Er zit helemaal geen leven in DNA. Het is onderdeel van een levensvorm. Wat ik met de voorbeelden hierboven wil laten zien is dat complexe dingen zonder problemen kunnen ontstaan gebaseerd op simpele regels. Vergeet ook niet dat de complexiteit van leven en DNA zich over miljarden jaren ontwikkeld heeft. Zeg maar gerust the mother of all optimization problems/proceduresquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:15 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad complex ja, erg mooi zelfs.
Echter DNA is nog een heel stuk complexer, daar er leven in zit.
Zou dat zomaar 'per toeval' ontstaan zijn of zou er een 'programmeur' voor aan te pas zijn gekomen..?
Questions...questions..
Geen idee, zou best kunnen dat het een pilot is... hier het hotel wat in Pyongyang staat:quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Noord-Korea is de voorbeeldstaat voor De Elite? Of hun eigen pilot?
Je redeneert de verkeerde kant op. Hoe groot is bijvoorbeeld de kans dat al die honderden miljarden zandkorrels ter wereld precies liggen op de plek waar ze nu liggen? Bijna onmogelijk om in een getal uit te drukken. En toch liggen ze er.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:15 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad complex ja, erg mooi zelfs.
Echter DNA is nog een heel stuk complexer, daar er leven in zit.
Zou dat zomaar 'per toeval' ontstaan zijn of zou er een 'programmeur' voor aan te pas zijn gekomen..?
Questions...questions..
quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:25 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Geen idee, zou best kunnen dat het een pilot is... hier het hotel wat in Pyongyang staat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij ook... echter als we de "Georgia Guidestones" er ook nog eens bij pakken:quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja? Ze willen van Nederland een soort Noord-Korea maken? Ik heb het idee dat ze meer hebben aan een bevolking die wél productief is.
Noord-Korea is geïsoleerd van de rest van de wereld en onderhevig aan sancties/boycots.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:31 schreef ems. het volgende:
Ja, de Noord-Koreaanse situatie is natuurlijk hartstikke wenselijk voor de elite. Het gaat ook zo goed in dat land. Je moet wel bereid zijn om het hele jaar oorlogstaal uit te slaan terwijl je militair eigenlijk niets voorstelt en aan het eind van het jaar moet je opeens bedelen bij de boze Amerikanen om voedsel. Om nog maar te zwijgen over de complete afhankelijkheid van China.
Wie wilt dat nou niet!
Nou, dat heeft de elite niet echt goed geheim weten te houden.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:29 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook... echter als we de "Georgia Guidestones" er ook nog eens bij pakken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar daar is dan weer niets satanisch aan, dus dan zit je toch achter de verkeerde groep aan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:34 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Noord-Korea is geïsoleerd van de rest van de wereld en onderhevig aan sancties/boycots.
Indien men de wereldregering heeft gevestigd met 1 digitale wereldmunt waarmee betalingen alleen via een geïmplanteerde chip kunnen verlopen voor de bevolking, dan zal het waarschijnlijk niet zo'n armoede zijn als in NK, echter wel een dictatuur.
Inderdaad, want ook al staat dat monument daar wel, 90% de bevolking loopt zich meer druk te maken over het bestuur van hun voetbalclub of is benieuwd wie The Voice of Holland gaat winnen..quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, dat heeft de elite niet echt goed geheim weten te houden.
Dus mijn gevarendriehoek is ook satanischquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:29 schreef Jigzoz het volgende:
Alle driehoeken zijn nu onderdeel van het complot?
Ha, zou best kunnenquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus mijn gevarendriehoek is ook satanisch
Ook wel grappig dat je de "reguliere 6" in een barcode niet mee moet tellen want anders klopt het natuurlijk niet meerquote:Op vrijdag 27 november 2015 14:11 schreef Copycat het volgende:
En maar weer een quote uit het Grote Gristelijke Verhalenboek als bewijs,
Maar we zijn heus, echt waar niet gelovig! Maar de bijbel is wel de waarheid!
Echt, toewerken naar je eigen waarheid 101.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:15 schreef Chewie het volgende:
Ook wel grappig dat je de "reguliere 6" in een barcode niet mee moet tellen want anders klopt het natuurlijk niet meer
barcodes?quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:01 schreef Lichtkogel het volgende:
Revelation 13:17
The Mark of the Beast
16 And he causes all, the small and the great, and the rich and the poor, and the free men and the slaves, to be given a mark on their right hand or on their forehead, 17 and he provides that no one will be able to buy or to sell, except the one who has the mark, either the name of the beast or the number of his name. 18 Here is wisdom. Let him who has understanding calculate the number of the beast, for the number is that of a man; and his number is six hundred and sixty-six.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooralsnog twijfel ik er nog steeds aan of het de waarheid is, echter staan er wél dingen in die aardig kloppen als we zo om ons heen kijken. Typisch dat ze dat zo lang geleden al konden 'voorspellen'.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:11 schreef Copycat het volgende:
En maar weer een quote uit het Grote Gristelijke Verhalenboek als bewijs,
Maar we zijn heus, echt waar niet gelovig! Maar de bijbel is wel de waarheid!
Was het toevallig Vodafone?quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
barcodes?
Serieus?
come on!!!![]()
Ik zag telefoon nummers met 3 6jes er in..
En nu..
Zoals?quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:26 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Vooralsnog twijfel ik er nog steeds aan of het de waarheid is, echter staan er wél dingen in die aardig kloppen als we zo om ons heen kijken. Typisch dat ze dat zo lang geleden al konden 'voorspellen'.
Waarom? En dat is je nog maar sinds kort bekend dat onze jaartal daarop gebaseerd is?quote:Nog wel een apart gegeven vond ik het feit op wie onze jaartelling gebaseerd is.. je zou haast zeggen dat er toch een Jezus heeft rondgelopen 2015 jaar geleden toch?
Niet alleen de Chinezen, Japanners en Joden hebben bijvoorbeeld ook hun eigen jaartelling.quote:Overigens hanteren bijvoorbeeld de Chinezen dan weer wel hun eigen kalender... dus ja, wat is nou waar..?
owjee vodafone..quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:28 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Was het toevallig Vodafone?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet wat je wil zien, een provider van mobiele telefoon die )^in hun logo hebben verwerkt..
nou chapeau...
Ik hoop voor jezelf dat je niet niet anders aan het doen bent dan grappig te wezen, als je dit allemaal serieus meent, is het erg droevig met je gesteld..
Er staat nog een vraag voor u open!!
Zie post #165quote:
Is wel bekend, echter je zou de vraag kunnen stellen of er toen daadwerkelijk Jezus heeft rondgelopen of niet? Het is toch wel typisch dat onze jaartelling op hem gebaseerd is toch?quote:[..]
Waarom? En dat is je nog maar sinds kort bekend dat onze jaartal daarop gebaseerd is?
Weet ik. Vandaar ook dat ik er nog niet helemaal uit ben wat betreft het 'geloof'.quote:[..]
Niet alleen de Chinezen, Japanners en Joden hebben bijvoorbeeld ook hun eigen jaartelling.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
owjee vodafone..
enige oplossing voor deze issue!Dat heet 'subliminal message'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet wat je wil zien, een provider van mobiele telefoon die )^in hun logo hebben verwerkt..
nou chapeau...
Ik hoop voor jezelf dat je niet niet anders aan het doen bent dan grappig te wezen, als je dit allemaal serieus meent, is het erg droevig met je gesteld..
Hier wat goede voorbeelden ervan om te zien wat dat is:
Subliminale boodschap
Een subliminale boodschap is een signaal of boodschap verborgen in een medium en bedoeld om doorgegeven te worden zonder dat het bewust opgemerkt wordt. Deze boodschappen zouden toch door het onderbewustzijn kunnen verwerkt worden, en aanzetten tot bepaald gedrag.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Subliminale_boodschap-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |