Kan iemand deze comment boven mij aanpassen?quote:Op maandag 25 januari 2016 16:41 schreef Ali_boo het volgende:
Kan er geveegd worden in de The Protocols Of The Learned Elders Of Zion topic?
Het zijn weer dezelfde users die censuur willen opleggen
jaquote:Op maandag 25 januari 2016 17:50 schreef ems. het volgende:
Beetje vreemd om te vragen om te ongewenste reacties te verwijderen en vervolgens te klagen over censuur.
Maargoed, snitch-cultuur hm?
Kan wel in het algemene topic denk ik?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:55 schreef THEFXR het volgende:
Bestaat er al een topic over de vervanging van de space shuttle en hoe ze dit gaan inzetten tov het spacelab?
Niet dat ik weet, er zijn spacefakery topics die over de ruimte gaan maar verder niet. Wat is de BNW insteek in deze? (Puur nieuwsgierig hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:55 schreef THEFXR het volgende:
Bestaat er al een topic over de vervanging van de space shuttle en hoe ze dit gaan inzetten tov het spacelab?
Officieel hebben ze geen opvolger van de space shuttle, maar in het geheim wel, alleen is deze techniek te ver vooruit om aan het publiek te laten zien.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, er zijn spacefakery topics die over de ruimte gaan maar verder niet. Wat is de BNW insteek in deze? (Puur nieuwsgierig hoor)
Oh dat klinkt wel erg tof! Ik ben fan! En nee er is geen (onlangs nog actief geweest) topic over in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Officieel hebben ze geen opvolger van de space shuttle, maar in het geheim wel, alleen is deze techniek te ver vooruit om aan het publiek te laten zien.
Bedoel je de Orion?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Officieel hebben ze geen opvolger van de space shuttle, maar in het geheim wel, alleen is deze techniek te ver vooruit om aan het publiek te laten zien.
Dragon! <3quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Bedoel je de Orion?
Doen ze niet zo heel geheimzinnig over
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Bedoel je de Orion?
Doen ze niet zo heel geheimzinnig over
Maar dat is het particuliere initiatiefquote:
Eens. Dus we zien het topic tegemoetquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:30 schreef Chewie het volgende:
Dus ben wel benieuwd wat THFXR bedoelt met de geheime opvolger van de Space Shuttle
I knowquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar dat is het particuliere initiatief
Orion is een project van Nasa zelf.
en genoeg foto's over te vinden
https://www.nasa.gov/exploration/systems/orion/gallery/index.html
en de launch
Dus ben wel benieuwd wat THFXR bedoelt met de geheime opvolger van de Space Shuttle
Have fun, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:23 schreef -jos- het volgende:
Beste mods,
Er is nieuwe informatie die goed in deze helaas gesloten reeks past:
BNW / Wilders, een gefinancierd zionist?
Bij deze daarom het verzoek om hem te heropenen.
Bedanktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |