abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157517154
Goedemiddag allemaal,

Ik had van Jogy een aantal dagen geleden al opgemerkt gekregen dat het wellicht interessant was een apart topic te besteden aan de elite en het Satanisme waar zij voor staan.

Om goed te begrijpen waar wij in de wereld heen koersen, zullen we dus moeten bekijken waar de elite mee bezig is. Onthou daarbij dat het dus niet gaat om wat wij wel/niet geloven, maar het gaat erom waar ZIJ in geloven en wat dus effect op ons allemaal gaat hebben.

De wereldelite bestaat, zoals velen ondertussen al weten, uit diverse clubs zoals o.a.:

- Freemasons
- De Bilderberggroep
- Council on Foreign Relations
- Trilateral commission
- Skull & Bones
- Club of Rome
- Bank of International Settlements
- Vaticaan
- etc. etc.

We kunnen bijvoorbeeld letterlijk de 'sporen' zien welke zij achterlaten in de wereld, zoals het pentagram, met in de onderste punt het Witte Huis:

Tevens kunnen we de Freemason-pyramide goed zien, wanneer ingezoomd met google maps (satellite) waarin het Capitool zich in de top bevindt:

Uiteraard hebben we dan ook nog het Pentagon: het militaire zenuwcentrum van de VS, tevens het grootste gebouw ter wereld en met recht het 'kill-center' van waaruit complete oorlogen georchestreerd en uitgedokterd worden met miljoenen slachtoffers tot gevolg. In dit Pentagon is dus ook duidelijk een Pentagram te trekken als je de punten met elkaar verbindt:

Om goed te kunnen zien aan wat voor soort rituelen o.a. de Freemasons doen en wat voor symboliek zij aanhangen, wil ik jullie doorverwijzen naar deze video:

Men aanbidt dus letterlijk hun god Lucifer. Lucifer = Satan.

John F Kennedy probeerde ons hier al eerder voor te waarschuwen, en heeft dat met de dood moeten bekopen:

Al de bovengenoemde elitaire clubs worden overkoepeld en aangestuurd door 1 groep, en dat zijn de Zionisten.

Het Zionisme is, uiteraard in samenwerking met de Rothschild familie, in 1897 opgericht door Theodor Herzl, en heeft als doel om de hele wereld te domineren en de oorspronkelijke bewoners van Europa te doen verdwijnen; we kunnen zien dat dit inmiddels al aan de gang is, gezien de gigantische stromen massa-immigratie naar onze gebieden. Waarom wil men de oorspronkelijke bewoners doen verdwijnen..? Omdat deze gezien worden als de grootste tegenstanders van de eltie, vanwege de hoge ontwikkeling e.d.

Laten we eens kijken wat we allemaal bij elkaar kunnen sprokkelen om aan te tonen dat er daadwerkelijk sprake is van een kleine Satanistische elite-groep, die de touwtjes in deze wereld in handen hebben. Svp wel zorgdragen dat wat gepost wordt aannemelijk is en valt te onderbouwen. ;)

Let's go. :)
-
pi_157517187
Die foto van het pentagon. _O- :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157517240
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 17:47 schreef Rezania het volgende:
Die foto van het pentagon. _O- :')
Wat is daar gek aan dan? In het Pentagon kan je daadwerkelijk een pentagram trekken als je de punten met elkaar verbindt. Tevens worden van hieruit het lot besloten van vele miljoenen slachtoffers, gezien de geschiedenis.
-
pi_157517266
Een Satanische Elite-groep. Jij doelt op de Vrijmetselarij zoals ik je al op verschillende topics heb zien beweren? Ik ben van mening dat Vrijmetselarij niets met satanisme te maken heeft.
Open je nu voor elke hersenscheet een topic?
pi_157517301
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 17:49 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Wat is daar gek aan dan? In het Pentagon kan je daadwerkelijk een pentagram trekken als je de punten met elkaar verbindt. Tevens worden van hieruit het lot besloten van vele miljoenen slachtoffers, gezien de geschiedenis.
Nope. Niet compleet zoals je op andere topics al duidelijk gemaakt is.
Oh en ik zie dat je wederom de Zionisten er bij propt in je OP.
pi_157517314
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
Een Satanische Elite-groep. Jij doelt op de Vrijmetselarij zoals ik je al op verschillende topics heb zien beweren? Ik ben van mening dat Vrijmetselarij niets met satanisme te maken heeft.
Lees de OP svp nog eens door en check de foto's en videos die ik geplaatst heb zou ik zeggen.

Jogy gaf zelf aan dat het wellicht interessant was hier een topic aan te wijden, dus ik begrijp niet waarom je deze op voorhand alweer omver probeert te halen?
-
pi_157517333
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 17:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nope. Niet compleet zoals je op andere topics al duidelijk gemaakt is.
Nee, dat was het Witte Huis, wat zich in de onderste punt van een pentagram zou bevinden.

Het Pentagon is een op zich staand gebouw, waarin ook een pentagram te trekken valt, wanneer de 6 punten met elkaar verbonden worden. Lees svp de OP nog eens goed.
-
pi_157517339
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 17:53 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Lees de OP svp nog eens door en check de foto's en videos die ik geplaatst heb zou ik zeggen.

Jogy gaf zelf aan dat het wellicht interessant was hier een topic aan te wijden, dus ik begrijp niet waarom je deze op voorhand alweer omver probeert te halen?
Alles wat in die OP staat heb je al eerder gepost.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dance99Vv op 14-11-2015 18:44:54 ]
pi_157517365
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ok, jij bent van mening van niet. Echter waarschijnlijk heb je zelf nul-komma-nul onderzoek ernaar gedaan. Hoe kan je dan weten of je mening ook klopt?

Graag wel onderbouwen svp.
-
pi_157517401
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 17:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Alles wat in die OP staat heb je al eerder gepost.

Jij wou toch weten waar alle ellende in de wereld vandaan komt? Dan zal je wel open-minded genoeg moeten zijn om objectief het materiaal te bekijken en eventueel zelf verder te zoeken of eea correct is of niet. Slechts continu berichtjes posten in de trant van 'het is niet zo' 'ik heb een andere mening' , 'dit kan toch niet?!' en 'wat doet deze troep allemaal op dit forum?!?' heeft totaal geen zin want het verandert NIKS aan de feiten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dance99Vv op 14-11-2015 18:46:07 ]
-
pi_157517413
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 17:59 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Jij wou toch weten waar alle ellende in de wereld vandaan komt? Dan zal je wel open-minded genoeg moeten zijn om objectief het materiaal te bekijken en eventueel zelf verder te zoeken of eea correct is of niet. Slechts continu berichtjes posten in de trant van 'het is niet zo' 'ik heb een andere mening' , 'dit kan toch niet?!' en 'wat doet deze troep allemaal op dit forum?!?' heeft totaal geen zin want het verandert NIKS aan de feiten.
Waarom denk jij dat Satanisten slecht zijn ?
pi_157517469
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:00 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat Satanisten slecht zijn ?
Omdat dit:
-
pi_157517478
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 17:49 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Je kan overval figuren in herkennen, zelfs in wolken. Daarom vind ik dat grappig "bewijs".
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157517494
quote:
En welke Satanische werken heb je gelezen ?
pi_157517517
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 17:45 schreef Lichtkogel het volgende:
Uiteraard hebben we dan ook nog het Pentagon: het militaire zenuwcentrum van de VS, tevens het grootste gebouw ter wereld
Ik geloof daar eerlijk gezegd niet zo heel hard in. Dat het het grootste gebouw ter wereld is.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_157517520
quote:
Ah, daar worden de Joden er weer aan de pijpekrullen bijgesleept *O*
pi_157517531
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat de Joden over anderen zeggen zelfs. Want dat is altijd waar. Prijs de Joden.
pi_157517552
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:05 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik geloof daar eerlijk gezegd niet zo heel hard in. Dat het het grootste gebouw ter wereld is.
Vergeet het supergeheime complex eronder niet. Je kan niet bewijzen dat dat niet bestaat, dus is het echt.
pi_157517617
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:04 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

En welke Satanische werken heb je gelezen ?
Niet een en was het niet van plan ook. Jij wel dan? Indien de elite daadwerkelijk het Satanisme aanghangt, dan is het niet zo verwonderlijk ook waar alle oorlogen, armoede en ellende in de wereld vandaan komt he?

Hier de 'godess of destruction' geprojecteerd op het Empire State building:

Vind jij dat nou een mooie en positieve uitstraling geven?
-
pi_157517623
Ik ben te oud om me druk te maken om driehoekjes. En pentagrammen waren alleen cool toen ik nog een maatschappij-kritische puber was.

Bovendien begrijp ik nog steeds niet wat er specifiek zo erg zou zijn aan satanisme.
Conscience do cost.
pi_157517651
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:07 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Vergeet het supergeheime complex eronder niet. Je kan niet bewijzen dat dat niet bestaat, dus is het echt.
Ik wilde het even niet in het belachelijke trekken. Serieus, ik geloof niet dat dat het grootste gebouw is ter wereld. Er zijn toch wel grotere?

Zo groot ziet het er imo niet uit als je de foto's van boven bekijkt en hoe groot de auto's zijn die je op de parkeerplaats ziet staan.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_157517652
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:10 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Niet een en was het niet van plan ook. Jij wel dan? Indien de elite daadwerkelijk het Satanisme aanghangt, dan is het niet zo verwonderlijk ook waar alle oorlogen, armoede en ellende in de wereld vandaan komt he?
Goh. Je verwijt anderen dat ze geen onderzoek hebben gedaan, maar wauwelt zelf als een kip zonder kop de tegenstanders van een bepaald geloof na.
Verdiep je er eens in. Je wil toch de waarheid weten ? En als je ze daarna als slecht wil brandmerken - d'accord.
pi_157517664
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:12 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik wilde het even niet in het belachelijke trekken. Serieus, ik geloof niet dat dat het grootste gebouw is ter wereld. Er zijn toch wel grotere?
Heel veel zelfs. Het pentagon is relatief klein.
pi_157517670
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:05 schreef Geralt het volgende:

[..]

Pentagon: the world's largest office building - in infographics
http://www.architectsjour(...)hics/8688204.article

Er werken ongeveer 23.000 mensen in dat gebouw.
-
pi_157517718
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ga dan niet lopen klagen en jammeren over de massa-immigratie die onze kant op komt, als je de oorzaken niet eens wilt zien. Ik heb je gisteren een link doorgestuurd, echter je weigert hem te kijken. Hoe kan je dan nog iets zinvols inbrengen in de discussie?
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')