abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 november 2015 @ 12:01:39 #176
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157896520
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 11:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hmja, nuances...

Da's trouwens wel interessant aan complotsites. Het rijtje kun je altijd zo afvinken. Pas bij de wat radicalere zaken zijn de verschillen te vinden. Dan bedoel ik kwesties als reptilians/holle aarde/ontvoeringen door aliens. Maar de standaardzaken (bijvoorbeeld MSM/vaccinaties veroorzaken autisme/zionisten zijn de baas) zie je op echt al die sites.
Nu stel je het veel en veel te simpel voor. Trouwens er begint ook steeds vaker szware kritiek die richting complottheorie gaat door te klinken bij Mainstream figuren. Dat vind ik ook zo mooi om te zien. Nu heb ik net nog weer een interview gepost met een redacteur van het NRC die oa meld dat:

08:00 “Het financiële systeem kan de reële economie meeslepen in haar val. De Staart die met de hond begint te kwispelen.”
16:15 “Het is geen geheim dat de Nederlandse bank beleid uitvoert, wat zij eigenlijk niet wil.”
23:10 “Wat me zorgen baard is dat we een probleem hebben gecreëerd en nu oplossen met een nog groter probleem. Uiteindelijk crash je.”
27:05 “Het zijn tijden voor radicale gedachten en het zijn de weldenkende mensen die momenteel met radicale gedachten spelen.”

Een mainstream figuur die dus eigenlijk oproept tot radicale maatregelen. Mooi om te zien dat steeds meer mensen de ernst van de situatie waar we vandaag de dag in leven onder ogen beginnen te zien. De stap van daar naar complottheorie is al een stuk kleiner.
Feyenoord!
pi_157896568
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 12:01 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nu stel je het veel en veel te simpel voor.
Ik zeg niets meer dan ik zeg en dat klopt toch gewoon?
  zondag 29 november 2015 @ 12:04:38 #178
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157896587
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 11:53 schreef Divje het volgende:

[..]

Japie :') je laat je wel weer kennen zeg.
Je kent mij niet, en je weet niet waar ik allemaal wel/niet voor open sta. Maar good for you hoor dat je serieus denkt dat je je op een hoger niveau bevindt dan anderen. Dat is precies het gedrag waarom ik jullie figuren niet serieus neem. Get off your fucking high horse man. _O-

Daarnaast, dat de mensen die lid zijn van zo'n clubje rottige dingen uithalen betekent toch niet dat dat hele clubje maar direct in en in verrot is? Die clubjes komen op mij sowieso over als een soort boy-scout groepje met 'belangrijke' figuren.
Jij kent mij ook niet maar noemt mijn gedrag kinderachtig omdat ik kritiek lever op eliteclubjes waar gewoon bekend van is dat de elite gedurende de geschiedenis heen altijd van alles heeft toegpast om het volk zwak, ziek en dom te houden (wat bij jou erg goed lukt trouwens). Dus het zijn gewoon belachelijke en domme uitspraken van je en ook beledigend (en ja ik doe nu hetzelfde maar je vraagt erom) die nergens op slaan.

Dat jij graag wilt geloven dat het een soort boy-scout groepje is met belangrijke figuren die het beste met ons voor hebben is gewoon zwaar onrealistisch om zoveel redenen.
Feyenoord!
  zondag 29 november 2015 @ 12:07:13 #179
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157896639
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 12:04 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jij kent mij ook niet maar noemt mijn gedrag kinderachtig omdat ik kritiek lever op eliteclubjes waar gewoon bekend van is dat de elite gedurende de geschiedenis heen altijd van alles heeft toegpast om het volk zwak, ziek en dom te houden (wat bij jou erg goed lukt trouwens). Dus het zijn gewoon belachelijke en domme uitspraken van je en ook beledigend (en ja ik doe nu hetzelfde maar je vraagt erom) die nergens op slaan.

Dat jij graag wilt geloven dat het een soort boy-scout groepje is met belangrijke figuren die het beste met ons voor hebben is gewoon zwaar onrealistisch om zoveel redenen.
Misschien moet je sommige ALGEMENE opmerkingen niet zo persoonlijk nemen. Verder staat je post vol aannames en een erg zwakke belediging (nergens voor nodig).
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 29 november 2015 @ 12:10:50 #180
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157896713
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 12:04 schreef Japie77 het volgende:

[..]

De man achter de schermen. ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157904935
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:48 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Kan je ook nog inhoudelijk iets beargumenteren ipv tegen mij aan te jammeren?
Ik geef toe dat ik het moeilijk discussiëren vindt met iemand die alleen maar "open je ogen - kijk naar dit filmpje, kijk dan, kijk dan" zegt en zelf weigert om zich in tegenargumenten te verdiepen - of uberhaupt iets te lezen vanuit een ander gezichtspunt dan het eigen.

Voor de duidelijkheid: ik heb jouw posts en filmpjes dus echt daadwerkelijk allemaal bekeken. En zelf nog wat verder gelezen, bijgezocht etc aangezien het vrij nietszeggend materiaal is maar je er vast een punt mee wilde maken.
Heb jij je nu ook al eens verdiept in wat de groeperingen die je nonstop aanvalt zelf zeggen ?

quote:
Ga eens in op de Skull&Bones groep of Bohemian Grove club waarbij de wereldelite aangesloten is. Waag eens een poging zou ik zeggen. ;)
Jij eerst :P
pi_158087490
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:02 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ok, here we go:

Revelation 13:17

The Mark of the Beast

16 And he causes all, the small and the great, and the rich and the poor, and the free men and the slaves, to be given a mark on their right hand or on their forehead, 17 and he provides that no one will be able to buy or to sell, except the one who has the mark, either the name of the beast or the number of his name.

Deze video is een must-see als je het wil weten:
pi_158087711
quote:

Van hetzelfde kanaal. Kinderen vertellen dat god regeltjes voor ze heeft. Nee dank je.

Om op het filmpje zelf te reageren dan; Dat zij zich "beter voelt zonder vaccin dan met" is natuurlijk niet aan te tonen want ze heeft ze nooit gehad zegt ze.

Dat de griepprik niet altijd werkt is geen geheim, want er zijn vele soorten griep. Dat mensen er ziek van kunnen worden is ook bekend. Maar dat zijn ook de mensen die van het volle griepvirus pas echt zeer ziek worden en dat is dus de doelgroep.

Dan gaat het over eindtijd en technische demonen en Obama als antichrist, dan komt er dus geen verklaring voor ons in Nederland bijvoorbeeld.

Ik hoor in elk geval geen onderbouwing. Wel bangmakerij voor godvrezenden.
pi_158087735
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 19:32 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Van hetzelfde kanaal. Kinderen vertellen dat god regeltjes voor ze heeft. Nee dank je.

Om op het filmpje zelf te reageren dan; Dat zij zich "beter voelt zonder vaccin dan met" is natuurlijk niet aan te tonen want ze heeft ze nooit gehad zegt ze.

Dat de griepprik niet altijd werkt is geen geheim, want er zijn vele soorten griep. Dat mensen er ziek van kunnen worden is ook bekend. Maar dat zijn ook de mensen die van het volle griepvirus pas echt zeer ziek worden en dat is dus de doelgroep.

Dan gaat het over eindtijd en technische demonen en Obama als antichrist, dan komt er dus geen verklaring voor ons in Nederland bijvoorbeeld.

Ik hoor in elk geval geen onderbouwing. Wel bangmakerij voor godvrezenden.
Christenen... zucht :P
pi_158088677
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 19:33 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Christenen... zucht :P
Dat ja. Het erge is nog dat ze met die clowns aankomen :')

Het zal de wil van God wel zijn als je ziek wordt en doodgaat.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_158092043
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 20:07 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Dat ja. Het erge is nog dat ze met die clowns aankomen :')

Het zal de wil van God wel zijn als je ziek wordt en doodgaat.
Die clown had ik nog niet eens gezien haha
pi_158098363
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:39 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Die clown had ik nog niet eens gezien haha
hoe kan je die missen? ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door ErwinDikkie op 08-12-2015 06:36:18 ]
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  dinsdag 8 december 2015 @ 09:25:05 #188
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_158099292
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 22:43 schreef Lichtkogel het volgende:
Ff een tegenhanger voor die herrie ;)

"...Oh Mr. Crowley did you talk to the dead, sleep with the devil and then you must pay..."
...
Er is ook goede christelijke metal:
;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')