duitsers binnenkwamen werden de Vrijmetselaars-loges leeggestript en de spullen tentoongesteld om te laten zien aan het volk dat ze niet door hun eigen regering, maar door Masons geregeerd werden..

En hetgeen waar jij dus altijd naar kijkt (TV/krant/radio/tijdschriften/boeken) is 1 en al WC-eend voor wat betreft WW II.
-
  Moderator maandag 18 januari 2016 @ 21:27:40 #196
249559 crew  Lavenderr
pi_159213464
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:16 schreef Lichtkogel het volgende:
Nou, ik vind het wel jammer dat het topic m.b.t. de Protocollen van Zion gesloten is nu, daar het toch wel een interessante discussie was. En dat Rense.com wellicht wat het Nationaal socialisme aanhangt.. dat maakt toch niet uit verder? Want wellicht weten die nationaal socialisten er ook veel van over dan wat we alleen uit bronnen als wikipedia, de kranten, Discovery of History channel alleenerover kunnen terugvinden mbt de geschiedenis. Deze genoemde bronnen zijn allemaal Masonic/Zio - controlled. Om tot de waarheid te komen zouden de zaken vanuit meerdere perspectieven bekeken moeten worden, en dus niet alleen die van de winnaars van WW II.

Als we bijvoorbeeld alleen al naar het logo kijken van History channel...

[ afbeelding ]

Dan zien we ook DAAR weer een Freemason-pyramide bij vermeld staan :D

[ afbeelding ]

Dus de bronnen waar jullie meestal naar refereren zijn ALL in the eye of the beholder.. ;)
Natuurlijk maakt dat uit.Het is puur antisemitisme. Ze vieren er de verjaardag van de Führer nog. Als je daar je inspiratie vandaan haalt...Kom op zeg, dat zie je toch zelf ook wel?
pi_159213651
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Natuurlijk maakt dat uit.Het is puur antisemitisme. Ze vieren er de verjaardag van de Führer nog. Als je daar je inspiratie vandaan haalt...Kom op zeg, dat zie je toch zelf ook wel?
Punt is.. als je dingen vanuit meerdere perspectieven gaat bekijken, dat je dan HEEL andere dingen tegenkomt dan dat ons altijd voorgehouden is door onze eigen media. En ja, het wordt allemaal onderbouwd. Een hele hoop zaken omtrent WW II liggen nogal wat anders en een stuk genuanceerder dan we altijd gedacht hebben.
-
  maandag 18 januari 2016 @ 21:32:38 #198
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159213676
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:25 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nou... in elk land waar de Duitsers binnenkwamen werden de Vrijmetselaars-loges leeggestript en de spullen tentoongesteld om te laten zien aan het volk dat ze niet door hun eigen regering, maar door Masons geregeerd werden..
Ja, zwets er maar weer omheen omdat ik je weer figuurlijk om de oren mep met een tegenargument.
Hetgene je nu zegt komt overigens recht zo uit die "feliciatie-pagina" voor de verjaardag van de fuhrer. Nogmaals; a tainted message is not that strong.

quote:
En hetgeen waar jij dus altijd naar kijkt (TV/krant/radio/tijdschriften/boeken) is 1 en al WC-eend voor wat betreft WW II.
Leuk dat jij voor mij bepaalt wat ik kijk schijnbaar. :)

Maar goed nu kaap je de Feedback weer voor hetzelfde propaganda-riedeltje.
  maandag 18 januari 2016 @ 21:32:57 #199
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159213694
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Natuurlijk maakt dat uit.Het is puur antisemitisme. Ze vieren er de verjaardag van de Führer nog. Als je daar je inspiratie vandaan haalt...Kom op zeg, dat zie je toch zelf ook wel?
ik vind het vooral een zooitje van een website, daar kan je toch niks op vinden, doet nog pijn aan me ogen
pi_159213863
Dat ze het hier nog altijd niet door hebben met wat voor soort iemand we te maken hebben, genaamd Lichtkogel.

^O^
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 18 januari 2016 @ 21:44:43 #201
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159214144
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:42 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Omdat je me weer om de oren mept met tegenargumenten? _O-
Ik heb je nagenoeg nooit goede tegenargumenten zien maken man! Tevens weet je nog steeds niet 5 feitelijke onjuistheden te vermelden m.b.t. de documentaire TGSNT, so sit your ass down! ;)

En voor wat betreft de 'felicitatie-pagina'... well, ik zie er nou niet zo snel onwaarheden op staan eigenlijk.

[..]

Ik weet wat jij kijkt, gezien je oppervlakkige kennis van zaken. ;)
Gewoon stoppen jij met het promoten van dat soort ongewenstheden a.u.b.
Dat is je al tig keer gevraagd en gezegt.
There is only one religion
pi_159214270
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Natuurlijk maakt dat uit.Het is puur antisemitisme. Ze vieren er de verjaardag van de Führer nog. Als je daar je inspiratie vandaan haalt...Kom op zeg, dat zie je toch zelf ook wel?
Am fckin sick of hearing the anti-semitic/jodenhaat,discredit by association remarks.

I have known,worked alongside and sociialsed with Israeli (jewish) people who,out of interest asked us (volunteers on a kibbutz) what we were taught at school about the holocaust.They were bemused by our answers.These were people who were born in Israel/Palestine and had fought in several wars defending the Jewish State.
Are they also 'anti-semitic,neo-nazi jodenhaters' ?

The 'zionist' subject should be allowed to be discussed.imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 18 januari 2016 @ 21:49:09 #203
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159214374
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Am fckin sick of hearing the anti-semitic/jodenhaat,discredit by association remarks.

I have known,worked alongside and sociialsed with Israeli (jewish) people who,out of interest asked us (volunteers on a kibbutz) what we were taught at school about the holocaust.They were bemused by our answers.These were people who were born in Israel/Palestine and had fought in several wars defending the Jewish State.
Are they also 'anti-semitic,neo-nazi jodenhaters' ?

The 'zionist' subject should be allowed to be discussed.imo.
Het gaat dan ook niet om anti-zionisme.

[ Bericht 8% gewijzigd door Dance99Vv op 18-01-2016 21:54:34 ]
pi_159215888
Lekker bezig mods

Misschien moeten jullie iedereen met een afwijkende mening bannen ^O^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 18 januari 2016 @ 22:45:18 #205
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159216264
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:30 schreef Ali_boo het volgende:
Lekker bezig mods

Misschien moeten jullie iedereen met een afwijkende mening bannen ^O^
Denk dat je hier iets te kort door de bocht gaat, het is niet de afwijkende mening maar het niet opvolgen van aanwijzingen van het moderatie-team.
Verder wil ik hier niet op ingaan.
There is only one religion
pi_159218747
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:49 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het gaat dan ook niet om anti-zionisme.

Het gaat zeker niet om anti-semitisme enz...en 't lijkt dat sommige hier willen heel graag wat van maken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_159219474
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:45 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Denk dat je hier iets te kort door de bocht gaat, het is niet de afwijkende mening maar het niet opvolgen van aanwijzingen van het moderatie-team.
Verder wil ik hier niet op ingaan.
Elke puntje van kritiek word weggezet als nazi propaganda . Dan kunnen 'ze' nog heel hard schreeuwen dat het niet zo is maar daar komt het in praktijk wel op neer . Je zit dan nog te nuanceren tot je een ons weegt , je wilt duidelijk maken dat het een paar rotte appels zijn die het voor de hele groep verpesten maar dit maakt werkelijk niets uit

Als dit een reden is om users te bannen dan wil ik bij deze ook een ban aanvragen . Ik ga mijn tijd niet verdoen over het praten van symptomen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 01:37:37 #208
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159219573
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 01:28 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Elke puntje van kritiek word weggezet als nazi propaganda
. Dan kunnen 'ze' nog heel hard schreeuwen dat het niet zo is maar daar komt het in praktijk wel op neer . Je zit dan nog te nuanceren tot je een ons weegt , je wilt duidelijk maken dat het een paar rotte appels zijn die het voor de hele groep verpesten maar dit maakt werkelijk niets uit

Als dit een reden is om users te bannen dan wil ik bij deze ook een ban aanvragen . Ik ga mijn tijd niet verdoen over het praten van symptomen
Elk topic eindigde of begon met nazi propaganda..
Misschien een keer een volledig ander topic openen wat er totaal LOS van staat, dan krijg je dat ook gewoon niet.

Het is maar een suggestie.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_159219604
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 00:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het gaat zeker niet om anti-semitisme enz...en 't lijkt dat sommige hier willen heel graag wat van maken.
Ik begrijp ze wel hoor. Waarom zou je stoppen met het tr's sturen als je ziet dat een hele succesvolle strategie is

Het enige wat je hoeft te doen is antisemitisme/nazipropaganda te roepen ( zelfs al is er heel weinig aan de hand) en je weet dat je in staat bent om je wil te forceren op de rest van de users

Soms moet je de tr knop drukken tot je blauwe vingers ervan krijgt maar het eindresultaat is altijd hetzelfde : het moderatieteam bezwijkt onder druk
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_159219754
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 01:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

Elk topic eindigde of begon met nazi propaganda..
Misschien een keer een volledig ander topic openen wat er totaal LOS van staat, dan krijg je dat ook gewoon niet.

Het is maar een suggestie.
Dat we bepaalde wetten dienen te respecteren daar kan ik me prima in vinden maar om dan alles wat afwijkt van het verhaal wat ons in de schoolboeken vertelt word te labelen als nazi propaganda gaat mee veel te ver

En toch blijft men strooien met deze termen . Zie het vb van het protocollen topic . In potentie een hele leuke onderwerp maar binnen de korste keren gesloten want: nazipropaganda !!! :') :')

Op die manier kan je iedereen het zwijgen op leggen. Dacht dat er binnen de regels van alles besproken mocht worden maar niets is minder waar
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 02:10:27 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159219823
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 02:01 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dat we bepaalde wetten dienen te respecteren daar kan ik me prima in vinden maar om dan alles wat afwijkt van het verhaal wat ons in de schoolboeken vertelt word te labelen als nazi propaganda gaat mee veel te ver

En toch blijft men strooien met deze termen . Zie het vb van het protocollen topic . In potentie een hele leuke onderwerp maar binnen de korste keren gesloten want: nazipropaganda !!! :') :')

Op die manier kan je iedereen het zwijgen op leggen. Dacht dat er binnen de regels van alles besproken mocht worden maar niets is minder waar
Tja er zijn gewoon maar een paar regels op BNW, en Elke keer word er nieuwe poging gedaan elk topic heeft dezelfde insteek, en elke keer draait het op hetzelfde uit.
Dat weet de TS ook donders goed, en nou kan je wel gaan jammeren..
Maar je kan ook gewoon niet elke keer over de grens gaan, dan heb je dat probleem ook niet, en als je vind dat bepaalde topics wel bespreekbaar moeten worden, prima, start een petitie zorg dat het in de 2e kamer komt dat de wet word aan gepast, daarna dien een verzoek in bij Danny of het fan wel mag, en anders.... kan je gewoon beter voor die specifieke info even de topics terug lezen en er staat vast wel een gasten forum bij een van TS zijn links en kan je met de hele bende daar de discussie verder voeren.

Maar goed ook dit is maar een suggestie ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 19 januari 2016 @ 02:10:51 #212
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159219825
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 02:01 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dat we bepaalde wetten dienen te respecteren daar kan ik me prima in vinden
Blijkbaar niet, want je blijft maar doorzanniken :')
There is only one religion
  dinsdag 19 januari 2016 @ 09:21:47 #213
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159221540
Op een gegeven moment worden users een beetje moe van WW II en de hitler worshipping.
Ik zie nooit topics die naar de oorlog in Vietnam leiden en daar valt genoeg over te zeggen.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 10:37:07 #214
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159222987
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 09:21 schreef THEFXR het volgende:
Op een gegeven moment worden users een beetje moe van WW II en de hitler worshipping.
Ik zie nooit topics die naar de oorlog in Vietnam leiden en daar valt genoeg over te zeggen.
Er zijn er wel wat zoals JFK en tonkin incident, maar ik zou zeggen maak er 1 aan ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_159225927
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 01:28 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Elke puntje van kritiek word weggezet als nazi propaganda . Dan kunnen 'ze' nog heel hard schreeuwen dat het niet zo is maar daar komt het in praktijk wel op neer . Je zit dan nog te nuanceren tot je een ons weegt , je wilt duidelijk maken dat het een paar rotte appels zijn die het voor de hele groep verpesten maar dit maakt werkelijk niets uit

Als dit een reden is om users te bannen dan wil ik bij deze ook een ban aanvragen . Ik ga mijn tijd niet verdoen over het praten van symptomen
Mogen we wel extreem rechts joodse organisaties kritiseren of is dat ook 'anti-semitische'?
Twas ook 'n extreem rechts joodse soldat die heeft Rabin doodgeschoten en de hele peace process kapot gemaakt.
Mogen we zeggen dat 't joodse volk net zo racistisch als alle ander religies/nationaliteiten zijn?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 19 januari 2016 @ 13:19:53 #216
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159226201
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 09:21 schreef THEFXR het volgende:
Op een gegeven moment worden users een beetje moe van WW II en de hitler worshipping.
Ik zie nooit topics die naar de oorlog in Vietnam leiden en daar valt genoeg over te zeggen.
Om het niet in het specifieke te trekken want dat is een nono. Bij sommige users is het wel eens het probleem dat het niet uitmaakt hoe het topic start maar het gaat dan eigenlijk altijd weer terug naar één onderwerp en als er dan ook nog, wederom na waarschuwingen om het achter wege te laten, een youtube wordt gepost die hier dus niet gewenst is dan kan het zijn dat er een ban valt. Dus het gaat niet om kritiek of een afwijkende mening het gaat er in zo'n hypothetische situatie om dat elk topic dezelfde richting wordt getrokken met een herhaling van zetten dat een :|W smiley wel van toepassing is.

Nogmaals, puur algemeen gezegd natuurlijk. Enige gelijkenissen met eventuele gebeurtenissen in het nabije verleden zijn volledig toevallig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 19 januari 2016 @ 18:52:44 #217
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159234992
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 13:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Mogen we zeggen dat 't joodse volk net zo racistisch als alle ander religies/nationaliteiten zijn?
ik vermoed van niet, ze zijn extra beschermd in de wet, he. er zal dan wel iemand naar anti-Semitische trekken.
pi_159251279
Mijn reactie in het protocollen topic was toch meer dan inhoudelijk gezien de reacties van Lichtkogel en Ali_boo. Want meer dan het simplistisch "het is de schuld van de joden (of in bnw PC zionisten)" gaat dat topic weer niet.

Vanwaar toch de reden dat Mata lichtkogel alle vrijheid krijgt om tot in den treure uitgekauwde onderwerpen mag blijven behandelen? En dan ook nog eens in dat topic de opmerking "dat het met inhoudelijke argumenten" bestreden moet worden, je vraag toch in een topic over "Sneeuwwitje" toch ook niet om argumenten om aan te tonen dat het niet echt is?
  woensdag 20 januari 2016 @ 12:29:56 #219
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159251483
quote:
13s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:19 schreef Chewie het volgende:
Mijn reactie in het protocollen topic was toch meer dan inhoudelijk gezien de reacties van Lichtkogel en Ali_boo. Want meer dan het simplistisch "het is de schuld van de joden (of in bnw PC zionisten)" gaat dat topic weer niet.

Vanwaar toch de reden dat Mata lichtkogel alle vrijheid krijgt om tot in den treure uitgekauwde onderwerpen mag blijven behandelen? En dan ook nog eens in dat topic de opmerking "dat het met inhoudelijke argumenten" bestreden moet worden, je vraag toch in een topic over "Sneeuwwitje" toch ook niet om argumenten om aan te tonen dat het niet echt is?
Jouw post was totaal niet inhoudelijk op het topic en op geen enkele wijze constructief te noemen. Enkel een badinerend toontje tegenover 'de bnwer'. Dus is het terecht weggedit. Als je iets inhoudelijks te melden hebt wat over het onderwerp gaat en niet over de medeposters mag je het nog een keer proberen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159251799
Dan nogmaals de vraag hoe inhoudelijk te reageren op een topic waarvan het onderwerp fictie betreft die alleen als doel heeft jodenhaat (mata kan het dan fijn anti zionisme gaan noemen maar het gaat wel iets verder dan dat) aan te wakkeren?
  woensdag 20 januari 2016 @ 13:11:56 #221
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159252539
"Badinered" is het sleutelwoord
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  woensdag 20 januari 2016 @ 13:24:38 #222
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159252876
quote:
13s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:42 schreef Chewie het volgende:
Dan nogmaals de vraag hoe inhoudelijk te reageren op een topic waarvan het onderwerp fictie betreft die alleen als doel heeft jodenhaat (mata kan het dan fijn anti zionisme gaan noemen maar het gaat wel iets verder dan dat) aan te wakkeren?
Neem eens een kijkje in het topic voor een goede 'how to' normaal te reageren in een topic waar je het totaal niet eens bent met de openingspost en hoe je dit normaal zou kunnen brengen. Succes :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:04:19 #223
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159262044
quote:
13s.gif Op woensdag 20 januari 2016 12:42 schreef Chewie het volgende:
Dan nogmaals de vraag hoe inhoudelijk te reageren op een topic waarvan het onderwerp fictie betreft die alleen als doel heeft jodenhaat (mata kan het dan fijn anti zionisme gaan noemen maar het gaat wel iets verder dan dat) aan te wakkeren?
Daarom heb ik ook aangehaald dat het los staat van zionisme inderdaad. Dat de OP dit daarmee probeert te maskeren en dat het ook nog eens lukt verbaast me enigszins.

Wees er dan gewoon open over dat het je wel om joden gaat in plaats van zionisme. Krijg je ook niet steeds dat gedraai,

BNW / BNW feedback, humorloze feedback
  woensdag 20 januari 2016 @ 22:18:55 #224
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159268650
Dat "maskeren" is een visie die niet gedeeld word

niet dat ik het wel met je eens ben dat de schrijfstijl het tegendeel propageerd .

negeren werkt beter
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_159385128
Kan er geveegd worden in de The Protocols Of The Learned Elders Of Zion topic?

Het zijn weer dezelfde users die censuur willen opleggen :r

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 25-01-2016 18:00:03 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_159385452
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:41 schreef Ali_boo het volgende:
Kan er geveegd worden in de The Protocols Of The Learned Elders Of Zion topic?

Het zijn weer dezelfde users die censuur willen opleggen :r
Kan iemand deze comment boven mij aanpassen?
Het is weer die zelfde user met zijn taalgebruik als iets hem niet aanstaat.
Danku.

[ Bericht 35% gewijzigd door Dance99Vv op 25-01-2016 20:41:12 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_159386826
Beetje vreemd om te vragen om te ongewenste reacties te verwijderen en vervolgens te klagen over censuur.

Maargoed, snitch-cultuur hm? 8-)
Conscience do cost.
  maandag 25 januari 2016 @ 18:33:53 #228
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159387857
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:50 schreef ems. het volgende:
Beetje vreemd om te vragen om te ongewenste reacties te verwijderen en vervolgens te klagen over censuur.

Maargoed, snitch-cultuur hm? 8-)
ja :')
  maandag 25 januari 2016 @ 20:00:26 #229
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159390935
< laat maar ik was te snel >
  maandag 25 januari 2016 @ 20:03:28 #230
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159391043
quote:
14s.gif Op maandag 25 januari 2016 20:00 schreef ChrisCarter het volgende:
< laat maar ik was te snel >
Ja, of ik te traag. :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 25 januari 2016 @ 22:06:58 #231
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159395266
En ik te laat dus -O-
There is only one religion
  maandag 25 januari 2016 @ 23:12:12 #232
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159397247
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  maandag 25 januari 2016 @ 23:41:27 #233
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159397830
negeren werkt hoor !!!
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:55:14 #234
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159406834
Bestaat er al een topic over de vervanging van de space shuttle en hoe ze dit gaan inzetten tov het spacelab?
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:59:08 #235
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_159406956
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:55 schreef THEFXR het volgende:
Bestaat er al een topic over de vervanging van de space shuttle en hoe ze dit gaan inzetten tov het spacelab?
Kan wel in het algemene topic denk ik?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:59:12 #236
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159406958
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:55 schreef THEFXR het volgende:
Bestaat er al een topic over de vervanging van de space shuttle en hoe ze dit gaan inzetten tov het spacelab?
Niet dat ik weet, er zijn spacefakery topics die over de ruimte gaan maar verder niet. Wat is de BNW insteek in deze? (Puur nieuwsgierig hoor :P )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 26 januari 2016 @ 14:08:17 #237
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159407194
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:59 schreef jogy het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, er zijn spacefakery topics die over de ruimte gaan maar verder niet. Wat is de BNW insteek in deze? (Puur nieuwsgierig hoor :P )
Officieel hebben ze geen opvolger van de space shuttle, maar in het geheim wel, alleen is deze techniek te ver vooruit om aan het publiek te laten zien.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 14:15:30 #238
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159407364
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 14:08 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Officieel hebben ze geen opvolger van de space shuttle, maar in het geheim wel, alleen is deze techniek te ver vooruit om aan het publiek te laten zien.
Oh dat klinkt wel erg tof! Ik ben fan! En nee er is geen (onlangs nog actief geweest) topic over in ieder geval.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159408456
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 14:08 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Officieel hebben ze geen opvolger van de space shuttle, maar in het geheim wel, alleen is deze techniek te ver vooruit om aan het publiek te laten zien.
Bedoel je de Orion?

Doen ze niet zo heel geheimzinnig over
  dinsdag 26 januari 2016 @ 15:20:12 #240
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_159408932
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 15:01 schreef Chewie het volgende:

[..]

Bedoel je de Orion?

Doen ze niet zo heel geheimzinnig over
Dragon! <3
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 26 januari 2016 @ 15:29:29 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159409214
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 15:01 schreef Chewie het volgende:

[..]

Bedoel je de Orion?

Doen ze niet zo heel geheimzinnig over
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_159409267
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 15:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dragon! <3
Maar dat is het particuliere initiatief

Orion is een project van Nasa zelf.

en genoeg foto's over te vinden

https://www.nasa.gov/exploration/systems/orion/gallery/index.html

en de launch

Dus ben wel benieuwd wat THFXR bedoelt met de geheime opvolger van de Space Shuttle
  dinsdag 26 januari 2016 @ 15:37:43 #243
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159409448
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 15:30 schreef Chewie het volgende:
Dus ben wel benieuwd wat THFXR bedoelt met de geheime opvolger van de Space Shuttle
Eens. Dus we zien het topic tegemoet O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 26 januari 2016 @ 18:20:54 #244
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_159413795
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 15:30 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar dat is het particuliere initiatief

Orion is een project van Nasa zelf.

en genoeg foto's over te vinden

https://www.nasa.gov/exploration/systems/orion/gallery/index.html

en de launch

Dus ben wel benieuwd wat THFXR bedoelt met de geheime opvolger van de Space Shuttle
I know :) heb de live stream toen nog zitten kijken. Ik ben ook benieuwd wat THXFR voor ons heeft.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 26 januari 2016 @ 22:23:18 #245
132191 -jos-
Money=Power
pi_159422938
Beste mods,

Er is nieuwe informatie die goed in deze helaas gesloten reeks past:

BNW / Wilders, een gefinancierd zionist?

Bij deze daarom het verzoek om hem te heropenen.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 22:28:36 #246
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159423214
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:23 schreef -jos- het volgende:
Beste mods,

Er is nieuwe informatie die goed in deze helaas gesloten reeks past:

BNW / Wilders, een gefinancierd zionist?

Bij deze daarom het verzoek om hem te heropenen.
Have fun, ik ben benieuwd :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 26 januari 2016 @ 23:08:48 #247
132191 -jos-
Money=Power
pi_159424941
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Have fun, ik ben benieuwd :).
Bedankt :)
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  woensdag 27 januari 2016 @ 21:28:51 #248
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159450777
BNW / -The Protocols Of The Learned Elders Of Zion-

Ik denk dat ook wel duidelijk is dat ook dit topic weer op hetzelfde lage lage punt beland is inderdaad.
pi_159455099
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 23:46 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ga ik morgen doornemen, ok?
Super
  woensdag 27 januari 2016 @ 23:53:47 #250
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159455307
Brother Szikha heeft gesproken.
There is only one religion
pi_159455362
:Y
pi_159455391
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 23:53 schreef Dance99Vv het volgende:
Brother Szikha heeft gesproken.
Kan beter naar Brother Nathanael luisteren ;)
-
  woensdag 27 januari 2016 @ 23:58:34 #253
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159455431
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 23:56 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Kan beter naar Brother Nathanael luisteren ;)
Ik weet ook nog wel iemand om naar te luisteren..... })
There is only one religion
pi_159455454
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 23:58 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ik weet ook nog wel iemand om naar te luisteren..... })
En dat is? :D

Edit: ah, juist ja... de ultimate BNWer die er was _O-
-
  donderdag 28 januari 2016 @ 21:03:09 #255
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_159475694
BNW / [Last topic] Wat betekende de Sieg, en wat was de Heil..?

Waarom is dit nog open? En kan er nu dan eindelijk wat gedaan worden tegen de huisnazi?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_159476037
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:03 schreef ATuin-hek het volgende:
BNW / [Last topic] Wat betekende de Sieg, en wat was de Heil..?

Waarom is dit nog open? En kan er nu dan eindelijk wat gedaan worden tegen de huisnazi?
Was 't niet 'n aantal 'nazis' die heeft jouwe geliefde, wonderbaarlijke space raketten technologie ontwerpen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 28 januari 2016 @ 21:40:01 #257
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159477284
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:03 schreef ATuin-hek het volgende:
BNW / [Last topic] Wat betekende de Sieg, en wat was de Heil..?

Waarom is dit nog open? En kan er nu dan eindelijk wat gedaan worden tegen de huisnazi?
De ludiek meepostende mod doet het lijken dat men dit dus graag wil. Een opmerkelijke keuze :+
  donderdag 28 januari 2016 @ 22:27:35 #258
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159479311
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:40 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

De ludiek meepostende mod doet het lijken dat men dit dus graag wil. Een opmerkelijke keuze :+
Er zit nu een ludiek slotje op. :+
There is only one religion
  donderdag 28 januari 2016 @ 22:40:20 #259
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_159479851
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:27 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Er zit nu een ludiek slotje op. :+
Maar waarom het ludieke? :? Waarom is Lichtkogel na al die acties nog welkom op BNW?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_159480008
-Edit- de vraag werd niet aan jou gesteld

[ Bericht 94% gewijzigd door Dance99Vv op 28-01-2016 22:47:28 ]
-
  donderdag 28 januari 2016 @ 22:52:14 #261
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159480355
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Maar waarom het ludieke? :? Waarom is Lichtkogel na al die acties nog welkom op BNW?
Zie ook de crosspost in het "wapens" topic. Blijkbaar zit men toch te wachten op neo-fascistische propaganda die op repeat staat.

Als men al wegkomt met onverbloemde hitlerliefde is die stap niet ver weg natuurlijk.
  donderdag 28 januari 2016 @ 22:54:54 #262
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_159480466
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:52 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Zie ook de crosspost in het "wapens" topic. Blijkbaar zit men toch te wachten op neo-fascistische propaganda die op repeat staat.

Als men al wegkomt met onverbloemde hitlerliefde is die stap niet ver weg natuurlijk.
Ja inderdaad... Ik snap het echt niet waarom dit allemaal als wenselijk wordt gezien.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_159480820
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 22:52 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Zie ook de crosspost in het "wapens" topic. Blijkbaar zit men toch te wachten op neo-fascistische propaganda die op repeat staat.

Als men al wegkomt met onverbloemde hitlerliefde is die stap niet ver weg natuurlijk.
-
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:09:51 #264
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159481043
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it,"

.I detest what you write, but I would give my life to make it possible for you to continue to write.''

product of an unknown author, writing after Voltaire, who attempted to capture the essence of Voltair's views on censorship. (8>
There is only one religion
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:14:14 #265
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159481197
quote:
4s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:09 schreef Dance99Vv het volgende:
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it,"

.I detest what you write, but I would give my life to make it possible for you to continue to write.''

product of an unknown author, writing after Voltaire, who attempted to capture the essence of Voltair's views on censorship. (8>
Dan zijn er dus geen mods nodig op forums? Alles lekker zeggen wat je denkt. Lekker gek doen hihi.

Bijzonder hoe je de verheerlijking van adolf en zn nazi-praktijken zo wegwuift op een openbaar toegangkelijk forum. Is dat echt het bericht dat men wil afgeven aan de buitenwereld?
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:16:10 #266
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159481282
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:14 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dan zijn er dus geen mods nodig op forums? Alles lekker zeggen wat je denkt. Lekker gek doen hihi.

Bijzonder hoe je de verheerlijking van adolf en zn nazi-praktijken zo wegwuift op een openbaar toegangkelijk forum. Is dat echt het bericht dat men wil afgeven aan de buitenwereld?
Zoals Jogy ook al eens melde: Liever het debat dan censuur.
FOK.nl is geen Joop.nl
There is only one religion
pi_159481299
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:16 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Zoals Jogy ook al eens melde: Liever het debat dan censuur.
FOK.nl is geen Joop.nl
Nice!
-
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:18:37 #268
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159481373
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:14 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dan zijn er dus geen mods nodig op forums? Alles lekker zeggen wat je denkt. Lekker gek doen hihi.

De mods zijn hard nodig om jullie uit elkaars haren te halen.
There is only one religion
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:19:03 #269
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159481384
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:16 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Zoals Jogy ook al eens melde: Liever het debat dan censuur.
FOK.nl is geen Joop.nl
welk debat ¿¿¿
Kop in het zand allemaal hier zeg haha.
Kijk al die succesvolle topics die reeksen lang doorgaan. Oh nee wacht. Gesloten. Ander topic? Gesloten. Hmm...

En dan met dit antwoord komen? Het lijkt wel stand up comedy!
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:19:26 #270
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159481398
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:18 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

De mods zijn hard nodig om jullie uit elkaars haren te halen.
Ho ho dat is toch censuur?
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:19:32 #271
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_159481401
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:16 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Zoals Jogy ook al eens melde: Liever het debat dan censuur.
FOK.nl is geen Joop.nl
En dat maakt Hitlerverheerlijking op dit forum helemaal prima?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:20:12 #272
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_159481421
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:19 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

welk debat ¿¿¿
Kop in het zand allemaal hier zeg haha.
Kijk al die succesvolle topics die reeksen lang doorgaan. Oh nee wacht. Gesloten. Ander topic? Gesloten. Hmm...

En dan met dit antwoord komen? Het lijkt wel stand up comedy!
En dat ja... Sodeju zeg mods, grow a backbone :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:24:30 #273
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159481548
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:16 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Zoals Jogy ook al eens melde: Liever het debat dan censuur.
FOK.nl is geen Joop.nl
Dat dus. Even voor de duidelijkheid, mocht dit ooit een verzamelplek worden van mensen met dezelfde insteek als lichtkogel dan zal er echt wel ingegrepen worden maar dat is dus niet zo. BNW is niet echt een gemakkelijke plek voor die houding maar als Lichtkogel hier toch blijft rondhangen ondanks alle restricties en tijdelijke postrecht ontnemingen dan is hij welkom wat mij betreft. Dat laatste topic leek eerst een afscheidstopic te zijn maar later toch niet dus bleef het open en later toch niet, anders was ie vannacht voor het slapen gaan wel op slot gegooid hoor, dat dan weer wel.

Liever met open vizier een gesprek aan gaan dan het panikerend sluiten en weg meppen in de hoop dat het dan niet meer bestaat. Want het bestaat en het zal blijven bestaan, hoe hard je ook wenst en bidt dat het stopt te bestaan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:25:32 #274
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_159481593
quote:
14s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat dus. Even voor de duidelijkheid, mocht dit ooit een verzamelplek worden van mensen met dezelfde insteek als lichtkogel dan zal er echt wel ingegrepen worden maar dat is dus niet zo. BNW is niet echt een gemakkelijke plek voor die houding maar als Lichtkogel hier toch blijft rondhangen ondanks alle restricties en tijdelijke postrecht ontnemingen dan is hij welkom wat mij betreft. Dat laatste topic leek eerst een afscheidstopic te zijn maar later toch niet dus bleef het open en later toch niet, anders was ie vannacht voor het slapen gaan wel op slot gegooid hoor, dat dan weer wel.

Liever met open vizier een gesprek aan gaan dan het panikerend sluiten en weg meppen in de hoop dat het dan niet meer bestaat. Want het bestaat en het zal blijven bestaan, hoe hard je ook wenst en bidt dat het stopt te bestaan.
Dus Hitler verheerlijking is helemaal prima op BNW?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:26:10 #275
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159481615
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En dat ja... Sodeju zeg mods, grow a backbone :D
Als we geen backbone hadden gehad waren we allang meegegaan met de BNW meute. Weg van de minste weerstand is niet een weg die we kiezen nee.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:28:38 #276
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159481704
quote:
14s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat dus. Even voor de duidelijkheid, mocht dit ooit een verzamelplek worden van mensen met dezelfde insteek als lichtkogel dan zal er echt wel ingegrepen worden maar dat is dus niet zo. BNW is niet echt een gemakkelijke plek voor die houding maar als Lichtkogel hier toch blijft rondhangen ondanks alle restricties en tijdelijke postrecht ontnemingen dan is hij welkom wat mij betreft. Dat laatste topic leek eerst een afscheidstopic te zijn maar later toch niet dus bleef het open en later toch niet, anders was ie vannacht voor het slapen gaan wel op slot gegooid hoor, dat dan weer wel.

Liever met open vizier een gesprek aan gaan dan het panikerend sluiten en weg meppen in de hoop dat het dan niet meer bestaat. Want het bestaat en het zal blijven bestaan, hoe hard je ook wenst en bidt dat het stopt te bestaan.
Waarom worden zijn topics dan gesloten?

In before: "jullie ontsporen de discussie" want daar zijn dan vast legio voorbeelden van. Oh wacht...
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:37:57 #277
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159482055
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dus Hitler verheerlijking is helemaal prima op BNW?
Nope, zijn 'afscheids/niet afscheids' topic was een tijdelijke uitzondering omdat we dachten dat hij afscheid ging nemen maar over het algemeen gaat het openlijk Hitler verheerlijking gewoon weg en wordt het genote. Het is overigens nog niet eens 'verboten' om Hitler oké te vinden, an sich. Er zit in de wetgeving geen Hitlerhaatverplichting zeg maar. Alleen is een discussie wat lastig (en terecht ook trouwens) omdat de overgrote meerderheid zo'n mening niet lijkt te delen (nogmaals terecht wat mij betreft) en het gaat binnen no-time over onderwerpen die wél tegen het schimmige en strafbare aanlopen.

Nogmaals, allemaal logisch en daar heb ik nog niet eens kritiek op maar persoonlijk, als ik mijn zin zou kunnen krijgen zou ik zo'n topic een keer helemaal rationeel, rustig en diep uitgediscussieerd willen hebben. Gewoon om te zien waar het heen gaat en wat de conclusie daar nou uit wordt. Zonder heethoofden (aan alle kanten, niet alleen LK of andere mensen) omdat de discussie an sich, rationeel en koel gevoerd echt wel goed leesvoer zou kunnen zijn.

Oh en voor de duidelijkheid, ik heb geen bruine hemden in de kast, geen mooie zwarte laarzen, geen doodshoofdjes aan mijn kraag en ik vind Hitler een smerig persoon, een beetje sneu zelfs. Hij kon alleen best goed lullen blijkbaar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:42:32 #278
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_159482196
quote:
14s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Nope, zijn 'afscheids/niet afscheids' topic was een tijdelijke uitzondering omdat we dachten dat hij afscheid ging nemen maar over het algemeen gaat het openlijk Hitler verheerlijking gewoon weg en wordt het genote. Het is overigens nog niet eens 'verboten' om Hitler oké te vinden, an sich. Er zit in de wetgeving geen Hitlerhaatverplichting zeg maar. Alleen is een discussie wat lastig (en terecht ook trouwens) omdat de overgrote meerderheid zo'n mening niet lijkt te delen (nogmaals terecht wat mij betreft) en het gaat binnen no-time over onderwerpen die wél tegen het schimmige en strafbare aanlopen.

Nogmaals, allemaal logisch en daar heb ik nog niet eens kritiek op maar persoonlijk, als ik mijn zin zou kunnen krijgen zou ik zo'n topic een keer helemaal rationeel, rustig en diep uitgediscussieerd willen hebben. Gewoon om te zien waar het heen gaat en wat de conclusie daar nou uit wordt. Zonder heethoofden (aan alle kanten, niet alleen LK of andere mensen) omdat de discussie an sich, rationeel en koel gevoerd echt wel goed leesvoer zou kunnen zijn.

Oh en voor de duidelijkheid, ik heb geen bruine hemden in de kast, geen mooie zwarte laarzen, geen doodshoofdjes aan mijn kraag en ik vind Hitler een smerig persoon, een beetje sneu zelfs. Hij kon alleen best goed lullen blijkbaar.
Waarom is er dan nog ruimte voor dit onderwerp van zijn kant? Het meerendeel van zijn topics komen (uiteindelijk) hier op neer, en die rationele discussie kan je ook zeer lang op wachten. Veel meer dan "Jamaar Stalin heeft ook veel mensen vermoord!" ga je niet krijgen...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:46:16 #279
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159482307
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:28 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom worden zijn topics dan gesloten?

In before: "jullie ontsporen de discussie" want daar zijn dan vast legio voorbeelden van. Oh wacht...
Hij ontspoord ook nogal is zijn eigen topics, maar de regels zijn hem duidelijk tussen wat wel en niet kan, gaat het teveel de kant op van kan niet dan schroom ik niet zijn topic te sluiten (vaak genoeg ook gedaan)
There is only one religion
  donderdag 28 januari 2016 @ 23:54:32 #280
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159482502
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom is er dan nog ruimte voor dit onderwerp van zijn kant? Het meerendeel van zijn topics komen (uiteindelijk) hier op neer, en die rationele discussie kan je ook zeer lang op wachten. Veel meer dan "Jamaar Stalin heeft ook veel mensen vermoord!" ga je niet krijgen...
Daarom stroomlijnen we het ook gewoon, we zorgen er echt wel voor dat het geen spuigaten uitloopt. Het gaat hier geen Brave New Hitler pretpark worden en weet je, als het bij een herhaling van stappen blijft en de discussie in cirkeltjes blijft draaien dan is het ook makkelijk discussiëren en de overhand te krijgen lijkt me. En nu is het iemand die nogal in de antisemitische hoek zit met zijn mening die weg moet, hiervoor was het hoaxerij die verbannen moest worden en de antifarma extremist met zijn lego hoofd, dan blijft er niet heel veel over. BNW is er voor de alternatieve blik en dan is dat alternatieve blik soms nou eenmaal nogal schokkend/out there/ongewenst, volgende keer misschien weer niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:02:22 #281
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_159482660
quote:
14s.gif Op donderdag 28 januari 2016 23:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Daarom stroomlijnen we het ook gewoon, we zorgen er echt wel voor dat het geen spuigaten uitloopt. Het gaat hier geen Brave New Hitler pretpark worden en weet je, als het bij een herhaling van stappen blijft en de discussie in cirkeltjes blijft draaien dan is het ook makkelijk discussiëren en de overhand te krijgen lijkt me. En nu is het iemand die nogal in de antisemitische hoek zit met zijn mening die weg moet, hiervoor was het hoaxerij die verbannen moest worden en de antifarma extremist met zijn lego hoofd, dan blijft er niet heel veel over. BNW is er voor de alternatieve blik en dan is dat alternatieve blik soms nou eenmaal nogal schokkend/out there/ongewenst, volgende keer misschien weer niet.
Eerst zien, dan geloven...

Misschien ook iets om in overweging te nemen. Hoe denk je dat dit richting potentiele nieuwe posters overkomt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_159482712
Hoe vaak kun je voor zoiets genote worden voor dat duidelijk is dat het totaal onwenselijk is?
pi_159482721
Lichtkogel lacht zich de ballen uit zijn broek, dat dan weer wel.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:06:26 #284
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_159482736
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:05 schreef mootie het volgende:
Hoe vaak kun je voor zoiets genote worden voor dat duidelijk is dat het totaal onwenselijk is?
Ook een punt trouwens. LK heeft een keer een ban gehad, en gaat daarna op vrijwel dezelfde wijze verder. Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:15:19 #285
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159482916
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Eerst zien, dan geloven...

Misschien ook iets om in overweging te nemen. Hoe denk je dat dit richting potentiele nieuwe posters overkomt?
Dat is ook een reden waarom dus niet elk topic in die trant open te laten, dan zou de balans zoek zijn en geloof ik graag dat mensen weg blijven. Maar het uitgangspunt is dat voor elk alternatieve perspectief in welke mate dan ook een plek moet zijn en dat het bediscussieerd kan worden (maar verwacht geen jaknikkerij, dat is funest)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159482917
Ik wil Lichtkogel niet verdedigen maar wat ik wel opvallend is waarom men altijd zo spastisch reageren bij Joden? In de kwade en goede zin.

Voorbeeld: Wilders vraagt aan zijn achterban: " willen jullie meer of minder Marokkanen?" en ze scanderen allemaal : "minder minder"

Heel Nederland stond op zijn kop, terecht. Maar ik vraag mij af stel dat Wilders nou had gezegd " willen jullie meer of minder Joden?" en men scandeerden : " minder minder"

Dan zat Wilders achter slot en grendel. No doubt.

Maar ook andersom, waarom zijn Joden dan altijd eeuwenlang weer de kwaaien? En krijgen zij altijd de schuld van. Ik hoor weleens " ja ze worden altijd landen uitgeschopt , rara" ja maar grappige is als je kijkt naar de landen waar geen Joden meer wonen, in landen waar altijd een enorme rijke Joodse geschiedenis had, ligt het land in puin.

Daar zit ik nu over na te denken. Waarom maakt JOOD dingen erger ? En waarom mag de JOOD de schuld krijgen?

Daar zou ik weleens antwoord op willen weten. Ik heb zo mijn eigen ideeën over. En daar zou ik weleens antwoorden op willen hebben.
pi_159483127
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:15 schreef Szikha2 het volgende:
Ik wil Lichtkogel niet verdedigen maar wat ik wel opvallend is waarom men altijd zo spastisch reageren bij Joden? In de kwade en goede zin.

Voorbeeld: Wilders vraagt aan zijn achterban: " willen jullie meer of minder Marokkanen?" en ze scanderen allemaal : "minder minder"

Heel Nederland stond op zijn kop, terecht. Maar ik vraag mij af stel dat Wilders nou had gezegd " willen jullie meer of minder Joden?" en men scandeerden : " minder minder"

Dan zat Wilders achter slot en grendel. No doubt.

Maar ook andersom, waarom zijn Joden dan altijd eeuwenlang weer de kwaaien? En krijgen zij altijd de schuld van. Ik hoor weleens " ja ze worden altijd landen uitgeschopt , rara" ja maar grappige is als je kijkt naar de landen waar geen Joden meer wonen, in landen waar altijd een enorme rijke Joodse geschiedenis had, ligt het land in puin.

Daar zit ik nu over na te denken. Waarom maakt JOOD dingen erger ? En waarom mag de JOOD de schuld krijgen?

Daar zou ik weleens antwoord op willen weten. Ik heb zo mijn eigen ideeën over. En daar zou ik weleens antwoorden op willen hebben.
Geschiedenis
  vrijdag 29 januari 2016 @ 00:29:36 #288
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159483192
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:15 schreef Szikha2 het volgende:
Ik wil Lichtkogel niet verdedigen maar wat ik wel opvallend is waarom men altijd zo spastisch reageren bij Joden? In de kwade en goede zin.

Voorbeeld: Wilders vraagt aan zijn achterban: " willen jullie meer of minder Marokkanen?" en ze scanderen allemaal : "minder minder"

Heel Nederland stond op zijn kop, terecht. Maar ik vraag mij af stel dat Wilders nou had gezegd " willen jullie meer of minder Joden?" en men scandeerden : " minder minder"

Dan zat Wilders achter slot en grendel. No doubt.

Maar ook andersom, waarom zijn Joden dan altijd eeuwenlang weer de kwaaien? En krijgen zij altijd de schuld van. Ik hoor weleens " ja ze worden altijd landen uitgeschopt , rara" ja maar grappige is als je kijkt naar de landen waar geen Joden meer wonen, in landen waar altijd een enorme rijke Joodse geschiedenis had, ligt het land in puin.

Daar zit ik nu over na te denken. Waarom maakt JOOD dingen erger ? En waarom mag de JOOD de schuld krijgen?

Daar zou ik weleens antwoord op willen weten. Ik heb zo mijn eigen ideeën over. En daar zou ik weleens antwoorden op willen hebben.
Dank je, goed verwoord.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 29 januari 2016 @ 08:44:41 #289
132191 -jos-
Money=Power
pi_159485237
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:26 schreef mootie het volgende:

[..]

Geschiedenis
"History is written by the victors."
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:13:13 #290
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159486587
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 00:15 schreef Szikha2 het volgende:
Ik wil Lichtkogel niet verdedigen maar wat ik wel opvallend is waarom men altijd zo spastisch reageren bij Joden? In de kwade en goede zin.

Voorbeeld: Wilders vraagt aan zijn achterban: " willen jullie meer of minder Marokkanen?" en ze scanderen allemaal : "minder minder"

Heel Nederland stond op zijn kop, terecht. Maar ik vraag mij af stel dat Wilders nou had gezegd " willen jullie meer of minder Joden?" en men scandeerden : " minder minder"

Dan zat Wilders achter slot en grendel. No doubt.

Maar ook andersom, waarom zijn Joden dan altijd eeuwenlang weer de kwaaien? En krijgen zij altijd de schuld van. Ik hoor weleens " ja ze worden altijd landen uitgeschopt , rara" ja maar grappige is als je kijkt naar de landen waar geen Joden meer wonen, in landen waar altijd een enorme rijke Joodse geschiedenis had, ligt het land in puin.

Daar zit ik nu over na te denken. Waarom maakt JOOD dingen erger ? En waarom mag de JOOD de schuld krijgen?

Daar zou ik weleens antwoord op willen weten. Ik heb zo mijn eigen ideeën over. En daar zou ik weleens antwoorden op willen hebben.
Overbescherming door de wet met de daarbij horende verboden, vervang je ze door een andere nationaliteit, dan klinkt het echt als voortrekkerij.
Het helpt ook helemaal niet dat hun staat echt een wapens producerende staat is met een geheime nuke factory, die er door Frankrijk is neergezet. wat ze tot op de dag als vandaag nog ontkennen.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:15:01 #291
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159486609
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Overbescherming door de wet met de daarbij horende verboden, vervang je ze door een andere nationaliteit, dan klinkt het echt als voortrekkerij.
Het helpt ook helemaal niet dat hun staat echt een wapens producerende staat is met een geheime nuke factory, die er door Frankrijk is neergezet. wat ze tot op de dag als vandaag nog ontkennen.
Nee jongens, het punt is vooral dat er wordt gedaan alsof het tegen zionisten is, maar dat het gewoon puur jodenbashen is steeds.

Vervang jood door neger of moslim en ik zou exact hetzelfde vinden/zeggen.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:17:19 #292
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159486650
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:15 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee jongens, het punt is vooral dat er wordt gedaan alsof het tegen zionisten is, maar dat het gewoon puur jodenbashen is steeds.

Vervang jood door neger of moslim en ik zou exact hetzelfde vinden/zeggen.
alleen als je het vervangt met neger of moslim, mag je veel meer zeggen, die zijn niet apart beschermd in de wet.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:33:09 #293
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159486987
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

alleen als je het vervangt met neger of moslim, mag je veel meer zeggen, die zijn niet apart beschermd in de wet.
Ja dan kun je daar hier wel over zeuren maar dit is niet Den Haag he. Gaat verder ook voorbij aan mijn punt.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:36:54 #294
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159487062
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:33 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja dan kun je daar hier wel over zeuren maar dit is niet Den Haag he. Gaat verder ook voorbij aan mijn punt.
jouw punt is subjectief, andere noemen het anti-zionisme, jij maakt daar Joden bashen van. Het is een mening, maar presenteer jij dat niet als een feit?
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:43:17 #295
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159487196
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

jouw punt is subjectief, andere noemen het anti-zionisme, jij maakt daar Joden bashen van. Het is een mening, maar presenteer jij dat niet als een feit?
Nee, ik zou zeggen kijk vooral even de topics nog eens door. Is al tot in den treure behandeld.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:45:43 #296
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159487243
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:43 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee, ik zou zeggen kijk vooral even de topics nog eens door. Is al tot in den treure behandeld.
Dan laten we het hier bij, BNW omvat veel meer dan dit ene onderwerp.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:47:03 #297
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159487283
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:45 schreef THEFXR het volgende:
BNW omvat veel meer dan dit ene onderwerp.
Dat.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159490126
Waarom is mijn reactie in het AI topic gewijzigd? die opmerking was geen sneer naar lichtkogel (of mijzelf) maar een verduidelijking van een mogelijke toekomst met AI en bigdata, op een manier zodat iedereen kan leven zoals die wil in zijn eigen bubbel, of geschakelde bubbels met medestanders.

Dat lichtkogel graag in de door mij genoemde maatschappij wil leven mag toch geen geheim meer zijn, en dat ik een libertarische maatschappij verkies is ook niet echt geheim.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 13:59:42 #299
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159491975
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 12:47 schreef Chewie het volgende:
Waarom is mijn reactie in het AI topic gewijzigd? die opmerking was geen sneer naar lichtkogel (of mijzelf) maar een verduidelijking van een mogelijke toekomst met AI en bigdata, op een manier zodat iedereen kan leven zoals die wil in zijn eigen bubbel, of geschakelde bubbels met medestanders.

Dat lichtkogel graag in de door mij genoemde maatschappij wil leven mag toch geen geheim meer zijn, en dat ik een libertarische maatschappij verkies is ook niet echt geheim.
Hmmmm... Shit, fair enough. Sorry. Kleine Pavlov mijnerzijds.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159493033
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 13:59 schreef jogy het volgende:

[..]

Hmmmm... Shit, fair enough. Sorry. Kleine Pavlov mijnerzijds.
Geen probleem
pi_159497737
If you don't like the subject matter - don't fucking read it.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')