Die onderbouwing van je klopt van geen kant, en je bent nogal creatief met numerologie.quote:
Gezien onze geschiedenis en de invloed van de christelijke religies hier vind ik dat niet zo heel typisch.quote:Is wel bekend, echter je zou de vraag kunnen stellen of er toen daadwerkelijk Jezus heeft rondgelopen of niet? Het is toch wel typisch dat onze jaartelling op hem gebaseerd is toch?
Kan iedereen grappen en grollen gaan maken over 'Gristenen', echter de jaartelling is er wel op gebaseerd. Vind ik gewoon een typisch gegeven.
Welke oorlog? Wereldwijd groeit het christendom nog dus met dat uitbannen loopt het niet zo'n vaart.quote:Weet ik. Vandaar ook dat ik er nog niet helemaal uit ben wat betreft het 'geloof'.
Feit is wel dat er wereldwijd een oorlog gaande is om het Christendom uit te bannen/belachelijk te maken. Je zou je erbij kunnen afvragen waarom dat zo is..
Oke en wat voor rare dingen heb je de laatste tijd gedaan door die geheime berichtjes?quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:41 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat heet 'subliminal message'
Hier wat goede voorbeelden ervan om te zien wat dat is:
Subliminale boodschap
Een subliminale boodschap is een signaal of boodschap verborgen in een medium en bedoeld om doorgegeven te worden zonder dat het bewust opgemerkt wordt. Deze boodschappen zouden toch door het onderbewustzijn kunnen verwerkt worden, en aanzetten tot bepaald gedrag.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Subliminale_boodschap
Ok, here we go:quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Die onderbouwing van je klopt van geen kant, en je bent nogal creatief met numerologie.
Probeer het nog maar een keer
Mja.. je zou je ook kunnen afvragen welke elite het christendom heeft gebruikt als leidraad om oorlog mee te voeren. Volgens mij zijn de basisprincipes van het christendom zo slecht nog niet als we naar de 'ten commandments' kijken. Vraag is echter, is dit werkelijk waar een goddelijke ingeving geweest, of hebben bepaalde mensen dit zelf verzonnen?quote:[..]
[..]
Gezien onze geschiedenis en de invloed van de christelijke religies hier vind ik dat niet zo heel typisch.
Deze oorlog: http://www.huffingtonpost.com/news/war-on-christianity/quote:[..]
[..]
Welke oorlog? Wereldwijd groeit het christendom nog dus met dat uitbannen loopt het niet zo'n vaart.
Klopt, dat waren ook idioten die met de 'bijbel in de hand' dat soort vonnissen uitspraken.quote:Ja en dat belachelijk maken is nu eenmaal de vrijheid die we hebben in tegenstelling tot vroeger, toen liep je grote kans om op de brandstapel te belanden als je iets riep wat de kerk niet aanstond.
LOL! Vooralsnog ben ik nog niet overtuigd van het geloof hoor. Ik bekijk het alleen vanuit meerdere perspectieven, that's all. Beetje een vreemde houding overigens om aan te nemen met je 'verdienen ook niet beter dan belachelijk gemaakt te worden'.quote:En religekkies (waar ik jou gezien je gebruikte argumenten ook gewoon toe reken) die lekker creatief met numerologie en symbolisme hun eigen "waarheid" aan het creëren zijn verdienen ook niet beter dan belachelijk gemaakt te worden.
Die rare dingen hier op het forum zitten posten om mensen als jij wakker te krijgen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oke en wat voor rare dingen heb je de laatste tijd gedaan door die geheime berichtjes?
Dus jij krijgt onbewust berichten door dat je tegen dit soort berichten moet posten op Fok/BNW..quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:04 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Die rare dingen hier op het forum zitten posten om mensen als jij wakker te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Kijk... ik weet heus wel dat je op BNW om geen enkele andere reden zit dan om te trollen, dat is allang duidelijk. Je neemt nul-komma-nul aan van wat anderen hier met mij beweren. Ook al zou het zelfs maar DEELS waar zijn wat wij hier proberen duidelijk te maken, zelfs dan zou je al behoorlijk reden moeten hebben om eea zelf eens beter uit te zoeken en na te gaan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus jij krijgt onbewust berichten door dat je tegen dit soort berichten moet posten op Fok/BNW..
Maar als jij dit onbewust door hebt gekregen hoe kan je dan antwoord geven op mijn vraag als je onderbewustzijn dit loopt te typen.
Maar daar ben je wel of niet bewust van?
Buiten wat "waarheidszoekers" die jaar na jaar blijven roepen dat dit er aan zit te komen, is hier niemand serieus mee bezig en is het ook nog steeds geen werkelijkheid.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:02 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ok, here we go:
Revelation 13:17
The Mark of the Beast
16 And he causes all, the small and the great, and the rich and the poor, and the free men and the slaves, to be given a mark on their right hand or on their forehead, 17 and he provides that no one will be able to buy or to sell, except the one who has the mark, either the name of the beast or the number of his name.
Deze video is een must-see als je het wil weten:
Religie was in de oudheid een prima argument om een oorlog te starten.quote:Mja.. je zou je ook kunnen afvragen welke elite het christendom heeft gebruikt als leidraad om oorlog mee te voeren. Volgens mij zijn de basisprincipes van het christendom zo slecht nog niet als we naar de 'ten commandments' kijken. Vraag is echter, is dit werkelijk waar een goddelijke ingeving geweest, of hebben bepaalde mensen dit zelf verzonnen?
Wat gewoon kritiek is op een religie, dat jij het als oorlog ziet zegt dan ook meer over jou dan over degenen die kritiek hebben.quote:
Als de gebruikte argumenten belachelijk zijn dan is het heel normaal dat je er belachelijk mee gemaakt word. als je niet zo overtuigd zou zijn dan zou je niet zo stellig zijn met creatief nummeren en symbolen zien.quote:LOL! Vooralsnog ben ik nog niet overtuigd van het geloof hoor. Ik bekijk het alleen vanuit meerdere perspectieven, that's all. Beetje een vreemde houding overigens om aan te nemen met je 'verdienen ook niet beter dan belachelijk gemaakt te worden'.
Er zijn er hier wel een hoop serieus mee bezig, echter de OVERGROTE meerderheid zit liever GTST of voetbal te kijken.. dat is het probleem.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
Buiten wat "waarheidszoekers" die jaar na jaar blijven roepen dat dit er aan zit te komen, is hier niemand serieus mee bezig en is het ook nog steeds geen werkelijkheid.
Volgens mij staan er wel meer dan 3 in die praktisch nut zouden hebben in de samenleving.quote:[..]
[..]
Religie was in de oudheid een prima argument om een oorlog te starten.
En wat vind jij goed aan de tien geboden? hooguit 3 hebben een praktisch nut in de samenleving
Dat is een oorlog tegen de religie. En wordt zowel letterlijk, tegen Christenen, als figuurlijk, tegen het geloof, gevoerd. En daar hoef je zelf nog niet eens gelovig voor te zijn om dat te kunnen zien.quote:[..]
[..]
Wat gewoon kritiek is op een religie, dat jij het als oorlog ziet zegt dan ook meer over jou dan over degenen die kritiek hebben.
Het is je nog steeds niet duidelijk dat het Satanisme alom om ons heen uitgevoerd wordt..? Indien wel, dan zou je je kunnen afvragen waarom de elite dat zo nodig wil nastreven dan en waarom ze daar in geloven. Zo niet, dan adviseer ik je dit topic met de 3 voorgaande delen nog eens door te nemen.quote:[..]
[..]
[..]
Als de gebruikte argumenten belachelijk zijn dan is het heel normaal dat je er belachelijk mee gemaakt word. als je niet zo overtuigd zou zijn dan zou je niet zo stellig zijn met creatief nummeren en symbolen zien.
Ik denk dat jij er goed aan zou doen om eens met Ali Kannibali of die ene heel boze jehova uit F&L (naam vergeten) contact op te nemen. Ik denk dat je gewoon een bijzonder sterke religieuze behoefte hebt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:55 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Er zijn er hier wel een hoop serieus mee bezig, echter de OVERGROTE meerderheid zit liever GTST of voetbal te kijken.. dat is het probleem.
Maar je hebt de video gezien dus. Wat vond je ervan..?
[..]
Volgens mij staan er wel meer dan 3 in die praktisch nut zouden hebben in de samenleving.
[..]
Dat is een oorlog tegen de religie. En wordt zowel letterlijk, tegen Christenen, als figuurlijk, tegen het geloof, gevoerd. En daar hoef je zelf nog niet eens gelovig voor te zijn om dat te kunnen zien.
[..]
Het is je nog steeds niet duidelijk dat het Satanisme alom om ons heen uitgevoerd wordt..? Indien wel, dan zou je je kunnen afvragen waarom de elite dat zo nodig wil nastreven dan en waarom ze daar in geloven. Zo niet, dan adviseer ik je dit topic met de 3 voorgaande delen nog eens door te nemen.
Kijk als ik onzin lees kan ik net zo goed onzin antwoorden.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:28 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Kijk... ik weet heus wel dat je op BNW om geen enkele andere reden zit dan om te trollen, dat is allang duidelijk. Je neemt nul-komma-nul aan van wat anderen hier met mij beweren. Ook al zou het zelfs maar DEELS waar zijn wat wij hier proberen duidelijk te maken, zelfs dan zou je al behoorlijk reden moeten hebben om eea zelf eens beter uit te zoeken en na te gaan.
Hoezo zit je hier eigenlijk constant de boel te verstoren en te trollen als je het toch allemaal onzin vindt? Dat is hetzelfde als je op een autodiscussie-forum begeven terwijl auto's je totaal niet interesseren. Slaat dus helemaal nergens op wat je zit te doen, heb je dat zelf ook door?
Ik dacht dat we een discussie aan het voeren waren, echter je gaat maar weer eens op de man spelen bij gebrek aan argumentatie zie ik?quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er goed aan zou doen om eens met Ali Kannibali of die ene heel boze jehova uit F&L (naam vergeten) contact op te nemen. Ik denk dat je gewoon een bijzonder sterke religieuze behoefte hebt.
Dat is niet gek of erg. Heel veel mensen hebben dat. Voor de een is ietsisme genoeg, de ander wil een enorm pakket met regels, morele leer, symboliek en mystiek. Ik denk dat jij zo'n ander bent.
Dat was echt een heel serieuze post. Ik meen dat echt te zien.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:07 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ik dacht dat we een discussie aan het voeren waren, echter je gaat maar weer eens op de man spelen bij gebrek aan argumentatie zie ik?
Dat klopt ja. Ik voel namelijk ook een religieuze behoefte, maar ik ben slecht in regels opvolgen, dus ik heb een religie die ik zelf kan inrichten.quote:Ik geloof vooralsnog in niks, jij bent hier de Satanist heb je zelf toegegeven toch?
Misschien kan je beter hier inschrijven, denk dat je je daar meer thuis voelt: http://www.auto-forum.nl/quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kijk als ik onzin lees kan ik net zo goed onzin antwoorden.
Ik zit hier al erg lang hoor, ik weet hoe het balletje rolt.
maar dit was geen troll bericht van mij, dit was serieus..
Je voert dit bericht namelijk in via je PC, dus sta je net zo erg bloot aan dat gene waar je nu zo hard je berichtgeving over doet.
Reclame via youtube banners etc hier op FOK! zal je het ook meer dan genoeg zien.
Dus ben je ook gewoon net zo hard beinvloed.
En dan geef jij me als antwoord dat je door die beinvloeding dit moet verkondigen op FOK! wat is dat voor een onzinnig antwoord.
Denk er maar even over na..
Als het kwartje valt geef even een gil!
Kerel donderop met die onzin..quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:09 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Misschien kan je beter hier inschrijven, denk dat je je daar meer thuis voelt: http://www.auto-forum.nl/
Je kunt er gerust van uitgaan dat het elitaire satanisme uit de OP niet bestaat. Niet alleen omdat het geen enkel raakvlak heeft met welke bestaande vorm van satanisme dan ook, maar ook omdat de veronderstelde doelen nergens op slaan. Zeker niet in een satanische context.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:23 schreef jogy het volgende:
En even op een klein zijspoor; de christelijke religie proberen te valideren omdat er satanisme bestaat is een beetje een kromme manier van denken eigenlijk.
En mij bekruipt steeds meer het gevoel dat als het elitaire satanisme bestaat het niet heel veel meer is dan een geritualiseerd bijgeloof tussen gelijkgestemde psychopaten die het ook nog eens geweldig vinden als artiesten dan wel niet volledig onbewust een dansje doen voor degene die erover gaan. Dat gecombineerd met na aap gedrag tussen artiesten/regisseurs maakt dat waarschijnlijk meer dan de helft van de zogenaamde occulte boodschappen gemaakt zijn omdat het er coolio uit ziet.
Blijft de rest nog over, inclusief de occult aandoende symbolen op geld, bij overheden en een x aantal bedrijven (waarbij hetzelfde geldt trouwens, een deel zou best daadwerkelijk bij een elitair hobbyclubje kunnen zitten waar ze nogal geilen op symboliek (en machtsmisbruik)). Dus zullen we zeggen dat een bedrijf als Apple gewoon zonder enige occulte bijbedoelingen het apple-logo heeft bedacht want cool maar CBS daadwerkelijk deel is van het 'clubje' zeg maar.
Zo wordt er ook een soort omnipotent beeld geschept van de 'elite' terwijl die er helemaal niet is.
O, jij dacht dat die elite niet bestond? Paar dagen geleden werd het zelfs in de krant toegegeven:quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je kunt er gerust van uitgaan dat het elitaire satanisme uit de OP niet bestaat. Niet alleen omdat het geen enkel raakvlak heeft met welke bestaande vorm van satanisme dan ook, maar ook omdat de veronderstelde doelen nergens op slaan. Zeker niet in een satanische context.
Dat er allerlei 'verborgen' zaken spelen lijkt me duidelijk. Zie bijvoorbeeld het verschil in omgang met IS en Saudi-Arabië. Beide middeleeuwse religieuze dictaturen die lak hebben aan menselijkheid, maar de een heet het grote kwaad en de ander is een goed bevriende natie.
En het enige verschil tussen die twee is de manier waarop de VS en Europa ervan kunnen profiteren. SA levert geld op, IS niet, dus SA is een bevriende natie en IS niet.
Als er dus al zo'n groot complot bestaat, dan heeft dat geen religieuze, maar een financiële motivatie. Wat betreft alle betrokken partijen: allemaal abrahamistische religies. Geen spoor van welk satanisme dan ook.
Heb ik nooit gezegd. Vanuit bepaalde perspectieven maak ik er zelfs deel van uit. Jij ook trouwens.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:47 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
O, jij dacht dat die elite niet bestond?
Jij hebt toch gezegd dat die Satanistische elite niet bestond toch? Maar je bent het er dus wel over eens dat de Freemasons bestaan en ons dus vanachter de schermen regeren?quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd. Vanuit bepaalde perspectieven maak ik er zelfs deel van uit. Jij ook trouwens.
Dat wel, daarom is het juist zo opmerkelijk dat zelfs de MSM er nu mee naar buiten komt! Zeeeer ongebruikelijk is dat ja en was er zelf nogal verbaasd over toen ik het las.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:52 schreef Jigzoz het volgende:
Enneh... The Daily Mail? Echt? En die is geen MSM of zo?
Ah, mijn fout. Ik las 'de' in plaats van 'die'. Nee, die satanische elite zoals in de OP bestaat niet.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:51 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Jij hebt toch gezegd dat die Satanistische elite niet bestond toch?
De vrijmetselarij bestaat ja. Een oom van me zit erbij. Ga ik niet ontkennen.quote:Maar je bent het er dus wel over eens dat de Freemasons bestaan
Nee.quote:en ons dus vanachter de schermen regeren?
Nou, tijd voor de kritische vragen richting de claim in de OP dus.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:53 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat wel, daarom is het juist zo opmerkelijk dat zelfs de MSM er nu mee naar buiten komt! Zeeeer ongebruikelijk is dat ja en was er zelf nogal verbaasd over toen ik het las.
Nou, dan zal ik je toch weer even moeten vragen wat beeldmateriaal in te kijken:quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ah, mijn fout. Ik las 'de' in plaats van 'die'. Nee, die satanische elite zoals in de OP bestaat niet.
Mijn overgrootopa zat erbij hoorde ik onlangs.quote:[..]
De vrijmetselarij bestaat ja. Een oom van me zit erbij. Ga ik niet ontkennen.
O nee..? Dus die artikelen in de Dailymail zijn onzin volgens jou en het feit dat er generaals, ondernemers, industriëlen, staatshoofden, veel Amerikaanse presidenten en zelfs koninklijken bij hebben gezeten doet jou niet denken dat deze zeer machtige mensen wellicht niet hun invloed hiermee uitoefenden..?quote:[..]
Nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |