Dat bewijs is er WEL. Ladingen bewijs zelfs.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat weet jij evenmin. Je kan hoogstens stellen dat je in de veronderstelling bent dat het een inside job is. Er is namelijk nooit bewijs geleverd.
En nee, geknipte filmpjes met meningen zijn geen bewijs.
Er is vast een 9/11-topic waarin je dat soort dingen kunt bespreken. Ik heb daar geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:07 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hoezo 'daar doe ik niet aan mee'..?
Hoe kan je nou in fucksnaam erachter komen of het een inside-job is geweest of niet als je bij voorbaat er al niet eens naar wilt kijken?
Hoezo niet? Dit is JUIST een gigantisch onderdeel van alle ellende waar we vandaag de dag mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Er is vast een 9/11-topic waarin je dat soort dingen kunt bespreken. Ik heb daar geen behoefte aan.
Oké, maar binnen de context van dit topic dan. Wat is er karakteristiek satanistisch aan 9/11?quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:11 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dit is JUIST een gigantisch onderdeel van alle ellende waar we vandaag de dag mee te maken hebben.
Als je hier niet naar wilt kijken vraag ik me echt af wat je in BNW nog te zoeken hebt, dan kan je beter weer terug gaan naar NWS, POL of SHO.
Nou... als je eenmaal doorkrijgt dat er geen moslim bij aan te pas gekomen is en de duizenden doden die gevallen zijn bij de aanslagen en de miljoenen doden in Afghanistan en Irak.. dan kan je niet anders dan tot de conclusie komen dat dit daadwerkelijk een aanslag van Satanische aard was ja.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Oké, maar binnen de context van dit topic dan. Wat is er karakteristiek satanistisch aan 9/11?
Wat is er zo typisch satanisch aan dan?quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:15 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nou... als je eenmaal doorkrijgt dat er geen moslim bij aan te pas gekomen is en de duizenden doden die gevallen zijn bij de aanslagen en de miljoenen doden in Afghanistan en Irak.. dan kan je niet anders dan tot de conclusie komen dat dit daadwerkelijk een aanslag van Satanische aard was ja.
De msm is ook een mening. Dat die allang geen objectief nieuws brengen dat lijkt me zo klaar als een klontje of geloof jij daar nog heilig in? Zo niet, dan moet je zelf op onderzoek en je eigen weg in de alternatieve media zien te vinden. Er is idd een hoop bullshit maar dit geldt zeker niet voor alles. Om het bij voorbaat allemaal weg te zetten als geknipt en mening-blabla dat is nonsens, een excuus wellicht om je er niet in te hoeven verdiepen en de mensen die het wel doen voor gek te verslijten.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat weet jij evenmin. Je kan hoogstens stellen dat je in de veronderstelling bent dat het een inside job is. Er is namelijk nooit bewijs geleverd.
En nee, geknipte filmpjes met meningen zijn geen bewijs.
2 topics zelfs.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Er is vast een 9/11-topic waarin je dat soort dingen kunt bespreken. Ik heb daar geen behoefte aan.
Het feit dat de complete wereldbevolking zo gruwelijk erover is voorgelogen en dat er, naast de miljoenen doden, ook nog eens allemaal keiharde wetgeving is doorgedrukt (Patriot Act, NDAA) om de bevolking onder de duim te houden en de schroeven steeds verder aan te kunnen draaien.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat is er zo typisch satanisch aan dan?
Dat heeft niets met welke vorm van satanisme dan ook te maken. Als jij beter weet: welke satanistische stroming onderschrijft dit soort zaken?quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:19 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Het feit dat de complete wereldbevolking zo gruwelijk erover is voorgelogen en dat er, naast de miljoenen doden, ook nog eens allemaal keiharde wetgeving is doorgedrukt (Patriot Act, NDAA) om de bevolking onder de duim te houden en de schroeven steeds verder aan te kunnen draaien.
Ook het feit dat de complete Westerse wereld zich tegen de moslims heeft gekeerd hierdoor, door zo'n gigantische leugen is gewoon duivels te noemen.
Of was jij nog in de veronderstelling dat die goede bedoelingen had met de mensheid dan?
Jij bent toch een satanist of vergis ik me hierin? Zo ja wat houdt dat in voor jou in je dagelijkse leven? Hoe breng je het tot uiting etc?quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat heeft niets met welke vorm van satanisme dan ook te maken. Als jij beter weet: welke satanistische stroming onderschrijft dit soort zaken?
Ja, dat topic was om aan te duiden dat het in de media al bekend was.. maar kennelijk zitten er hier nog een hoop lui die denken dat 9-11 nog steeds door Ali baba en de 40 rovers is veroorzaakt.. Denk dat ik zo toch maar ff een nieuw en overzichtelijk topic ga openen zodat we eens goed naar de kern hiervan kunnen komen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
2 topics zelfs.
Deze BNW / 9/11 Hidden in Hollywood is notabene geopend door Lichtkogel zelf . Dus waarom nog één is me een raadsel.
Dat kan je hier BNW / 9/11 #100 - Deep learning networks are learning toch allemaal kwijt?quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:24 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ja, dat topic was om aan te duiden dat het in de media al bekend was.. maar kennelijk zitten er hier nog een hoop lui die denken dat 9-11 nog steeds door Ali baba en de 40 rovers is veroorzaakt.. Denk dat ik zo toch maar ff een nieuw en overzichtelijk topic ga openen zodat we eens goed naar de kern hiervan kunnen komen.
Klopt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De msm is ook een mening.
Ik maak geen onderscheid tussen media en massamedia, dus nee.quote:Dat die allang geen objectief nieuws brengen dat lijkt me zo klaar als een klontje of geloof jij daar nog heilig in?
Net als dat niet alles wat het NOS zegt bullshit is. Media is media.quote:Zo niet, dan moet je zelf op onderzoek en je eigen weg in de alternatieve media zien te vinden. Er is idd een hoop bullshit maar dit geldt zeker niet voor alles.
Als iets ergens op slaat ben ik best bereid dat toe te geven. Dat gaat echter niet op voor de belachelijke filmpjes en plaatjes met betrekking tot satanisme en ik ga dan ook gewoon door met het onderuit halen van hun meestal beperkte argumenten.quote:Om het bij voorbaat allemaal weg te zetten als geknipt en mening-blabla dat is nonsens, een excuus wellicht om je er niet in te hoeven verdiepen en de mensen die het wel doen voor gek te verslijten.
Mij bekruipt het gevoel dat dit je niet in dank wordt afgenomenquote:Op vrijdag 27 november 2015 19:24 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ja, dat topic was om aan te duiden dat het in de media al bekend was.. maar kennelijk zitten er hier nog een hoop lui die denken dat 9-11 nog steeds door Ali baba en de 40 rovers is veroorzaakt.. Denk dat ik zo toch maar ff een nieuw en overzichtelijk topic ga openen zodat we eens goed naar de kern hiervan kunnen komen.
Ik vind de OP een nogal onoverzichtelijke bende daar eigenlijk...quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan je hier BNW / 9/11 #100 - Deep learning networks are learning toch allemaal kwijt?
O, een inhoudelijke vraag. Leuk!quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jij bent toch een satanist of vergis ik me hierin? Zo ja wat houdt dat in voor jou in je dagelijkse leven? Hoe breng je het tot uiting etc?
Je legt me woorden in de mond die ik niet eens gebruikt heb. Ik heb nergens niemand voor gek of een schaap uitgemaakt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Ik maak geen onderscheid tussen media en massamedia, dus nee.
[..]
Net als dat niet alles wat het NOS zegt bullshit is. Media is media.
[..]
En ook hier beticht je me van iets dat je continu zelf doet. Jij beticht mensen die de "massa"media geloven (of jou dus niet geloven) voor gek of schaap of niet-wakker. Heb je dit niet door?
Kortom, amateur-Satanisme.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, een inhoudelijke vraag. Leuk!
Heel kort samengevat: een uitermate sceptische houding richting zo ongeveer alles. Een heel sterke focus op het nu. Waarde hechten aan wat waarde heeft en weten dat waarde subjectief is. Het verschil kennen tussen trots en arrogantie. Echte liefde zuiver ervaren. Moraal als iets zuiver subjectiefs zien. Autonomie.
Zoiets.
Je wilt dus een soort 'Elite' binnen het BNW forum?quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik stel voor dat we dit topic voortzetten met de veronderstelling dat er een elite bestaat die een grote invloed heeft op allerlei zaken in de wereld.
Dit forum zou niet bestaan zonder die veronderstelling, dus die veronderstelling in twijfel trekken past niet in dit subforum. Dat past beter in NWS bijvoorbeeld.
Ik stel voor dat mensen die niet in zo'n elite geloven afzien van berichten plaatsen en simpelweg meelezen, hun eigen onderzoek doen en eigen conclusie trekken, en wanneer zij overtuigd zijn pas mee beginnen te posten.
Hier kan ik me als Pastafariaan ook erg in vinden.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Heel kort samengevat: een uitermate sceptische houding richting zo ongeveer alles. Een heel sterke focus op het nu. Waarde hechten aan wat waarde heeft en weten dat waarde subjectief is. Het verschil kennen tussen trots en arrogantie. Echte liefde zuiver ervaren. Moraal als iets zuiver subjectiefs zien. Autonomie.
Zoiets.
Oh op die fiets. En wat houdt dat laatste in?quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Moraal als iets zuiver subjectiefs zien.
Zoiets.
Ik 'vergat' nog wel even de spirituele component, maar voor de rest is het inderdaad een soort heel fanatieke vorm van humanisme. Niet gek, aangezien dat ook de kern van ieder satanisme is: de mens op zich.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hier kan ik me als Pastafariaan ook erg in vinden.
Doe je dat in je uppie of samen met andere mensen?quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik 'vergat' nog wel even de spirituele component, maar voor de rest is het inderdaad een soort heel fanatieke vorm van humanisme. Niet gek, aangezien dat ook de kern van ieder satanisme is: de mens op zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |