Ik heb het al begrepen... all the butthurt people hier kunnen de nieuwe informatie niet aan, gezien het draconische wereldcomplot (New World Order) wat ons boven het hoofd hangt.
Daarmee wil ik afsluiten met dit topic, om als eerste een resumé te plaatste van mijn topics, voor de geïnteresseerden:
Dus wat deden de mensen in Duitsland en de leider destijds, daar ze wisten dat WW II hoogstwaarschijnlijk de laatste strijd was om zich te bevrijden van het internationale Satanische bankwezen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de awesome surroundings of the Nuremburg rally:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Hitler accepteerde de groet, door zijn elleboog te buigen en de hand naar achteren te houden, als beschermer van Europa tegen de Masons en Zionisten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nope... hij hoefde niet in gepantserde voertuigen rond te rijden zoals onze leiders vandaag de dag moeten doen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is in ieder geval mooi geweest jongens en meiden, voor de korte, maar krachtige tijd dat het duurde.
Luister nog eens naar William Wallace, zou ik zeggen..., kunnen we ALLEMAAL wat van leren:
De Heil is er nog steeds, nee, sterker nog, die zijn er nog steeds. Heel veel. Honderden. Duizenden zelfs, schat ik zo. Genoeg ieder geval voor het vormen van ....
Nee, daar wordt zoiets waarschijnlijk weggehaald wegens over the top .
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
De Heil is er nog steeds, nee, sterker nog, die zijn er nog steeds. Heel veel. Honderden. Duizenden zelfs, schat ik zo. Genoeg ieder geval voor het vormen van ....
Ik wil eigenlijk nog wel even wat van mn hart. Voor iemand die erg tegen homoseksuele uitingen in de maatschappij is, is je mancrush op Dolfje wel erg liev.
Op donderdag 28 januari 2016 19:49 schreef ChrisCarter het volgende: Ik wil eigenlijk nog wel even wat van mn hart. Voor iemand die erg tegen homoseksuele uitingen in de maatschappij is, is je mancrush op Dolfje wel erg liev.
Nou... onlangs de berichtgeving dat hij homosexueel was, verslaafd aan de amfetamine en maar 1 testikel had, las ik onlangs dat hij een vrouw zou zijn volgens een Harvard studie....
Wat er staat. Google anders Heintje Davids maar even. Die was ook van de drama-afscheidjes. Om weer terug te keren. Dat boet erg in aan geloofwaardigheid. Maar on the other hand ...
Curiosity cultured the cat Hoge dames vangen veel wind Whadda ya hear! Whadda ya say! What is any ocean but a multitude of drops?
Wat er staat. Google anders Heintje Davids maar even. Die was ook van de drama-afscheidjes. Om weer terug te keren. Dat boet erg in aan geloofwaardigheid. Maar on the other hand ...
Ah, zo ja... wel, excuses in dat geval.
Maar de dommigheid begint me hier een beetje tegen te staan.
Mensen die OP's niet eens lezen of vids bekijken en klakkeloos reageren. Beetje tergend wordt het wel. (oeps... weer voeding gegeven aan de trollen hier..) BNW is nl. geen hobby, het is de teringzooi waar we allemaal mee te maken hebben in ons leven.