Wat is daar gek aan dan? In het Pentagon kan je daadwerkelijk een pentagram trekken als je de punten met elkaar verbindt. Tevens worden van hieruit het lot besloten van vele miljoenen slachtoffers, gezien de geschiedenis.quote:
Nope. Niet compleet zoals je op andere topics al duidelijk gemaakt is.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:49 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan dan? In het Pentagon kan je daadwerkelijk een pentagram trekken als je de punten met elkaar verbindt. Tevens worden van hieruit het lot besloten van vele miljoenen slachtoffers, gezien de geschiedenis.
Lees de OP svp nog eens door en check de foto's en videos die ik geplaatst heb zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
Een Satanische Elite-groep. Jij doelt op de Vrijmetselarij zoals ik je al op verschillende topics heb zien beweren? Ik ben van mening dat Vrijmetselarij niets met satanisme te maken heeft.
Open je nu voor elke hersenscheet een topic?
Nee, dat was het Witte Huis, wat zich in de onderste punt van een pentagram zou bevinden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope. Niet compleet zoals je op andere topics al duidelijk gemaakt is.
Alles wat in die OP staat heb je al eerder gepost.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:53 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Lees de OP svp nog eens door en check de foto's en videos die ik geplaatst heb zou ik zeggen.
Jogy gaf zelf aan dat het wellicht interessant was hier een topic aan te wijden, dus ik begrijp niet waarom je deze op voorhand alweer omver probeert te halen?
Ok, jij bent van mening van niet. Echter waarschijnlijk heb je zelf nul-komma-nul onderzoek ernaar gedaan. Hoe kan je dan weten of je mening ook klopt?quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
Een Satanische Elite-groep. Jij doelt op de Vrijmetselarij zoals ik je al op verschillende topics heb zien beweren? Ik ben van mening dat Vrijmetselarij niets met satanisme te maken heeft.
Open je nu voor elke hersenscheet een topic?
Jij wou toch weten waar alle ellende in de wereld vandaan komt? Dan zal je wel open-minded genoeg moeten zijn om objectief het materiaal te bekijken en eventueel zelf verder te zoeken of eea correct is of niet. Slechts continu berichtjes posten in de trant van 'het is niet zo' 'ik heb een andere mening' , 'dit kan toch niet?!' en 'wat doet deze troep allemaal op dit forum?!?' heeft totaal geen zin want het verandert NIKS aan de feiten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alles wat in die OP staat heb je al eerder gepost.
Waarom denk jij dat Satanisten slecht zijn ?quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:59 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Jij wou toch weten waar alle ellende in de wereld vandaan komt? Dan zal je wel open-minded genoeg moeten zijn om objectief het materiaal te bekijken en eventueel zelf verder te zoeken of eea correct is of niet. Slechts continu berichtjes posten in de trant van 'het is niet zo' 'ik heb een andere mening' , 'dit kan toch niet?!' en 'wat doet deze troep allemaal op dit forum?!?' heeft totaal geen zin want het verandert NIKS aan de feiten.
Omdat dit:quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:00 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat Satanisten slecht zijn ?
Je kan overval figuren in herkennen, zelfs in wolken. Daarom vind ik dat grappig "bewijs".quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:49 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan dan? In het Pentagon kan je daadwerkelijk een pentagram trekken als je de punten met elkaar verbindt. Tevens worden van hieruit het lot besloten van vele miljoenen slachtoffers, gezien de geschiedenis.
En welke Satanische werken heb je gelezen ?quote:
Ik geloof daar eerlijk gezegd niet zo heel hard in. Dat het het grootste gebouw ter wereld is.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:45 schreef Lichtkogel het volgende:
Uiteraard hebben we dan ook nog het Pentagon: het militaire zenuwcentrum van de VS, tevens het grootste gebouw ter wereld
Ah, daar worden de Joden er weer aan de pijpekrullen bijgesleeptquote:
Wat de Joden over anderen zeggen zelfs. Want dat is altijd waar. Prijs de Joden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, daar worden de Joden er weer aan de pijpekrullen bijgesleept
Vergeet het supergeheime complex eronder niet. Je kan niet bewijzen dat dat niet bestaat, dus is het echt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik geloof daar eerlijk gezegd niet zo heel hard in. Dat het het grootste gebouw ter wereld is.
Niet een en was het niet van plan ook. Jij wel dan? Indien de elite daadwerkelijk het Satanisme aanghangt, dan is het niet zo verwonderlijk ook waar alle oorlogen, armoede en ellende in de wereld vandaan komt he?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:04 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
En welke Satanische werken heb je gelezen ?
Ik wilde het even niet in het belachelijke trekken. Serieus, ik geloof niet dat dat het grootste gebouw is ter wereld. Er zijn toch wel grotere?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:07 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Vergeet het supergeheime complex eronder niet. Je kan niet bewijzen dat dat niet bestaat, dus is het echt.
Goh. Je verwijt anderen dat ze geen onderzoek hebben gedaan, maar wauwelt zelf als een kip zonder kop de tegenstanders van een bepaald geloof na.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:10 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Niet een en was het niet van plan ook. Jij wel dan? Indien de elite daadwerkelijk het Satanisme aanghangt, dan is het niet zo verwonderlijk ook waar alle oorlogen, armoede en ellende in de wereld vandaan komt he?
Heel veel zelfs. Het pentagon is relatief klein.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik wilde het even niet in het belachelijke trekken. Serieus, ik geloof niet dat dat het grootste gebouw is ter wereld. Er zijn toch wel grotere?
Pentagon: the world's largest office building - in infographicsquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik geloof daar eerlijk gezegd niet zo heel hard in. Dat het het grootste gebouw ter wereld is.
Ga dan niet lopen klagen en jammeren over de massa-immigratie die onze kant op komt, als je de oorzaken niet eens wilt zien. Ik heb je gisteren een link doorgestuurd, echter je weigert hem te kijken. Hoe kan je dan nog iets zinvols inbrengen in de discussie?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, daar worden de Joden er weer aan de pijpekrullen bijgesleept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |