abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157824212
Goedemiddag allemaal,

Ik (lichtkogel) had van Jogy een aantal dagen geleden al opgemerkt gekregen dat het wellicht interessant was een apart topic te besteden aan de elite en het Satanisme waar zij voor staan.

Om goed te begrijpen waar wij in de wereld heen koersen, zullen we dus moeten bekijken waar de elite mee bezig is. Onthou daarbij dat het dus niet gaat om wat wij wel/niet geloven, maar het gaat erom waar ZIJ in geloven en wat dus effect op ons allemaal gaat hebben.

De wereldelite bestaat, zoals velen ondertussen al weten, uit diverse clubs zoals o.a.:

- Freemasons
- De Bilderberggroep
- Council on Foreign Relations
- Trilateral commission
- Skull & Bones
- Club of Rome
- Bank of International Settlements
- Vaticaan
- etc. etc.

We kunnen bijvoorbeeld letterlijk de 'sporen' zien welke zij achterlaten in de wereld, zoals het pentagram, met in de onderste punt het Witte Huis:

Tevens kunnen we de Freemason-pyramide goed zien, wanneer ingezoomd met google maps (satellite) waarin het Capitool zich in de top bevindt:

Uiteraard hebben we dan ook nog het Pentagon: het militaire zenuwcentrum van de VS, tevens het grootste gebouw ter wereld en met recht het 'kill-center' van waaruit complete oorlogen georchestreerd en uitgedokterd worden met miljoenen slachtoffers tot gevolg. In dit Pentagon is dus ook duidelijk een Pentagram te trekken als je de punten met elkaar verbindt:

Om goed te kunnen zien aan wat voor soort rituelen o.a. de Freemasons doen en wat voor symboliek zij aanhangen, wil ik jullie doorverwijzen naar deze video:

Men aanbidt dus letterlijk hun god Lucifer. Lucifer = Satan.

John F Kennedy probeerde ons hier al eerder voor te waarschuwen, en heeft dat met de dood moeten bekopen:

Al de bovengenoemde elitaire clubs worden overkoepeld en aangestuurd door 1 groep, en dat zijn de Zionisten.

Het Zionisme is, uiteraard in samenwerking met de Rothschild familie, in 1897 opgericht door Theodor Herzl, en heeft als doel om de hele wereld te domineren en de oorspronkelijke bewoners van Europa te doen verdwijnen; we kunnen zien dat dit inmiddels al aan de gang is, gezien de gigantische stromen massa-immigratie naar onze gebieden. Waarom wil men de oorspronkelijke bewoners doen verdwijnen..? Omdat deze gezien worden als de grootste tegenstanders van de eltie, vanwege de hoge ontwikkeling e.d.

Laten we eens kijken wat we allemaal bij elkaar kunnen sprokkelen om aan te tonen dat er daadwerkelijk sprake is van een kleine Satanistische elite-groep, die de touwtjes in deze wereld in handen hebben. Svp wel zorgdragen dat wat gepost wordt aannemelijk is en valt te onderbouwen. ;)

Let's go. :)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157824281
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:42 schreef Lichtkogel het volgende:
Ook op housefeesten is het volop aanwezig.. kan me nog herinneren toen ik zelf in 2003 op Qlimax rondliep. Toen was ik me nog niet helemaal bewust van wat er allemaal gaande is in de wereld, maar weet nog goed dat ik het een enorm Satanistische boel vond daar ipv een 'feest':
En daar staan dan honderdduizenden per jaar vrolijk met 'geestverruimende middelen' op te dansen en feesten. Perfect indoctrinatiemiddel dus.
Jaja, die honderduizenden zijn allemaal satanisten nu. Vandaar ook die platgelopen kerken en bijeenkomsten.

Ben bekend met mensen die naar dit soort feesten gaan. Allemaal met uiteenlopende wereldbeelden. Geen "schapen" onder invloed van satanisten in elk geval.
pi_157824294
(even gekopieerd uit deel #3)

Ook op housefeesten is het volop aanwezig.. kan me nog herinneren toen ik zelf in 2003 op Qlimax rondliep. Toen was ik me nog niet helemaal bewust van wat er allemaal gaande is in de wereld, maar weet nog goed dat ik het een enorm Satanistische boel vond daar ipv een 'feest':

En daar staan dan honderdduizenden per jaar vrolijk met 'geestverruimende middelen' op te dansen en feesten. Perfect indoctrinatiemiddel dus.
-
pi_157824296
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wen daar maar aan hier. Als je niet meteen gelooft wat er beweerd wordt word je beledigd.
Heb uw naasten lief --- :P
pi_157824333
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Inderdaad een goeie van je. Het Nationaal Monument heeft ook een obelisk

[ afbeelding ]
Dat is slechts een vb idd

Heel de stad zit er vol mee . Overal waar je komt zie je die xxx terugkomen

Dat verklaart de hekel die ik heb mbt tot dat club uit de hoofdstad :+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157824341
quote:
10s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:47 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik doe mijn best :Y
pi_157824367
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:46 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Jaja, die honderduizenden zijn allemaal satanisten nu. Vandaar ook die platgelopen kerken en bijeenkomsten.

Ben bekend met mensen die naar dit soort feesten gaan. Allemaal met uiteenlopende wereldbeelden. Geen "schapen" onder invloed van satanisten in elk geval.
Dat zijn niet allemaal satanisten nu. Ik heb er zelf ook een keer rondgelopen en ben ook geen Satanist toch?? Echter, veel mensen zijn gemakkelijk te beïnvloeden, en door een constante stroom van dit soort gekkigheid te voeren door de media en in bijv. het uitgaansleven zullen er toch velen zijn die het uiteindelijk allemaal wel 'interessant' gaan vinden. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd..
-
pi_157824376
quote:
11s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dat is slechts een vb idd

Heel de stad zit er vol mee . Overal waar je komt zie je die xxx terugkomen

Dat verklaart de hekel die ik heb mbt tot dat club uit de hoofdstad :+
Amsterdam is dan ook wel echt een Sodom en Gomorra te noemen.
pi_157824406
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:50 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat zijn niet allemaal satanisten nu. Ik heb er zelf ook een keer rondgelopen en ben ook geen Satanist toch?? Echter, veel mensen zijn gemakkelijk te beïnvloeden, en door een constante stroom van dit soort gekkigheid te voeren door de media en in bijv. het uitgaansleven zullen er toch velen zijn die het uiteindelijk allemaal wel 'interessant' gaan vinden. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd..
Ja, maar zo zijn er ook mensen die vatbaar zijn voor complete godsdienstwaanzin de andere kant op. Ik haalde in het vorige topic scientology ( :r ) al aan. Zo zijn er ook mensen die ineens 'het licht' zien en hun leven aan een godheid toevertrouwen. Dat is niet exclusief voorbehouden aan bijvoorbeeld satanisme.
  woensdag 25 november 2015 @ 22:52:44 #10
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157824434
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:47 schreef Lichtkogel het volgende:

Het werkt want het wordt inmiddels als normaal beschouwd door de massa terwijl ze niet eens beseffen waar ze mee bezig zijn. Dat is brainwashen en conditioneren. Zo gaat dat met veel zaken tegenwoordig. Denk aan de politiestaat die eraan komt wat iedereen ook gewoon slikt vanwege de angst voor aanslagen en terrorisme, noodtoestandje invoeren hier en daar. Allemaal onderdeel van het duivelse plan >:)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157824541
Tomorrowland... ook bomvol met occulte symboliek en rariteiten:
-
pi_157824547
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:47 schreef Lichtkogel het volgende:

Ik heb zon zwak voor dit soort muziek O+

Ondanks de ik weet dat het heel 'fout' is om naar te luisteren
pi_157824672
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:58 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ik heb zon zwak voor dit soort muziek O+

Ondanks de ik weet dat het heel 'fout' is om naar te luisteren
Ben 2 weken geleden toevallig sinds lange tijd weer eens naar zo'n feest geweest.

Liepen er, zoals gebruikelijk bij dat soort feesten, van die Christelijke lui flyers uit te delen voor de ingang. Ik kon ze niet anders dan gelijk geven waar ze mee bezig waren, maar ben toch naar binnen gegaan. Mijn mening krijgen 'ze' ondanks de muziek in ieder geval niet veranderd. :D
-
pi_157824683
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:03 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ben 2 weken geleden toevallig sinds lange tijd weer eens naar zo'n feest geweest.

Liepen er, zoals gebruikelijk bij dat soort feesten, van die Christelijke lui flyers uit te delen voor de ingang. Ik kon ze niet anders dan gelijk geven waar ze mee bezig waren, maar ben toch naar binnen gegaan. Mijn mening krijgen 'ze' ondanks de muziek in ieder geval niet veranderd. :D
Waarom mogen zij wel 'zieltjes' winnen en mogen anderen dat niet dan?
  woensdag 25 november 2015 @ 23:04:50 #15
189978 controlaltdelete
pi_157824705
quote:
10s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:47 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Daarom is waarheid als een wapen, een zwaard, wat snijdt, wat onderscheid maakt. Het verdeelt mensen in 2 kampen. Helaas wijst de geschiedenis uit dat degenen die waarheid negeren of verwerpen, uiteindelijk altijd de vervolgers worden van hen die de waarheid omarmen. Want omarmen van de waarheid leidt tot gemoedsrust, tot vrede, tot liefde, want de waarheid is liefde.

deze quote komt van Ali K, waarheid als een bus O-) als een aantal mensen hier hun naasten lief zouden hebben, zou men niet zo vals en achterbaks zijn en een ander (vals) beschuldigen zoals nu van schelden wat niet eens gebeurt. Strooien met nep sentiment imo en een beetje hypocriet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157824706
quote:
10s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:03 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom mogen zij wel 'zieltjes' winnen en mogen anderen dat niet dan?
Omdat het christendom staat voor goed, en satanisme voor slecht..?
-
pi_157824733
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Daarom is waarheid als een wapen, een zwaard, wat snijdt, wat onderscheid maakt. Het verdeelt mensen in 2 kampen. Helaas wijst de geschiedenis uit dat degenen die waarheid negeren of verwerpen, uiteindelijk altijd de vervolgers worden van hen die de waarheid omarmen. Want omarmen van de waarheid leidt tot gemoedsrust, tot vrede, tot liefde, want de waarheid is liefde.

deze quote komt van Ali K, waarheid als een bus O-) als een aantal mensen hier hun naasten lief zouden hebben, zou men niet zo vals en achterbaks zijn en een ander (vals) beschuldigen zoals nu van schelden wat niet eens gebeurt. Strooien met nep sentiment imo en een beetje hypocriet.
Bammm! Home-run! :D
-
pi_157824755
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:04 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Omdat het christendom staat voor goed, en satanisme voor slecht..?
Wat is dan goed en wat is dan slecht? Abraham die bereid was zijn zoon te doden voor "het goede"?

Beauty, like truth, is in the eye of the beholder.
pi_157824775
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Strooien met nep sentiment imo en een beetje hypocriet.
Deze moet je me maar eens uitleggen dan.
pi_157824836
quote:
5s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:07 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat is dan goed en wat is dan slecht? Abraham die bereid was zijn zoon te doden voor "het goede"?

Beauty, like truth, is in the eye of the beholder.
Het is je hopelijk wel duidelijk dat Satan, mocht ie bestaan, niet degene is waar je je mee moet inlaten? Of ben je nu serieus aan het twijfelen geslagen? :D
-
pi_157824874
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:10 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Het is je hopelijk wel duidelijk dat Satan, mocht ie bestaan, niet degene is waar je je mee moet inlaten? Of ben je nu serieus aan het twijfelen geslagen? :D
Omdat 1 kant zegt dat hij slecht is? Ik laat me graag door meerdere bronnen informeren. Zeker als Dominee van onze Noedeligheid.
  woensdag 25 november 2015 @ 23:11:53 #22
189978 controlaltdelete
pi_157824878
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:07 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Deze moet je me maar eens uitleggen dan.
Nee geen zin in. Want dan trek je een vat open. Degenen voor wie het bedoeld is weten vast wel wat ik ermee bedoel. Tot nu toe is er iig geen woord gescholden.
pi_157824891
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:03 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

En dan zijn er mensen die beweren dat er geen bovennatuurlijke krachten actief zijn bij dit soort events

Hoeveel bewijs wil je hebben :N ~O>
pi_157824901
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee geen zin in. Want dan trek je een vat open. Degenen voor wie het bedoeld is weten vast wel wat ik ermee bedoel. Tot nu toe is er iig geen woord gescholden.
Ja wat is dit dan voor discussie? Ik strijd graag met open vizier. Jij komt nu met deze dooddoener. Of is dit iets inner circle achtigs en weet ik dat als newbie niet?
  woensdag 25 november 2015 @ 23:14:57 #25
189978 controlaltdelete
pi_157824942
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:12 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja wat is dit dan voor discussie? Ik strijd graag met open vizier. Jij komt nu met deze dooddoener. Of is dit iets inner circle achtigs en weet ik dat als newbie niet?
Joh daar kom je in de loop van de tijd wel achter als je hier vaker komt.
pi_157825053
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:11 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Omdat 1 kant zegt dat hij slecht is? Ik laat me graag door meerdere bronnen informeren. Zeker als Dominee van onze Noedeligheid.
Vind jij dit dan 'positiviteit' uitstralen:

Zo ja, dan zou je je ff bij de Church of Satan moeten aanmelden :D
-
  woensdag 25 november 2015 @ 23:22:34 #27
189978 controlaltdelete
pi_157825129

onbegrijpelijk dat er nog zoveel mensen zijn die er niets achter zoeken en het afdoen als act om te scoren, alleen dat al zou cheap amusement zijn :{
pi_157825162
Gaan we nu plaatjes van artiesten erbij pakken? Prima, katholieke metal gebruikt net zulke "positieve" plaatjes zoals jullie erbij pakken.

Nogmaals, dat zijn geen bronnen die mij van het goede en kwade kunnen overtuigen om eerlijk te zijn. Ik zie nog steeds maar 1 visie die met oogkleppen op bezig is zichzelf als enige juiste weg neer te zetten zonder onderbouwing.
pi_157825238
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:22 schreef controlaltdelete het volgende:

onbegrijpelijk dat er nog zoveel mensen zijn die er niets achter zoeken en het afdoen als act om te scoren, alleen dat al zou cheap amusement zijn :{
Hele sterke vid!

Ben benieuwd wat Lavender hiervan vindt, echter op zulke momenten is ze altijd net niet thuis.. :)
-
  woensdag 25 november 2015 @ 23:27:53 #30
189978 controlaltdelete
pi_157825244
quote:
6s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:23 schreef ChrisCarter het volgende:
Gaan we nu plaatjes van artiesten erbij pakken? Prima, katholieke metal gebruikt net zulke "positieve" plaatjes zoals jullie erbij pakken.

[ afbeelding ]

Nogmaals, dat zijn geen bronnen die mij van het goede en kwade kunnen overtuigen om eerlijk te zijn. Ik zie nog steeds maar 1 visie die met oogkleppen op bezig is zichzelf als enige juiste weg neer te zetten zonder onderbouwing.
Noem je ook wat op, de katholieken (kerk) olv die valse profeet de paus, met zijn dikke vinger in de pap van de NWO agenda.
pi_157825262
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Noem je ook wat op, de katholieken (kerk) olv die valse profeet de paus, met zijn dikke vinger in de pap van de NWO agenda.
Wie zijn dan wel de "goeden" in jouw verhaal?
  woensdag 25 november 2015 @ 23:32:27 #32
189978 controlaltdelete
pi_157825353
quote:
5s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:28 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Geen idee in de top kom je ze iig niet tegen. Denk dat je het dan onder de mensen moet zoeken, de regurlar Joe die zoekt naar de waarheid in deze puinhoop want de waarheid is rust en liefde zoals Ali zo mooi aangaf.
pi_157825420
quote:
5s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:28 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

De mensen die anderen geen kwaad doen, armoede en oorlogen veroorzaken en het beste met hun bevolking voor hebben.

Dat ga je onder de Satanisten niet terugvinden, want die sturen aan op individualiteit, narcisme en egoïsme; exact de punten die de pilaren van een 'samenleving' omver zagen.
-
pi_157825438
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Geen idee in de top kom je ze iig niet tegen. Denk dat je het dan onder de mensen moet zoeken, de regurlar Joe die zoekt naar de waarheid in deze puinhoop want de waarheid is rust en liefde zoals Ali zo mooi aangaf.
Ik kan heel die Ali K niet zo plaatsen maar je quote van eerder doet me erg denken aan de bijbel en de door jou zo niet-geliefde katholieken:

quote:
“De liefde is lankmoedig, goedertieren, niet afgunstig, praalt niet, is niet opgeblazen, kwetst niemands gevoel, zoekt zichzelf niet, wordt niet verbitterd en rekent het kwade niet toe. Zij is niet blij over ongerechtigheid, maar met de waarheid. Zij bedekt alles, gelooft alles, verdraagt alles.” (1 Cor. 13:4-7)
pi_157825475
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:35 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

De mensen die anderen geen kwaad doen, armoede en oorlogen veroorzaken en het beste met hun bevolking voor hebben.

Dat ga je onder de Satanisten niet terugvinden, want die sturen aan op individualiteit, narcisme en egoïsme; exact de punten die de pilaren van een 'samenleving' omver zagen.
Staat individualisme dan gelijk aan kwaad doen? Als je dit zo predikt vraag ik me af wat jij zelf doet om hier niet in mee te gaan. Vrijwilligerswerk, afstaan van inkomen aan armlastigen etc.?

Misschien een idee om je wat te verdiepen in het communisme overigens dan. Die streven ook zo'n eenheidsworst na.
  woensdag 25 november 2015 @ 23:38:36 #36
189978 controlaltdelete
pi_157825476
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:36 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik kan heel die Ali K niet zo plaatsen maar je quote van eerder doet me erg denken aan de bijbel en de door jou zo niet-geliefde katholieken:

[..]

Oh en als iets bijbels is of klinkt dan ben je meteen een katholiek? Beetje kortzichtig en heel erg hokjes-denken |:(
pi_157825506
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Oh en als iets bijbels is of klinkt dan ben je meteen een katholiek? Beetje kortzichtig en heel erg hokjes-denken |:(
Huh? Waar zie je mij dat zeggen? Ik zeg alleen dat het er sterk op lijkt.
  woensdag 25 november 2015 @ 23:41:29 #38
189978 controlaltdelete
pi_157825564
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:39 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Huh? Waar zie je mij dat zeggen? Ik zeg alleen dat het er sterk op lijkt.
Niets is wat het lijkt dat moet men inmiddels wel weten in deze tijd.
pi_157825567
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:36 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

[..]

Katholieken hebben geen idee dat hun geloof in 1958 is gekaapt door occultisten en denken dat ze goed geloof aanhangen met een valse profeet getooid in gewaden met een mijter erop.

The "Bent Cross" is a grotesque emaciated depiction of Jesus Christ, the only Son of God who died to provide salvation for those who believe in Him. This scepter is used by the Popes on many occasions. Its occult ramifications and connections cannot be disregarded.

-
pi_157825604
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Niets is wat het lijkt dat moet men inmiddels wel weten in deze tijd.
Pfffrrrtttt ja daahaag. Dit is dus geen manier van discussiëren he.

Beetje zoals die tekst uit Brandend Zand:

"Slechts de golven zullen zeggen..."

Lekker in vaagheden blijven.
pi_157825632
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:41 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Katholieken hebben geen idee dat hun geloof in 1958 is gekaapt door occultisten en denken dat ze goed geloof aanhangen met een valse profeet getooid in gewaden met een mijter erop.

[ afbeelding ]
The "Bent Cross" is a grotesque emaciated depiction of Jesus Christ, the only Son of God who died to provide salvation for those who believe in Him. This scepter is used by the Popes on many occasions. Its occult ramifications and connections cannot be disregarded.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De huidige paus heeft zover ik weet nooit een scepter bij zich. Of in elk geval niet deze op de afbeeldingen. Maar wellicht vergis ik me.
  woensdag 25 november 2015 @ 23:49:45 #42
189978 controlaltdelete
pi_157825713
quote:
13s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:43 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Pfffrrrtttt ja daahaag. Dit is dus geen manier van discussiëren he.

Beetje zoals die tekst uit Brandend Zand:

"Slechts de golven zullen zeggen..."

Lekker in vaagheden blijven.
Wat een onzin. Gros wat om ons heen gebeurt allemaal is niet zoals men ons wil laten geloven. We bevinden ons in de Truman Show maar dan for real.
pi_157825745
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:45 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

De huidige paus heeft zover ik weet nooit een scepter bij zich. Of in elk geval niet deze op de afbeeldingen. Maar wellicht vergis ik me.
Hier het beeld achter de troon van de Paus... vind je dit een 'positieve' uitstraling hebben?

This twenty-meter-wide brass and bronze sculpture behind the current Pope, Benedict XVI, is located in the Vatican's Paul VI Audience Hall which was completed in 1971.

The Official Vatican spin on this horrifyingly evil appearing sculpture, supposedly in the words of Fazzini, who is no longer among the living to confirm it, is that "Christ rises from this crater torn open by a nuclear bomb; an atrocious explosion, a vortex of violence and energy."

If this is, indeed, a modern depiction of the Resurrection of Christ, why then does it bear such a bizarre alien chthonic resemblance to a demonic, Satanic image?

Why is the word "Christ" noticeably absent from the name of the sculpture? Just who is it, really, that is shown being "Resurrected" here?

The Book of Revelation, Chapter 20:

1 And I saw an angel come down from heaven, having the key of the bottomless pit and a great chain in his hand.

2 And he laid hold on the dragon, that old serpent, which is the Devil, and Satan, and bound him a thousand years,

3 And cast him into the bottomless pit, and shut him up, and set a seal upon him, that he should deceive the nations no more, till the thousand years should be fulfilled: and after that he must be loosed a little season.
-------------
7 And when the thousand years are expired, Satan shall be loosed out of his prison,
-
pi_157825750
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat een onzin. Gros wat om ons heen gebeurt allemaal is niet zoals men ons wil laten geloven. We bevinden ons in de Truman Show maar dan for real.
Wat heeft dat te maken met hetgeen ik met jou besprak? Ik zeg enkel dat ik raakvlakken zie met tekst in de bijbel over dat soort zaken als liefde en jij komt meteen met een melding over hokjesdenken en weetikwat. En nu de Truman show?

Dan ben je me echt even kwijt. Sorry.
  woensdag 25 november 2015 @ 23:53:51 #45
189978 controlaltdelete
pi_157825805
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat heeft dat te maken met hetgeen ik met jou besprak? Ik zeg enkel dat ik raakvlakken zie met tekst in de bijbel over dat soort zaken als liefde en jij komt meteen met een melding over hokjesdenken en weetikwat. En nu de Truman show?

Dan ben je me echt even kwijt. Sorry.
Okee kan best dat je het niet kan volgen, wellicht is de bnw-wereld dan ook niet je ding.
pi_157825833
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:51 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hier het beeld achter de troon van de Paus... vind je dit een 'positieve' uitstraling hebben?
Is het bedoeld als een positieve uiting dan? Zonder de intentie achter dit kunstwerk te kennen kun je er niet zoiets aan vasthangen. Voor mij staat het voor een soort imponeren, het klein en bescheiden voelen onder het oog van een godheid. Niet meteen iets negatiefs of positiefs.

quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

This twenty-meter-wide brass and bronze sculpture behind the current Pope, Benedict XVI, is located in the Vatican's Paul VI Audience Hall which was completed in 1971.

The Official Vatican spin on this horrifyingly evil appearing sculpture, supposedly in the words of Fazzini, who is no longer among the living to confirm it, is that "Christ rises from this crater torn open by a nuclear bomb; an atrocious explosion, a vortex of violence and energy."

If this is, indeed, a modern depiction of the Resurrection of Christ, why then does it bear such a bizarre alien chthonic resemblance to a demonic, Satanic image?

Why is the word "Christ" noticeably absent from the name of the sculpture? Just who is it, really, that is shown being "Resurrected" here?

The Book of Revelation, Chapter 20:

1 And I saw an angel come down from heaven, having the key of the bottomless pit and a great chain in his hand.

2 And he laid hold on the dragon, that old serpent, which is the Devil, and Satan, and bound him a thousand years,

3 And cast him into the bottomless pit, and shut him up, and set a seal upon him, that he should deceive the nations no more, till the thousand years should be fulfilled: and after that he must be loosed a little season.
-------------
7 And when the thousand years are expired, Satan shall be loosed out of his prison,
Deze sculptuur lijkt in geen enkele mate op de vorm van satan of de duivel of whatever zoals deze omschreven wordt in de bijbel en soortgelijke boeken dus nee, dat zie ik er zeker niet in.
pi_157825852
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Okee kan best dat je het niet kan volgen, wellicht is de bnw-wereld dan ook niet je ding.
Heb ik geen recht op die rust en waarheid en liefde die je zojuist predikte dan? Of ben ik gewoon niet een van de uitverkorenen hiervan?
pi_157825874
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:55 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Is het bedoeld als een positieve uiting dan? Zonder de intentie achter dit kunstwerk te kennen kun je er niet zoiets aan vasthangen. Voor mij staat het voor een soort imponeren, het klein en bescheiden voelen onder het oog van een godheid. Niet meteen iets negatiefs of positiefs.
Mwah... wat had je gedacht van daar gewoon een mooi / licht beeld neer te zetten met een berg bloemen eromheen of iets dergelijks, in plaats van zo'n afzichtelijk demonisch beeld? :D
quote:
[..]

Deze sculptuur lijkt in geen enkele mate op de vorm van satan of de duivel of whatever zoals deze omschreven wordt in de bijbel en soortgelijke boeken dus nee, dat zie ik er zeker niet in.
Ah... je vindt dat gedrocht wel 'passen' zo daar in het 'goddelijke' Vaticaan?
-
  woensdag 25 november 2015 @ 23:59:52 #49
189978 controlaltdelete
pi_157825929
quote:
15s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:56 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Heb ik geen recht op die rust en waarheid en liefde die je zojuist predikte dan? Of ben ik gewoon niet een van de uitverkorenen hiervan?
Daarvoor moet je niet bij mij zijn dat kan ik je niet geven. Dat moet jezelf zien te vinden. Welterusten allemaal :O
pi_157825954
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:57 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Mwah... wat had je gedacht van daar gewoon een mooi / licht beeld neer te zetten met een berg bloemen eromheen of iets dergelijks, in plaats van zo'n afzichtelijk demonisch beeld? :D

[..]

Ah... je vindt dat gedrocht wel 'passen' zo daar in het 'goddelijke' Vaticaan?
Godvrezend volk he. Zoals gezegd ik zie het meer als het neerzetten van nederigheid tegenover jezelf. Maar je staart je nu blind op alleen deze sculptuur. De rest van het Vaticaan zit vol met mooie afbeeldingen van vredige taferelen. Maar ook de wat meer indrukwekkende stukken zoals deze.

Vergelijk het hier mee:

Ook zo'n "voel u nederig" effect. Niks negatiefs aan.

Nogmaals - Eye of the beholder.
pi_157826022
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 00:01 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Godvrezend volk he. Zoals gezegd ik zie het meer als het neerzetten van nederigheid tegenover jezelf. Maar je staart je nu blind op alleen deze sculptuur. De rest van het Vaticaan zit vol met mooie afbeeldingen van vredige taferelen. Maar ook de wat meer indrukwekkende stukken zoals deze.

Vergelijk het hier mee:

[ afbeelding ]

Ook zo'n "voel u nederig" effect. Niks negatiefs aan.

Nogmaals - Eye of the beholder.
Kijk anders even in de eyes of this beholder:

Of deze:

Hetzelfde symbool als wat Satanist Anton Lavey hier opwerpt:
-
pi_157826044
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 00:06 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Kijk anders even in de eyes of this beholder:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]

Hetzelfde symbool als wat Satanist Anton Lavey hier opwerpt:
[ afbeelding ]
Duim zit bij die satanist naar binnen. Bij de anderen naar buiten. Bovendien zijn er heel veel interpretaties van deze handbeweging. Net zoals bijvoorbeeld ook de swastika nog onderdeel is van een andere cultuur dan de nazi's. Maar ook dat symbool is "besmet" nu.

Zo wordt dit gebaar ook in Italiaanse cultuur gebruikt om het kwade oog af te wenden, komt het in Turkije en Griekenland ook voor. Hell zelfs de Vikingen hebben het gebruikt als een symbool van kracht. En die hebben niks met de satanisten te maken.
pi_157826144
Om even een andere topic-weg in te slaan: Binnen de islam heerst geloof ik het idee dat hun variant van satan niet een directe tegenstander is van hun god maar een onderdaan. Of in elk geval een directe ondergeschikte. Valt me op dat ik daarover weinig lees in deze topics nog.
pi_157826507
Revelations 13:3
One of the heads of the beast seemed to have had a fatal wound, but the fatal wound had been healed. The whole world was filled with wonder and followed the beast.

Vertaling:
Openbaring 13:3
En ik zag een van zijn hoofden als tot den dood gewond, en zijn dodelijke wonde werd genezen; en de gehele aarde verwonderde zich achter het beest.

-
pi_157826514
-
pi_157828236
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:10 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Als je de bijbel zou hebben gelezen dan is het toch wel duidelijk dat Satan niet de schurk in dat sprookje is.

"Mocht die bestaan" is natuurlijk gezien jouw uitspraken een vreemde opmerking, je kunt wel blijven herhalen dat je niet religieus bent maar al je denkbeelden en uitspraken bewijzen het tegendeel. En dan ook nog de arrogantie hebben om te stellen dat de schapen zo makkelijk te beinvloeden zijn terwijl het wel heel duidelijk is dat jij (maar ook cad) het meest beinvloed worden hierdoor :')

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2015 09:00:53 ]
  donderdag 26 november 2015 @ 08:13:49 #57
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_157828431
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 00:06 schreef Lichtkogel het volgende:
Kijk anders even in de eyes of this beholder:]
Dat betekend "I love you" op de Filipijnen, waar de Paus net was. Maar geloof wat je wil.

Ik geloof dat de Paus naar Slayer luistert \m/

Wist je trouwens dat Slayer frontman Tom Araya een net christen is. :D Over "niet alles is wat het lijkt" gesproken. ;)

Rise Ghosts of War! *O*

Zoek de Satanistische referenties op de albumhoes! _O-
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 26 november 2015 @ 08:44:35 #58
189978 controlaltdelete
pi_157828656
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 00:39 schreef Lichtkogel het volgende:
One of the heads of the beast seemed to have had a fatal wound, but the fatal wound had been healed. The whole world was filled with wonder and followed the beast.

Vertaling:
Openbaring 13:3
En ik zag een van zijn hoofden als tot den dood gewond, en zijn dodelijke wonde werd genezen; en de gehele aarde verwonderde zich achter het beest.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opnieuw opmerkelijk met onze Barry S. Niet veel over te vinden wat de reden is van die littekens

http://chemtrailsplanet.n(...)ry-of-brain-surgery/
:D
Waarschijnlijk op zoek geweest naar brains maar niets gevonden.
  donderdag 26 november 2015 @ 08:54:05 #59
116015 SicSicSics
pi_157828757
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 00:39 schreef Lichtkogel het volgende:
One of the heads of the beast seemed to have had a fatal wound, but the fatal wound had been healed. The whole world was filled with wonder and followed the beast.]
Revelations 13:5
The beast was given a mouth to utter proud words and blasphemies and to exercise its authority for forty-two months.

Volgens mij zit Obama al aan zijn tweede termijn. Dus... 80 maanden ongeveer? Helaas.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_157828785
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2015 07:24 schreef Chewie het volgende:

[..]

Als je de bijbel zou hebben gelezen dan is het toch wel duidelijk dat Satan niet de schurk in dat sprookje is.

"Mocht die bestaan" is natuurlijk gezien jouw uitspraken natuurlijk een vreemde opmerking, je kunt wel blijven herhalen dat je niet religieus bent maar al je denkbeelden en uitspraken bewijzen het tegendeel. En dan ook nog de arrogantie hebben om te stellen dat de schapen zo makkelijk te beinvloeden zijn terwijl het wel heel duidelijk is dat jij (maar ook cad) het meest beinvloed worden hierdoor :')
Dit inderdaad. De eerdere discussie die ik hier voerde en waar ik 0 inhoudelijk antwoord kreeg sturen enkel aan op een geloofscrisis. Vandaar dat ik zei ik strijd liever met open vizier en dat ik eerlijk aangeef dat ik Dominee ben in de Kerk van het Vliegend Spaghettimonster. Jammer dat de rest zo terughoudend is in hun overtuiging.
  donderdag 26 november 2015 @ 09:13:37 #61
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157828959
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2015 07:24 schreef Chewie het volgende:

[..]

"Mocht die bestaan" is natuurlijk gezien jouw uitspraken een vreemde opmerking, je kunt wel blijven herhalen dat je niet religieus bent maar al je denkbeelden en uitspraken bewijzen het tegendeel. En dan ook nog de arrogantie hebben om te stellen dat de schapen zo makkelijk te beinvloeden zijn terwijl het wel heel duidelijk is dat jij (maar ook cad) het meest beinvloed worden hierdoor :')
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 26 november 2015 @ 09:14:25 #62
116015 SicSicSics
pi_157828968
Het mooie is ook, de bijbel zegt dat het onvermijdelijk is. Je kunt dus veel waarde hechten aan waarschuwen en mensen de ogen openen, maar je kunt er niets aan veranderen. Zorg dat je in 'The Book of Life' staat en je zit gebakken. Meer kun je niet doen.

Tevens kun je er niet omheen:
Revelations 13:8
All inhabitants of the earth will worship the beast

Wat een waarschuwing als: "Pas op! Obama is het beest, aanbid hem niet."
Een self-unfullfilling prophecy maakt. 8-)

Waarschuwen tegen Obama lijkt me dus redelijk zinloos. Tenzij je een andere agenda hebt?..
Fine, fuck you then!
pi_157829021
quote:
14s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
In de bijbel is zelfs god verantwoordelijk te houden (zieke weddenschap) voor de doden die door satan om het leven zijn gekomen. De doden in de bijbel die aan god zijn toe te schrijven plaatsen hem/haar in het rijtje Stalin, Mao en Hitler.
  donderdag 26 november 2015 @ 09:21:28 #64
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157829053
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:18 schreef Chewie het volgende:

[..]

In de bijbel is zelfs god verantwoordelijk te houden (zieke weddenschap) voor de doden die door satan om het leven zijn gekomen. De doden in de bijbel die aan god zijn toe te schrijven plaatsen hem/haar in het rijtje Stalin, Mao en Hitler.

Religie is iets wat we bedacht hebben om dingen die we niet kunnen verklaren een antwoord te geven.

En als de duivel bestaat..

please laat het Elizabeth Hurley wezen O+
pi_157830223
quote:
6s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

Religie is iets wat we bedacht hebben om dingen die we niet kunnen verklaren een antwoord te geven.

En als de duivel bestaat..

please laat het Elizabeth Hurley wezen O+
[ afbeelding ]
Ben groot fan van George Carlin, maar ook voor hem geldt hetzelfde voor ieder ander die in de VS in de showbiz zit en dat is dat men het geloof moet ondermijnen.

Moet zeggen dat zowel de evolutietheorie als het creationisme is beiden nog niet aangetoond..
-
  donderdag 26 november 2015 @ 10:52:23 #66
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157830418
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 10:41 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ben groot fan van George Carlin, maar ook voor hem geldt hetzelfde voor ieder ander die in de VS in de showbiz zit en dat is dat men het geloof moet ondermijnen.

Moet zeggen dat zowel de evolutietheorie als het creationisme is beiden nog niet aangetoond..
Oh jawel hoor :D
En dat theorie mag er af!

showbizz ondermijnt helemaal niks, dat maak jij er van !
pi_157832305
Ah Carlin is was nu ook al "controlled opposition"?
pi_157832362
Alles dat maatschappijkritisch is is controlled opposition 8-)
Conscience do cost.
pi_157833327
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 21:59 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat is om de mensen die gemakkelijk te beïnvloeden zijn naar de duistere kant te leiden en hen geïnteresseerd te krijgen in zaken als Satanisme e.d.

Dat wil dan nog niet erg lukken. Ik neem aan dat dat veronderstelde plan niet pas gisteren is begonnen, dus je zou toch inmiddels weleens wat resultaat mogen verwachten, maar vraag een willekeurige popmuziekluisteraar wat hij van satanisme vindt en je krijgt nog steeds geen positieve reacties.
pi_157833382
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:19 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat klopt.

F = 6e letter uit alfabet
O = 15e letter uit het alfabet 1 + 5 = 6
X = 24e letter uit het alfabet 2 + 4 = 6

Dat maakt tesamen 666
Ik vind het in BNW soms erg moeilijk in te schatten wat er nou serieus bedoeld is en wat niet. Dit is een grap toch?

quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:21 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Het is het feit dat Lucifer gepopulariseerd wordt aan het publiek, waarvan er genoeg zullen zijn die hierdoor geïnteresseerd raken in het ECHTE Satanisme.

Ondertussen hangt men gewoon billboards op in de VS om 'reklame' te maken hiervoor:
[ afbeelding ]
http://thesatanictemple.c(...)ect-children-project
Op school niet geslagen worden. Wat is daar mis mee? Weet je trouwens waar The Satanic Temple voor staat?

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2015 13:45:54 ]
pi_157833406
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 13:41 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat wil dan nog niet erg lukken. Ik neem aan dat dat veronderstelde plan niet pas gisteren is begonnen, dus je zou toch inmiddels weleens wat resultaat mogen verwachten, maar vraag een willekeurige popmuziekluisteraar wat hij van satanisme vindt en je krijgt nog steeds geen positieve reacties.
Vooralsnog staan bijvoorbeeld jij en Kassamiep niet onwelwillend tegenover Satanisme heb ik begrepen. Zie daar dus al de voorbeelden ervan.

Het is ook niet een proces wat over een dag plaatsvindt.. het gaat om jaren-/decennialange indoctrinatie via de media en vanzelf dat steeds meer mensen er zich in gaan interesseren.
-
pi_157833448
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 13:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik vind het in BNW soms erg moeilijk in te schatten wat er nou serieus bedoeld is en wat niet. Dit is een grap toch?

Dat is geen grap, zo is het hoe met numerologie werkt.
quote:
[..]

Op school niet geslagen worden. Wat is daar mis mee? Weet je trouwens waar The Satanic Temple voor staat?
Kijk... daar val je er alweer voor. Omdat the Satanic Temple propageert dat men 'op school niet meer geslagen wordt' zullen velen denken dat men voor de goede zaak staat.

Maar vind je het zelf niet wat overdreven om je aan te sluiten bij het Satanisme om dit probleem tegen te gaan?? Er zijn ook zat andere mogelijkheden om dat aan de kaak te stellen ipv achter de duivel aan te lopen dacht ik zo. :D
-
pi_157833481
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 13:46 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Vooralsnog staan bijvoorbeeld jij en Kassamiep niet onwelwillend tegenover Satanisme heb ik begrepen. Zie daar dus al de voorbeelden ervan.
Ik luister geen popmuziek en ik kijk vrijwel geen tv. F1 en wat documentaires. dat is het wel.
quote:
Het is ook niet een proces wat over een dag plaatsvindt.. het gaat om jaren-/decennialange indoctrinatie via de media en vanzelf dat steeds meer mensen er zich in gaan interesseren.
En dan?
pi_157833522
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 13:48 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat is geen grap, zo is het hoe met numerologie werkt.

[..]

Kijk... daar val je er alweer voor. Omdat the Satanic Temple propageert dat men 'op school niet meer geslagen wordt' zullen velen denken dat men voor de goede zaak staat.
Dat doen ze ook. Heb je hun doelstellingen wel eens bekeken?
quote:
Maar vind je het zelf niet wat overdreven om je aan te sluiten bij het Satanisme om dit probleem tegen te gaan??
Als dat het enige was: ja. Maar dat is het niet. Ik heb me destijds om heel veel meer redenen 'aangesloten' bij het satanisme.
quote:
Er zijn ook zat andere mogelijkheden om dat aan de kaak te stellen ipv achter de duivel aan te lopen dacht ik zo. :D
The Satanic Temple loopt niet achter de duivel aan. Het zijn atheïsten.
pi_157833668
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 13:50 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik luister geen popmuziek en ik kijk vrijwel geen tv. F1 en wat documentaires. dat is het wel.
Dat was mijn stelling ook niet. Ik stelde dat bijv. jij en Kassamiep al geïnteresseerd zijn in het Satanisme. Kennelijk begint die jarenlange indoctrinatie al zijn vruchten af te werpen dus.
quote:
[..]

En dan?
Dan leven we straks in 'hell on earth'.
-
pi_157833691
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:00 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat was mijn stelling ook niet. Ik stelde dat bijv. jij en Kassamiep al geïnteresseerd zijn in het Satanisme. Kennelijk begint die jarenlange indoctrinatie al zijn vruchten af te werpen dus.
Dan is voor jou hetzelfde van toepassing, lijkt me?
Conscience do cost.
pi_157833719
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 13:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat doen ze ook. Heb je hun doelstellingen wel eens bekeken?
Die doelstellingen zullen allemaal fantastisch en prachtig zijn. Precies hetgeen waar Satan de mens mee verleid om hem te volgen. Mensen die weinig wilskracht hebben zullen als eerste ervoor vallen.
quote:
[..]

Als dat het enige was: ja. Maar dat is het niet. Ik heb me destijds om heel veel meer redenen 'aangesloten' bij het satanisme.
Nou.. ben benieuwd waarom je je daarom daarbij hebt aangesloten. Ik zag je in een eerder bericht aanhalen dat de samenleving juist individualistisch moet zijn ipv saamhorig. Denk je dat het er dan echt 'gezelliger' op gaat worden als het 'ieder voor zich' is?
quote:
[..]

The Satanic Temple loopt niet achter de duivel aan. Het zijn atheïsten.
Geen idee waar ze achteraan lopen. "Satanic" zegt me al dat ik me er niet bij zou aansluiten.
-
  donderdag 26 november 2015 @ 14:04:59 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157833727
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 13:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

[..]

bloed serieus!

http://www.bibliotecapley(...)ean_conspiracy40.htm
http://theconspiracyzone.podcastpeople.com/posts/59274

In feite kan je alles wel met nummertjes linken.
pi_157833768
-
pi_157833783
Even kijken of 'Lichtkogel' ook voor 666 staat.

L = 12e letter van het alfabet.
i = 9
c = 3

Logische reeks. Ontbrekend getal: 6

t = 20
k = 11
o = 15

Weer een logische reeks. 11 (4 erbij) 15 (5 erbij) 20 (6 erbij)

g = 7
e = 5
l = 12

7+5=12 en nog een 12. 12/2= 6
  donderdag 26 november 2015 @ 14:10:01 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157833796
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:04 schreef Lichtkogel het volgende:

Die doelstellingen zullen allemaal fantastisch en prachtig zijn. Precies hetgeen waar Satan de mens mee verleid om hem te volgen. Mensen die weinig wilskracht hebben zullen als eerste ervoor vallen.

Maar je bent echt heus waar geen gelovig mens!

Trouwens even die serie Lucifer opgezocht. Een case of the week-serie waarin Lucifer de CIA (of FBI, ik weet het al niet meer) helpt crime te solven. Nou, dat lijkt me een heuse voedingsbodem voor nieuw satansgebroed.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157833809
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:00 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ik zei net: ik luister geen popmuziek en ik kijk bijna geen tv. Ik zou dus juist niet aan de satankant moeten staan.
quote:
Dan leven we straks in 'hell on earth'.
Vertel. Wat is daar allemaal?
  donderdag 26 november 2015 @ 14:11:26 #83
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157833821
quote:

[..]

[..]

Nou.. ben benieuwd waarom je je daarom daarbij hebt aangesloten. Ik zag je in een eerder bericht aanhalen dat de samenleving juist individualistisch moet zijn ipv saamhorig. Denk je dat het er dan echt 'gezelliger' op gaat worden als het 'ieder voor zich' is?

[..]

Geen idee waar ze achteraan lopen. "Satanic" zegt me al dat ik me er niet bij zou aansluiten.
Satanic
S=19 A =1 T= 20 A=1 N=14 I= 9 C=3

oftewel 1912011493 het telefoon nummer van een bedrijf
JEROD WESLEY MILLER, INC.
http://companiesinok.us/j(...)company-profile.html
Deze staat in oklahoma,
toeval?

nee
let op dit kan weer gelinkt worden aan

19 april 1995
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bomaanslag_in_Oklahoma_City

numerology :P
pi_157833827
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:09 schreef Jigzoz het volgende:

i = 9
c = 3

t = 20
k = 11
o = 15

g = 7
e = 5
l = 12

LOL! Helaas werkt t zo niet..

Maar dat de elite graag met numerologie werkt zie je bijvoorbeeld in deze clip, met Christine Lagarde van het IMF:
-
  donderdag 26 november 2015 @ 14:12:56 #85
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157833846
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:09 schreef Jigzoz het volgende:

i = 9
c = 3

t = 20
k = 11
o = 15

g = 7
e = 5
l = 12

^O^ jij hebt m door ^O^
pi_157833849
quote:

[..]

Wijs maar aan. Wat deugt hier niet aan volgens jou?

One should strive to act with compassion and empathy towards all creatures in accordance with reason.
The struggle for justice is an ongoing and necessary pursuit that should prevail over laws and institutions.
One’s body is inviolable, subject to one’s own will alone.
The freedoms of others should be respected, including the freedom to offend. To willfully and unjustly encroach upon the freedoms of another is to forgo your own.
Beliefs should conform to our best scientific understanding of the world. We should take care never to distort scientific facts to fit our beliefs.
People are fallible. If we make a mistake, we should do our best to rectify it and resolve any harm that may have been caused.
Every tenet is a guiding principle designed to inspire nobility in action and thought. The spirit of compassion, wisdom, and justice should always prevail over the written or spoken word

quote:
Ik denk dat je de term individualisme verwart met de term egoïsme.
quote:
[..]

Kan. Er zijn ook mensen die iets verder kijken dan hun neus lang is.
pi_157833871
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:11 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

LOL! Helaas werkt t zo niet..

Maar dat de elite graag met numerologie werkt zie je bijvoorbeeld in deze clip, met Christine Lagarde van het IMF:
Ik kijk nog steeds geen filmpjes. Als je het niet kunt vertellen, dan zal het de moeite waard niet zijn.
pi_157833873
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar je bent echt heus waar geen gelovig mens!

Trouwens even die serie Lucifer opgezocht. Een case of the week-serie waarin Lucifer de CIA (of FBI, ik weet het al niet meer) helpt crime te solven. Nou, dat lijkt me een heuse voedingsbodem voor nieuw satansgebroed.
Ik ben zelf (nog) niet gelovig, echter gezien het Satanisme wat RAMPANT is in onze maatschappij zou je haast geloven dat hier ook een keerzijde aan moet zijn.

En yep, Lucifer wordt even in een populair jasje gestoken naar het publiek en men zal gaan denken dat het allemaal wel mee zal vallen met 'the Devil'. ;)
-
pi_157833904
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:10 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik zei net: ik luister geen popmuziek en ik kijk bijna geen tv. Ik zou dus juist niet aan de satankant moeten staan.
Nou ja, dan moet er iets anders geweest zijn waardoor je Satanist bent geworden denk ik zo. Iets heeft jou daartoe beïnvloed toch?
quote:
[..]

Vertel. Wat is daar allemaal?
Een hardcore-dictatuur zoals de wereld nooit eerder gezien heeft, waarbij zelfs Noord-Korea zal verbleken.
-
  donderdag 26 november 2015 @ 14:15:55 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157833907
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:14 schreef Lichtkogel het volgende:

Ik ben zelf (nog) niet gelovig, echter gezien het Satanisme wat RAMPANT is in onze maatschappij zou je haast geloven dat hier ook een keerzijde aan moet zijn.

En yep, Lucifer wordt even in een populair jasje gestoken naar het publiek en men zal gaan denken dat het allemaal wel mee zal vallen met 'the Devil'. ;)
Neuh, vandaar ook dat je het over satan hebt als bestaande entiteit. Dat doen ongelovigen immers altijd.
Ik zou je willen aanraden wat minder angsthazerig en paranoïde te zijn, wellicht met professionele hulp. Dit bizarre engdenken moet je leven er niet fijner op maken.
  donderdag 26 november 2015 @ 14:16:26 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157833918
Lucifer numerology
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+
pi_157834041
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:14 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ik ben zelf (nog) niet gelovig,
wat is er voor nodig dat je wel gelovig wordt?
en waar ga je dan in geloven?
en waarom dan?
angst? ergens afhankelijk van zijn?
pi_157834042
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:13 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wijs maar aan. Wat deugt hier niet aan volgens jou?

One should strive to act with compassion and empathy towards all creatures in accordance with reason.
The struggle for justice is an ongoing and necessary pursuit that should prevail over laws and institutions.
One’s body is inviolable, subject to one’s own will alone.
The freedoms of others should be respected, including the freedom to offend. To willfully and unjustly encroach upon the freedoms of another is to forgo your own.
Beliefs should conform to our best scientific understanding of the world. We should take care never to distort scientific facts to fit our beliefs.
People are fallible. If we make a mistake, we should do our best to rectify it and resolve any harm that may have been caused.
Every tenet is a guiding principle designed to inspire nobility in action and thought. The spirit of compassion, wisdom, and justice should always prevail over the written or spoken word

Klinkt allemaal prachtig, maar dat is hoe de mens verleid wordt naar de duisternis he?
Als men komt met punten als 'het is de bedoeling hell on earth' te creeeren en 'you are all doomed' dan zullen mensen er niet echt geïnteresseerd in raken he?

Gezien jouw onderschrift 'Angel to some, demon to others' zie ik dat je de eerste regel van het Satanisme al overtreed, daar je je niet houdt aan het "One should strive to act with compassion and empathy towards all creatures"
quote:
[..]

Ik denk dat je de term individualisme verwart met de term egoïsme.
Individualisme is toch gewoon 'ieder voor zich' in plaats van 'samen in de maatschappij' ?
Lijkt me niet de meest gezellige houding om aan te nemen.
quote:
[..]

Kan. Er zijn ook mensen die iets verder kijken dan hun neus lang is.
Alles wat met Satanisme te maken heeft druist in tegen de menselijkheid.
Daarvoor hoef je alleen maar even voor naar de werken van Anton Lavey of Aleister Crowley te kijken:

-
pi_157834073
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:22 schreef totnutoe het volgende:

[..]

wat is er voor nodig dat je wel gelovig wordt?
en waar ga je dan in geloven?
en waarom dan?
angst? ergens afhankelijk van zijn?
Vooralsnog heeft de 'almachtige' nog geen teken gegeven van zijn aanwezigheid... zou een koud kunstje voor 'm moeten zijn zou je zeggen, als hij de architect is van dit alles.
-
  donderdag 26 november 2015 @ 14:24:55 #95
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157834086
quote:
pi_157834098
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:24 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Vooralsnog heeft de 'almachtige' nog geen teken gegeven van zijn aanwezigheid... zou een koud kunstje voor 'm moeten zijn zou je zeggen, als hij de architect is van dit alles.
hij? denk je dat de eventuele god ergens ver weg is?
pi_157834113
quote:

[..]

Je weet toch dat alleen vrijmetselaars de almachtige "de architect" noemen? Bij deze ben je dus ontmaskerd
pi_157834114
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:14 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik kijk nog steeds geen filmpjes. Als je het niet kunt vertellen, dan zal het de moeite waard niet zijn.
Hoezo kijk je die dan niet?? Je ziet Christine Lagarde van het IMF een numerologische code afgeven.. niemand weet wat ze ermee bedoelde. Echter zal dus wel aan de elite besteed zijn.
-
  donderdag 26 november 2015 @ 14:26:50 #99
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157834122
quote:

[..]

Vandaag nog niet nee, schijnbaar deed hij dat voor het laatst 2000 jaar geleden zo'n beetje!

Maar her en der schijnt hij nog zo nu en dan een chatbox te openen met sommige sterfelingen.
tijdje terug nog had hij een vrouwtje langs gestuurd in lourdes!
Ze hebben wat lopen kleppen en toen moest hij zeiken en daarvan hebben ze nu een bron van gemaakt, gratis bronwater daarzo ;)
pi_157834178
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:26 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hoezo kijk je die dan niet?? Je ziet Christine Lagarde van het IMF een numerologische code afgeven.. niemand weet wat ze ermee bedoelde. Echter zal dus wel aan de elite besteed zijn.
En hoe weet jij dan dat het een code is? Ben je toevallig elite, je stelt namelijk ook al dat je gewoon naar satanische dancefeestjes kunt gaan zonder beïnvloed te worden door de muziek, licht en beelden?
pi_157834180
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:25 schreef totnutoe het volgende:

[..]

hij? denk je dat de eventuele god ergens ver weg is?
Geen idee waar hij is. Vooralsnog hebben we geen signaal van hem mogen ontvangen toch?
Anderzijds, als je kijkt naar de complexiteit van het leven en hoe de natuur op elkaar afgestemd is, is toch wellicht al een aanwijzing ervoor. Als je alleen al kijkt naar hoe DNA is gecodeerd/opgebouwd, dan is dat te complex om 'per toeval' te ontstaan. Je zou verwachten dat hiervoor een architect aan te pas heeft moeten komen.
-
pi_157834197
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:23 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Klinkt allemaal prachtig, maar dat is hoe de mens verleid wordt naar de duisternis he?
Als men komt met punten als 'het is de bedoeling hell on earth' te creeeren en 'you are all doomed' dan zullen mensen er niet echt geïnteresseerd in raken he?
Wat is hier nou weer de logica van? Als het slecht is, dan heb jij dus gelijk en als het goed is, dan doen ze alsof, dus dan heb jij weer gelijk. Ik hoop dat je de fout in die redenering ziet.
quote:
Gezien jouw onderschrift 'Angel to some, demon to others' zie ik dat je de eerste regel van het Satanisme al overtreed, daar je je niet houdt aan het "One should strive to act with compassion and empathy towards all creatures"
'Het' satanisme bestaat niet. Letterlijke volgers snappen het basisprincipe niet. Geen enkele vorm van satanisme is gericht op het volgen van regels. Ook satanische 'regels' niet.
quote:
[..]

Individualisme is toch gewoon 'ieder voor zich' in plaats van 'samen in de maatschappij' ?
Lijkt me niet de meest gezellige houding om aan te nemen.
Alstublieft.
quote:
[..]

Alles wat met Satanisme te maken heeft druist in tegen de menselijkheid.
Juist niet.
quote:
Daarvoor hoef je alleen maar even voor naar de werken van Anton Lavey of Aleister Crowley te kijken:

[ afbeelding ]
Ja, ken ik. Gelezen. Als je ze ook gelezen had, dan zou je dit soort dingen niet beweren.
pi_157834554
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:26 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ja, komt doordat ik in het verleden iets te vaak wél geposte filmpjes ging bekijken. Zit je zo weer een kwartier (maar veel vaker veel langer) te wachten op het argument dat vervolgens niet komt. Vandaar: zeg het maar gewoon.
  donderdag 26 november 2015 @ 14:47:42 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157834617
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:29 schreef Chewie het volgende:

[..]

En hoe weet jij dan dat het een code is? Ben je toevallig elite, je stelt namelijk ook al dat je gewoon naar satanische dancefeestjes kunt gaan zonder beïnvloed te worden door de muziek, licht en beelden?
Maar Bij welke groep moet ik dat nu bekijken?
Als ik ons muziek topic bekijk zijn de pop dance trance artiesten die in de ban zijn van de Illuminatie.
Als ik naar een rock metal concert ga luister ik naar satanistische muziek.

Tja zit er nog maar 1 ding op!
pi_157834681
O, trouwens: 666 blijkt gebaseerd te zijn op een fout. Het echte nummer van het beest is 616.

Beetje kut van al die geheime numerologie en zo, maar dat valt vast wel weer recht te breien.
pi_157834769
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Maar Bij welke groep moet ik dat nu bekijken?
Als ik ons muziek topic bekijk zijn de pop dance trance artiesten die in de ban zijn van de Illuminatie.
Als ik naar een rock metal concert ga luister ik naar satanistische muziek.

Tja zit er nog maar 1 ding op!
Bij welke groep hoort deze ellende dan?

Maar misschien kun je net zoals lichtkogel gewoon niet beïnvloedbaar zijn, heb je toch leuke feestjes en kun je achteraf de makke schapen belachelijk maken op een forum.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2015 14:53:50 ]
  donderdag 26 november 2015 @ 14:55:23 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157834811
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:50 schreef Jigzoz het volgende:
O, trouwens: 666 blijkt gebaseerd te zijn op een fout. Het echte nummer van het beest is 616.

Beetje kut van al die geheime numerologie en zo, maar dat valt vast wel weer recht te breien.
:D lol wut?
Moet lucifer nu zijn complete reclame campagne overhoop gooien ;(

Gussie :'(
pi_157834850
Gaat de contributie zeker weer omhoog
pi_157834868
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

:D lol wut?
Moet lucifer nu zijn complete reclame campagne overhoop gooien ;(

Gussie :'(
Nou, we hebben in ieder geval wel een verklaring voor het feit dat de grootschalige sataniseringscampagne nog niet echt wil lukken.

En de satanische elite zich maar afvragen: waarom lukt het nou niet?

VERKEERDE NUMMER, SUKKELS!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2015 14:58:07 ]
  donderdag 26 november 2015 @ 14:58:52 #110
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157834906
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Bij welke groep hoort deze ellende dan?

Maar misschien kun je net zoals lichtkogel gewoon niet beïnvloedbaar zijn, heb je toch leuke feestjes en kun je achteraf de makke schapen belachelijk maken op een forum.
Ja bij geen enkele groep dus kunnen we gewoon veilig naar luisteren zonder beinvloed te worden..

Maar het moet vast een grapje van de duivel zijn geweest dat dit zo'n ongekend populair nummer werd!
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zanger_Rinus

Ik ben nogal een rocker metal head, Ik heb nu niet echt een bepaalde neiging om ineens mijn buurman te offeren aan satan of zo..
En schoonmoeder had ik al niet dus....
  donderdag 26 november 2015 @ 15:04:14 #111
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157834997
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:58 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja bij geen enkele groep dus kunnen we gewoon veilig naar luisteren zonder beinvloed te worden..

Maar het moet vast een grapje van de duivel zijn geweest dat dit zo'n ongekend populair nummer werd!

Ik ben nogal een rocker metal head, Ik heb nu niet echt een bepaalde neiging om ineens mijn buurman te offeren aan satan of zo..
Wacht maar tot je je trigger krijgt. Is allemaal onbewust natuurlijk.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_157835045
quote:

Ja als je bij DWDD komt dan moet je je ziel wel verkocht hebben aan de duivel

quote:
Maar maar... dat past helemaal niet in lichtkogels straatje
pi_157835160
quote:

[..]

Ik hou van heel veel soorten muziek en metal gaat er bij mij ook wel in hoor. Iron Maiden.. heerlijk.

Maar ook hun concerten barsten van de symboliek.. hier het nummer "Revelations" van hun Flight 666 tour:
-
  donderdag 26 november 2015 @ 15:15:25 #114
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157835206
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wacht maar tot je je trigger krijgt. Is allemaal onbewust natuurlijk.
:{ zit daar een tijdslimiet op?

En nu je het zegt waar luisteren terroristen dan naar?
Ik bedoel ze vereren Allah of te wel dezelfde god als de christenen , alleen hun regeltjes zijn wat anders geïnterpreteerd!
  donderdag 26 november 2015 @ 15:16:46 #115
189978 controlaltdelete
pi_157835236
quote:

[..]

Je weet nog niet eens half hoe beïnvloed je bent [edit] :@

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 26-11-2015 15:50:00 ]
  donderdag 26 november 2015 @ 15:17:13 #116
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157835249
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:31 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dag El_Mata, beschik je ook nog over inhoud of blijf je als "nog niet gelovige" alleen maar religieuze argumenten gebruiken? :')
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Huh? Is hij Mata? Maar Mata was toch op grootse wijze vertrokken?
Even voor de duidelijkheid, er zijn meerdere kloonscans over het account van Lichtkogel heen gehaald (Sorry Lichtkogel :P ) en allen zonder resultaat.

Daarbij komen zijn standpunten ook totaal niet overeen, daar heb je geen kloonscan voor nodig om dat te zien en het taalgebruik wijkt ook af.

Dus mata beweerders zien spoken (Al is het spook van mata nog wel te voelen als je heel stil bent en zijn naam drie keer uitspreekt om 3 uur 's nachts voor je computerscherm), op zich wel grappig dat mata zo'n indruk achter heeft gelaten dat iedereen die een beetje goed kan babbelen en tegendraads is meteen een mata wordt. Nu weer terug naar de normale programmering.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:41 schreef Jigzoz het volgende:
...èèèn weer lief doen.
En dat. :).

quote:
0s.gif Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2265765
/1/999#p157834681]donderdag 26 november 2015 14:50[/url] schreef Jigzoz het volgende:

Goede info dit. (Of is het een satire-site? :@ )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 26 november 2015 @ 15:17:23 #117
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157835254
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:50 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat die thematiek op feesten zoals Qlimax voortkomen uit een atheïstische wereldview die de meesten er tegenwoordig op nahouden. De angst voor dergelijke 'duisternis' is weg, omdat er niet meer in geloofd wordt. En dus kun je er dan vrijelijk mee spelen...

Overigens zou het denk ik een stuk minder goed passen om positieve, 'leuke' beelden te vertonen in zo'n zaal waar keiharde, duistere dansmuziek wordt gedraaid. Hardcore/Hardstyle heeft altijd al een duistere thematiek gehad qua decoratie in de zaal en zo. Ook wordt in die muziek veel gebruikt gemaakt van samples uit horrorfilms en zo. Dus ja, dat hoort ook gewoon een beetje bij elkaar.
Op trancefeesten is dat al wel heul anders. ;) Op technofeesten kom je dit ook niet tegen, of op housefeesten. Sluit daar veel minder aan bij het thema.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_157835263
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je weet nog niet eens half hoe je beïnvloed je bent [edit] :@
Maar hoe komt het dat jij totaal niet vatbaar bent voor die invloeden?

[ Bericht 7% gewijzigd door jogy op 26-11-2015 15:50:24 ]
  donderdag 26 november 2015 @ 15:19:48 #119
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157835326
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

:{ zit daar een tijdslimiet op?

En nu je het zegt waar luisteren terroristen dan naar?
Ik bedoel ze vereren Allah of te wel dezelfde god als de christenen , alleen hun regeltjes zijn wat anders geïnterpreteerd!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onikaan ni ov dovah
pi_157835357
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

SPOILER
All hail to the hypnotoad _O_ _O_ _O_ _O_

beetje jammer van het teleurstellende derde seizoen :P
  donderdag 26 november 2015 @ 15:21:33 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157835359
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je weet nog niet eens half hoe beïnvloed je bent :@
Ja want ik ben ook echt satan aan het vereren de hele dag!

Ik word echt zwaar beinvloed!!
Gisteren zelfs nog!
Ik gaf een zwerver een broodje en een muesli reep!

Dat kan toch niet!!!
})

[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 26-11-2015 15:50:41 ]
pi_157835361
quote:
14s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:17 schreef jogy het volgende:

Goede info dit. (Of is het een satire-site? :@ )
Nee, was jaren geleden al in het nieuws.
pi_157835390
quote:

[..]

Weet jij eigenlijk wél hoe beïnvloed je bent?

[ Bericht 7% gewijzigd door jogy op 26-11-2015 15:50:55 ]
pi_157835419
quote:

[..]

Sterke opmerking weer.

[ Bericht 25% gewijzigd door jogy op 26-11-2015 15:51:27 ]
Conscience do cost.
pi_157835429
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:29 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Geen idee waar hij is. Vooralsnog hebben we geen signaal van hem mogen ontvangen toch?
Anderzijds, als je kijkt naar de complexiteit van het leven en hoe de natuur op elkaar afgestemd is, is toch wellicht al een aanwijzing ervoor. Als je alleen al kijkt naar hoe DNA is gecodeerd/opgebouwd, dan is dat te complex om 'per toeval' te ontstaan. Je zou verwachten dat hiervoor een architect aan te pas heeft moeten komen.
Dit is zo'n kromme manier van redeneren.. alsof het geloof dat DNA spontaan is ontstaan absurder is dan het idee dat er wel een ontwerper geweest moet zijn die altijd bestaan heeft met als excuus het idee dat het universum altijd bestaan heeft ondenkbaar is en er dus wel een eeuwige 'architect' geweest moet zijn. Houston, we've got a problem.
  donderdag 26 november 2015 @ 15:27:19 #126
189978 controlaltdelete
pi_157835487
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:17 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar hoe komt het dat jij totaal niet vatbaar bent voor die invloeden?
Geen idee. Opvoeding misschien, ook weinig tv e.d. Ik heb altijd al niet veel gehad met gedweep van muziek en tv/filmsterren of het kijken van stomme tvprogramma's, altijd een wantrouwen gehad voor politici nu nog veel meer, door de Mh17 viel het kwartje pas goed.
pi_157835498
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dit is zo'n kromme manier van redeneren..
Dat weet je al op het moment dat hij het woord complex in de mond neemt. Complex hoe? Complex in vergelijking met wat? Dat we iets niet begrijpen betekent niet dat iets automatisch complex is.

[ Bericht 26% gewijzigd door Dance99Vv op 26-11-2015 15:41:40 (niet op de m/v) ]
Conscience do cost.
  donderdag 26 november 2015 @ 15:40:20 #128
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157835769
Weer even een bezem doorheen, wordt mij een beetje te jolig hier.
Vrijheid
  donderdag 26 november 2015 @ 15:52:00 #129
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157836062
Plop, continue. :).
Vrijheid
pi_157836198
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Geen idee. Opvoeding misschien, ook weinig tv e.d. Ik heb altijd al niet veel gehad met gedweep van muziek en tv/filmsterren of het kijken van stomme tvprogramma's, altijd een wantrouwen gehad voor politici nu nog veel meer, door de Mh17 viel het kwartje pas goed.
Dus eigenlijk zijn "ze" niet zo almachtig als wat hier beweerd word?

Ik heb overigens ook niks met gedweep met muziek, filmsterren en tv programma's. Heb wel bepaalde bands en acteurs die ik goed vind en kijk ook wel graag bepaalde series (mijn alltime favoriet is nog steeds Babylon 5, wat overigens een uitstekende BNW serie is gezien dit onderwerp).

Maar de zogenaamde symbolisme die door sommigen hier gezien word (en die ook duidelijk invloed op deze mensen heeft anders discussieer je er niet op deze manier over) zie ik niet of heel anders, geen diepere betekenis maar gewoon een vorm van aandachttrekkerij.
  donderdag 26 november 2015 @ 16:03:35 #131
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157836268
Maar wat ik me nu een beetje afvraag, moeten we nu allemaal maar alles op gaan geven zodat we niet beinvloed kunnen worden door satan?

Ik bedoel zoals ik het nu zie word je in feite door alles in het alledaagse leven beinvloed.
De elite heeft de macht in handen, en het beste kunnen we gewoon het beste op een hutje op de hei gaan wonen.

Alles wat we hier eigenlijk posten kan vol met subliminale berichten zitten, en als we die al aanklikken zoals filmpjes worden we al onbewust beinvloed.
pi_157836362
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:03 schreef theguyver het volgende:
Maar wat ik me nu een beetje afvraag, moeten we nu allemaal maar alles op gaan geven zodat we niet beinvloed kunnen worden door satan?

Ik bedoel zoals ik het nu zie word je in feite door alles in het alledaagse leven beinvloed.
De elite heeft de macht in handen, en het beste kunnen we gewoon het beste op een hutje op de hei gaan wonen.

Alles wat we hier eigenlijk posten kan vol met subliminale berichten zitten, en als we die al aanklikken zoals filmpjes worden we al onbewust beinvloed.
Het gaat heeeeel moeilijk worden om de boel te veranderen. Eerste punt is dat de massa eens wakker moet worden uit media-hypnose waarin ze gehouden worden. edit: dat gaat wel heel ver over de grenzen van FOK! Doe maar niet meer.

[ Bericht 20% gewijzigd door jogy op 26-11-2015 16:16:06 ]
-
pi_157836518
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:08 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Het gaat heeeeel moeilijk worden om de boel te veranderen. Eerste punt is dat de massa eens wakker moet worden uit media-hypnose waarin ze gehouden worden.

En waarom ben jij niet vatbaar voor die hypnose? Je bevestigd zelfs dat je naar satanische dancefeestjes gaat, wat maakt jou onaantastbaar?

[ Bericht 4% gewijzigd door jogy op 26-11-2015 16:16:44 ]
  donderdag 26 november 2015 @ 16:22:55 #134
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157836682
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dit is zo'n kromme manier van redeneren.. alsof het geloof dat DNA spontaan is ontstaan absurder is dan het idee dat er wel een ontwerper geweest moet zijn die altijd bestaan heeft met als excuus het idee dat het universum altijd bestaan heeft ondenkbaar is en er dus wel een eeuwige 'architect' geweest moet zijn. Houston, we've got a problem.
Dit kan je ook prima complex noemen:

Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 november 2015 @ 16:24:50 #135
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157836729
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:08 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Het gaat heeeeel moeilijk worden om de boel te veranderen. Eerste punt is dat de massa eens wakker moet worden uit media-hypnose waarin ze gehouden worden. edit: dat gaat wel heel ver over de grenzen van FOK! Doe maar niet meer.
Nee hoor niks moeilijks aan.

Smijt je telefoon modem PC tv radio stuk.

het wotrd alleen lastig als je zware Loewe beeldbuis hebt, verder valt het reuze mee!

[ Bericht 35% gewijzigd door Dance99Vv op 26-11-2015 17:14:11 (joligheid verwijderd (offtopic)) ]
pi_157836741
-edit- commentaar in FB en in BNW kun je niet ALLES aan de kaak stellen, dat moet je nu wel duidelijk zijn.

[ Bericht 88% gewijzigd door Dance99Vv op 26-11-2015 17:11:11 ]
-
pi_157836851
Maar nog steeds niemand die enig idee heeft wat er dan moet gaan gebeuren als alle popmuziekluisteraars bekeerd zijn tot het satanisme? Wat is nou het veronderstelde doel? Concreet? Want dwepen met wat symboliek... Nou ja, als dat alles is...
pi_157836889
-edit reactie op verwijderde post

[ Bericht 97% gewijzigd door Dance99Vv op 26-11-2015 17:15:13 ]
  donderdag 26 november 2015 @ 16:36:24 #139
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157836953
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:31 schreef Jigzoz het volgende:
Maar nog steeds niemand die enig idee heeft wat er dan moet gaan gebeuren als alle popmuziekluisteraars bekeerd zijn tot het satanisme? Wat is nou het veronderstelde doel? Concreet? Want dwepen met wat symboliek... Nou ja, als dat alles is...
Het is al te laat hoor, iedereen heeft er al naar geluisterd!
OOIT, radio tv op straat, overal hoor je het!

Dat kan je moeilijk ontkennen, we zijn allemaal al beinvloed.

De enige die dat misschien niet hebben gedaan zijn mensen die daadwerkelijk ver van de bewoonde wereld leven, en dan maar zeuren dat zij raar zijn ;)
  donderdag 26 november 2015 @ 16:45:41 #140
189978 controlaltdelete
pi_157837168
-edit- reactie op verwijderde post + offtopic

[ Bericht 97% gewijzigd door Dance99Vv op 26-11-2015 17:19:09 ]
  donderdag 26 november 2015 @ 16:49:46 #141
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157837249
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:22 schreef ATuin-hek het volgende:
Inner worlds, Outer Worlds gekeken? ;)
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_157837267
En weer open.

[ Bericht 94% gewijzigd door Dance99Vv op 27-11-2015 00:47:26 ]
There is only one religion
pi_157857969
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:31 schreef Jigzoz het volgende:
Dat de wereld er dan zo uit komt te zien:
-
pi_157857998
Ik prefereer toch zombies maar ziet er goed uit. Waarom zijn mensen daar precies tegen?
Conscience do cost.
pi_157858109
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:03 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat de wereld er dan zo uit komt te zien:
Waarom zou de elite dat willen?
pi_157858211
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad complex ja, erg mooi zelfs.

Echter DNA is nog een heel stuk complexer, daar er leven in zit.
Zou dat zomaar 'per toeval' ontstaan zijn of zou er een 'programmeur' voor aan te pas zijn gekomen..?

Questions...questions.. :)
-
pi_157858231
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:10 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Waarom zou de elite dat willen?
Omdat ze dan de volledige macht hebben over de bevolking?
Zie bijvoorbeeld Noord-Korea.
-
  vrijdag 27 november 2015 @ 13:18:32 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157858257
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:17 schreef Lichtkogel het volgende:

Noord-Korea is de voorbeeldstaat voor De Elite? Of hun eigen pilot?
  vrijdag 27 november 2015 @ 13:19:59 #149
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157858293
quote:

[..]

Ik wens ze veel succes ;)
Not going to happen!
pi_157858374
quote:

[..]

Ja? Ze willen van Nederland een soort Noord-Korea maken? Ik heb het idee dat ze meer hebben aan een bevolking die wél productief is.
  vrijdag 27 november 2015 @ 13:24:51 #151
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157858391
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:15 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Zou dat zomaar 'per toeval' ontstaan zijn of zou er een 'programmeur' voor aan te pas zijn gekomen..?

Er zit helemaal geen leven in DNA. Het is onderdeel van een levensvorm. Wat ik met de voorbeelden hierboven wil laten zien is dat complexe dingen zonder problemen kunnen ontstaan gebaseerd op simpele regels. Vergeet ook niet dat de complexiteit van leven en DNA zich over miljarden jaren ontwikkeld heeft. Zeg maar gerust the mother of all optimization problems/procedures ;)
Onikaan ni ov dovah
pi_157858414
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Noord-Korea is de voorbeeldstaat voor De Elite? Of hun eigen pilot?
Geen idee, zou best kunnen dat het een pilot is... hier het hotel wat in Pyongyang staat:

-
  vrijdag 27 november 2015 @ 13:26:03 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157858422
Oh my. Alles weer op een paranoïde hoop.
pi_157858443
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:15 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Je redeneert de verkeerde kant op. Hoe groot is bijvoorbeeld de kans dat al die honderden miljarden zandkorrels ter wereld precies liggen op de plek waar ze nu liggen? Bijna onmogelijk om in een getal uit te drukken. En toch liggen ze er.
  vrijdag 27 november 2015 @ 13:28:34 #155
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157858465
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:25 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Geen idee, zou best kunnen dat het een pilot is... hier het hotel wat in Pyongyang staat:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

onze kerkjes hebben ook een 3 hoek punt moet ik me zorgen maken?
pi_157858471
Alle driehoeken zijn nu onderdeel van het complot?
pi_157858472
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:24 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja? Ze willen van Nederland een soort Noord-Korea maken? Ik heb het idee dat ze meer hebben aan een bevolking die wél productief is.
Dat lijkt mij ook... echter als we de "Georgia Guidestones" er ook nog eens bij pakken:

-
pi_157858516
Ja, de Noord-Koreaanse situatie is natuurlijk hartstikke wenselijk voor de elite. Het gaat ook zo goed in dat land. Je moet wel bereid zijn om het hele jaar oorlogstaal uit te slaan terwijl je militair eigenlijk niets voorstelt en aan het eind van het jaar moet je opeens bedelen bij de boze Amerikanen om voedsel. Om nog maar te zwijgen over de complete afhankelijkheid van China.

Wie wilt dat nou niet!
Conscience do cost.
pi_157858598
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:31 schreef ems. het volgende:
Ja, de Noord-Koreaanse situatie is natuurlijk hartstikke wenselijk voor de elite. Het gaat ook zo goed in dat land. Je moet wel bereid zijn om het hele jaar oorlogstaal uit te slaan terwijl je militair eigenlijk niets voorstelt en aan het eind van het jaar moet je opeens bedelen bij de boze Amerikanen om voedsel. Om nog maar te zwijgen over de complete afhankelijkheid van China.

Wie wilt dat nou niet!
Noord-Korea is geïsoleerd van de rest van de wereld en onderhevig aan sancties/boycots.

Indien men de wereldregering heeft gevestigd met 1 digitale wereldmunt waarmee betalingen alleen via een geïmplanteerde chip kunnen verlopen voor de bevolking, dan zal het waarschijnlijk niet zo'n armoede zijn als in NK, echter wel een dictatuur.
-
pi_157858602
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:29 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook... echter als we de "Georgia Guidestones" er ook nog eens bij pakken:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, dat heeft de elite niet echt goed geheim weten te houden.
pi_157858682
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:34 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Noord-Korea is geïsoleerd van de rest van de wereld en onderhevig aan sancties/boycots.

Indien men de wereldregering heeft gevestigd met 1 digitale wereldmunt waarmee betalingen alleen via een geïmplanteerde chip kunnen verlopen voor de bevolking, dan zal het waarschijnlijk niet zo'n armoede zijn als in NK, echter wel een dictatuur.
Maar daar is dan weer niets satanisch aan, dus dan zit je toch achter de verkeerde groep aan.
pi_157858696
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:34 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou, dat heeft de elite niet echt goed geheim weten te houden.
Inderdaad, want ook al staat dat monument daar wel, 90% de bevolking loopt zich meer druk te maken over het bestuur van hun voetbalclub of is benieuwd wie The Voice of Holland gaat winnen..

Bizar dat het er gewoon 'in plain sight' staat ja.
-
pi_157858799
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:29 schreef Jigzoz het volgende:
Alle driehoeken zijn nu onderdeel van het complot?
Dus mijn gevarendriehoek is ook satanisch :o
pi_157858859
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus mijn gevarendriehoek is ook satanisch :o
Ha, zou best kunnen :D

Net zoals de eerste letter "A" van het alfabet ;)

-
pi_157859115
Revelation 13:17

The Mark of the Beast

16 And he causes all, the small and the great, and the rich and the poor, and the free men and the slaves, to be given a mark on their right hand or on their forehead, 17 and he provides that no one will be able to buy or to sell, except the one who has the mark, either the name of the beast or the number of his name. 18 Here is wisdom. Let him who has understanding calculate the number of the beast, for the number is that of a man; and his number is six hundred and sixty-six.

-
  vrijdag 27 november 2015 @ 14:11:22 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157859273
En maar weer een quote uit het Grote Gristelijke Verhalenboek als bewijs,
Maar we zijn heus, echt waar niet gelovig! Maar de bijbel is wel de waarheid!
pi_157859343
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:11 schreef Copycat het volgende:
Ook wel grappig dat je de "reguliere 6" in een barcode niet mee moet tellen want anders klopt het natuurlijk niet meer
  vrijdag 27 november 2015 @ 14:17:35 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157859386
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:15 schreef Chewie het volgende:

Ook wel grappig dat je de "reguliere 6" in een barcode niet mee moet tellen want anders klopt het natuurlijk niet meer
Echt, toewerken naar je eigen waarheid 101.
Geen weldenkend mens kan dit serieus nemen.
  vrijdag 27 november 2015 @ 14:22:30 #169
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157859468
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:01 schreef Lichtkogel het volgende:

The Mark of the Beast

16 And he causes all, the small and the great, and the rich and the poor, and the free men and the slaves, to be given a mark on their right hand or on their forehead, 17 and he provides that no one will be able to buy or to sell, except the one who has the mark, either the name of the beast or the number of his name. 18 Here is wisdom. Let him who has understanding calculate the number of the beast, for the number is that of a man; and his number is six hundred and sixty-six.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

barcodes?
Serieus?
come on!!! :')

Ik zag telefoon nummers met 3 6jes er in..
En nu..
pi_157859537
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:11 schreef Copycat het volgende:
Vooralsnog twijfel ik er nog steeds aan of het de waarheid is, echter staan er wél dingen in die aardig kloppen als we zo om ons heen kijken. Typisch dat ze dat zo lang geleden al konden 'voorspellen'.

Nog wel een apart gegeven vond ik het feit op wie onze jaartelling gebaseerd is.. je zou haast zeggen dat er toch een Jezus heeft rondgelopen 2015 jaar geleden toch? :D

Overigens hanteren bijvoorbeeld de Chinezen dan weer wel hun eigen kalender... dus ja, wat is nou waar..?
-
pi_157859562
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

barcodes?
Serieus?
come on!!! :')

Ik zag telefoon nummers met 3 6jes er in..
En nu..
Was het toevallig Vodafone?

-
pi_157859663
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:26 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Vooralsnog twijfel ik er nog steeds aan of het de waarheid is, echter staan er wél dingen in die aardig kloppen als we zo om ons heen kijken. Typisch dat ze dat zo lang geleden al konden 'voorspellen'.
Zoals?

quote:
Nog wel een apart gegeven vond ik het feit op wie onze jaartelling gebaseerd is.. je zou haast zeggen dat er toch een Jezus heeft rondgelopen 2015 jaar geleden toch? :D
Waarom? En dat is je nog maar sinds kort bekend dat onze jaartal daarop gebaseerd is?

quote:
Overigens hanteren bijvoorbeeld de Chinezen dan weer wel hun eigen kalender... dus ja, wat is nou waar..?
Niet alleen de Chinezen, Japanners en Joden hebben bijvoorbeeld ook hun eigen jaartelling.
  vrijdag 27 november 2015 @ 14:36:56 #173
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157859720
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:28 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Was het toevallig Vodafone?

[ afbeelding ]
owjee vodafone..

enige oplossing voor deze issue!

SPOILER
Je ziet wat je wil zien, een provider van mobiele telefoon die )^in hun logo hebben verwerkt..

nou chapeau...

Ik hoop voor jezelf dat je niet niet anders aan het doen bent dan grappig te wezen, als je dit allemaal serieus meent, is het erg droevig met je gesteld..
:')
pi_157859786
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:34 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zoals?

Zie post #165
quote:
[..]

Waarom? En dat is je nog maar sinds kort bekend dat onze jaartal daarop gebaseerd is?
Is wel bekend, echter je zou de vraag kunnen stellen of er toen daadwerkelijk Jezus heeft rondgelopen of niet? Het is toch wel typisch dat onze jaartelling op hem gebaseerd is toch?
Kan iedereen grappen en grollen gaan maken over 'Gristenen', echter de jaartelling is er wel op gebaseerd. Vind ik gewoon een typisch gegeven.
quote:
[..]

Niet alleen de Chinezen, Japanners en Joden hebben bijvoorbeeld ook hun eigen jaartelling.
Weet ik. Vandaar ook dat ik er nog niet helemaal uit ben wat betreft het 'geloof'.
Feit is wel dat er wereldwijd een oorlog gaande is om het Christendom uit te bannen/belachelijk te maken. Je zou je erbij kunnen afvragen waarom dat zo is..
-
pi_157859844
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

owjee vodafone..

enige oplossing voor deze issue!

SPOILER
Je ziet wat je wil zien, een provider van mobiele telefoon die )^in hun logo hebben verwerkt..

nou chapeau...

Ik hoop voor jezelf dat je niet niet anders aan het doen bent dan grappig te wezen, als je dit allemaal serieus meent, is het erg droevig met je gesteld..
:')
Dat heet 'subliminal message'

Hier wat goede voorbeelden ervan om te zien wat dat is:

Subliminale boodschap

Een subliminale boodschap is een signaal of boodschap verborgen in een medium en bedoeld om doorgegeven te worden zonder dat het bewust opgemerkt wordt. Deze boodschappen zouden toch door het onderbewustzijn kunnen verwerkt worden, en aanzetten tot bepaald gedrag.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Subliminale_boodschap
-
pi_157859961
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:39 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Zie post #165
Die onderbouwing van je klopt van geen kant, en je bent nogal creatief met numerologie.

Probeer het nog maar een keer

[..]

quote:
Is wel bekend, echter je zou de vraag kunnen stellen of er toen daadwerkelijk Jezus heeft rondgelopen of niet? Het is toch wel typisch dat onze jaartelling op hem gebaseerd is toch?
Kan iedereen grappen en grollen gaan maken over 'Gristenen', echter de jaartelling is er wel op gebaseerd. Vind ik gewoon een typisch gegeven.
Gezien onze geschiedenis en de invloed van de christelijke religies hier vind ik dat niet zo heel typisch.

[..]

quote:
Weet ik. Vandaar ook dat ik er nog niet helemaal uit ben wat betreft het 'geloof'.
Feit is wel dat er wereldwijd een oorlog gaande is om het Christendom uit te bannen/belachelijk te maken. Je zou je erbij kunnen afvragen waarom dat zo is..
Welke oorlog? Wereldwijd groeit het christendom nog dus met dat uitbannen loopt het niet zo'n vaart.

Ja en dat belachelijk maken is nu eenmaal de vrijheid die we hebben in tegenstelling tot vroeger, toen liep je grote kans om op de brandstapel te belanden als je iets riep wat de kerk niet aanstond.

En religekkies (waar ik jou gezien je gebruikte argumenten ook gewoon toe reken) die lekker creatief met numerologie en symbolisme hun eigen "waarheid" aan het creëren zijn verdienen ook niet beter dan belachelijk gemaakt te worden.
  vrijdag 27 november 2015 @ 14:50:40 #177
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157860057
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:41 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat heet 'subliminal message'

Hier wat goede voorbeelden ervan om te zien wat dat is:

Subliminale boodschap

Een subliminale boodschap is een signaal of boodschap verborgen in een medium en bedoeld om doorgegeven te worden zonder dat het bewust opgemerkt wordt. Deze boodschappen zouden toch door het onderbewustzijn kunnen verwerkt worden, en aanzetten tot bepaald gedrag.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Subliminale_boodschap
Oke en wat voor rare dingen heb je de laatste tijd gedaan door die geheime berichtjes?
pi_157860254
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:46 schreef Chewie het volgende:

[..]

Die onderbouwing van je klopt van geen kant, en je bent nogal creatief met numerologie.

Probeer het nog maar een keer

Ok, here we go:

The Mark of the Beast

16 And he causes all, the small and the great, and the rich and the poor, and the free men and the slaves, to be given a mark on their right hand or on their forehead, 17 and he provides that no one will be able to buy or to sell, except the one who has the mark, either the name of the beast or the number of his name.

Deze video is een must-see als je het wil weten:

quote:
[..]

[..]

Gezien onze geschiedenis en de invloed van de christelijke religies hier vind ik dat niet zo heel typisch.

Mja.. je zou je ook kunnen afvragen welke elite het christendom heeft gebruikt als leidraad om oorlog mee te voeren. Volgens mij zijn de basisprincipes van het christendom zo slecht nog niet als we naar de 'ten commandments' kijken. Vraag is echter, is dit werkelijk waar een goddelijke ingeving geweest, of hebben bepaalde mensen dit zelf verzonnen?
quote:
[..]

[..]

Welke oorlog? Wereldwijd groeit het christendom nog dus met dat uitbannen loopt het niet zo'n vaart.

Deze oorlog: http://www.huffingtonpost.com/news/war-on-christianity/
quote:
Ja en dat belachelijk maken is nu eenmaal de vrijheid die we hebben in tegenstelling tot vroeger, toen liep je grote kans om op de brandstapel te belanden als je iets riep wat de kerk niet aanstond.

Klopt, dat waren ook idioten die met de 'bijbel in de hand' dat soort vonnissen uitspraken.
quote:
En religekkies (waar ik jou gezien je gebruikte argumenten ook gewoon toe reken) die lekker creatief met numerologie en symbolisme hun eigen "waarheid" aan het creëren zijn verdienen ook niet beter dan belachelijk gemaakt te worden.
LOL! Vooralsnog ben ik nog niet overtuigd van het geloof hoor. Ik bekijk het alleen vanuit meerdere perspectieven, that's all. Beetje een vreemde houding overigens om aan te nemen met je 'verdienen ook niet beter dan belachelijk gemaakt te worden'.
-
pi_157860300
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Oke en wat voor rare dingen heb je de laatste tijd gedaan door die geheime berichtjes?
Die rare dingen hier op het forum zitten posten om mensen als jij wakker te krijgen.
-
  vrijdag 27 november 2015 @ 15:11:59 #180
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157860447
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:04 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Die rare dingen hier op het forum zitten posten om mensen als jij wakker te krijgen.
Dus jij krijgt onbewust berichten door dat je tegen dit soort berichten moet posten op Fok/BNW..
Maar als jij dit onbewust door hebt gekregen hoe kan je dan antwoord geven op mijn vraag als je onderbewustzijn dit loopt te typen.
Maar daar ben je wel of niet bewust van?

SPOILER
pi_157860738
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dus jij krijgt onbewust berichten door dat je tegen dit soort berichten moet posten op Fok/BNW..
Maar als jij dit onbewust door hebt gekregen hoe kan je dan antwoord geven op mijn vraag als je onderbewustzijn dit loopt te typen.
Maar daar ben je wel of niet bewust van?
Kijk... ik weet heus wel dat je op BNW om geen enkele andere reden zit dan om te trollen, dat is allang duidelijk. Je neemt nul-komma-nul aan van wat anderen hier met mij beweren. Ook al zou het zelfs maar DEELS waar zijn wat wij hier proberen duidelijk te maken, zelfs dan zou je al behoorlijk reden moeten hebben om eea zelf eens beter uit te zoeken en na te gaan.

Hoezo zit je hier eigenlijk constant de boel te verstoren en te trollen als je het toch allemaal onzin vindt? Dat is hetzelfde als je op een autodiscussie-forum begeven terwijl auto's je totaal niet interesseren. Slaat dus helemaal nergens op wat je zit te doen, heb je dat zelf ook door?
-
pi_157861016
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:02 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ok, here we go:

The Mark of the Beast

16 And he causes all, the small and the great, and the rich and the poor, and the free men and the slaves, to be given a mark on their right hand or on their forehead, 17 and he provides that no one will be able to buy or to sell, except the one who has the mark, either the name of the beast or the number of his name.

Deze video is een must-see als je het wil weten:
Buiten wat "waarheidszoekers" die jaar na jaar blijven roepen dat dit er aan zit te komen, is hier niemand serieus mee bezig en is het ook nog steeds geen werkelijkheid.

[..]

quote:
Mja.. je zou je ook kunnen afvragen welke elite het christendom heeft gebruikt als leidraad om oorlog mee te voeren. Volgens mij zijn de basisprincipes van het christendom zo slecht nog niet als we naar de 'ten commandments' kijken. Vraag is echter, is dit werkelijk waar een goddelijke ingeving geweest, of hebben bepaalde mensen dit zelf verzonnen?
Religie was in de oudheid een prima argument om een oorlog te starten.

En wat vind jij goed aan de tien geboden? hooguit 3 hebben een praktisch nut in de samenleving

[..]

quote:
Wat gewoon kritiek is op een religie, dat jij het als oorlog ziet zegt dan ook meer over jou dan over degenen die kritiek hebben.

[..]

[..]

quote:
LOL! Vooralsnog ben ik nog niet overtuigd van het geloof hoor. Ik bekijk het alleen vanuit meerdere perspectieven, that's all. Beetje een vreemde houding overigens om aan te nemen met je 'verdienen ook niet beter dan belachelijk gemaakt te worden'.
Als de gebruikte argumenten belachelijk zijn dan is het heel normaal dat je er belachelijk mee gemaakt word. als je niet zo overtuigd zou zijn dan zou je niet zo stellig zijn met creatief nummeren en symbolen zien.
pi_157861224
Leuke grappen allemaal, maar ik zei al eerder dat 666 helemaal niet het nummer van het beest is. Althans, niet volgens de Bijbel. Het is 616.
pi_157861286
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:43 schreef Chewie het volgende:

[..]

Buiten wat "waarheidszoekers" die jaar na jaar blijven roepen dat dit er aan zit te komen, is hier niemand serieus mee bezig en is het ook nog steeds geen werkelijkheid.

Er zijn er hier wel een hoop serieus mee bezig, echter de OVERGROTE meerderheid zit liever GTST of voetbal te kijken.. dat is het probleem.

Maar je hebt de video gezien dus. Wat vond je ervan..?
quote:
[..]

[..]

Religie was in de oudheid een prima argument om een oorlog te starten.

En wat vind jij goed aan de tien geboden? hooguit 3 hebben een praktisch nut in de samenleving
Volgens mij staan er wel meer dan 3 in die praktisch nut zouden hebben in de samenleving.
quote:
[..]

[..]

Wat gewoon kritiek is op een religie, dat jij het als oorlog ziet zegt dan ook meer over jou dan over degenen die kritiek hebben.
Dat is een oorlog tegen de religie. En wordt zowel letterlijk, tegen Christenen, als figuurlijk, tegen het geloof, gevoerd. En daar hoef je zelf nog niet eens gelovig voor te zijn om dat te kunnen zien.
quote:
[..]

[..]

[..]

Als de gebruikte argumenten belachelijk zijn dan is het heel normaal dat je er belachelijk mee gemaakt word. als je niet zo overtuigd zou zijn dan zou je niet zo stellig zijn met creatief nummeren en symbolen zien.
Het is je nog steeds niet duidelijk dat het Satanisme alom om ons heen uitgevoerd wordt..? Indien wel, dan zou je je kunnen afvragen waarom de elite dat zo nodig wil nastreven dan en waarom ze daar in geloven. Zo niet, dan adviseer ik je dit topic met de 3 voorgaande delen nog eens door te nemen.
-
pi_157861396
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:55 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Er zijn er hier wel een hoop serieus mee bezig, echter de OVERGROTE meerderheid zit liever GTST of voetbal te kijken.. dat is het probleem.

Maar je hebt de video gezien dus. Wat vond je ervan..?

[..]

Volgens mij staan er wel meer dan 3 in die praktisch nut zouden hebben in de samenleving.

[..]

Dat is een oorlog tegen de religie. En wordt zowel letterlijk, tegen Christenen, als figuurlijk, tegen het geloof, gevoerd. En daar hoef je zelf nog niet eens gelovig voor te zijn om dat te kunnen zien.

[..]

Het is je nog steeds niet duidelijk dat het Satanisme alom om ons heen uitgevoerd wordt..? Indien wel, dan zou je je kunnen afvragen waarom de elite dat zo nodig wil nastreven dan en waarom ze daar in geloven. Zo niet, dan adviseer ik je dit topic met de 3 voorgaande delen nog eens door te nemen.
Ik denk dat jij er goed aan zou doen om eens met Ali Kannibali of die ene heel boze jehova uit F&L (naam vergeten) contact op te nemen. Ik denk dat je gewoon een bijzonder sterke religieuze behoefte hebt.

Dat is niet gek of erg. Heel veel mensen hebben dat. Voor de een is ietsisme genoeg, de ander wil een enorm pakket met regels, morele leer, symboliek en mystiek. Ik denk dat jij zo'n ander bent.
  vrijdag 27 november 2015 @ 16:01:21 #186
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157861458
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:28 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Kijk... ik weet heus wel dat je op BNW om geen enkele andere reden zit dan om te trollen, dat is allang duidelijk. Je neemt nul-komma-nul aan van wat anderen hier met mij beweren. Ook al zou het zelfs maar DEELS waar zijn wat wij hier proberen duidelijk te maken, zelfs dan zou je al behoorlijk reden moeten hebben om eea zelf eens beter uit te zoeken en na te gaan.

Hoezo zit je hier eigenlijk constant de boel te verstoren en te trollen als je het toch allemaal onzin vindt? Dat is hetzelfde als je op een autodiscussie-forum begeven terwijl auto's je totaal niet interesseren. Slaat dus helemaal nergens op wat je zit te doen, heb je dat zelf ook door?
Kijk als ik onzin lees kan ik net zo goed onzin antwoorden.

Ik zit hier al erg lang hoor, ik weet hoe het balletje rolt.

maar dit was geen troll bericht van mij, dit was serieus..
Je voert dit bericht namelijk in via je PC, dus sta je net zo erg bloot aan dat gene waar je nu zo hard je berichtgeving over doet.

Reclame via youtube banners etc hier op FOK! zal je het ook meer dan genoeg zien.

Dus ben je ook gewoon net zo hard beinvloed.

En dan geef jij me als antwoord dat je door die beinvloeding dit moet verkondigen op FOK! wat is dat voor een onzinnig antwoord.

Denk er maar even over na..

Als het kwartje valt geef even een gil! ;)
pi_157861604
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:59 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik denk dat jij er goed aan zou doen om eens met Ali Kannibali of die ene heel boze jehova uit F&L (naam vergeten) contact op te nemen. Ik denk dat je gewoon een bijzonder sterke religieuze behoefte hebt.

Dat is niet gek of erg. Heel veel mensen hebben dat. Voor de een is ietsisme genoeg, de ander wil een enorm pakket met regels, morele leer, symboliek en mystiek. Ik denk dat jij zo'n ander bent.
Ik dacht dat we een discussie aan het voeren waren, echter je gaat maar weer eens op de man spelen bij gebrek aan argumentatie zie ik?

Ik geloof vooralsnog in niks, jij bent hier de Satanist heb je zelf toegegeven toch?
-
pi_157861647
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:07 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ik dacht dat we een discussie aan het voeren waren, echter je gaat maar weer eens op de man spelen bij gebrek aan argumentatie zie ik?
Dat was echt een heel serieuze post. Ik meen dat echt te zien.
quote:
Ik geloof vooralsnog in niks, jij bent hier de Satanist heb je zelf toegegeven toch?
Dat klopt ja. Ik voel namelijk ook een religieuze behoefte, maar ik ben slecht in regels opvolgen, dus ik heb een religie die ik zelf kan inrichten.
pi_157861654
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

Kijk als ik onzin lees kan ik net zo goed onzin antwoorden.

Ik zit hier al erg lang hoor, ik weet hoe het balletje rolt.

maar dit was geen troll bericht van mij, dit was serieus..
Je voert dit bericht namelijk in via je PC, dus sta je net zo erg bloot aan dat gene waar je nu zo hard je berichtgeving over doet.

Reclame via youtube banners etc hier op FOK! zal je het ook meer dan genoeg zien.

Dus ben je ook gewoon net zo hard beinvloed.

En dan geef jij me als antwoord dat je door die beinvloeding dit moet verkondigen op FOK! wat is dat voor een onzinnig antwoord.

Denk er maar even over na..

Als het kwartje valt geef even een gil! ;)

Misschien kan je beter hier inschrijven, denk dat je je daar meer thuis voelt: http://www.auto-forum.nl/
-
  vrijdag 27 november 2015 @ 16:23:54 #190
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157862005
En even op een klein zijspoor; de christelijke religie proberen te valideren omdat er satanisme bestaat is een beetje een kromme manier van denken eigenlijk.

En mij bekruipt steeds meer het gevoel dat als het elitaire satanisme bestaat het niet heel veel meer is dan een geritualiseerd bijgeloof tussen gelijkgestemde psychopaten die het ook nog eens geweldig vinden als artiesten dan wel niet volledig onbewust een dansje doen voor degene die erover gaan. Dat gecombineerd met na aap gedrag tussen artiesten/regisseurs maakt dat waarschijnlijk meer dan de helft van de zogenaamde occulte boodschappen gemaakt zijn omdat het er coolio uit ziet.

Blijft de rest nog over, inclusief de occult aandoende symbolen op geld, bij overheden en een x aantal bedrijven (waarbij hetzelfde geldt trouwens, een deel zou best daadwerkelijk bij een elitair hobbyclubje kunnen zitten waar ze nogal geilen op symboliek (en machtsmisbruik)). Dus zullen we zeggen dat een bedrijf als Apple gewoon zonder enige occulte bijbedoelingen het apple-logo heeft bedacht want cool maar CBS daadwerkelijk deel is van het 'clubje' zeg maar.

Zo wordt er ook een soort omnipotent beeld geschept van de 'elite' terwijl die er helemaal niet is.
Vrijheid
  vrijdag 27 november 2015 @ 16:30:32 #191
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157862120
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:09 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Misschien kan je beter hier inschrijven, denk dat je je daar meer thuis voelt: http://www.auto-forum.nl/
Kerel donderop met die onzin..

Kijk jij tv ja toch?
Je gaf zelf gisteren aan dat je luisterd naar Iron Maiden enzo ik neem ook aan dat je TV kijkt etc.

Dus je bent zelf ook beinvloed door de elite etc, misschien nog wel erger dan mij!
Ondertussen zie je overal onheil in elk driehoekje duivels gebaar ( wat gewoon normaal is onder rockers etc) 3en 6jes in logo's van telefoon providers en op andere locaties.

wat een onzin, weet je hoeveel gebaren je kan maken met je vingers?
3 hoekjes kom je minder tegen dan 4 kantjes
en het getal 6 is gewoon een getal dus die kom je ook random overal tegen.

Het mooie is dat je dan berekeningen krijgt die nergens op slaan en we moeten dit allemaal voor zoete koek slikken omdat jij dit zegt...we moeten er bang voor zijn dat we er door worden beinvloed.

Dus mijn normale vraag is, jij bent er net zo hard aan bloodgesteld als ik, dus wat gaan we doen?
Moet ik nu een iphone kopen? of zo? omdat ik de elite mijn geld wil geven?
pi_157862211
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:23 schreef jogy het volgende:
En even op een klein zijspoor; de christelijke religie proberen te valideren omdat er satanisme bestaat is een beetje een kromme manier van denken eigenlijk.

En mij bekruipt steeds meer het gevoel dat als het elitaire satanisme bestaat het niet heel veel meer is dan een geritualiseerd bijgeloof tussen gelijkgestemde psychopaten die het ook nog eens geweldig vinden als artiesten dan wel niet volledig onbewust een dansje doen voor degene die erover gaan. Dat gecombineerd met na aap gedrag tussen artiesten/regisseurs maakt dat waarschijnlijk meer dan de helft van de zogenaamde occulte boodschappen gemaakt zijn omdat het er coolio uit ziet.

Blijft de rest nog over, inclusief de occult aandoende symbolen op geld, bij overheden en een x aantal bedrijven (waarbij hetzelfde geldt trouwens, een deel zou best daadwerkelijk bij een elitair hobbyclubje kunnen zitten waar ze nogal geilen op symboliek (en machtsmisbruik)). Dus zullen we zeggen dat een bedrijf als Apple gewoon zonder enige occulte bijbedoelingen het apple-logo heeft bedacht want cool maar CBS daadwerkelijk deel is van het 'clubje' zeg maar.

Zo wordt er ook een soort omnipotent beeld geschept van de 'elite' terwijl die er helemaal niet is.
Je kunt er gerust van uitgaan dat het elitaire satanisme uit de OP niet bestaat. Niet alleen omdat het geen enkel raakvlak heeft met welke bestaande vorm van satanisme dan ook, maar ook omdat de veronderstelde doelen nergens op slaan. Zeker niet in een satanische context.

Dat er allerlei 'verborgen' zaken spelen lijkt me duidelijk. Zie bijvoorbeeld het verschil in omgang met IS en Saudi-Arabië. Beide middeleeuwse religieuze dictaturen die lak hebben aan menselijkheid, maar de een heet het grote kwaad en de ander is een goed bevriende natie.

En het enige verschil tussen die twee is de manier waarop de VS en Europa ervan kunnen profiteren. SA levert geld op, IS niet, dus SA is een bevriende natie en IS niet.

Als er dus al zo'n groot complot bestaat, dan heeft dat geen religieuze, maar een financiële motivatie. Wat betreft alle betrokken partijen: allemaal abrahamistische religies. Geen spoor van welk satanisme dan ook.
pi_157862503
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Je kunt er gerust van uitgaan dat het elitaire satanisme uit de OP niet bestaat. Niet alleen omdat het geen enkel raakvlak heeft met welke bestaande vorm van satanisme dan ook, maar ook omdat de veronderstelde doelen nergens op slaan. Zeker niet in een satanische context.

Dat er allerlei 'verborgen' zaken spelen lijkt me duidelijk. Zie bijvoorbeeld het verschil in omgang met IS en Saudi-Arabië. Beide middeleeuwse religieuze dictaturen die lak hebben aan menselijkheid, maar de een heet het grote kwaad en de ander is een goed bevriende natie.

En het enige verschil tussen die twee is de manier waarop de VS en Europa ervan kunnen profiteren. SA levert geld op, IS niet, dus SA is een bevriende natie en IS niet.

Als er dus al zo'n groot complot bestaat, dan heeft dat geen religieuze, maar een financiële motivatie. Wat betreft alle betrokken partijen: allemaal abrahamistische religies. Geen spoor van welk satanisme dan ook.
O, jij dacht dat die elite niet bestond? Paar dagen geleden werd het zelfs in de krant toegegeven:

=====================================================
Freemasons fixed inquiry into Titanic to protect Establishment, claims secret archive that lists two million members - including Winston Churchill - and reveals secretive group of elites ruled society for 200 years

- Probe into tragedy that killed 1,500 people cleared most of those involved
- Archive of Freemasons containing two million names set to be published
- It contains the names of royalty, statesmen, judges and military top brass
- Will reveal the scale of Masonic influence at all levels of British society
http://www.dailymail.co.u(...)-levels-society.html
=================================================================
Een dag later verscheen dit artikel:
=================================================================
Are the Freemasons even MORE powerful than anyone thought? Conspiracy theories have flourished for years. But a secret archive reveals how their members may have shaped Britain's history

For centuries, they have shrouded themselves in secrecy. So murky is their history, their origins are opaque even to themselves.

Their rituals are conducted in private, with members swearing a melodramatic oath that threatens them with ‘having my throat cut across, my tongue torn out by its roots and buried in the rough sands of the sea at low-water mark’ should it be violated.

But what’s inspired endless rumour and speculation is how the influence of this shadowy organisation reaches to the very heart of the Establishment — to senior politicians, high-ranking military men, diplomats and spies, chief constables and scientists.

They are, of course, the Freemasons. And according to a secret membership archive open to the public for the first time, the number of leading figures in British history is likely to be even greater than conspiracy theorists would have you believe.

The newly released list of two million names includes at least five kings (most recently Edward VII, Edward VIII and George VI), the present Duke of Kent, statesmen Winston Churchill and Lord Kitchener, military genius the Duke of Wellington, authors Rudyard Kipling and Arthur Conan Doyle, England manager Sir Alf Ramsey, the explorer Ernest Shackleton, the scientist who discovered penicillin, Sir Alexander Fleming — and flamboyant playwright Oscar Wilde.

According to estimates, there are 250,000 Masons in Britain and six million Masons worldwide. They may be relatively few in number, but they wield considerable influence across all sections of society.
http://www.dailymail.co.u(...)itain-s-history.html
==================================================
Lees dus ook de artikelen eens even helemaal door in de links, waar ook foto en videomateriaal in zit.

Hoor graag.
-
pi_157862538
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:47 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

O, jij dacht dat die elite niet bestond?
Heb ik nooit gezegd. Vanuit bepaalde perspectieven maak ik er zelfs deel van uit. Jij ook trouwens.
pi_157862578
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:49 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Heb ik nooit gezegd. Vanuit bepaalde perspectieven maak ik er zelfs deel van uit. Jij ook trouwens.
Jij hebt toch gezegd dat die Satanistische elite niet bestond toch? Maar je bent het er dus wel over eens dat de Freemasons bestaan en ons dus vanachter de schermen regeren?
-
pi_157862584
Enneh... The Daily Mail? Echt? En die is geen MSM of zo?
pi_157862621
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:52 schreef Jigzoz het volgende:
Enneh... The Daily Mail? Echt? En die is geen MSM of zo?
Dat wel, daarom is het juist zo opmerkelijk dat zelfs de MSM er nu mee naar buiten komt! Zeeeer ongebruikelijk is dat ja en was er zelf nogal verbaasd over toen ik het las.
-
pi_157862640
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:51 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Jij hebt toch gezegd dat die Satanistische elite niet bestond toch?
Ah, mijn fout. Ik las 'de' in plaats van 'die'. Nee, die satanische elite zoals in de OP bestaat niet.
quote:
Maar je bent het er dus wel over eens dat de Freemasons bestaan
De vrijmetselarij bestaat ja. Een oom van me zit erbij. Ga ik niet ontkennen.
quote:
en ons dus vanachter de schermen regeren?
Nee.
pi_157862651
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:53 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat wel, daarom is het juist zo opmerkelijk dat zelfs de MSM er nu mee naar buiten komt! Zeeeer ongebruikelijk is dat ja en was er zelf nogal verbaasd over toen ik het las.
Nou, tijd voor de kritische vragen richting de claim in de OP dus.
pi_157862752
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:53 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ah, mijn fout. Ik las 'de' in plaats van 'die'. Nee, die satanische elite zoals in de OP bestaat niet.
Nou, dan zal ik je toch weer even moeten vragen wat beeldmateriaal in te kijken:
quote:
[..]

Mijn overgrootopa zat erbij hoorde ik onlangs.
quote:
[..]

Nee.
O nee..? Dus die artikelen in de Dailymail zijn onzin volgens jou en het feit dat er generaals, ondernemers, industriëlen, staatshoofden, veel Amerikaanse presidenten en zelfs koninklijken bij hebben gezeten doet jou niet denken dat deze zeer machtige mensen wellicht niet hun invloed hiermee uitoefenden..?
-
  vrijdag 27 november 2015 @ 16:59:42 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157862753
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:53 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nee.
bijna elke grote stad heeft wel zo'n clubje.
Soort van studenten vereniging voor ouderen ;)
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:01:16 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157862789
De MSM verafschuwen, maar dan wel iets in godbetert de DailyMail direct geloven. Hoe yellow paper wil je het hebben?
pi_157862819
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:59 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nou, dan zal ik je toch weer even moeten vragen wat beeldmateriaal in te kijken:
Nee.
quote:
[..]

En? Was die ook satanisch en eng en zo?
quote:
[..]

O nee..? Dus die artikelen in de Dailymail zijn onzin volgens jou
Dat geldt voor wel meer in dat blaadje. De Telegraaf is er niks bij.
quote:
en het feit dat er generaals, ondernemers, industriëlen, staatshoofden, veel Amerikaanse presidenten en zelfs koninklijken bij hebben gezeten doet jou niet denken dat deze zeer machtige mensen wellicht niet hun invloed hiermee uitoefenden..?
Het is een elitair clubje ja. Zeer zeker. Dat zegt alleen niets behalve dat de kans groot is dat die gasten wel netwerken daar.
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:03:28 #204
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157862833
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:23 schreef jogy het volgende:

Goede post. Kan ik me goed in vinden.

Zoals Lichtkogel en consorten nu doen, komt het net over alsof we een elite hebben met een macht zo groot als God zo ongeveer. ;P Maar dit is veel logischer wat mij betreft.

óf je moet gaan geloven dat de Satan een soort entiteit is die de mensheid kan beïnvloeden op één of ander metafyfisch niveau. Dus dat de Satansgeest nu heel machtig is, en mensen daarom in hun geest allemaal worden beïnvloed om Iluminati-symboliek te gaan gebruiken. Feestorganisatoren en medewerkers van Q-Dance die de decoratie verzorgen, ze allemaal in hun inspiratie beïnvloed worden door de Satan!

Maar ja, dan wordt het ook steeds gekker.

Ik weet nog wel destijds dat er op een ander forum over uitgaan en feesten en zo, ooit een medewerker van Q-Dance zelf antwoord gaf op vragen over waarom er Illuminati-symboliek op die feesten werd gebruikt. Het antwoord was simpelweg dat die jongens die daar werken het mooie kunst vonden en inspirerend. In de context van zo'n magisch feest, is er niets mooiers dan het occulte erbij te betrekken.

Ik zag dat topic een poosje terug vooral over feesten ging, dus daar reageer ik effe voornamelijk op nu. :P
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:03:47 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157862836
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:59 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

[..]

[..]

O nee..? Dus die artikelen in de Dailymail zijn onzin volgens jou en het feit dat er generaals, ondernemers, industriëlen, staatshoofden, veel Amerikaanse presidenten en zelfs koninklijken bij hebben gezeten doet jou niet denken dat deze zeer machtige mensen wellicht niet hun invloed hiermee uitoefenden..?
http://www.dailymail.co.uk/home/index.html
kijk gewoon even naar de frontpage van de daily mail.

headline : Indian billionaire's son marries in huge £14 million three-day ceremony in Florence... but is banned from arriving by ELEPHANT because of health and safety

dus.... :+
pi_157862840
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

bijna elke grote stad heeft wel zo'n clubje.
Soort van studenten vereniging voor ouderen ;)
Mwoah, meer een soort rituele psychologische steun voor mensen die dat blijkbaar fijn vinden. Mijn ding zou het niet zijn.
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:08:18 #207
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157862917
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:03 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Mwoah, meer een soort rituele psychologische steun voor mensen die dat blijkbaar fijn vinden. Mijn ding zou het niet zijn.
was ook maar een simpele vergelijking, ;)
pi_157862990
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:54 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou, tijd voor de kritische vragen richting de claim in de OP dus.
Nou, 'go ahead' zou ik zeggen!
-
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:13:41 #209
189978 controlaltdelete
pi_157863034
Vind het meer een sekteachtig iets eerlijk gezegd, voor de wat beter gestelden. Koos Werkeloos zul je er niet snel tegenkomen waarschijnlijk

http://www.vrijmetselarij.nl/Kennismaken.aspx

mooi pandje aan de Vondelstraat, ze boeren dus goed

pi_157863087
Ik stel voor dat we dit topic voortzetten met de veronderstelling dat er een elite bestaat die een grote invloed heeft op allerlei zaken in de wereld.

Dit forum zou niet bestaan zonder die veronderstelling, dus die veronderstelling in twijfel trekken past niet in dit subforum. Dat past beter in NWS bijvoorbeeld.

Ik stel voor dat mensen die niet in zo'n elite geloven afzien van berichten plaatsen en simpelweg meelezen, hun eigen onderzoek doen en eigen conclusie trekken, en wanneer zij overtuigd zijn pas mee beginnen te posten.
pi_157863119
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:11 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nou, 'go ahead' zou ik zeggen!
Ja, doe ik al een paar dagen, maar die lijken niet aan te komen.

Nog maar een keer: wat is er zo typisch satanistisch aan de veronderstelde doelen?
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:17:59 #212
189978 controlaltdelete
pi_157863123
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik stel voor dat we dit topic voortzetten met de veronderstelling dat er een elite bestaat die een grote invloed heeft op allerlei zaken in de wereld.

Dit forum zou niet bestaan zonder die veronderstelling, dus die veronderstelling in twijfel trekken past niet in dit subforum. Dat past beter in NWS bijvoorbeeld.

Ik stel voor dat mensen die niet in zo'n elite geloven afzien van berichten plaatsen en simpel meelezen, hun eigen conclusie trekken, en wanneer zij overtuigd zijn pas mee beginnen te posten.
Helemaal mee eens ^O^
pi_157863127
quote:

Ik stel voor dat mensen die niet in zo'n elite geloven afzien van berichten plaatsen en simpelweg meelezen, hun eigen onderzoek doen en eigen conclusie trekken, en wanneer zij overtuigd zijn pas mee beginnen te posten.

Een circlejerk dus?
pi_157863139
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Vind het meer een sekteachtig iets eerlijk gezegd, voor de wat beter gestelden. Koos Werkeloos zul je er niet snel tegenkomen waarschijnlijk

http://www.vrijmetselarij.nl/Kennismaken.aspx

mooi pandje aan de Vondelstraat, ze boeren dus goed

[ afbeelding ]
Het is een elitair clubje ja. Als metselaar ga je er geen plek vinden.
pi_157863158
quote:

Je stelt voor om alles maar gewoon blind aan te nemen en de mensen die dat niet doen moeten hun mond houden? Klinkt als iets waar men in BNW juist tegen zegt te ageren.
pi_157863249
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Een circlejerk dus?
Nee, elimineren van ruis.

Alle tijd en energie die men steekt in het overtuigen van hen die voornamelijk willen debunken, is wat mij betreft verspild, want belemmert om dieper op zaken in te gaan. Men is gedwongen aan de oppervlakte te blijven om hen die niet overtuigd zijn om te krijgen, terwijl de meest klare feiten weggewuifd worden als onzin.

Een alternatief is om een speciaal topic te openen: bewijs voor het bestaan van een elite. En dat men daar verder kan.
pi_157863289
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, doe ik al een paar dagen, maar die lijken niet aan te komen.

Nog maar een keer: wat is er zo typisch satanistisch aan de veronderstelde doelen?
Doe dan ZELF eens wat onderzoek ernaar man... wat wil je nou? Dat alles op een presenteerblaadje aangereikt wordt?

Hier alvast een documentaire om mee te beginnen dan:

Rest van de opvolgende delen kan je vinden op youtube.
-
pi_157863331
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:25 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Doe dan ZELF eens wat onderzoek ernaar man... wat wil je nou? Dat alles op een presenteerblaadje aangereikt wordt?

Ja, doe ik dus al 18 jaar. Vandaar mijn verbazing over de OP en de rest van je claims. Die sluiten op geen enkele manier aan bij wat satanisme is.
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:30:06 #219
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157863413
quote:

Die bestaat ook, kijk naar koningshuis en rijke famillies.
Daarvoor verwijs ik je naar het BNW / Bilderberg-conferentie 2015 van start
;)
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:40:32 #220
189978 controlaltdelete
pi_157863628
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee, elimineren van ruis.

Alle tijd en energie die men steekt in het overtuigen van hen die voornamelijk willen debunken, is wat mij betreft verspild, want belemmert om dieper op zaken in te gaan. Men is gedwongen aan de oppervlakte te blijven om hen die niet overtuigd zijn om te krijgen, terwijl de meest klare feiten weggewuifd worden als onzin.

Een alternatief is om een speciaal topic te openen: bewijs voor het bestaan van een elite. En dat men daar verder kan.
Vrees dat je je verzoek op je buik kan schrijven :{

[ Bericht 1% gewijzigd door Dance99Vv op 27-11-2015 21:25:25 ]
pi_157863651
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:26 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, doe ik dus al 18 jaar. Vandaar mijn verbazing over de OP en de rest van je claims. Die sluiten op geen enkele manier aan bij wat satanisme is.
Jaja, dat doe je dus al 18 jaar... wat vind je van 9-11? Ali Baba en de 40 rovers of een inside job?
-
pi_157863691
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Maar wil je dan echt een subforum waarin mensen zonder enige tegenspraak allerlei verhalen plaatsen waar vervolgens alleen mensen op reageren die dat ook allemaal geloven? Kan hoor, maar dat 'wij zijn tenminste kritisch en geloven niet alles zomaar' kan dan echt in zijn volledigheid de vuilnisbak in.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 27-11-2015 21:26:15 ]
pi_157863703
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:41 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Jaja, dat doe je dus al 18 jaar... wat vind je van 9-11? Ali Baba en de 40 rovers of een inside job?
Niet satanistisch. Echt op geen enkele manier.
pi_157863707
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja, vraag me af wat die lui hier eigenlijk doen als ze het toch nergens mee eens kunnen zijn.

Kunnen ze niet beter op een discussieforum voor auto's gaan posten dan? :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 27-11-2015 21:26:42 ]
-
pi_157863723
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:44 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ja, vraag me af wat die lui hier eigenlijk doen als ze het toch nergens mee eens kunnen zijn.

Kunnen ze niet beter op een discussieforum voor auto's gaan posten dan? :D
Vanwaar die angst voor kritische vragen?
pi_157863821
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Vanwaar die angst voor kritische vragen?
Helemaal geen angst ervoor. Er wordt hier toch gewoon aangetoond dat de elite Satanistisch is of niet? Echter weiger je het video materiaal/documentaires in te kijken om eea na te gaan. Kortom, hoezo voeren we dan eigenlijk nog discussie met je als je niet wilt kijken?
-
pi_157863842
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:43 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Niet satanistisch. Echt op geen enkele manier.
Dat was de vraag niet. Wie denk jij dat het gedaan hebben? Osama bin Laden en de 40 rovers of was het een inside job?
-
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:50:21 #228
189978 controlaltdelete
pi_157863848
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:43 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar wil je dan echt een subforum waarin mensen zonder enige tegenspraak allerlei verhalen plaatsen waar vervolgens alleen mensen op reageren die dat ook allemaal geloven? Kan hoor, maar dat 'wij zijn tenminste kritisch en geloven niet alles zomaar' kan dan echt in zijn volledigheid de vuilnisbak in.
Dat zou wel fijn zijn inderdaad. Zodat we eens wat verder kunnen komen met onze bevindingen ipv elke keer door de horde stoorzenders zien te worstelen die er allemaal niets van moeten weten. Jammer, want het jaagt mensen weg en de bnw-zaken blijven zo aan de oppervlakte.
pi_157863904
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:49 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Helemaal geen angst ervoor. Er wordt hier toch gewoon aangetoond dat de elite Satanistisch is of niet?
Nee, echt helemaal nergens. Ik heb je al talloze keren gevraagd wat er dan zo typisch satanistisch aan is en veel verder dan 'dan weet jij niet wat satanisme is' kom je niet. Nou, dat weet ik toevallig wel en welk complot je ook denkt te zien: het heeft niets met satanisme te maken. Maar als jij meer weet dan ik: vertel, ik leer graag.
quote:
Echter weiger je het video materiaal/documentaires in te kijken om eea na te gaan. Kortom, hoezo voeren we dan eigenlijk nog discussie met je als je niet wilt kijken?
Omdat ik een lezer ben, geen kijker. Als je het niet zelf uit kunt leggen, dan begrijp je het zelf ook niet.
pi_157863918
Ook leuk trouwens de volgende anagram:

Osama bin Laden =
Obama and Biden

Enige verschil is de 's' in Osama dan

Leuk anagrammetje van onze elite dus. ;)
-
pi_157863928
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:50 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat was de vraag niet. Wie denk jij dat het gedaan hebben? Osama bin Laden en de 40 rovers of was het een inside job?
Pffff... Ja, weet ik niet. Ik neig inderdaad naar Al-Qaida.

Iets zegt me dat dat een ongewenste visie is hier, maar dat is dan maar zo.
pi_157863951
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat zou wel fijn zijn inderdaad. Zodat we eens wat verder kunnen komen met onze bevindingen ipv elke keer door de horde stoorzenders zien te worstelen die er allemaal niets van moeten weten. Jammer, want het jaagt mensen weg en de bnw-zaken blijven zo aan de oppervlakte.
Nou ja, stel het voor aan de moderators. Als zij dat een goed idee voor de nieuwe lijn vinden, dan zal ik braaf wegblijven.
pi_157863969
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, echt helemaal nergens. Ik heb je al talloze keren gevraagd wat er dan zo typisch satanistisch aan is en veel verder dan 'dan weet jij niet wat satanisme is' kom je niet. Nou, dat weet ik toevallig wel en welk complot je ook denkt te zien: het heeft niets met satanisme te maken. Maar als jij meer weet dan ik: vertel, ik leer graag.
KIJK dan:

Hoor je bevindingen daarna wel.
quote:
[..]

Omdat ik een lezer ben, geen kijker. Als je het niet zelf uit kunt leggen, dan begrijp je het zelf ook niet.
Wat is dat nou voor een ongelooflijke bullshitstelling? De dingen die wij aankaarten moeten toch met bewijsmateriaal ondersteund worden of niet? Anders kan ik hier nog wel een heel lulverhaal ophangen dat ik gisteren een eenhoorn voorbij zag vliegen, maar denk niet dat je het zonder beeldmateriaal gaat geloven he?
-
pi_157863989
De afwezigheid van bewijsmateriaal is dan ook het voornaamste probleem. :)
Conscience do cost.
pi_157864006
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:56 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

KIJK dan:
Nee. Kijk zelf maar.

Nogmaals: als je het niet zelf uit kunt leggen, dan snap je het zelf niet.
pi_157864017
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:53 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Pffff... Ja, weet ik niet. Ik neig inderdaad naar Al-Qaida.

En jij doet al '18 jaar' onderzoek wil je zeggen..? In welk bronmateriaal? De Donald Duck?
-
pi_157864044
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:57 schreef ems. het volgende:
De afwezigheid van bewijsmateriaal is dan ook het voornaamste probleem. :)
Erger nog: iedere grond voor de stelling in de OP ontbreekt totaal. En wie het waagt daar vraagtekens bij te plaatsen moet heel veel filmpjes kijken.
pi_157864052
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:58 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

En jij doet al '18 jaar' onderzoek wil je zeggen..? In welk bronmateriaal? De Donald Duck?
Nee. Jij wel?
  vrijdag 27 november 2015 @ 18:02:15 #239
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157864109
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:44 schreef Lichtkogel het volgende:
Ik vind het onderwerp ondanks dat er niet in geloof, toch interessant en ik word er steeds naartoe getrokken.

En misschien wil ik het ook niet geloven, want het is best een deprimerende gedachte dat de wereld zo'n grote aaneenschakeling van misleiding zou zijn. Dan is een avondje rustig, onbezorgd tv kijken er niet meer bij bijvoorbeeld, want je kijkt dan naar het kastje van de misleidende Satan etc. Heel veel dingen waar je nu een lekker onschuldig plezier aan beleeft, wordt ineens verdacht. Heel veel dingen die nu cool zijn, komen ineens in een verdomhoekje van verdorvenheid.
Ik heb deze smaak al eens eerder geproefd, en werd er nou niet echt gelukkiger van. Een gelukkigheid en onschuld zijn voor mij belangrijke zaken.

Buiten dat om vind ik jullie te goedgelovig (of juist 'slecht-gelovig' ), zijn de implicaties van wat jullie allemaal beweren met te groot en daardoor onrealistisch. En jullie bronnen voor mij ernstig te betwijfelen.

Het is nu eenmaal een topic met fantasieprikkelende onderwerpen, die vragen doen opborrelen. En die vraag je dan aan 'de experts', hè. ;)
Ik snap dat het vervelend kan zijn om steeds tegen zo'n muur van ongeloof te stuiten, en je daardoor aan de oppervlakte moet blijven.
  vrijdag 27 november 2015 @ 18:03:36 #240
189978 controlaltdelete
pi_157864136
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:55 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou ja, stel het voor aan de moderators. Als zij dat een goed idee voor de nieuwe lijn vinden, dan zal ik braaf wegblijven.
Nee joh dat kan ik vergeten. Ik vind het een rare gewoonte iig, een forum blijven opzoeken wat je eigenlijk een hoop ver gezochte onzin vindt en op alles wat er verkondigd wordt tegenin te gaan. Dat dit voor even leuk is okee, maar dag in dag uit? Wat is daar het nut van?
pi_157864137
Ik begrijp echt dat dogma van de eigen positie niet. Waarom is het zo moeilijk om in te zien dat iets wat in eerste instantie aannemelijk leek bij nader inzien toch maar beter te verwerpen is? Ik val je complottheorie op zich niet eens aan, ik zeg alleen dat die op geen enkel vlak iets met satanisme in welke vorm dan ook te maken heeft. Ik heb dat ook onderbouwd met de uitgangspunten van allerlei satanistische stromingen, maar het enige wat ik terugkrijg is: ja, het is toch zo en kijk meer filmpjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2015 18:06:38 ]
pi_157864181
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee joh dat kan ik vergeten. Ik vind het een rare gewoonte iig, een forum blijven opzoeken wat je eigenlijk een hoop ver gezochte onzin vindt en op alles wat er verkondigd wordt tegenin te gaan. Dat dit voor even leuk is okee, maar dag in dag uit? Wat is daar het nut van?
Ik hang ook niet in elk BNW-topic rond hoor, maar dit gaat over een van m'n interesses, dus dan wil ik wel meepraten inderdaad.
pi_157864222
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:02 schreef Villas__Rubin het volgende:

Ik snap dat het vervelend kan zijn om steeds tegen zo'n muur van ongeloof te stuiten, en je daardoor aan de oppervlakte moet blijven.
Dat is niet vervelend, dat is vooral hypocriet. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dan ga je gewoon naar een van de ja-knikker forums die de conspiracy wereld rijk is. Wat is daar zo moeilijk aan?

Ook jij bent weer hypocriet hier, trouwens. Jij verwacht blijkbaar iets van anderen maar zelf ben je ook allerminst bereid je enigszins te schikken. Zelfreflectie is weer zeldzaam.
Conscience do cost.
  vrijdag 27 november 2015 @ 18:24:34 #244
189978 controlaltdelete
pi_157864576
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:06 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is niet vervelend, dat is vooral hypocriet. :P

[..]

Dan ga je gewoon naar een van de ja-knikker forums die de conspiracy wereld rijk is. Wat is daar zo moeilijk aan?

Ook jij bent weer hypocriet hier, trouwens. Jij verwacht blijkbaar iets van anderen maar zelf ben je ook allerminst bereid je enigszins te schikken. Zelfreflectie is weer zeldzaam.
Die zijn schaars op NLse bodem. Waarom hang jij rond op BNW dan? Buiten wat users ervan langs geven zie ik je nooit iets bnw bijdragen. :'(
pi_157864722
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die zijn schaars op NLse bodem. Waarom hang jij rond op BNW dan? Buiten wat users ervan langs geven zie ik je nooit iets bnw bijdragen. :'(
Exact hetzelfde als jij hier doet, dus ;) Alleen beperk ik me tot users ervan langs geven en zijn niet de helft van mijn posts geklaag over dat iemand het niet met me eens durft te zijn en dat ze dan maar ergens anders heen moeten. Probeer het ook eens, zou ik zeggen!
Conscience do cost.
  vrijdag 27 november 2015 @ 18:56:16 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157865168
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:53 schreef Lichtkogel het volgende:
Ook leuk trouwens de volgende anagram:

Osama bin Laden =
Obama and Biden

Enige verschil is de 's' in Osama dan

Leuk anagrammetje van onze elite dus. ;)
ja van 2 namen 1 maken, erg logisch

Osama bin laden
Barack Obama

Dus..
pi_157865272
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:59 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee. Jij wel?
Het feit dat je nog niet eens weet dat 9-11 een inside job is, geeft voor mij aan dat je dus compleet in de verkeerde hoek hebt zitten zoeken. Ben geneigd om een nieuw topic over 9-11 met AL het bewijsmateriaal erin te openen... echter vraag me af of de moderatie het toestaat daar er al 2 zijn..

Maar goed, om alvast een beginnetje te maken:

Wat vind je hiervan?
-
pi_157865317
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:01 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Het feit dat je nog niet eens weet dat 9-11 een inside job is,
Dat weet jij evenmin. Je kan hoogstens stellen dat je in de veronderstelling bent dat het een inside job is. Er is namelijk nooit bewijs geleverd.

En nee, geknipte filmpjes met meningen zijn geen bewijs.
Conscience do cost.
pi_157865333
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:01 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Het feit dat je nog niet eens weet dat 9-11 een inside job is
Nee, daar doe ik niet aan mee.
pi_157865366
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, daar doe ik niet aan mee.
Hoezo 'daar doe ik niet aan mee'..?

Hoe kan je nou in fucksnaam erachter komen of het een inside-job is geweest of niet als je bij voorbaat er al niet eens naar wilt kijken? :D
-
pi_157865382
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:04 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat weet jij evenmin. Je kan hoogstens stellen dat je in de veronderstelling bent dat het een inside job is. Er is namelijk nooit bewijs geleverd.

Dat bewijs is er WEL. Ladingen bewijs zelfs.

Ok, denk dat er maar eens een nieuw en duidelijk topic over geopend moet worden.
-
pi_157865388
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:07 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hoezo 'daar doe ik niet aan mee'..?

Hoe kan je nou in fucksnaam erachter komen of het een inside-job is geweest of niet als je bij voorbaat er al niet eens naar wilt kijken? :D
Er is vast een 9/11-topic waarin je dat soort dingen kunt bespreken. Ik heb daar geen behoefte aan.
pi_157865447
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Er is vast een 9/11-topic waarin je dat soort dingen kunt bespreken. Ik heb daar geen behoefte aan.
Hoezo niet? Dit is JUIST een gigantisch onderdeel van alle ellende waar we vandaag de dag mee te maken hebben.

Als je hier niet naar wilt kijken vraag ik me echt af wat je in BNW nog te zoeken hebt, dan kan je beter weer terug gaan naar NWS, POL of SHO.
-
pi_157865492
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:11 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hoezo niet? Dit is JUIST een gigantisch onderdeel van alle ellende waar we vandaag de dag mee te maken hebben.

Als je hier niet naar wilt kijken vraag ik me echt af wat je in BNW nog te zoeken hebt, dan kan je beter weer terug gaan naar NWS, POL of SHO.
Oké, maar binnen de context van dit topic dan. Wat is er karakteristiek satanistisch aan 9/11?
pi_157865523
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:13 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Oké, maar binnen de context van dit topic dan. Wat is er karakteristiek satanistisch aan 9/11?
Nou... als je eenmaal doorkrijgt dat er geen moslim bij aan te pas gekomen is en de duizenden doden die gevallen zijn bij de aanslagen en de miljoenen doden in Afghanistan en Irak.. dan kan je niet anders dan tot de conclusie komen dat dit daadwerkelijk een aanslag van Satanische aard was ja.
-
pi_157865542
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:15 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nou... als je eenmaal doorkrijgt dat er geen moslim bij aan te pas gekomen is en de duizenden doden die gevallen zijn bij de aanslagen en de miljoenen doden in Afghanistan en Irak.. dan kan je niet anders dan tot de conclusie komen dat dit daadwerkelijk een aanslag van Satanische aard was ja.
Wat is er zo typisch satanisch aan dan?
  vrijdag 27 november 2015 @ 19:16:04 #257
189978 controlaltdelete
pi_157865549
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:04 schreef ems. het volgende:

[..]

De msm is ook een mening. Dat die allang geen objectief nieuws brengen dat lijkt me zo klaar als een klontje of geloof jij daar nog heilig in? Zo niet, dan moet je zelf op onderzoek en je eigen weg in de alternatieve media zien te vinden. Er is idd een hoop bullshit maar dit geldt zeker niet voor alles. Om het bij voorbaat allemaal weg te zetten als geknipt en mening-blabla dat is nonsens, een excuus wellicht om je er niet in te hoeven verdiepen en de mensen die het wel doen voor gek te verslijten.
pi_157865563
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

2 topics zelfs.
Deze BNW / 9/11 Hidden in Hollywood is notabene geopend door Lichtkogel zelf . Dus waarom nog één is me een raadsel.
pi_157865609
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:15 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat is er zo typisch satanisch aan dan?
Het feit dat de complete wereldbevolking zo gruwelijk erover is voorgelogen en dat er, naast de miljoenen doden, ook nog eens allemaal keiharde wetgeving is doorgedrukt (Patriot Act, NDAA) om de bevolking onder de duim te houden en de schroeven steeds verder aan te kunnen draaien.
Ook het feit dat de complete Westerse wereld zich tegen de moslims heeft gekeerd hierdoor, door zo'n gigantische leugen is gewoon duivels te noemen.

Of was jij nog in de veronderstelling dat die goede bedoelingen had met de mensheid dan?
-
pi_157865641
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:19 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Het feit dat de complete wereldbevolking zo gruwelijk erover is voorgelogen en dat er, naast de miljoenen doden, ook nog eens allemaal keiharde wetgeving is doorgedrukt (Patriot Act, NDAA) om de bevolking onder de duim te houden en de schroeven steeds verder aan te kunnen draaien.
Ook het feit dat de complete Westerse wereld zich tegen de moslims heeft gekeerd hierdoor, door zo'n gigantische leugen is gewoon duivels te noemen.

Of was jij nog in de veronderstelling dat die goede bedoelingen had met de mensheid dan?
Dat heeft niets met welke vorm van satanisme dan ook te maken. Als jij beter weet: welke satanistische stroming onderschrijft dit soort zaken?
  vrijdag 27 november 2015 @ 19:24:15 #261
189978 controlaltdelete
pi_157865686
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat heeft niets met welke vorm van satanisme dan ook te maken. Als jij beter weet: welke satanistische stroming onderschrijft dit soort zaken?
Jij bent toch een satanist of vergis ik me hierin? Zo ja wat houdt dat in voor jou in je dagelijkse leven? Hoe breng je het tot uiting etc?
pi_157865692
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

2 topics zelfs.
Deze BNW / 9/11 Hidden in Hollywood is notabene geopend door Lichtkogel zelf . Dus waarom nog één is me een raadsel.
Ja, dat topic was om aan te duiden dat het in de media al bekend was.. maar kennelijk zitten er hier nog een hoop lui die denken dat 9-11 nog steeds door Ali baba en de 40 rovers is veroorzaakt.. Denk dat ik zo toch maar ff een nieuw en overzichtelijk topic ga openen zodat we eens goed naar de kern hiervan kunnen komen.
-
pi_157865710
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:24 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ja, dat topic was om aan te duiden dat het in de media al bekend was.. maar kennelijk zitten er hier nog een hoop lui die denken dat 9-11 nog steeds door Ali baba en de 40 rovers is veroorzaakt.. Denk dat ik zo toch maar ff een nieuw en overzichtelijk topic ga openen zodat we eens goed naar de kern hiervan kunnen komen.
Dat kan je hier BNW / 9/11 #100 - Deep learning networks are learning toch allemaal kwijt?
pi_157865721
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De msm is ook een mening.
Klopt.
quote:
Dat die allang geen objectief nieuws brengen dat lijkt me zo klaar als een klontje of geloof jij daar nog heilig in?
Ik maak geen onderscheid tussen media en massamedia, dus nee.
quote:
Zo niet, dan moet je zelf op onderzoek en je eigen weg in de alternatieve media zien te vinden. Er is idd een hoop bullshit maar dit geldt zeker niet voor alles.
Net als dat niet alles wat het NOS zegt bullshit is. Media is media.
quote:
Om het bij voorbaat allemaal weg te zetten als geknipt en mening-blabla dat is nonsens, een excuus wellicht om je er niet in te hoeven verdiepen en de mensen die het wel doen voor gek te verslijten.
Als iets ergens op slaat ben ik best bereid dat toe te geven. Dat gaat echter niet op voor de belachelijke filmpjes en plaatjes met betrekking tot satanisme en ik ga dan ook gewoon door met het onderuit halen van hun meestal beperkte argumenten.

En ook hier beticht je me van iets dat je continu zelf doet. Jij beticht mensen die de "massa"media geloven (of jou dus niet geloven) voor gek of schaap of niet-wakker. Heb je dit niet door?

Je verwacht dingen van anderen maar je excuseert jezelf.
Conscience do cost.
  vrijdag 27 november 2015 @ 19:26:04 #265
189978 controlaltdelete
pi_157865727
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:24 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Mij bekruipt het gevoel dat dit je niet in dank wordt afgenomen :o
pi_157865762
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat kan je hier BNW / 9/11 #100 - Deep learning networks are learning toch allemaal kwijt?
Ik vind de OP een nogal onoverzichtelijke bende daar eigenlijk...
-
pi_157865763
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jij bent toch een satanist of vergis ik me hierin? Zo ja wat houdt dat in voor jou in je dagelijkse leven? Hoe breng je het tot uiting etc?
O, een inhoudelijke vraag. Leuk!

Heel kort samengevat: een uitermate sceptische houding richting zo ongeveer alles. Een heel sterke focus op het nu. Waarde hechten aan wat waarde heeft en weten dat waarde subjectief is. Het verschil kennen tussen trots en arrogantie. Echte liefde zuiver ervaren. Moraal als iets zuiver subjectiefs zien. Autonomie.

Zoiets.
  vrijdag 27 november 2015 @ 19:28:54 #268
189978 controlaltdelete
pi_157865780
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:25 schreef ems. het volgende:

[..]

Klopt.

[..]

Ik maak geen onderscheid tussen media en massamedia, dus nee.

[..]

Net als dat niet alles wat het NOS zegt bullshit is. Media is media.

[..]

En ook hier beticht je me van iets dat je continu zelf doet. Jij beticht mensen die de "massa"media geloven (of jou dus niet geloven) voor gek of schaap of niet-wakker. Heb je dit niet door?
Je legt me woorden in de mond die ik niet eens gebruikt heb. Ik heb nergens niemand voor gek of een schaap uitgemaakt.
pi_157865807
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:28 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Heel kort samengevat: een uitermate sceptische houding richting zo ongeveer alles. Een heel sterke focus op het nu. Waarde hechten aan wat waarde heeft en weten dat waarde subjectief is. Het verschil kennen tussen trots en arrogantie. Echte liefde zuiver ervaren. Moraal als iets zuiver subjectiefs zien. Autonomie.

Zoiets.
Kortom, amateur-Satanisme.

Klop anders eens aan bij de Freemasons en werk je op tot in de hogere gradaties en kijk eens wat je daar tegen gaat komen.
-
pi_157865818
quote:

Je wilt dus een soort 'Elite' binnen het BNW forum? ;)
pi_157865824
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:30 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Kortom, amateur-Satanisme.

Nee.
pi_157865833
quote:

[..]

Zoiets.
Hier kan ik me als Pastafariaan ook erg in vinden.
  vrijdag 27 november 2015 @ 19:31:44 #273
189978 controlaltdelete
pi_157865856
quote:

[..]

Moraal als iets zuiver subjectiefs zien.

Zoiets.
Oh op die fiets. En wat houdt dat laatste in?
pi_157865901
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hier kan ik me als Pastafariaan ook erg in vinden.
Ik 'vergat' nog wel even de spirituele component, maar voor de rest is het inderdaad een soort heel fanatieke vorm van humanisme. Niet gek, aangezien dat ook de kern van ieder satanisme is: de mens op zich.
  vrijdag 27 november 2015 @ 19:34:48 #275
189978 controlaltdelete
pi_157865917
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik 'vergat' nog wel even de spirituele component, maar voor de rest is het inderdaad een soort heel fanatieke vorm van humanisme. Niet gek, aangezien dat ook de kern van ieder satanisme is: de mens op zich.
Doe je dat in je uppie of samen met andere mensen?
pi_157865936
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Oh op die fiets. En wat houdt dat laatste in?
Wat bedoel je? Moraal als iets zuiver subjectiefs? Dat wat voor jou 'goed' kan zijn, voor mij 'het kwaad' kan zijn.

Ik bedoel... Lees de Bijbel. En dat heet dan goed. Dan is er maar één conclusie mogelijk: blijkbaar verschillen de opvattingen over goed/kwaad nogal.
pi_157865941
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mag ik een tegenvraag stellen? Ja dat mag ik.
Zonder per se namen te noemen (mag wel); wie is de belangrijkste persoon in je leven?
pi_157865951
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Alleen. Hoogstens samen met mijn vrouw.
  vrijdag 27 november 2015 @ 19:37:38 #279
189978 controlaltdelete
pi_157865976
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:35 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Mag ik een tegenvraag stellen? Ja dat mag ik.
Zonder per se namen te noemen (mag wel); wie is de belangrijkste persoon in je leven?
Mijn vader O~)
pi_157865991
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mijn vader O~)
Kijk en hier zou ik reageren met "ikzelf". Want als ik niet voor mezelf kan zorgen kan ik ook niet voor mijn vader zorgen.

Zo eng is individualisme dus niet ;)
  vrijdag 27 november 2015 @ 19:43:43 #281
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157866076
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dan kom ik weer terug op het punt dat hetgeen wat in de volksmond satanisme wordt genoemd misschien niet is wat er door de elite wordt gebezigd. Een simpel gevalletje van babylonische spraakverwarring.
Vrijheid
  vrijdag 27 november 2015 @ 19:43:54 #282
189978 controlaltdelete
pi_157866082
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:38 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Kijk en hier zou ik reageren met "ikzelf". Want als ik niet voor mezelf kan zorgen kan ik ook niet voor mijn vader zorgen.

Zo eng is individualisme dus niet ;)
Ik heb geen satanisme nodig om voor mezelf te zorgen, dat is mens eigen.
pi_157866107
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan kom ik weer terug op het punt dat hetgeen wat in de volksmond satanisme wordt genoemd misschien niet is wat er door de elite wordt gebezigd. Een simpel gevalletje van babylonische spraakverwarring.
Kan, maar dan moeten ze er maar een nieuwe term voor bedenken. Deze term is al bezet.
pi_157866124
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb dat ook niet nodig en pas dat ook niet toe. Dus ik snap deze reactie niet zo.

Overigens, waarom zo krampachtig negeren en vermijden om toe te geven dat jij en Lichtkogel blijkbaar toch erg religieus zijn? Immers, als je zo fel anti-satanisme bent dan moet je dus ook "geaccepteerd" hebben dat er een tegenhanger is.

Of zijn jullie meer David Icke-adepten? Veel bronnen in dit topic lijken naar hem en aan hem gelieerde sites te linken.
pi_157866139
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

En dat is het punt: dat hoeft ook helemaal niet. Niemand dwingt je om satanist te worden. Sterker nog: het satanisme is een van de zeer weinige niet-missionaire religies.
pi_157866306
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat wordt er dan wel door "de elite" (wie zijn dat eigenlijk?) gebezigd? Geef eens bewijzen ipv. onzin.
pi_157866376
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:30 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee.
Dus jij voert ook rituelen uit e.d.?
-
pi_157866392
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:59 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dus jij voert ook rituelen uit e.d.?
Hangt er vanaf wat je onder rituelen verstaat.
pi_157866459
"Satanist" zijn :')
pi_157866469
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:00 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat je onder rituelen verstaat.
Rituelen als deze:
-
  vrijdag 27 november 2015 @ 20:04:12 #291
189978 controlaltdelete
pi_157866475
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:45 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik heb dat ook niet nodig en pas dat ook niet toe. Dus ik snap deze reactie niet zo.

Overigens, waarom zo krampachtig negeren en vermijden om toe te geven dat jij en Lichtkogel blijkbaar toch erg religieus zijn? Immers, als je zo fel anti-satanisme bent dan moet je dus ook "geaccepteerd" hebben dat er een tegenhanger is.

Of zijn jullie meer David Icke-adepten? Veel bronnen in dit topic lijken naar hem en aan hem gelieerde sites te linken.
Ben niet eens fel anti, David Icke heb ik nooit gevolgd en iemand meteen weer als erg! religieus zelfs te bestempelen blijkt maar weer eens dat je maar wat invult over mij. Vind het interessant zeker nu er van die kenners aanwezig zijn ;)

In het satanisme zullen wel verschillende stromingen zitten, van die softe die het op de filosofische toer aanpakken tot de hard core rakkers die voor blood sacrifices gaan. Persoonlijk heb ik weinig met religies.

[ Bericht 0% gewijzigd door controlaltdelete op 27-11-2015 20:09:23 ]
pi_157866523
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:03 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Rituelen als deze:
[ afbeelding ]
Lavey heb ik eigenlijk nooit echt serieus genomen.

Wij zijn meer van de Nefastos-stroom.

Edit: mocht je echt geïnteresseerd zijn, hier heb je het Catechisme van Lucifer.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2015 20:10:25 ]
pi_157866586
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Lavey heb ik eigenlijk nooit echt serieus genomen.

Wij zijn meer van de Nefastos-stroom.
En dat houdt in?
-
  vrijdag 27 november 2015 @ 20:11:56 #294
189978 controlaltdelete
pi_157866644
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:09 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

En dat houdt in?
Ik kwam dit tegen

http://www.viidesaskel.fi(...)nes-fosforos&lang=en

waarschijnlijk kan Jigz er wat meer over vertellen.
pi_157866646
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:09 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

En dat houdt in?
Zie edit.
pi_157866667
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik kwam dit tegen

http://www.viidesaskel.fi(...)nes-fosforos&lang=en

waarschijnlijk kan Jigz er wat meer over vertellen.
Dat boek heb ik ook, maar dat is echt zware kost.
  vrijdag 27 november 2015 @ 20:16:46 #297
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157866761
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:45 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Kan, maar dan moeten ze er maar een nieuwe term voor bedenken. Deze term is al bezet.
Fair enough al wordt het dan lastig om een dialoog op te starten enkel en alleen omdat de terminologie niet aansluit op elkaar. Zou je ook bijna een complot kunnen noemen.
Vrijheid
pi_157866777
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Zie edit.
Interessant, ik ga het eens bekijken.

Zou je ook eens bij mijn info moeten doen; ik heb net een nieuw topic geopend omtrent 9-11.
-
pi_157866821
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:16 schreef jogy het volgende:

[..]

Fair enough al wordt het dan lastig om een dialoog op te starten enkel en alleen omdat de terminologie niet aansluit op elkaar. Zou je ook bijna een complot kunnen noemen.
Mwoah, dat geloof ik niet. Als ik de strekking van het betoog goed begrijp, bedoelt hij met 'satanisch' eigenlijk 'kwaadaardig' en met 'satanisten' eigenlijk 'zionisten'.
pi_157866840
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:17 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Interessant, ik ga het eens bekijken.

Zou je ook eens bij mijn info moeten doen; ik heb net een nieuw topic geopend omtrent 9-11.
Nee, dank je. Ik heb weinig interesse in 9/11.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2015 20:20:35 ]
  vrijdag 27 november 2015 @ 20:21:11 #301
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157866887
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:55 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Wat wordt er dan wel door "de elite" (wie zijn dat eigenlijk?) gebezigd? Geef eens bewijzen ipv. onzin.
De (minder goedwillende) ultrarijke van de wereld. Wat zie jij overigens als overtuigend bewijs?

Veroordelingen van de rechtbank? Officiële documentatie? Opgenomen bekentenissen? Wat?
Vrijheid
  vrijdag 27 november 2015 @ 20:24:17 #302
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157866958
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:18 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Mwoah, dat geloof ik niet. Als ik de strekking van het betoog goed begrijp, bedoelt hij met 'satanisch' eigenlijk 'kwaadaardig' en met 'satanisten' eigenlijk 'zionisten'.
Eventueel, maar ik niet perse. Anderen ook niet. Machtswellusteling heb je in elke cultuur. Kwaadaardig is relatief en satanisme als levenswijze blijkbaar ook.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')