abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 november 2015 @ 16:59:42 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157862753
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:53 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ah, mijn fout. Ik las 'de' in plaats van 'die'. Nee, die satanische elite zoals in de OP bestaat niet.

[..]

De vrijmetselarij bestaat ja. Een oom van me zit erbij. Ga ik niet ontkennen.

[..]

Nee.
bijna elke grote stad heeft wel zo'n clubje.
Soort van studenten vereniging voor ouderen ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:01:16 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157862789
De MSM verafschuwen, maar dan wel iets in godbetert de DailyMail direct geloven. Hoe yellow paper wil je het hebben?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157862819
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:59 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nou, dan zal ik je toch weer even moeten vragen wat beeldmateriaal in te kijken:
Nee.
quote:
[..]

Mijn overgrootopa zat erbij hoorde ik onlangs.
En? Was die ook satanisch en eng en zo?
quote:
[..]

O nee..? Dus die artikelen in de Dailymail zijn onzin volgens jou
Dat geldt voor wel meer in dat blaadje. De Telegraaf is er niks bij.
quote:
en het feit dat er generaals, ondernemers, industriëlen, staatshoofden, veel Amerikaanse presidenten en zelfs koninklijken bij hebben gezeten doet jou niet denken dat deze zeer machtige mensen wellicht niet hun invloed hiermee uitoefenden..?
Het is een elitair clubje ja. Zeer zeker. Dat zegt alleen niets behalve dat de kans groot is dat die gasten wel netwerken daar.
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:03:28 #204
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157862833
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:23 schreef jogy het volgende:
En even op een klein zijspoor; de christelijke religie proberen te valideren omdat er satanisme bestaat is een beetje een kromme manier van denken eigenlijk.

En mij bekruipt steeds meer het gevoel dat als het elitaire satanisme bestaat het niet heel veel meer is dan een geritualiseerd bijgeloof tussen gelijkgestemde psychopaten die het ook nog eens geweldig vinden als artiesten dan wel niet volledig onbewust een dansje doen voor degene die erover gaan. Dat gecombineerd met na aap gedrag tussen artiesten/regisseurs maakt dat waarschijnlijk meer dan de helft van de zogenaamde occulte boodschappen gemaakt zijn omdat het er coolio uit ziet.

Blijft de rest nog over, inclusief de occult aandoende symbolen op geld, bij overheden en een x aantal bedrijven (waarbij hetzelfde geldt trouwens, een deel zou best daadwerkelijk bij een elitair hobbyclubje kunnen zitten waar ze nogal geilen op symboliek (en machtsmisbruik)). Dus zullen we zeggen dat een bedrijf als Apple gewoon zonder enige occulte bijbedoelingen het apple-logo heeft bedacht want cool maar CBS daadwerkelijk deel is van het 'clubje' zeg maar.

Zo wordt er ook een soort omnipotent beeld geschept van de 'elite' terwijl die er helemaal niet is.
Goede post. Kan ik me goed in vinden.

Zoals Lichtkogel en consorten nu doen, komt het net over alsof we een elite hebben met een macht zo groot als God zo ongeveer. ;P Maar dit is veel logischer wat mij betreft.

óf je moet gaan geloven dat de Satan een soort entiteit is die de mensheid kan beïnvloeden op één of ander metafyfisch niveau. Dus dat de Satansgeest nu heel machtig is, en mensen daarom in hun geest allemaal worden beïnvloed om Iluminati-symboliek te gaan gebruiken. Feestorganisatoren en medewerkers van Q-Dance die de decoratie verzorgen, ze allemaal in hun inspiratie beïnvloed worden door de Satan!

Maar ja, dan wordt het ook steeds gekker.

Ik weet nog wel destijds dat er op een ander forum over uitgaan en feesten en zo, ooit een medewerker van Q-Dance zelf antwoord gaf op vragen over waarom er Illuminati-symboliek op die feesten werd gebruikt. Het antwoord was simpelweg dat die jongens die daar werken het mooie kunst vonden en inspirerend. In de context van zo'n magisch feest, is er niets mooiers dan het occulte erbij te betrekken.

Ik zag dat topic een poosje terug vooral over feesten ging, dus daar reageer ik effe voornamelijk op nu. :P
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:03:47 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157862836
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:59 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nou, dan zal ik je toch weer even moeten vragen wat beeldmateriaal in te kijken:

[..]

Mijn overgrootopa zat erbij hoorde ik onlangs.

[..]

O nee..? Dus die artikelen in de Dailymail zijn onzin volgens jou en het feit dat er generaals, ondernemers, industriëlen, staatshoofden, veel Amerikaanse presidenten en zelfs koninklijken bij hebben gezeten doet jou niet denken dat deze zeer machtige mensen wellicht niet hun invloed hiermee uitoefenden..?
http://www.dailymail.co.uk/home/index.html
kijk gewoon even naar de frontpage van de daily mail.

headline : Indian billionaire's son marries in huge £14 million three-day ceremony in Florence... but is banned from arriving by ELEPHANT because of health and safety

dus.... :+
pi_157862840
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

bijna elke grote stad heeft wel zo'n clubje.
Soort van studenten vereniging voor ouderen ;)
Mwoah, meer een soort rituele psychologische steun voor mensen die dat blijkbaar fijn vinden. Mijn ding zou het niet zijn.
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:08:18 #207
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157862917
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:03 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Mwoah, meer een soort rituele psychologische steun voor mensen die dat blijkbaar fijn vinden. Mijn ding zou het niet zijn.
was ook maar een simpele vergelijking, ;)
pi_157862990
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:54 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou, tijd voor de kritische vragen richting de claim in de OP dus.
Nou, 'go ahead' zou ik zeggen!
-
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:13:41 #209
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157863034
Vind het meer een sekteachtig iets eerlijk gezegd, voor de wat beter gestelden. Koos Werkeloos zul je er niet snel tegenkomen waarschijnlijk

http://www.vrijmetselarij.nl/Kennismaken.aspx

mooi pandje aan de Vondelstraat, ze boeren dus goed

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157863087
Ik stel voor dat we dit topic voortzetten met de veronderstelling dat er een elite bestaat die een grote invloed heeft op allerlei zaken in de wereld.

Dit forum zou niet bestaan zonder die veronderstelling, dus die veronderstelling in twijfel trekken past niet in dit subforum. Dat past beter in NWS bijvoorbeeld.

Ik stel voor dat mensen die niet in zo'n elite geloven afzien van berichten plaatsen en simpelweg meelezen, hun eigen onderzoek doen en eigen conclusie trekken, en wanneer zij overtuigd zijn pas mee beginnen te posten.
pi_157863119
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:11 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nou, 'go ahead' zou ik zeggen!
Ja, doe ik al een paar dagen, maar die lijken niet aan te komen.

Nog maar een keer: wat is er zo typisch satanistisch aan de veronderstelde doelen?
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:17:59 #212
189978 controlaltdelete
pi_157863123
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik stel voor dat we dit topic voortzetten met de veronderstelling dat er een elite bestaat die een grote invloed heeft op allerlei zaken in de wereld.

Dit forum zou niet bestaan zonder die veronderstelling, dus die veronderstelling in twijfel trekken past niet in dit subforum. Dat past beter in NWS bijvoorbeeld.

Ik stel voor dat mensen die niet in zo'n elite geloven afzien van berichten plaatsen en simpel meelezen, hun eigen conclusie trekken, en wanneer zij overtuigd zijn pas mee beginnen te posten.
Helemaal mee eens ^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157863127
quote:

Ik stel voor dat mensen die niet in zo'n elite geloven afzien van berichten plaatsen en simpelweg meelezen, hun eigen onderzoek doen en eigen conclusie trekken, en wanneer zij overtuigd zijn pas mee beginnen te posten.

Een circlejerk dus?
pi_157863139
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Vind het meer een sekteachtig iets eerlijk gezegd, voor de wat beter gestelden. Koos Werkeloos zul je er niet snel tegenkomen waarschijnlijk

http://www.vrijmetselarij.nl/Kennismaken.aspx

mooi pandje aan de Vondelstraat, ze boeren dus goed

[ afbeelding ]
Het is een elitair clubje ja. Als metselaar ga je er geen plek vinden.
pi_157863158
quote:

Je stelt voor om alles maar gewoon blind aan te nemen en de mensen die dat niet doen moeten hun mond houden? Klinkt als iets waar men in BNW juist tegen zegt te ageren.
pi_157863249
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Een circlejerk dus?
Nee, elimineren van ruis.

Alle tijd en energie die men steekt in het overtuigen van hen die voornamelijk willen debunken, is wat mij betreft verspild, want belemmert om dieper op zaken in te gaan. Men is gedwongen aan de oppervlakte te blijven om hen die niet overtuigd zijn om te krijgen, terwijl de meest klare feiten weggewuifd worden als onzin.

Een alternatief is om een speciaal topic te openen: bewijs voor het bestaan van een elite. En dat men daar verder kan.
pi_157863289
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, doe ik al een paar dagen, maar die lijken niet aan te komen.

Nog maar een keer: wat is er zo typisch satanistisch aan de veronderstelde doelen?
Doe dan ZELF eens wat onderzoek ernaar man... wat wil je nou? Dat alles op een presenteerblaadje aangereikt wordt?

Hier alvast een documentaire om mee te beginnen dan:

Rest van de opvolgende delen kan je vinden op youtube.
-
pi_157863331
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:25 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Doe dan ZELF eens wat onderzoek ernaar man... wat wil je nou? Dat alles op een presenteerblaadje aangereikt wordt?

Ja, doe ik dus al 18 jaar. Vandaar mijn verbazing over de OP en de rest van je claims. Die sluiten op geen enkele manier aan bij wat satanisme is.
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:30:06 #219
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157863413
quote:

Die bestaat ook, kijk naar koningshuis en rijke famillies.
Daarvoor verwijs ik je naar het BNW / Bilderberg-conferentie 2015 van start
;)
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:40:32 #220
189978 controlaltdelete
pi_157863628
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee, elimineren van ruis.

Alle tijd en energie die men steekt in het overtuigen van hen die voornamelijk willen debunken, is wat mij betreft verspild, want belemmert om dieper op zaken in te gaan. Men is gedwongen aan de oppervlakte te blijven om hen die niet overtuigd zijn om te krijgen, terwijl de meest klare feiten weggewuifd worden als onzin.

Een alternatief is om een speciaal topic te openen: bewijs voor het bestaan van een elite. En dat men daar verder kan.
Vrees dat je je verzoek op je buik kan schrijven :{

[ Bericht 1% gewijzigd door Dance99Vv op 27-11-2015 21:25:25 ]
pi_157863651
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:26 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, doe ik dus al 18 jaar. Vandaar mijn verbazing over de OP en de rest van je claims. Die sluiten op geen enkele manier aan bij wat satanisme is.
Jaja, dat doe je dus al 18 jaar... wat vind je van 9-11? Ali Baba en de 40 rovers of een inside job?
-
pi_157863691
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Maar wil je dan echt een subforum waarin mensen zonder enige tegenspraak allerlei verhalen plaatsen waar vervolgens alleen mensen op reageren die dat ook allemaal geloven? Kan hoor, maar dat 'wij zijn tenminste kritisch en geloven niet alles zomaar' kan dan echt in zijn volledigheid de vuilnisbak in.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 27-11-2015 21:26:15 ]
pi_157863703
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:41 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Jaja, dat doe je dus al 18 jaar... wat vind je van 9-11? Ali Baba en de 40 rovers of een inside job?
Niet satanistisch. Echt op geen enkele manier.
pi_157863707
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja, vraag me af wat die lui hier eigenlijk doen als ze het toch nergens mee eens kunnen zijn.

Kunnen ze niet beter op een discussieforum voor auto's gaan posten dan? :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 27-11-2015 21:26:42 ]
-
pi_157863723
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:44 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ja, vraag me af wat die lui hier eigenlijk doen als ze het toch nergens mee eens kunnen zijn.

Kunnen ze niet beter op een discussieforum voor auto's gaan posten dan? :D
Vanwaar die angst voor kritische vragen?
pi_157863821
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Vanwaar die angst voor kritische vragen?
Helemaal geen angst ervoor. Er wordt hier toch gewoon aangetoond dat de elite Satanistisch is of niet? Echter weiger je het video materiaal/documentaires in te kijken om eea na te gaan. Kortom, hoezo voeren we dan eigenlijk nog discussie met je als je niet wilt kijken?
-
pi_157863842
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:43 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Niet satanistisch. Echt op geen enkele manier.
Dat was de vraag niet. Wie denk jij dat het gedaan hebben? Osama bin Laden en de 40 rovers of was het een inside job?
-
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:50:21 #228
189978 controlaltdelete
pi_157863848
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:43 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar wil je dan echt een subforum waarin mensen zonder enige tegenspraak allerlei verhalen plaatsen waar vervolgens alleen mensen op reageren die dat ook allemaal geloven? Kan hoor, maar dat 'wij zijn tenminste kritisch en geloven niet alles zomaar' kan dan echt in zijn volledigheid de vuilnisbak in.
Dat zou wel fijn zijn inderdaad. Zodat we eens wat verder kunnen komen met onze bevindingen ipv elke keer door de horde stoorzenders zien te worstelen die er allemaal niets van moeten weten. Jammer, want het jaagt mensen weg en de bnw-zaken blijven zo aan de oppervlakte.
pi_157863904
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:49 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Helemaal geen angst ervoor. Er wordt hier toch gewoon aangetoond dat de elite Satanistisch is of niet?
Nee, echt helemaal nergens. Ik heb je al talloze keren gevraagd wat er dan zo typisch satanistisch aan is en veel verder dan 'dan weet jij niet wat satanisme is' kom je niet. Nou, dat weet ik toevallig wel en welk complot je ook denkt te zien: het heeft niets met satanisme te maken. Maar als jij meer weet dan ik: vertel, ik leer graag.
quote:
Echter weiger je het video materiaal/documentaires in te kijken om eea na te gaan. Kortom, hoezo voeren we dan eigenlijk nog discussie met je als je niet wilt kijken?
Omdat ik een lezer ben, geen kijker. Als je het niet zelf uit kunt leggen, dan begrijp je het zelf ook niet.
pi_157863918
Ook leuk trouwens de volgende anagram:

Osama bin Laden =
Obama and Biden

Enige verschil is de 's' in Osama dan

Leuk anagrammetje van onze elite dus. ;)
-
pi_157863928
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:50 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat was de vraag niet. Wie denk jij dat het gedaan hebben? Osama bin Laden en de 40 rovers of was het een inside job?
Pffff... Ja, weet ik niet. Ik neig inderdaad naar Al-Qaida.

Iets zegt me dat dat een ongewenste visie is hier, maar dat is dan maar zo.
pi_157863951
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat zou wel fijn zijn inderdaad. Zodat we eens wat verder kunnen komen met onze bevindingen ipv elke keer door de horde stoorzenders zien te worstelen die er allemaal niets van moeten weten. Jammer, want het jaagt mensen weg en de bnw-zaken blijven zo aan de oppervlakte.
Nou ja, stel het voor aan de moderators. Als zij dat een goed idee voor de nieuwe lijn vinden, dan zal ik braaf wegblijven.
pi_157863969
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, echt helemaal nergens. Ik heb je al talloze keren gevraagd wat er dan zo typisch satanistisch aan is en veel verder dan 'dan weet jij niet wat satanisme is' kom je niet. Nou, dat weet ik toevallig wel en welk complot je ook denkt te zien: het heeft niets met satanisme te maken. Maar als jij meer weet dan ik: vertel, ik leer graag.
KIJK dan:

Hoor je bevindingen daarna wel.
quote:
[..]

Omdat ik een lezer ben, geen kijker. Als je het niet zelf uit kunt leggen, dan begrijp je het zelf ook niet.
Wat is dat nou voor een ongelooflijke bullshitstelling? De dingen die wij aankaarten moeten toch met bewijsmateriaal ondersteund worden of niet? Anders kan ik hier nog wel een heel lulverhaal ophangen dat ik gisteren een eenhoorn voorbij zag vliegen, maar denk niet dat je het zonder beeldmateriaal gaat geloven he?
-
pi_157863989
De afwezigheid van bewijsmateriaal is dan ook het voornaamste probleem. :)
Conscience do cost.
pi_157864006
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:56 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

KIJK dan:
Nee. Kijk zelf maar.

Nogmaals: als je het niet zelf uit kunt leggen, dan snap je het zelf niet.
pi_157864017
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:53 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Pffff... Ja, weet ik niet. Ik neig inderdaad naar Al-Qaida.

En jij doet al '18 jaar' onderzoek wil je zeggen..? In welk bronmateriaal? De Donald Duck?
-
pi_157864044
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:57 schreef ems. het volgende:
De afwezigheid van bewijsmateriaal is dan ook het voornaamste probleem. :)
Erger nog: iedere grond voor de stelling in de OP ontbreekt totaal. En wie het waagt daar vraagtekens bij te plaatsen moet heel veel filmpjes kijken.
pi_157864052
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:58 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

En jij doet al '18 jaar' onderzoek wil je zeggen..? In welk bronmateriaal? De Donald Duck?
Nee. Jij wel?
  vrijdag 27 november 2015 @ 18:02:15 #239
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157864109
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:44 schreef Lichtkogel het volgende:
Ik vind het onderwerp ondanks dat er niet in geloof, toch interessant en ik word er steeds naartoe getrokken.

En misschien wil ik het ook niet geloven, want het is best een deprimerende gedachte dat de wereld zo'n grote aaneenschakeling van misleiding zou zijn. Dan is een avondje rustig, onbezorgd tv kijken er niet meer bij bijvoorbeeld, want je kijkt dan naar het kastje van de misleidende Satan etc. Heel veel dingen waar je nu een lekker onschuldig plezier aan beleeft, wordt ineens verdacht. Heel veel dingen die nu cool zijn, komen ineens in een verdomhoekje van verdorvenheid.
Ik heb deze smaak al eens eerder geproefd, en werd er nou niet echt gelukkiger van. Een gelukkigheid en onschuld zijn voor mij belangrijke zaken.

Buiten dat om vind ik jullie te goedgelovig (of juist 'slecht-gelovig' ), zijn de implicaties van wat jullie allemaal beweren met te groot en daardoor onrealistisch. En jullie bronnen voor mij ernstig te betwijfelen.

Het is nu eenmaal een topic met fantasieprikkelende onderwerpen, die vragen doen opborrelen. En die vraag je dan aan 'de experts', hè. ;)
Ik snap dat het vervelend kan zijn om steeds tegen zo'n muur van ongeloof te stuiten, en je daardoor aan de oppervlakte moet blijven.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  vrijdag 27 november 2015 @ 18:03:36 #240
189978 controlaltdelete
pi_157864136
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:55 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou ja, stel het voor aan de moderators. Als zij dat een goed idee voor de nieuwe lijn vinden, dan zal ik braaf wegblijven.
Nee joh dat kan ik vergeten. Ik vind het een rare gewoonte iig, een forum blijven opzoeken wat je eigenlijk een hoop ver gezochte onzin vindt en op alles wat er verkondigd wordt tegenin te gaan. Dat dit voor even leuk is okee, maar dag in dag uit? Wat is daar het nut van?
pi_157864137
Ik begrijp echt dat dogma van de eigen positie niet. Waarom is het zo moeilijk om in te zien dat iets wat in eerste instantie aannemelijk leek bij nader inzien toch maar beter te verwerpen is? Ik val je complottheorie op zich niet eens aan, ik zeg alleen dat die op geen enkel vlak iets met satanisme in welke vorm dan ook te maken heeft. Ik heb dat ook onderbouwd met de uitgangspunten van allerlei satanistische stromingen, maar het enige wat ik terugkrijg is: ja, het is toch zo en kijk meer filmpjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2015 18:06:38 ]
pi_157864181
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee joh dat kan ik vergeten. Ik vind het een rare gewoonte iig, een forum blijven opzoeken wat je eigenlijk een hoop ver gezochte onzin vindt en op alles wat er verkondigd wordt tegenin te gaan. Dat dit voor even leuk is okee, maar dag in dag uit? Wat is daar het nut van?
Ik hang ook niet in elk BNW-topic rond hoor, maar dit gaat over een van m'n interesses, dus dan wil ik wel meepraten inderdaad.
pi_157864222
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:02 schreef Villas__Rubin het volgende:

Ik snap dat het vervelend kan zijn om steeds tegen zo'n muur van ongeloof te stuiten, en je daardoor aan de oppervlakte moet blijven.
Dat is niet vervelend, dat is vooral hypocriet. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dan ga je gewoon naar een van de ja-knikker forums die de conspiracy wereld rijk is. Wat is daar zo moeilijk aan?

Ook jij bent weer hypocriet hier, trouwens. Jij verwacht blijkbaar iets van anderen maar zelf ben je ook allerminst bereid je enigszins te schikken. Zelfreflectie is weer zeldzaam.
Conscience do cost.
  vrijdag 27 november 2015 @ 18:24:34 #244
189978 controlaltdelete
pi_157864576
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:06 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is niet vervelend, dat is vooral hypocriet. :P

[..]

Dan ga je gewoon naar een van de ja-knikker forums die de conspiracy wereld rijk is. Wat is daar zo moeilijk aan?

Ook jij bent weer hypocriet hier, trouwens. Jij verwacht blijkbaar iets van anderen maar zelf ben je ook allerminst bereid je enigszins te schikken. Zelfreflectie is weer zeldzaam.
Die zijn schaars op NLse bodem. Waarom hang jij rond op BNW dan? Buiten wat users ervan langs geven zie ik je nooit iets bnw bijdragen. :'(
pi_157864722
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die zijn schaars op NLse bodem. Waarom hang jij rond op BNW dan? Buiten wat users ervan langs geven zie ik je nooit iets bnw bijdragen. :'(
Exact hetzelfde als jij hier doet, dus ;) Alleen beperk ik me tot users ervan langs geven en zijn niet de helft van mijn posts geklaag over dat iemand het niet met me eens durft te zijn en dat ze dan maar ergens anders heen moeten. Probeer het ook eens, zou ik zeggen!
Conscience do cost.
  vrijdag 27 november 2015 @ 18:56:16 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157865168
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:53 schreef Lichtkogel het volgende:
Ook leuk trouwens de volgende anagram:

Osama bin Laden =
Obama and Biden

Enige verschil is de 's' in Osama dan

Leuk anagrammetje van onze elite dus. ;)
ja van 2 namen 1 maken, erg logisch

Osama bin laden
Barack Obama

Dus..
pi_157865272
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:59 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee. Jij wel?
Het feit dat je nog niet eens weet dat 9-11 een inside job is, geeft voor mij aan dat je dus compleet in de verkeerde hoek hebt zitten zoeken. Ben geneigd om een nieuw topic over 9-11 met AL het bewijsmateriaal erin te openen... echter vraag me af of de moderatie het toestaat daar er al 2 zijn..

Maar goed, om alvast een beginnetje te maken:

Wat vind je hiervan?
-
pi_157865317
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:01 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Het feit dat je nog niet eens weet dat 9-11 een inside job is,
Dat weet jij evenmin. Je kan hoogstens stellen dat je in de veronderstelling bent dat het een inside job is. Er is namelijk nooit bewijs geleverd.

En nee, geknipte filmpjes met meningen zijn geen bewijs.
Conscience do cost.
pi_157865333
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:01 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Het feit dat je nog niet eens weet dat 9-11 een inside job is
Nee, daar doe ik niet aan mee.
pi_157865366
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, daar doe ik niet aan mee.
Hoezo 'daar doe ik niet aan mee'..?

Hoe kan je nou in fucksnaam erachter komen of het een inside-job is geweest of niet als je bij voorbaat er al niet eens naar wilt kijken? :D
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')